- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
OCTAMD
őstag
-
válasz
Theodorci #16663 üzenetére
Azért csomagokban elég korlátozott az ötajtós, ebben egy TS verzió jobb, bár ott meg kisebb a hátsó lábtér. Attól függ mit akarsz szállítani. Mi a prio
Én Facelift előtti Hybrid Aurissal járok, havonta azért megvan a Bp-Sopron / Szombathely táv, GPS szerinti 135-140 az M1-n, ott már 6.0-6.5l a fogyasztás, de nincsen vele gond, bírja -
Senhi
aktív tag
válasz
Theodorci #16663 üzenetére
Hány fővel? 2-3-an oké, afölött inkább kombi. Autópályán, ha yarishoz kell hasonlítani akkor előrelépés és fogyasztás 130-140 között még teljesen elfogadható (afölött meg úgysem komfortos). Túl nagy dinamizmusra azért ne számíts pláne ha meg van pakolva.
Extrák terén lehet érdemes olyat keresni ami led lámpás, az alap lámpa max városban jó. Navigáció és ezen generációs TSS csak parasztvakítás, eladáskor jó max.[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
válasz
Theodorci #16663 üzenetére
Nekem 15-ös exec van, csomagtartó rendes, hátsó lábtér meg max. 10 éves kor alatt.
Facelift utánit vegyél. Nem szereti nagyon a pályát, én csak 100km/h-t megyek, mert felette kurva hangos (facelift utáni kevésbé) és nő az étvágya, cserébe nyomaték az nincs. Városi/vidéki autónak tuti."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Flashback
addikt
válasz
Theodorci #16663 üzenetére
Inkább a kombi. Nem baj ha fapados az sem, csak hybrid legyen.
Nyilván a vidéki föutakon optimálisabb a fogyasztás de pályán sincs gond.
Èn sokat autópályázom vele óra szerint 140-150nél (némtország) nem problémás, annyi hogy ebben a tartományban már nem ugrik. De ahogy írják 110-120 körül még jól fogyaszt.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
válasz
Theodorci #16663 üzenetére
Mihez képest túl pici a Yaris? Hány emberrel lenne használva?
Mi 2 fővel felpakolva rendszeresen megtesszük az UK-MO távot vele autópályán, és ez igaz volt az előző MK3 HSD-mre és a mostani MK4 HSD-re is, de a következő Yaris Cross is így lesz használva (ha egyszer végre megjön, majdnem 2 év lesz megrendeléstől számítva). Soha, egyetlen egyszer nem éreztem, hogy kevés lenne pályára, megpakolva is simán elvittem az elektronikus sebességkorlátig a német pályán, igaz, csak rövid ideig, ott már nem jó a fogyasztása a hibridnek- meg amúgy se szeretek ilyen gyorsan menni, felénk az autópályás sebességlimit amúgy is 113km/h, és ez több, mint elég - máshol is be kellene vezetni, rögtön csökkenne a kollektív károsanyag-kibocsátás.
De amúgy is Mo amúgy is olyan kicsi, hogyha középen köpök egyet, akkor az már külföldön esik le, felénk sokkal nagyobbak a távok, amit megteszünk vele (egy sima, egy napos kirándulás 5-800km simán megvan).
Idén UK-Corfu is be van tervezve (konkrétan a benzinen kívül minden ki van fizetve), nem kompon, hanem FR-NL-Németország-Ausztria-Szlovénia-Horvátoszág-Montenegró-Albánia-Görögország útvonalon, 2 nap alatt levezetve a 3000 km-t, visszafele még megállunk Párizsban is, mert miért neA napi munkábajárásnál 5 fővel használom a Yarist, azaz napi 40km megy így bele.
Az eddigi átlagfogyasztásom így 4.22l/100km, 56000km után, amit majdnem 2 év alatt tettünk bele (májusban lesz 2 éves).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
gorgo
őstag
válasz
Theodorci #16672 üzenetére
Amúgy mai fejjel rohadtul fölösleges volt megvenni az Aurist, hibrid Yaris bőven elég lett volna, mivel 95% egyedül ülök benne és a csomagtartót se nagyon pakolom meg. Annyi, hogy jó hogy belefér a kerékpárszállító (nem tom egy Yariséba beférne-e). A hátsó lábtér kritikán aluli az Aurisban, ha ez szempont és ha a Yaris kicsi, egy Prius simán jó lehet, ott van hátsó lábtér, és csomagtartó sem egy bevásárlókosárak elég, bár kisebb mint az Auris TS-ben.
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
válasz
Theodorci #16735 üzenetére
Ha tényleg csak 2 főnek veszed, elég lehet a Yaris. Kisebb, konnyebb, kisebb helyen elfér, kevesebbet eszik, picit olcsóbb rá minden. Hátsó üléseket kell előre dönteni és úgy hagyni, hiszen a hátsó két hely sosincs használva.
ÜLJ BELE mindkettőbe!
De mondom ezt úgy hogy sosem ültem Yarisban. Nekem mondjuk pont ilyen aurisom van és szeretem. De 3 emberek már nem való, 10 év alatti gyerek fér el hátul, és sztem ő sem kényelmesen. Igaz, 187 cm vagyok, szal egy 175 magas sofőr mögött több hely marad."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
KTTech
veterán
válasz
Theodorci #16735 üzenetére
A linkelt Aurissal sokkal jobban jársz, mint a linkelt Yarissal.
Volt MK3-as Yaris HSD-m, bár többször megjártam vele az UK-Mo távot, agyig pakolva azért nem mondanám erőgépnek
abban még a régi 2. generációs hajtáslánc van, annak minden előnyével és hátrányával... de azért nem okoz gondot neki a 130-as tempó sem, bár nem annyira szereti (az aki benne ül, ott már nem halk).
A fogyasztása a Yarisnak 130-nál olyan 6.1-6.3 körül volt (mért érték), a fedélzeti számítógépe sokat csal. Az átlagom 36000km után 5,08 volt, igaz a mindennapokban 5 fővel használtam, és nem toltam neki pályán sem, stabil GPS szerinti 100km/h körül használtam, néha 110-el, ami a legális limit felénk.
A MK4-es Yaris már más ligában játszik, de az ára sem ennyi.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Senhi
aktív tag
válasz
Theodorci #16735 üzenetére
Ez évi hány kilométert jelent? Mennyit mész városban naponta? Hybrid toyota ebben az árkategóriában sokat ad megbízhatóság, fogyasztás terén, de sajnos sokat el is vesz hely, kényelem, teljesítmény oldaláról. Kettő közül auris ha városon kívül is használnád, másodpercig sem kérdés.
-
ncc1701
veterán
válasz
Theodorci #18647 üzenetére
Töketlen mind. Mikor a swiftet vettem, eggyel magasabb felszereltséget akartam, de nem a 16-os gyári aluval (nem tetszik, valamint egy kisautóra ezekre az utakra nekem nem kell a 16"), hanem a 15-ös acéllal, ugyanannyiért. Nem ment. Úgyhogy megvettem a fapadosabbat, kapják be.
-
st6969
őstag
válasz
Theodorci #19629 üzenetére
Nekem nem egyszerűbb kábellel, zsebben hordom a telefonom (de nem is tudom elképzelni, hogy bárkinek az legyen). Naponta 5-6x vannak városi kis utaim. Aztán, havonta 2-3x nagyobb, ahol esetleg kellhet az AA. Ha minden alkalommal elő kellene vennem és kábelen kellene csatlakoztatnom, meg is őrülnék
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
Theodorci #20233 üzenetére
Ha megnyugtat húzd ki melött viszed az olajszint jelző pálcát töröld le zsepivel piszkos olajos lesz. Jegyezd meg/fotozd le.
Csináld meg ugyanezt szervíz után még aznap. Teljesen átlátszó tisztának kell lennie a zsepin az olajnak.Ennél többet nem tudsz tenni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen