- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- PlayStation 5
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
Igen, ezt mindig olyanok írják, akik a közelében nem voltak RTX kártyának, csak olvasták, hogy sz*r...
Nekem nagyon bejött az RT látványvilág (főleg a Control-nál), legalább akkora durranás lehetne, mint 20 éve a Transform & Lighting volt, csak ahhoz az kellene, hogy az AMD is támogossa hardver oldalról...
"War does not determine who is right - only who is left."
-
Lord Myn
senior tag
Igen, egyelőre ez a probléma: a pár játék... De remélhetőleg ez rohamosan bővülni fog. Szerintem nagyot durrantani a Cyberpunk 2077-tel fognak, mivel a Control az a rétegjáték, a Battlefield V az kompetetív multi, ahol senki nem az effekteket figyeli, a Tomb Raider/Metro-nál meg csak kis szeletét láthatjuk az RT-nek.
(#16) ribizly: addig nem vagyunk előrébb, mert azoknak a közelítő megoldásaik már tudják mindezt, olcsóbban.
Na ez nem igaz, a közelítő megoldás meg a valódi RT effektek között ég és föld a különbség... Nézd csak meg a Control-nál, ott az RT-t kikapcsolva pont látod a többi játékhoz hasonlító "közelítő megoldásokat".
"War does not determine who is right - only who is left."
-
Lord Myn
senior tag
Ebből csak az RDR2, Project Cars (első rész) van meg. Dizájn szempontjából jól néznek ki, de sem tükrözödés, sem árnyékok szempontjából nem hibátlanok. A Control-ban pl. ha beállok egy ablak elé, akkor tükröződik benne a főhös és az egész mögötte lévő pálya a mozgó szereplőkkel együtt (ugyanez a márványfelületen is megvan, csak mosódottabb, mivel durvább a felülete). Az árnyékok is jóval komplexebbek egy RT-s játéknál (pl. Tomb Raider-nél MINDEN fényforrás árnyékot vet és még az egymásra vetülő, áttetsző árnyékokat is megjeleníti 'RTX Ultra' fokozaton).
Persze alapvetően a dizájn fontosabb, mint a technológia, ha egy játékvizuális élményéről beszélünk, de valódi élethűséghez az utóbbi fejlődése elengedhetetlen.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
Lord Myn
senior tag
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Ebben nem értünk egyet. Egyrészt, emlékeim szerint a tesszaláció is eléggé promózva volt a DX11 elterjedésekor (pl. Heaven teszt), másrészt közel sem érzem akkora durranásnak. Jó, hogy részletesebb modelleket lehet létrehozni a segítségével, de egyrészt szinte csak statikus háttérobjektumokra lehet használni (ugye a grafikai interakciók sokszor nem összeegyeztethetőek a tesszalált objektumokkal), másrészt látványban nem messze nem hoz akkora változást, mint a RT (pl. Quake II-ben kb. kocka részletességűek az objektumok meg a terep, RT-vel mégis hatalmas a változás). Szerintem utoljára a T&L volt ekkora mérföldkő.
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ARCTIC P12 PWM PST A-RGB
- Arctic Cooling P14 PWM PST A-RGB
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen