- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Call of Duty: Black Ops 6
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Starfield
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- GTA V
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
Ebből csak az RDR2, Project Cars (első rész) van meg. Dizájn szempontjából jól néznek ki, de sem tükrözödés, sem árnyékok szempontjából nem hibátlanok. A Control-ban pl. ha beállok egy ablak elé, akkor tükröződik benne a főhös és az egész mögötte lévő pálya a mozgó szereplőkkel együtt (ugyanez a márványfelületen is megvan, csak mosódottabb, mivel durvább a felülete). Az árnyékok is jóval komplexebbek egy RT-s játéknál (pl. Tomb Raider-nél MINDEN fényforrás árnyékot vet és még az egymásra vetülő, áttetsző árnyékokat is megjeleníti 'RTX Ultra' fokozaton).
Persze alapvetően a dizájn fontosabb, mint a technológia, ha egy játékvizuális élményéről beszélünk, de valódi élethűséghez az utóbbi fejlődése elengedhetetlen.
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen