-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Én csak az ajánlatkérésig jutottam, de hátha segít. Egy hybrid Auris TS-re kértem árat, Executive felszereltséggel, aminek a listaára alulról verte a 9m-t. Alku nélkül, ezt a mindenkinek járó (magánszemély esetén) kedvezményekkel adták volna 8m körül. Rákérdeztem a kereskedőnél, hogy valóban mi lenne az utolsó ára, de azt mondta a 7,5m-ra, hogy ott már főnökkel kell egyezkedni, de nem elképzelhetetlen. Ha megnézed a hahun a szalonautók árát, akkor nagyjából látod mik a reális árak, abból túl sokat már nem fognak engedni.
-
Csabroncka
addikt
Több fontos dolgot érdemes mérlegelned!
Szerintem:
8-10 évre nem szükséges szalonból autót venni, elég 3-4 éveset venni a piacról jóval olcsóbban. Óriási lyukra nem lehet futni, ha a kocsi garanciaidőn belül van!
Ha új autót veszel én már hibrid al nem adnám, de 20 évig valószínűleg autód lesz.
Ha hitelből veszed kalkulálj vele, hogy a CASCO egy vagyon! Én gondolkodtam korábban rajta, de mivel az első tulajdonomban lévő autó lett volna, Budapest... 50 ezres törlesztő mellé, jött volna havi 50-60 körüli casco.
Most is van persze Casco a jelenlegi autómon (lopásra és elemi kárra, 10%), ez így egy teljes évre 50, ami még vállalható számomra a magas kötelező miatt így is a két biztosítás 110/év
Szóval azok a rohadt járulékos költségek!
"in medias res"
-
Drizzt
nagyúr
Én sok helyen kérdeztem az utóbbi időben. Ezek mind emailes érdeklődések voltak, tipikusan a listaár - épp aktuális központi kedvezmények - 300-400e forint voltak az ajánlatok. Az egyik márkakereskedés alacsonyabb árakat írt, de elég gyorsan kiderült, hogy nem a kért felszereltségre írták az ajánlatot, hanem elnézték. Nekik nem is írtam többet, mert mindig elég trehányul pakolták össze az ajánlatokat.
Tehát mostanság a Corolla Sedan hybrid active-ot én 6.7M-ért kaphattam volna meg legolcsóbban. Illetve ezeken felül szokott még lenni a forgalomba helyezés, az is eléggé el tud térni az egyes helyeken. Sőt, úgy tűnt az extra garanciák árában is van a kereskedések között különbség. Valemynnit tuti lehetne még rajtaq faragni, de olyan nagy számokra én nem számítanék.
Viszont továbbra se tudnak Bp.-n sehol active hybridet mutatni, anélkül meg nyilván nem fogom megrendelni. Pedig igazából elsőre elégnek tűnne a felszereltsége.
I am having fun staying poor.
-
Akula
őstag
Egy Toyota Corolla Touring Sports Executive 1.8 a toyota supernél (most már schiller) 9.620.000 + ami még neked kéne, pl. metálfelár, meg vonóhorog, stb. Ugyanez 2.0 motorral 10.140.000 Plusz átírási költség. Ez hol 11 millió?
Amúgy nyugi, pár százezret lehet alkudni, mert ez magas felszereltség.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gaben92
őstag
2019-es es ujabb modellekben lesz CarPlay, Android Auto elvileg abszolut nem lesz.
Amerikaban ettöl fuggetlenul mar van "workaround", az Entune 3.0-s Toyota es Enform 2.0-s Lexus modellek frissitöfajlaiba elvileg bele lehet varazsolni az uj 2019-es modellek frissitö fajlainak azt a reszet ami a CarPlay-ert felel. De ez kb 2018-nal ujabb modellekkel muködik csak. (Lenyegeben ha Entune 3.0-t, vagy Enform 2.0-t futtat az autod, akkor van eselyed csak.)
Jelenleg ez a hivatalos CarPlay kompatibilatsi lista:
Toyota:
2019 Avalon
2019 Corolla Hatchback
2019 Camry
2019 C-HR
2019 RAV4
2019 Sienna
2020 4Runner
2020 Sequoia
2020 Supra
2020 Tacoma
2020 Tundra
2020 YarisLexus:
2019 ES
2019 LC
2019 LS
2019 NX
2019 RC
2019 RC F
2019 UXIf it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Ami már le van gyártva CarPlay nélkül az frissíthető lesz, az újak azzal jönnek. Túlzottan sokat nem tudok mert nem érintenek a ‘18-‘19-es modellek, a lista az Apple CarPlay hivatalos oldaláról van.
De van egy sanda gyanúm, hogy ami Entune 3.0-t vagy Enform 2.0-t futtat abba bele lehet varázsolni majd akár házilag is.
Kicsit fura ebből a szempontból a Toyota/Lexus közösség mert sok más gyártónál megoldották a userek, hogy akár 2008 körüli gépekbe is belefaragják a legújabb generációs infotainment-et (lásd BMW CCC->CIC upgrade), itt meg még arra se találok sehol egy választ/tapasztalatot, hogy ha kicseréled egy 2011-es modell gen6-os naviját egy 2014-es gen7-esére (ugyanaz a modell) akkor az működik-e.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Drizzt
nagyúr
Az Executive-hoz magan a fo Toyota oldalon is kinn van. [link] Itt tipus, majd ajalnat reszletei. Aztan felhivtam az egyik kereskedot, hogy az Active igy nagyon baratsagos, lehet megvennem, erre o mondta, hogy az osszes Comfortra is van ugyanennyi listaar kedvezmeny. A nem sedanokra egyebkent nem tudom mioyen kedvezmeny van. Az executive sedanhoz van 600k listaar kedvezmeny, meg ingyen navi.
[link] Itt ki van reszletezve az osszes. Az arkedvezmeny a TS es a HB-re hybridnel 300k.
I am having fun staying poor.
-
Ear001
addikt
Sose úszod meg a személyes találkozót. A kereskedések, maguk az értékesítők is kvóta rendszet alapján dolgoznak, kapnak jutalékot egyéb dolgok értékesítéséből. Előfordul olyan is, hogy akár zéró haszonnal adnak el kocsit, mert azzal pont elérnek egy kvótát és visszatérítésből több pénzt keresnek. A központi kedvezményeket meg tudod érdeklődni emailban vagy telefonon, de a legjobb árat így nem kapod meg.
-
.Szaki.
addikt
Maga a Hybrid technológia valóban nagyon jó, Prius III-ban ültem már többször utasként, RAV4 Hybridet és Yaris Hybridet pedig vezettem is, nagyon megvan a feelingje. Ízlésficamosként pedig a Prius II mindig is tetszett, viszont valahogy hozzám az Avensis valahogy jobban illene szerintem. De nagyon sokáig gondolkodtam a Prius II-n is, ez tagadhatatlan.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Prius 2-re vadászom jó ideje. (Bár előtte el kellene adnom a Focust még.)
Lehet tudni mikorra tervezed az eladást és mik a paraméterei? (Ne vedd tolakodásnak, csak szívesen vennék olyantól, aki gazdája is a kocsinak, nem csak tulaja )
Privátban PLS, ne spam-eljünk. (már megtettem mondjuk, sorry )[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
No igen, eddig az ilyen és ehhez hasonló hozzászólásokat és véleményekkel találkoztam én is (lassan egy éve szimatolok a témában).
"Közlekedőedény", ez tetszik. Abszolút, én a megbízhatóság híve vagyok, amúgy sem értek hozzájuk, be szeretnék ülni és menni.
"ra kell szanni az idot (...) Sajna kell hozza penz is" - igen, én is úgy vettem észre, hogy eléggé megkérik az árát, a nekem megfelelő tartományban (3 M) is jellemzően sokat futott példányok vannak.
"meg kell fizetni" - egy másik ismerős, akik kifejezetten Toyoták behozatalával foglalkoznak, felvetették, hogy esetleg megérné egy esztétikailag "hibás" gépet olcsóbban megvenni és kipofozni, ez mennyire elvetemült ötlet szerinted, szerintetek? Bár nem értek hozzá, egy felszíni karc vagy kisebb gyűrődés lökhárítón talán ne ma világ, de nem tudom szerkezetileg mennyire marad stabil ilyenkor a kocsi stb.
Nehéz ez így full analfabétaként. De majd csak kialakul...Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Köszönöm hogy leírtad ezeket! Remélhetőleg sikerül találni valami vállalható darabot. Elfogadom hogy a használt autó lutri, akkor sem akadok fenn ha költeni kell rá, csak nem mindegy mikor és mennyit. 4-5(-6) év múlva úgyis túllépnénk rajta, de azért jó volna, ha addig nem kellene rávágni mégegyszer az árát.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Drizzt
nagyúr
Mármint hogy sedan, hatchback, vagy touring sports? Sedan volt. De nekem nem is nagyon játszik más. Nagyon rövid ideig elgondolkodtam a 2.0 miatt a többin, de egyszerűen nekem a sedan jön be. Amúgy már Camry-ból is láttam kettőt. Elég impozánsan néz ki. Vezetni is biztos fasza, de nekem egyszerűen túl nagy, nem tudnám kihasználni. Meg persze drágább is, de nem annyira vészesen. És ott van bőven motorerő!
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Persze, nyugodtan kérdezz bármit. Van sávtartó és adaptív tempomat. Asszem ezek a legolcsóbb változatban is vannak. Elsősorban én ezeknek autópályán látom hasznát. Ott gyakorlatilag a kocsi levezeti helyetted az utat, persze figyelni muszáj, ezt annyiban erőszakolja ki az autó, hogy rád pittyen, ha elengeded a kormányt. A pedálokat nem kell kezelni. Néha a féket azért érdemes lehet készenlétben tartani. Ha balra indexelsz tempomatnál és a beállított sebesség alatt vagy, akkor elkezd gyorsítani, felkészít az előzésre. Persze országúton nem erre bíznám. A visszajelzőknél is kell figyelni, ha a sávtartó zöld, akkor aktív a kormányrásegítés, ha fehér, akkor nem. De autópályán azt veszem észre, hogy sokkal kevésbé fáradok így el.
Városban nagyon keveset próbáltam csak, ott nekem nem tetszik. Ennek az az oka elsősorban, hogy induláskor ha magára hagyod a gyorsításnál, akkor elég nagy helyet hagy legkisebbre állított követési távolságnál is. Egyébként lehet gyorsítani manuálisan is, akkor tudod zárni a távot. Ha jól emlékszem, fékezéskor leáll a tempomat és újra be kell állítani a kívánt sebességet. Itt egy video, hogy milyen városban az ACC + LTA.
Amúgy ma Tesco parkolóban amikor kimentem a kocsihoz, éppen egy fickó nézegette, azt mondta lehet a következő ilyen lesz, majd beszállt a Priusába. Amúgy is elég jellemző még, hogy megnézik az emberek. Akár ha állsz a dugóban.
Android auto/Carplay kapcsán nem mondtak semmi biztosat. Rebesgetik a madarak, de ígérni nem ígérik. Navim nincs, felcuppantottam a telefont az ablakba, s onnan nyomok google maps-et. 2 USB port van, az egyik a középső tárolóban, de van kis kábel csatorna, amin szépen ki tud kandikálni. Meg van egy az utas oldalon. Az nem biztos, hogy 2.1A-es, ellenben biztosan támogat MirrorLinket. Azzal ki lehet rakni a telefon képét az autóra, de sajna elég kevés alkalmazás támogatja. Pont a GPS-ek közül csak a Sygic-ről tudok. Elvileg MiraCasttal is lehet átvinni képet és hangot, de még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
gaborbol
őstag
Itt vannak az adatok, meg a linkek:
Mondjuk en is ugy vagyok mar vele, hogy kb nem erdekel a dolog. 6 eve van meg a P2 es mar unom a nyekergest, addig nezegettem oket meg agyaltam,hogy mar vegkepp nem tudom mi legyen.
Vagy veszek valami 1-2 eves prius-t, corollat, fusion-t, vagy akar valami 2.5l hybridet ami meg van extrazva pl Camry, Avalon.
Volt suzuki altom, fiat panda, uno, P2, volt P. partner, Volvo S80, mar szeretnek megint valami kenyelmes autot, es nem a fogyasztyas a lenyeg a benzin ugyis olcso.
Okes veszek egy Avalon hybridet, de a V6 baromi jo dolog, aztan ... de 99%-ban csak en hasznalom, akkor meg minek, jo nekem a par eves prius is ,es kezdodik elorol
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
A kovetesi tavolsag 3 leptekben allithato. Kormanyzas segitseg autopalyan jo, de azert figyelni kell, hogy epp erzekeli-e a savokat. Persze az is lehet, hogy az egyes kasztni valtozatok miatt vannak kulonbsegek a safety sense-ben is. Budapesten nem valami jo a tempomat + savtarto, de autopalyan nagyon. Nekem legalabbis. Szerintem ez nagyon egyen fuggo. Most 3.7-en van a fogyasztason, olyan 50 kilometerrel ezelott nullaztam, csak varos.
I am having fun staying poor.
-
FeriPapa2
tag
-
pècsimunkás
addikt
Országúton 5-5,5 l/ 100 km a kis turbós fogyasztása . Ès nem kell különösebben oda figyelni , hogy keveset fogyasszon. . Klímával ,100- 110 országúton , lakott területen 50-60 - ezek mind óra szerint èrtendőek , úgy fogyaszt ennyit . Az , hogy hozzá kell - e előbb nyúlni , az a gazdától is függ . Elèg règóta gyárt a Toyota turbós autót , talán nem lesz gond vele . Sokat autópályázom , ès tetszik , hogy 150- nèl 3000 a fordulatszám , ès nèma csendben utazom . Szóval nekem nagyon bejött az 1,2 t !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
lamazonia
tag
Kedves kereskedő mondta, hogy "Ha megjön a papírja az autónak az importőrtől".
Autót biztos nem adják le gyártásra, mivel ~1 éve tudtommal nem gyártják, Auris. Kereskedőknél ben ragadt készletekről van szó.
Ha valaki úgy van vele, és kombi kell neki, akkor érdemes most körbe kérdezni, mivel elégé akciózva probálják eltolni az utolsó pár darabot.
Hatchback már csak 1 darab van az országba, nagykanizsán.
Kombi még akad pesten is, pl. Schillernél.Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
motoflug
őstag
Ez lehet nekem szólt?
Nekem az 1.8 nem tetszett, mert a CHR-ben zavaró volt a hybrid bőgése. A corollában ugyanez már sokkal finomabb/csendesebb, de az tény, hogy ha többen használjátok, plusz van cucc, akkor már jobb a 2.0. Nekem ugye a HB van, amikor 4-en utaztunk megpakolva, akkor már érezhetőbb volt, de még mindig volt benne tartalék. Sport mód+F1 váltóval 1-2 sebességet visszaváltva simán felment a végsebességre.
Az enyém Comfort + Tech, style csomag nélkül, fehérben, igazi sleeper.
-
Yiggdrasil
aktív tag
Köszi! Ez bíztató
A Sportban a forma tetszik, illetve hátha az a kis plusz egy fokkal élvezetesebbé teszi a vezetést. Igaz hogy méregdrága hozzá minden mert nem kompatibilis a sima modellel? Illetve tényleg 7 liter felett eszik ha nem nyomod neki?CD-rádió annyira nem gond, ha megoldható úgyis tennék bele egy BT-s vagy AUX-os rádiót és telefonról hallgatnám.
-
Doki16
addikt
Egyik sem, csak márkaszerviz tudja majd megcsinálni. Kivéve ha valaki rendelkezik a megfelelő szoftverrel a Toyotán kívül
De célszerű egyébként a márkakereskedésből venni a téli szettet, mert egész jó árat tudnak rá mondani. Mert ha magadnak veszed akkor mindent külön kell vadászni hozzá és szenzorok ára annyi mint a felnié.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az nagyon kemény 400k Ft egy szett. Miből van az, magnéziumból?
Vitarára/S-Crossra ugyanilyen TMPS, 17 colos alufelniszett gumival együtt megvolt 200-ból. Ennyiből nem hozom ki ha mindent magamnak veszek. Az a baj, hogy a szenzorok darabja is 20-25 körül van.
Jól érted. De biztos van olyan gumis aki feltudja tanítani. Csak kérdés, hogy ehhez az új rendszerhez ki ért jelenleg. Bár ahogy nézem, lehet elég hozzá a legújabb techstream és magadnak is megtudod csinálni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Nem kell csak azért Toyotához menned. Keresel jobb gumist, és előtte telefonon rákérdezel hogy tudnak-e TPMS-t programozni.
Én mondjuk azért mentem Toyota-hoz mert a TPMS-t is ott vettem, aztán egyúttal felprogramoztattam. Akkor 1 szett TPMS szenzor 33 vagy 35 000 lehetett ami nagyon jó áron volt! Sikerült egy akciós időszakot kifognom rá.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
Doki16
addikt
Toyota csoportban írták páran, hogy ebay-ről szoktak rendelni TPMS szenzort. Kb. 6000 Ft körül mennek. Van már vele tapasztalatuk is és nem panaszkodnak rá. Itt már csak az a kérdés, hogy meddig bírja bennük az elem. Ez a legnagyobb kérdés az utángyártottakkal kapcsolatban.
Az enyém jelenleg 4 éves, remélem nem mostanában adja meg magát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Drizzt
nagyúr
Ma viszont a szabadban eloszor lattam executive hibridet sedanbol Sirokon szabadban. Kezdem azt hinni, hogy ezek kovetnek. Metalkekben, napon tok jol nezett ki. Szalonban viszont nem nyerte el a tetszesemet. Szerintem meg a kavebarna is tok jol nez ki.
I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
Alig kisebb a hely (igazából a lábtér még talán hajszálnyit nagyobb is), mint a mk2-es Leon-al. A Mk1 meg még lehet kisebb is (az a másik, megmaradó autó). A csomagtartóban van a nagy különbség (meg az orr méretében, a mk2-es orra majdnem duplája a Yarisnak). De 5 személlyel csak a munkába járás szokott lenni 2x11 mérföld, amúgy 2-en nyúzzuk.
A hosszútávú próba majd októberben jön egy Bedford-Disneyland Paris túra, laza 2x700km + az apróság helyben (évente 3-4x járunk arra). Hétvégére beterveztem egy 2x200 és egy 2x250-300km-es túrát, ha jó idő lesz, ott már azért ki fognak derülni a dolgok. Ha 5 alatt tudok maradni, elégedett leszek (a mk1-el 40000km után 5.64, a mk2-vel 8000 után 6.78L az átlag dieselből. Persze a mk2 megy mint a mérgezett pocok, pedig csak 140LE, 6 sebességes olajos DSG-vel).
Amit viszont szívből gyűlölök máris, a zenelejátszó... képtelen még az alapvető dolgokra is (pl. ha végére ért egy albumnak, elkezdje a következőt). A folder alapú lejátszást hírből se ismeri... még ha legalább BT-n be tudná tölteni a Poweramp által szolgáltatott adatokat a telón levő folderekről, az is jó lenne, de nem megy neki (5 perc után feladtam a várakozást, hogy betöltse).
Mondjuk az is jó lenne, ha "acc" módban nem kapcsolná ki magát kb 20 perc után (és nem sípolna ha nyitva a jobb első ajtó). Szünetekben ez elég zavaró.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
Az eco szerintem elegge levon az elmenybol. Egyszeruen tul erosen kell nyomni a gazt, hogy ne kezdj lassulni. Meg szerintem hangosabb, mert mashogy valt a hajtasban. Ezt a kort most normal modban fogom tolni. A 800 km eco utan a normalra valtva ugy erzi magat az ember, mintha atult volna egy sportkocsiba. :D Sport modban valoszinuleg nagyon rossz lehet a fogyasztas, mert ott szinte nem birok ugy gazt nyomni, hogy ne magas fordulatu benzineles legyen belole. Bar persze csalhat a megerzesem, egyszer kene azzal is menni egy teljes tankot.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Igen, hátul a fejtér nem valami egetverő. Én 174 centi vagyok, de az öklömet már nem igazán tudom betolni a fejem és a tető közé hátul. De nem is fogok ott sok időt eltölteni. Még a hátsó fejtámlák mérete zavar, a helyett lehet keresek valami kisebbet, mert amikor nincs senki más a kocsiban, akkor se látni rendesen hátra tőlük. Valamint a B oszlopok rettenetesen vastagok. De amúgy mindezek ellenére én örülök, hogy ezt vettem. Csak szeretek reális képet kialakítani a dolgaimról, nem akarom mindenképpen meggyőzni magam, hogy valami tökéletes dologra adtam ki pénzt. Bármi mást vettem volna, ugyanígy tudnék mondani negatívumokat azokról is.
I am having fun staying poor.
-
Astra kirakja (Aisin Af17 váltó), onnan tudom hogy lassabban reagál induláskor és amikor koszos volt a fojtószelep akkor ugrált össze vissza az alapjárat amit csak megálláskor csinált. Meg lejjebb vette a fordulatot pár másodperc után.
Feltétele hogy 2 másodpercig a féken kell állni és a váltó meleg legyen. (kézifékkel NEM működik!)
Neutral Control rész, de ott van a Hill Hold is. Forrás : [link]
Hátránya hogy egy másodperc eltelik a fél oldása és az indulás után. Ilyenkor nem szoktam neki gázt nyomni mert megugrik. A Toyotánál a fék felengedése után egyből indul, igaz a kúszása jóval gyengébb.
A hegymenetállás valóban terheli a váltót, azaz melegíti. Az AF17-es gond nélkül megoldotta, úgy hogy a fordulatszámon sem látszott. Azt el tudom képzelni hogy valamelyik fékpánttal csinálta.
Az AF17 valami kicsi kompakt egyszerű váltó, aránylag olcsó is ahogy néztem.
A Toyotáét csak sejtem hogy U241e típusú amit erősebb járművekbe is raktak (250-esnek a 4 seb verziója) talán azért nem kúszik és gurul vissza mert kevés lehet a nyomaték alapjáraton.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Igen, tegnap bementem egy helyi másik márkaszervizbe ahol azt mondták nem szükséges cserélni. Ennek ellenére ki fogom cseréltetni jövő héten. Lehet jobban megtartja majd magát hegyen a friss olajjal. Astrában volt cserélve (ha jól emlékszem 90e ként kell), de olcsó bele a lötty. Ebbe majd csak a gyárit töltetem (eredeti Toyota ATF WS) meg persze szűrőt is többszöröse lesz de messze többet is bír benne.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Toyota márkaszervízben lesz csere 90eft. Tömítés+szűrő, teljes leeresztés és ugyan az a típusú lötty lesz benne ami volt eredetileg. Gyári Toyota Atf ws. Nem akartam mást, hiába vannak olcsóbbak ha ez kibírt 11évet benne akkor egy darabig jó lesz. Otthon csak részlegesen tudtam volna cserélni. Majd lefényképezem a használt olajat meg az újat. Tudom drága dolog de inkább ez mint a váltócsere.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Akula
őstag
-
27 a szűrő, 5-6e az olaj literje, plusz tömítések párezerért. Óradíjat nem tudom de biztos van pár óra mire átforgatják. Nem tudom mi a reális, az astrába 20 ból megállt de ott csak olajcsere volt, nem szedettem szét szűrőt és tömítést cserélni.
Na otthon nem merném megcsinálni, barkács szerelők nem vállalják. Nem sima leereszt és cserél, az a gond hogy teljesen otthoni körülmények között nem lehet leereszteni.
Az olaj ugyan az megy bele mint a gyári töltete, azaz nem kell cserélni normál használat mellett. Van bele olcsóbban is olyan amit többször kell cserélgetni.
11év 260ekm, ennyit ment a gyári olaj. Ez most azt jelenti hogy az autó további élettartamára nagy valószínűség szerint rendben lesz, persze megnézem időnként a szintjét/színét.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
őstag
Értem, köszi nektek a tanácsot, utánanézek az említett kereskedéseknek.
Amiatt gondolkozom erősen a Gen1-en, mert árban az számomra megfelelő és a mérete is jó az autónak. Mindenképp HSD-t szeretnék a sok város miatt, de a Prius nem jön be, a Gen2 Auris meg már bőven 3millió felett van.Ez az inverter gond ez nagy hiba? Mármint mi itt a probléma? Könnyen javítható, orvosolható?
-
Gaben92
őstag
Hol a p.csaba elsz te, hogy nalatok ilyen draga? Elvileg nalunk se olcso semmi, de 862€-t mondtak a szett 16" Fuyu-ra a Lexusnal. Annyi, hogy TPMS nelkul de nekem olyanom meg nincs.
Lehet eltolom nyarra a vasarlast, mert a mostani felniszetten mar latszik a 8 ev tel/nyar, aztan most csak gumit csereltetek rajta, az uj szettet meg inkabb nyarinak hasznalom...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Igen, utolag gondolkodtam, hogy nem specifikaltad, hogy mekkora meretre mondtak a 320€/db-ot. A 17" itt is 1200€ felett van, csak nem vagyok sajat magam es az auto ellensege.
Nekem se tetszik annyira az a 862€ az teny de ha tenyleg az lesz, hogy most csak gumit cserelek es a tel folyaman nem talalok elado szettet normalis aron, akkor inkabb kicsengetem erte a 862€-t, mint 400-at egy Dezent-ert...
Mindenesetre most van meg egy honapom keresgelni, mert novemberig nem tehetem fel a
teliszelvedögyilkos szettet, aztan majd meglatjuk...If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Inverter hűtőkör (villanymotorokkal)
Belső égésű motor hűtőkör
Az inverternek külön elektromos szivattyúja van (volt rá visszahívás is), a benzinnek P2-nél egy szíjjal hajtott hagyományos vízpumpa, P3-nál egy különálló elektromos pumpa.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen