-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Értem, köszi nektek a tanácsot, utánanézek az említett kereskedéseknek.
Amiatt gondolkozom erősen a Gen1-en, mert árban az számomra megfelelő és a mérete is jó az autónak. Mindenképp HSD-t szeretnék a sok város miatt, de a Prius nem jön be, a Gen2 Auris meg már bőven 3millió felett van.Ez az inverter gond ez nagy hiba? Mármint mi itt a probléma? Könnyen javítható, orvosolható?
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz koxkids #7351 üzenetére
Juhász Jenő és Maszlag Nándor valóban nagyon jó hírben állnak mind szakmailag, mind korrektségben. 2 hete vettem Priust, én is Jenővel nézettem át.
Mások tapasztalata alapján ajánlott még a Gutcar és az Auto329. Általában az ő kocsijaikat is Jenővel nézetik át.
Csatlakozz a Prius Club Hungary-hoz (és az adok-veszekhez) facebook-on, rengeteg hasznos tudást osztanak meg, Aurisról is. Pont a napokban volt, hogy a B oszlop címkéje alapján lehet azonosítani, hogy a már "erősített" inverterrel van-e szerelve. Érdemes megbízható helyről venni, mert állítólag OBD-n tekerhető. Priusnál állítólag a műszeregységet kell kibontani, aminek általában nyoma marad.Idézem:
Jó reggelt! Tegnap hallottam hogy állítólag ha az alvázszám alatti első 2 súlyérték megegyezik akkor az autó a "gyengébbik" inverterrel van felszerelve. Ha a 2. sorban lévő szám nagyobb (mondjuk pl 2050 kg) akkor az erősebbik inverter van benne. Erről tud valaki valamit? Ez igaz vagy hülyeség?
Valaki megerősítette. -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Tényleg, elírtam.
Nem Maszlag Sándor, hanem Maszlag Nándor"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Sok huho semmiert. Ha jol tudom akkor eleve 2014 2. vagy 3. hotol gyarottaktol van az erositett inverter. Persz ennek utanna lehet nezni konkretabban, de pl egy 2012-es evjaratnal folosleges keresgelni is.
koxkids:
Mi a baj a 2-es Priussal? (ha a 3M mar nem fer bele) -
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7354 üzenetére
Durva, észre sem vettem
koxkids:
Megjegyzem; nekem sem tetszett a Prius, de már teljesen megszoktam, mondhatni; tetszik Fontold meg! 3 alkalommal ültem Aurisban, nekem szűkös volt, pedig 175 cm vagyok. Prius Japánban készül, Auris meg tudtommal UK, ami sokak szerint érződik az összeszerelés minőségén.
A lényeg, hogy mindenképp próbáld ki döntés előtt mindegyiket és nézesd át vásárlás előtt egy hozzáértővel, bármit is veszel!
Sajnos egy rommá tört roncsból is képesek csilivili verdát varázsolni egy laikus számára...[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz zoltan.bagi #7356 üzenetére
Szerintem ezt nem nekem akartad. En vigan elem az eletem a CT-vel, eszembe nem jutna a P2
Szerk: Na, mire ezt leirtam mar javitva is lett.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Nekem így nézett ki az adattábla az Aurisnál. [link] Szerencsére már az FL Auris szinte mindegyik példánya erősített invertert kapott
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#76500480
törölt tag
Hibridbe is mehet a kevert fagyálló? Kézikönyvben a szokásos szerepel... gyári Toyota....
-
No.01
őstag
Jobb a gyari. (SLLC)
Nem olcso, de lehet talalni eredetit vallalhato aron. -
Gaben92
őstag
Szerintetek ha besetalok a Toyota szervizbe/szalonba azzal, hogy: "Kellene nekem ez a fajta OEM Lexus felni" tudnak rendelni? Kiolvastam az internetet de sajnos sehol sem talalok eladot.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
No.01
őstag
Ja es mar akkor ulj le mikor a kezedbe veszed a telefont
(En kerdeztem eredeti Toyota felnit es azert az arert mar egy igen-igen jominosegu utangyartottat kapsz. Tudom az nem olyan, de mikor mondtak, h 320EUR/db akkor azert felhuztam a szemoldokom)
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Hol a p.csaba elsz te, hogy nalatok ilyen draga? Elvileg nalunk se olcso semmi, de 862€-t mondtak a szett 16" Fuyu-ra a Lexusnal. Annyi, hogy TPMS nelkul de nekem olyanom meg nincs.
Lehet eltolom nyarra a vasarlast, mert a mostani felniszetten mar latszik a 8 ev tel/nyar, aztan most csak gumit csereltetek rajta, az uj szettet meg inkabb nyarinak hasznalom...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Igen, utolag gondolkodtam, hogy nem specifikaltad, hogy mekkora meretre mondtak a 320€/db-ot. A 17" itt is 1200€ felett van, csak nem vagyok sajat magam es az auto ellensege.
Nekem se tetszik annyira az a 862€ az teny de ha tenyleg az lesz, hogy most csak gumit cserelek es a tel folyaman nem talalok elado szettet normalis aron, akkor inkabb kicsengetem erte a 862€-t, mint 400-at egy Dezent-ert...
Mindenesetre most van meg egy honapom keresgelni, mert novemberig nem tehetem fel a
teliszelvedögyilkos szettet, aztan majd meglatjuk...If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nyalifali
aktív tag
Pont mostanában keresgéltem téli felnit, mivel csak nyárim van 17" átmérőben.
Gondolkodtam lemezben, 10e az alja ~25e a gyári.
Megtaláltam Atillát Egerben, ezt vettem tőle szettben futárral cakunpakk 80e:
Ha kell küldök elérhetőséget, korrekt.
(Ez a gyári váltóméretem télre 6Jx15 ET39 5x114.3)[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
Gaben92
őstag
válasz nyalifali #7369 üzenetére
Ha van 16-os gyari felnije CT 200h-ra es hajlando kipostazni nekem Finnorszagba, akkor jöhet.
Amugy most belegondolva, mikor költöztem, 20k alatt elhoztak nekem egy majd 60 kilos csomagot repulövel... Lehet meg kellene neznem a magyar piacot...If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Nehogy azt hidd. 60kg, 60x60x60cm-es csomagban 22k mai árfolyamon. (Most hirtelen erre néztem rá)
Most kíváncsiságból megnéztem, 27k volt nekem kicsit több mint egy éve egy 40kg-os 45x80x60cm-es papírdoboz, 200.000Ft értékig biztosítva. (Ha jól rémlik ebből a biztosítás volt kb 8-10k) Nem olyan vészesek az árak, csak meg kell találni az optimális csomagméretet, mert egy random méret 300k, duplaakkora szabványméret meg 25k.
Szerk.: OZ Superturismo szöges gumival nagyon b.zis?
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Szállítmányozásnál ugye nem mindegy mennyire pakolható “hatékonyan” a csomag emiatt számít. Kb minden cégnél megvannak a preferált méretek, és azokat érdemes figyelni. Ha valamelyik dimenzió jelentősen nagyobb a többinél az sokszor extra pénz, nem is kevés. Kicsit játszogat az ember a kalkulátorral, akkor elég emberi árak érhetőek el. Nekem ebben a csomagban monitor+Nespresso gép+Xbox One+rakat egyéb elektronika volt, szépen kibélelve. 27k-ért kihozták, ha eladtam volna őket és itt megveszem megint az legalább kétszer ennyi bukó lett volna...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Drizzt
nagyúr
Hejjho. Utolso nap Ausztriaban sikerult a Grossglockner egyik lefele vezeto utjan egy jo magas padkaval megpadkazni a kocsit. Felrealltam, megneztem, ugy tunt semmi gond. Aztan haza is indultam. Sokaig nem is volt semmi szokatlan, jottem jo atlag tempoval, aztan egy felujitasos szakasz kornyeken eleg massziv hangok jottek valoszinuleg a futomu felol. Ugyhogy egy ideig meg jottem, de aztan lealltam egy pihenonel, s felhivtam a Toyota assistance-et. Ok kuldtek egy szerelot trailerrel. Csak a parkoloban nem sikerult ujra eloidezni a zajt, ugyhogy vegul elvitte az autot, hogy meg kellene nezni, hatha megis van valami. Ami jo otlet is. Lehet nincs ugyan semmi, de azert nem art vigyazni. Viszont hetfoig itt kell maradnom jelen allas szerint legalabb, mert Toyota szerviz nincs nyitva. De a szallast fizetik maximum 4 napig. Ami meg szivas, hogy nemetul nem igazan tudom, ugyhogy a kommunikacio az kb. nulla. Ami okoz gondokat. De mas: van casco, meg utasbiztositas is. Ha megis kiderul, hogy van valami, akkor oket onnantol kell ertesiteni? Assitance-ra toluk nincs szukseg, de karrendezesnel mar lehet lesz. Amikor kiderul a pontos kar, akkor kell ertesiteni o(ket)?
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz psycroptic #7380 üzenetére
Koszi! Azota mar itthon vagyok. Megis elvittek az autot egy nem Toyota szervizbe. Ok megallapitottak es ide is adtak a hang okozojat. Az egyik also karpit logott es surlodott a talajjal. Ezen felul valamelyik elso tengelyen lattak serulest, de azt mondtak, hogy az uzembiztonsag nincs veszelyben, igy haza lehetett jonni vele. De azt mondtak menjek el a Toyota szervizbe es cascoztatni probaljak.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz psycroptic #7382 üzenetére
Hejjho. Groupama komfort casco van, ahogy nezem teljes koru.
I am having fun staying poor.
-
nyalifali
aktív tag
válasz Dluinet #7340 üzenetére
Szia, jövő 7en van időpontom nekem is, rutin 135e. Kértem váltóolaj cserét is, de jól gondolom, hogy nem csak folyadék, hanem szűrő, és dekni/mágnesek tisztítást is elvégzik?
Inverter folyadék cserét kértem még, kell még valamire gondoljak? Vagy üljek le a seggemre, és bízzam magam rájuk[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
nagyúr
válasz nyalifali #7385 üzenetére
A váltóolaj cserében benne van a szűrő is, a mágnes a leeresztőcsavar végében van, dekni tisztítás nincs.
Fékfolyadék csere szükséges, ha nincs benne a 135k-s szervizben, mert vizes lehet és korrodálja a fékezőszabályzó rendszereket.
A vizes fékfolyadék miatt mehet tönkre az ABS és a fékmunkahenger.
Kérd meg, hogy ellenőrizzék a hűtőfolyadék keringetőt és az inverter folyadék keringetőt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zoltan.bagi
csendes tag
Lehet hülye kérdés, de a kettes Priusban kell/lehet szelephézagot állítani? Van egy fura háttérzaja a motornak, amit anno off autón a szelephézag-állítás tüntetett el.
2 hete van meg, 1000km ment bele, így még nincs viszonyítási alapom, hogy mi a normális hangja. Eddig városban nem annyira tűnt fel, de pályán gyorsításnál eléggé zavaró. (Ha időm engedi felveszem.) -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7388 üzenetére
Lehet szelephézagot állítani.
De valószínűbb, hogy koromlerakódás van ami kopogásos égéshez vezet.
Elsőnek OMV 100-as benzinből tankoljál legalább 25 litert, és úgy is hallgasd meg.
99% hogy 100 km után megszűnik a hang gyorsításkor."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7386 üzenetére
Me, kotekedesbol kerdezem szoval kerlek ne ertsd felre a kerdesem, de miota van kulon hutofolyadek es inverter keringeto??
En a szerviznel rakerdeztem P2 es P3-nal is es mind2 esetben (kulonbozo helyen) azt a valaszt kaptam, h pont ezert nem ajanlott nem SLLC folyadek hasznalata mert ugyanaz a hutokozeg megy az inverterbe is. Mellesleg ha jol emlekszem akkor elso korben 110EUR-t fizettem munkaval egyutt a 2. korben meg ~16e Ft kornyeken igaz ott csak maga a bekevert folyadek volt ennyi.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Inverter hűtőkör (villanymotorokkal)
Belső égésű motor hűtőkör
Az inverternek külön elektromos szivattyúja van (volt rá visszahívás is), a benzinnek P2-nél egy szíjjal hajtott hagyományos vízpumpa, P3-nál egy különálló elektromos pumpa.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
A 2 kulon kor lehet, de a tartaly amibe toltik az csak 1 van nem? Onanntol meg a folyadek is egy max menet kozben mas lesz a homerseklete.
vagy ezt beneztem es meg felre is ertettem? -
-
No.01
őstag
Akkor ezt csunyan beneztem... Akkor mikro kint kerdeztem akkor meg a 2 tartaly magyarazatara az volt a valasz, h az egyik a "normal" amit feltoltenek es a masik csak a tagulasi.
Az lehet, h ez P2-nel meg maskent volt?
-
No.01
őstag
Vegleg elvesztem
Hogy kicsit mas iranyba tereljem a dolgokat a hugomek ma neztek meg egy P3-at amiben elvileg(?) ~140e km volt es a tulaj megemlitette, h 2 honapja volt tisztitason (diohejas)
Ez lehetseges? Marmint, h idoszeru es szukseges?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen