Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
És akkor még azt nem tetted hozzá, hogy nem teljes RT élményt kapsz! Hanem vannak "effektek", amelyeket sugárkövetéssel oldanak meg. De az igazi az, amikor olyan helyeken is rendesen ki vannak számolva a fények, amelyek éppen nem "látszódnak" a képernyőn. Na akkor lesz itt jóság, mert amíg csak egy tükröződést, vagy árnyékokat számolgatnak vele, addig nem vagyunk előrébb, mert azoknak a közelítő megoldásaik már tudják mindezt, olcsóbban.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Lord Myn
senior tag
Igen, egyelőre ez a probléma: a pár játék... De remélhetőleg ez rohamosan bővülni fog. Szerintem nagyot durrantani a Cyberpunk 2077-tel fognak, mivel a Control az a rétegjáték, a Battlefield V az kompetetív multi, ahol senki nem az effekteket figyeli, a Tomb Raider/Metro-nál meg csak kis szeletét láthatjuk az RT-nek.
(#16) ribizly: addig nem vagyunk előrébb, mert azoknak a közelítő megoldásaik már tudják mindezt, olcsóbban.
Na ez nem igaz, a közelítő megoldás meg a valódi RT effektek között ég és föld a különbség... Nézd csak meg a Control-nál, ott az RT-t kikapcsolva pont látod a többi játékhoz hasonlító "közelítő megoldásokat".
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen