Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Késik, de mire megjön már senki sem fogja játszani, szóval igazából mindegy is.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
GodGamer5
addikt
Kipörgettem, de nagyon gyenge volt az egész. Az meg vicc kategória, hogy ennyit késik az RT támogatás. A kutyát nem fogja már érdekelni.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
laceszgamer
addikt
Egyszer én is végigjátszottam, de amúgy csak ezért biztos nem fogok újra nekiállni, előbb veszem elő a The New Ordert vagy az RtCW-t
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #4 üzenetére
Vagy kb. 100 másik játékot. De nem? Én nagyon bírtam a II. részt, de annyira nem, hogy egy ilyen spinoff-ra rárepüljek. Utána láttam róla a review-kat és elkönyveltem, hogy nem is fog hiányozni az életemből.
Erre itt "kísért", mert valamikor a megjelenéskor szerencsétlen Nvidia (annyira azért nem sajánlom ám őket ) "azt hitte" ez egy jó promo lesz. De nem. Ahogyan a PUBG RTX feature-e (DLSS ) sem ér ide, de nem is baj.
Inkább fektessenek energiát a régebbi címek full ray-trace-esítésébe és akkor lesz értelme venni RTX-et. Én például el tudnék képzelni DOOM 1-2-3-at, HL1-2-t, UNREAL-t, NOLF-ot (tudom ábrándozok), de lehetne akár ilyen gyöngyszemeket is idehozni, mint Drakan, Duke3D, Undying, NFS 2-3-porsche, stb. Ezeket simán elvinné valószínűleg egy RTX2080Ti, miközben a régi profin összerakott game gyönyörű lenne.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
laceszgamer
addikt
Csak gondoltam, hogy már házon belül maradjunk.
Az egész RT-nek leginkább ott van értelme ahol úgymond van idő nézelődni, én pl amiben nagyon megnézném az a The Vanishing of Ethan Carter, az alapból is nagyon el van találva művészileg. De ott a BF V abban például inkább néha zavaró, feltéve ha azt veszem alapul, hogy nem csak lelövetni akarom amgamDovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #8 üzenetére
Jogos. Mondjuk az az igazság, hogy én annyit nem ámultam még játékon, mint azt most teszem a Red Dead Redemption 2-n , pedig ott "nincs implementálva RT". Érdekes módon tudtak valós tükröt is belerakni, amit manapság hajlamosak elfelejteni, mert ahhoz "kéne az RTX". Legalábbis a mai fiatalabb kódoló generáció ezt hiszi.
Én nagyon kíváncsi volnék erre a technológiára valós időben mondjuk 4k@120Hz-en, egy ~300m-es range-n belül, de ez szerintem az én életemben már nem fog megvalósulni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
MaraTóni
tag
na ez az a játék amihez full felesleges RT-t csinálni, hisz maga az "alkotás" egy kritikán aluli moslék…
-
Low Noise
senior tag
Remélem hamar kihal a hardveres RTX mindíg gyanus volt, hogy ilyen effekteket gyakran látunk Nvidia RTX nélkül is. Jó példa a Gears of War 4 ahol látványos RTX effektek láthatóak, szoftveresen megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
saelin
veterán
válasz Low Noise #11 üzenetére
Azért a valósagot idéző fények sokat tudnak dobni a látványon. Most nem feltétlen a tükröződésekre és árnyékokra kell gondolni, hanem hogy hogy adja visza pl a bőr színét, az anyagok gyűrődését vagy hézagait. Jó lesz az az rt csak adjunk neki időt amíg kiforrja magát.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Lord Myn
senior tag
Igen, ezt mindig olyanok írják, akik a közelében nem voltak RTX kártyának, csak olvasták, hogy sz*r...
Nekem nagyon bejött az RT látványvilág (főleg a Control-nál), legalább akkora durranás lehetne, mint 20 éve a Transform & Lighting volt, csak ahhoz az kellene, hogy az AMD is támogossa hardver oldalról...
"War does not determine who is right - only who is left."
-
addikt
-
ribizly
veterán
És akkor még azt nem tetted hozzá, hogy nem teljes RT élményt kapsz! Hanem vannak "effektek", amelyeket sugárkövetéssel oldanak meg. De az igazi az, amikor olyan helyeken is rendesen ki vannak számolva a fények, amelyek éppen nem "látszódnak" a képernyőn. Na akkor lesz itt jóság, mert amíg csak egy tükröződést, vagy árnyékokat számolgatnak vele, addig nem vagyunk előrébb, mert azoknak a közelítő megoldásaik már tudják mindezt, olcsóbban.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Lord Myn
senior tag
Igen, egyelőre ez a probléma: a pár játék... De remélhetőleg ez rohamosan bővülni fog. Szerintem nagyot durrantani a Cyberpunk 2077-tel fognak, mivel a Control az a rétegjáték, a Battlefield V az kompetetív multi, ahol senki nem az effekteket figyeli, a Tomb Raider/Metro-nál meg csak kis szeletét láthatjuk az RT-nek.
(#16) ribizly: addig nem vagyunk előrébb, mert azoknak a közelítő megoldásaik már tudják mindezt, olcsóbban.
Na ez nem igaz, a közelítő megoldás meg a valódi RT effektek között ég és föld a különbség... Nézd csak meg a Control-nál, ott az RT-t kikapcsolva pont látod a többi játékhoz hasonlító "közelítő megoldásokat".
"War does not determine who is right - only who is left."
-
ribizly
veterán
Nézd meg nyugodtan a DOOM3-at, RDR2-t, Project CARS-t (de kb akármelyik mai autós játékot), RE2 remake-et, stb. Nincs hiba bennük. Mindig van feljebb természetesen, de nem volna már érezhetően szebb egyik sem. Ahhoz már a textúrákat, modelleket is fel kellene turbózni sokszor. És akkor a mostani FPS drop-ot nem néztük, mert az fizikailag fájdalmat okoz.
A Control sem egy jó példa. Attól, hogy a tükröződés rendben van, meg 1-2 helyen megvannak a rendes árnyékok az még mindig nem RT.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Lord Myn
senior tag
Ebből csak az RDR2, Project Cars (első rész) van meg. Dizájn szempontjából jól néznek ki, de sem tükrözödés, sem árnyékok szempontjából nem hibátlanok. A Control-ban pl. ha beállok egy ablak elé, akkor tükröződik benne a főhös és az egész mögötte lévő pálya a mozgó szereplőkkel együtt (ugyanez a márványfelületen is megvan, csak mosódottabb, mivel durvább a felülete). Az árnyékok is jóval komplexebbek egy RT-s játéknál (pl. Tomb Raider-nél MINDEN fényforrás árnyékot vet és még az egymásra vetülő, áttetsző árnyékokat is megjeleníti 'RTX Ultra' fokozaton).
Persze alapvetően a dizájn fontosabb, mint a technológia, ha egy játékvizuális élményéről beszélünk, de valódi élethűséghez az utóbbi fejlődése elengedhetetlen.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
laceszgamer
addikt
Az a baj, hogy a marketing máz miatt kicsit túl is van lihegve a dolog szerintem, anno pl a tesszaláció szerintem sokkal nagyobb lépés volt látvány terén, mégsem csináltak belőle akkor felhajtást, csak jött szépen.
Itt is ha csak úgy " mellékesen " tudná ezt is kb senki nem foglalkozna vele, hogy épp mibe miként kerül bele, de így, hogy az NV az egész szériát tulajdonképp ezzel reklámozza, még a neve is emiatt lett más, így azért a felhasználók is jobban figyelnek a dolgokra.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Csak az a probléma, hogy még valószínűleg a fejlesztők, tesztelők nagy része is annyira értette mi is ez pontosan, mint sokan itt ph!-n.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Lord Myn
senior tag
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Ebben nem értünk egyet. Egyrészt, emlékeim szerint a tesszaláció is eléggé promózva volt a DX11 elterjedésekor (pl. Heaven teszt), másrészt közel sem érzem akkora durranásnak. Jó, hogy részletesebb modelleket lehet létrehozni a segítségével, de egyrészt szinte csak statikus háttérobjektumokra lehet használni (ugye a grafikai interakciók sokszor nem összeegyeztethetőek a tesszalált objektumokkal), másrészt látványban nem messze nem hoz akkora változást, mint a RT (pl. Quake II-ben kb. kocka részletességűek az objektumok meg a terep, RT-vel mégis hatalmas a változás). Szerintem utoljára a T&L volt ekkora mérföldkő.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
aginor
addikt
Undying jó lenne gy remake verzióban, felturbózott grafika mellett.
laceszgamer: a The Vanishing of Ethan Carter-ben van RT? Mindíg is volt benne, vagy valamikor útközben varázsolták bele?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Milyen routert?
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- bambano: Bambanő háza tája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- NBA és kosárlabda topic
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen