-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltan.bagi
csendes tag
Prius 2-m van, leírtak alapján neked tökéletes választás lenne egy hibrid.
4 körül már nagyon korrektek vannak. Prius 3 technika van benne, igazából egyetlen problémájuk -ami minimális gondossággal és odafigyeléssel megelőzhető- a hengerfejességre való hajlam.
Fontos, hogy jó helyről vedd. 10 éves korig köthető ezekre (is) hibridgarancia megfelelő szervizfeltételek teljesítése esetén.
Sokaknál Prius 3, Auris kombi a dilemma. Szerintem fontold meg te is, próbáld ki mindegyiket. Az Auris kissé olcsóbb, nyilván nem véletlenül.A linkelt hely egy nagyon korrekt kereskedés/kereskedő, vásárlás, informálódás céljából is érdemes felkeresni őket. (Illetve kis túlzással az egész hibrid palettát láthatod itt egyben, hozzáértők által "felkonferálva".)
szerk:
Ha van lehetőséged tölteni is, akkor ennyiért akár Plug-in Prius is van, amit ilyen távon kb full elektromosan tudsz használni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ebben az árban simán vannak plug-in hibridek (főleg, ha más márka is játszik), arra a napi 11 km-re igazából az való. Pár naponta rádobod töltőre és viszont hallás, zöld rendszám kedvezmények, töredék üzemanyag költség. Hibrid is be kell melegedjen, és annak a motornak sem leányálom a sokszor kicsi használat, a villanymotornak meg hót' mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A plug-in hibrid a neked való Nem feltétlenül Toyotából, de az az 5.5km nem túl jó a hibrideknek sem... Én több mint duplájára használom, de esetleges még így is (van benne minden, kb 4 km város - 5-6 körfogalom, plusz 4-5 lámpás kereszteződés-, két falu, a többi meg országút). Olyan 3 km után kezd belemelegedni a dologba, de olyankor még gyászos a fogyasztása...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Toyota Prius plugin-je igen jó - ugyanaz a hajtáslánc mint a többi Priusban, csak az akku lett nagyobb. Az első generációs a 3-as Prius, a második a 4-es hajtásláncát kapta meg.
Ismerősnek van Chevrolet Volt (első generációs), nagyon elégedett vele de nem hibátlan, a váltójában levő csapágy szokta feladni az első szériás példányoknál, a cseréje olyan 180E. Viszont van hozzá jó specialista. A konkrét példány benyakalt egy villámot is töltés közben, az elektronika helyrepofozása olyan 100E-be fájt, ha jól emlékszem. Hely az bőven van benne és párszor már lenyomtam vele a BP-Szentes távot, pályázva (120-130 közti valós sebességgel) 2.7 körüli átlaggal (tele akkuról indulva). A második generációs azért jobb (2016-tól).
Személyes kedvencem a Golf GTE, itt a fórumon is van róla már tapasztalat - erős, de ez a legbonyolultabb technika, hiszen turbós a benzinmotor, DSG váltóval. Viszont ez hasonlít legjobban a "normál" autók karakterisztikájára.
Mivel rövid távokra használnád, így a benzinmotor nem sokat járna, hiszen ezek közül bármelyik megtesz 30-60km-t elektromosan, ami bőven fedezi a napi munkábajárási igényed - ilyenkor ugye nem is koptatod a benzinmotort. A plugin és full hibridek közt szinte csak a nagyobb akku és a töltőáramkör a különbség, tehát ígyis-úgyis nyakadba veszed a nyűgöt
Nekem csak azért nem plugin lett, mert nem tudnám otthon tölteni (se a munkahelyemen). Bőven fedezné a napi 32-40km-es igényemet, hosszú távokra meg ott lenne a benzinmotor, ami szívóbenzines, agyonüthetetlen technikával (persze annak megfelelő fogyasztással).
Viszonyításként a Yaris HSD-m 4 fővel, 0-10 fok körül, munkába járásnál most éppen 6.13-at fogyaszt. Melegben olyan 7 decivel kevesebbet. Hosszú távokon 5.5 körüli fogyasztással számolok, 2 fővel (ami olyan 170 kg-ot jelent), agyig pakolva. Nyáron ugyanez 4.8-5.1 körül alakul. A klíma mindig be van kapcsolva és nem megyek 120-nál gyorsabban (ez már a limit felett van pályán).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Erdekes amit irsz... foleg azert mert rengeteg az atfedes a te es az en esetem kozott.
Roviden: ha neked nem kicsi az Auris kombi akkor vedd azt. Arra viszont szerintem figyelj, h mindenkeppen 2015 utanit vegyel (inverter update)
Szerintem kicsi es emelle meg nem is tul igenyes auto. Mi 2 dolog vegett estunk nagyon gondolkodoba: Nagy csomagtarto (kombi nyilvan) es az kedvezo(bb) ar.
Beulve, probalva csalodas volt. Igaz mi probaltunk egy eleve panoramatetoset levadaszni. A belseje nem rossz es igazabol mashogy gaz, mint a Priuse 😃
3-an beulve, hatul azert kisse gazos es igaz nalunk meg nincs gyerek, de a hugomeknal van es beleprobaltuk az o gyerekulesuket. Egyszeruen nem adta ki.
Ettol fuggetlenul ar/ertek aranyban azert nem rossz.
Prius/Plug-In: Probaltuk a simat (vegul Plug-In let… amit azota a szuleim hasznalnak) Belul erezhetoen nagyobb. Hatul foleg.
A csomagtarto nyilvan nem akkora, mint a kombi Aurisban, de szerintem igeis jol pakolhato es nem kicsi. A Prius vs Yaris osszehasonlitast inkabb nen is kommentalnam hiaba irtad, h szemre reven a csomagokat nem csak elmeletben fogod bepakolni es ott azonnal kijonne a matek. Hidd el tudom mit beszelek reven van 2 Yaris is a csaladban.
A Prius egyetlen hatranya szerintem az anyagminoseg. Mondom ezt ugy, h a mienk mar a frissites utani Exe kivitel, de elotte es jelenleg is egy 2009-es Prius 2 hasznal(t)unk.
Prius+: Ertem is amit mondasz meg nem is. Mint irtam jelenleg mi is 2-en hasznaljuk az autot, de ha az 5 eves tervet vesszuk akkor ez lehet valtozni fog es jobb elore felkeszlni, mint meglepodni.
A hugomeknal mar 1 gyerekkel is sok kacat kerult be rendszeresen a csomiba a videki rokonlatogatasoknal amibol nyilvan lehetne lefaragni, de ha mar van hely akkor minek? Ellenpeldakent megemlitenem, h a kollegamek meg kihuztak egy Picantoval a gyerek 4 eves koraig szoval mint minden ez is csak kompromisszum keszseg es megalkuvas kerdese.
Szoval lehet, h nagy, de azert annyira talan megsem foleg, h ez a nagysag fogyasztasban es adokban azert aranyaiban nagyon rendben van.
Itt 2 dolgot emlitenek meg: Tobb helyen irjak a hengerfejesegre valo hajlamot. Ezzel itt kint (Hollandia) sokkal kevesebbet talalkozni ami azert engem elgondolkodtatott... Vagy az van, h mar csak a 2. - 3. tulajnal jon ki vagy esetleg a hasznaltra es karbantartasra visszavezetheto. Nem posztom ezt eldonteni, de azert annak aki szeret hozzam hasonloan nagyon korbejarni dolgokat mielott egy kupac penzt fizetne ki bizonyos dolgokert azert mindenkeppen emlitest erdemlo dolog.
A masik az ulesek elrendezese (merete?): 7 ulesnel a csomagtarto valoban csak elzes erteku. Ha csak 5 ules van akkor nagy es jol pakolhato, de az igazat megvalva a 2. ulessor nem kenyelmes meg 2 normal embernek sem. (legalabbis nekem ~400km nem olyan volt, mint a mi P2-ben)
Ioniq: Miutan elengedtuk a hasznaltauto temakort (a reszletekbe nem mennek bele es anyagilag azert ez nehezen vedheto) attertunk az ujauto temakorre.
Az uj Corolla (kombi) es Rav4 (mind2 Hybrid termeszestesen) szinte eselytelen volt tesztautonak (30perc szamomra nem teszt, max ulesproba) igy a varakozas heteiben betertunk a Hyundai-hoz.
Nem Plug-In, nem electric, hybrid. Jo-jo, (Rabbit - szvsz hatalmas film ajanlom mindenkinek) minosegben - sajnos vagy sem - de abszolute a Toyota elott jar. A szelloztetett ules nalam is oriasi pirospont. A multimadias resz is jobb/nagyobb, a felbontasa meg kb SD vs FHD.
A hybrid rendszer szerintem meg nem olyan kifinomult, bar boven hasznalhato. Ez latszik is a Priusehoz hasonlo fogyasztason.
A valto mas. Mondanam, h jobb, de ezzel tan meg en magam is vitaba szallnek. Engem peldaul sosem zavart a tesztekben oly sokszor emlegetett motorboges, ettol fuggetlenul a motor erejet a letezo fokozatok miatt jobban ki lehet hasznalni. Az extra teljesitmeny (~40+ LE) szerintem csak e vegett erheto tetten, de ha tippelnem kene akkor azert nem gondolnek extra 40%-ra.
A fejter hatul gazosabb es a csomagtarto is erzetre kisebbnek tunt holott nem az.
Volt olyan amit nagyon szerettunk es baromi konnyen elkepzeltuk, h benne ulunk, de ahogy korabban irtam en mindent atgondolok, 2x majd meg 2x a biztonsag kedveert igy arra a konkluziora jutottunk, h a csaladban mar bizonyitott Toyota fele technologiat azert nincs merszem elengedni. A P2 nalunk van mar 6 eve, belekerult 130e km. Ott a Plug-In Prius amit magunknak vettunk, de a korabban mar leirt baleset vegett lakhelyet valtott es most a szulok hasznaljak. P3-al meg csak bo 1 ev tapasztalat van, de a kis akksit leszamitva mukodik es hozza amit kell barhol, barmikor. Ezert es nem adtuk meg el a regi kis P2-t.
Most talan kezdunk rafordulni a celenyenesre, de meg mindig nem biztos, h Corolla (2.0) vagy Rav4 lesz a befuto. Ahhoz kell egy komolyabb proba mind2-vel na meg a P2 ara es meg egy kicsi… -
nagyúr
Nagyjából mindenhol ez megy, édesanyámnak lecseréltük a B-Max-át, és végigjártunk egy csomó kereskedést, mert csak azonnal elvihető autó érdekelte. Fiestát szeretett volna, de az kifutott, az új típus meg ki tudja mikori szállítással jön (ugyan az, mint a Yaris Cross...), Focus-t rendelni sem lehet...
Végül Érden készleten lévő Ford Puma ST Line lett (az, amit korábban én is megnéztem). Kb. így működik az autóvásárlás, ha nem akarsz várni.
Szvsz ha nem jó a készleten lévő autó, akkor a Toyota kezét engedd el, amúgy a VW csoportnál is van hibrid, Skoda Octavia és SuperB iV esetleg még megnézésre javallott, nemrég ültem egy fullos Skoda SuperB iV-ben, hát... nagyon pöpec kis autó! Oké, vannak nekem is kétségeim a tartóssága felől (a DSG az nem CVT...), de ha nem 10 évre számolsz, akkor ez nem fog érdekelni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
mala_X
újonc
Fuu ez nagyon hasznos, koszi szepen! Es persze jo lelombozo is. A Cross-t hol talaltatok? (Persze csak ha nem jon szoba, ha le akartok csapni ra, megertem.) Bar a felszereltseg es arkategoriat tekintve ez mutternel felette van a budzsenek. Corolla hatchback-et o is nezett, az lett is volna, de nagyon kenyelmetlennek erezte. Volt korabban Corollank es akkor sem szerette az ulest ez az elrendezest. Most meg lehet a hasznalt Aurisokat megnezi, bar az tenyleg utolso opcio... Sajnos nagyon kellene valami ev vege elott a szamlazas miatt + mert szetesik alatta a mostani auto, a telet nem akarja vegigtolni vele.
Emellett amugy o is egy Kia Xceed-et latott, az arban is jo volt, tetszett is kenyelmileg, de tul nagy es manual valtos. Most a kerdes, hogy azt vagy esetleg Hyundai-t vegyen, vagy tenyleg varjon meg a Yaris Crossra.
-
mala_X
újonc
Egyetertek, az egyszeruen tul draga.
Hasznalt Priust pedig gondolom nem vesz az ember? Pont a Realszisztemanal nezem most hogy van.
-
-
-
nagyúr
Érdekes ilyesmit olvasni, én például fehér autót nem vennék soha, és üdítő a bordó, piros, élénk kék, ne adj isten metál narancs színű autót látni a sok fekete-szürke-fehér masszába...
De nem vagyunk egyformák...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Upo
addikt
Én pont az ellenkezőjét tapasztalom. P3 Plugin van most, abból is barcelona red-et vettem volna, de olyan színben nem létezik, csak sima P3. Ahogy figyelem azóta is a hirdetéseket, a pirosak azonnal elmennek, nagyon nehéz kifogni. Ha van több színben eladó egy helyen akkor elsők között viszik a pirosat.
A fehér szerintem épp nem egyszerűbb, ahhoz inkább a lerúgott cégautó/taxi asszociáció párosul. Ahogy tapasztalom, a fehéret nehezebb eladni mint a pirosat.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
BeZol
őstag
Kis update:
2580km-nél járunk, ebből kb. 2200km BP-en belül.Alapvetően pár hónapja 4,8km-es távolságot megyek vele reggel, késő délután meg vissza.
Télen ha ment a fűtés, 5,8-6,2l/100km-es fogyasztást kaptam, mert a fűtés miatt végig járatta a benzinmotort. Igazából ezt totál feleslegesen tette, mert egy 8 perces útról beszélünk tempomat 50nel..., és kb. 1-2perccel a cél előtt kezdett igazán meleg levegő jönni...
Kikapcsoltam a fűtést, beraktam szimplán az ülésfűtést, igazából semmit sem változott a komfortérzetem, a fogyasztás pedig 3,8-4,2l/100km között alakult onnantól kezdve. Eléggé markáns különbség!Nagy ritkán volt hosszabb BP-en belüli szakasz is, tulajdonképpen 3,2-3,4l/100km-eket kaptam ezekre, de a nagy átlagom a sok rövidszakasz miatt folyamatosan 3,5-3,6l/100km-re jön ki.
Ez számomra nevetségesen alacsony érték, úgyh fenntartásügyileg csillagos 5ös.Tempomat helyett inkább a sebességhatárolót használom, tehát berakom 50re és csak padlógáz esetén gyorsul 50 fölé, még 80%-ig nyomva is max 50nel haladok. Ez nekem sokkal jobban bejön városban mint a radaros tempomat.
A vezetékes apple carplay továbbra is az agyamra megy, szinte minden alkalommal a kocsiban felejtem így a mobilomat és úgy kell utólag visszamásznom érte
Továbbá be/kiszálláskor is elő kell venni a mobilt, kiszálláskor pedig még kulccsomókat is fogok mellette, szóval 12 év iphone használat után sikeresen megkarcoltam a mobilom kijelzőjét, pedig soha előtte nem sikerült összehoznom ilyesmit, itt meg a helyzet okozta kényszer eredménye ez lett...Ami még nagyon zavar, hogy a küszöböknél, a tető bemélyedéseinél, a csomagtartó hajlatában (a nyitómechanikánál a csomagtató tetejénél) ÉS a üzemanyagbetöltő-résznél (ami kvázi egy külön üregben van) mindig áll a retek, extra odafigyelést igényelnek takarításnál a hülye tervezésük miatt (tető bemélyedésénél nem, de mivel hamarabb áll meg benne a mocsok, hamarabb érezni a késztetést a kocsimosásra).
Tudom, hogy kritikus vagyok, de sztem eléggé papír az autó, az ajtóknak alig van súlya, sztem vékonyak is, kerékjáratok felől pedig még egy kavicsot is bazi hangosan hallani, amikor pedig pocsoján hajtok át, hangügyileg olyan mintha bőrig áznék éppen, annyira közvetlen.
Futómű sem az az utazóhajós témakör, egyre inkább hangoskának érzem rossz úton haladva (városon belül), és mivel gondolom a futómű is ilyen egyszerűbb fajta, kicsit tempósan haladva a gagyibb utakon pl. kanyar közben hát így elpattog+elbilleg kategória + kellettlen hangok ugye bejönnek. Ezt is csak azért írom, mert vannak szakaszok ahol 50nel közlekedve is érezni ezt. (pl. itt ezen a szakaszon már a balra-kanyar előtt + a kanyarban is).A negatív fenti vélemények ellenére ez egy nagyon-nagyon jó kiskocsi, én nagyon megszerettem (pedig alapvetően a feleségemé, de ha neki épp nem kell inkább nem robogózom ). Nem tudom, hogy hol jár a konkurencia, főleg h létezik-e hybrid kisautójuk, de amíg nem lesz értelmes árú és használhatóságú (+ kényelmesen tölthető, megalkuvások nélküli) elektromos városi kisautó a piacon, addig én úgy érzem ennél jobb vétel nem létezik (új autók között) városi használatra (kisautónak).
Mondhatni az autó összes hibája szinte csak az (számomra), amiket fentebb leírtam, minden más szinte tökéletesen megfelel és jó benne (és ahogy korábban írtam, sokkal többet adott, mint amire számítottam).
-
gorgo
őstag
Azért számít a méret /tömeg. Nekem az Auris TS most nagyon jót ment, 4.6 átlag valós lett teljes tankolás után. Országúton szépen elmegy 4 alatt de hegyen lakom, meg a város azért nem országút.
Ami érdekes, ha odafigyel (!) az ember, 5.4 liter lett az ezres turbós Focus fogyasztása, az is egész jó!! Oké, kevés város volt benne.
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
KubanitoS
veterán
A küszöbnél hol látod, hogy belemegy a dzsuva? Én nem tapasztaltam, vagy láttam ilyesmit, de attól még lehet, hogy ott van.
Mi 4000-et tettünk eddig a kocsiba, a vegyes fogyasztás 4,1 liter. A hibrid technológia kiváló, nem véletlenül van ott az élmezőnybe a Toyota, nálam az első helyen. A minőségben valóban lehet kifogást találni. Kb azt tudom mondani, hogy a Yaris a Suzuki S-Cross szintjénél egy hangyányival jobb, de nem többel. Megkockáztatom, hogy a sötétedő belső visszapillantó tükör egy az egyben ugyanaz a termék, mint ami a Suzukiban volt. Ez nem feltétlenül hátrány, mert ahogy a Suzukiban, a Yarisban is tökéletesen működik, de na. Amúgy egyáltalán nincs borzasztóan zavaró minőségbeli probléma, de talán egy kicsit többet várna az ember. Nálam a sebességváltó körüli műanyag burkolat is képes mozogni pl beszállásnál, ha erősebben hozzáér a combom. Amúgy én is most nézegetek autókat magamnak és annyira megtetszett ez a hibrid tech, hogy lehet Lexus lesz a befutó a végén. Ott már a minőséggel sem lehet gond.
A kocsi infotainment rendszere menet közben sajnos majdhogynem használhatatlan. (A Carplay viszont gyönyörű képet ad és tökéletesen használható). Telefonálni egyértelműen egyszerűbb magáról a telefonról indítani a hívást, mint 28 gombon keresztül megtalálni a telefonkönyved, majd a marhára érzéketlen tapipadon elindítani a görgetést. A hangalapú hívás (angol nyelven) egy az egyben ugyanaz, mint a Suzukiban, de a Yarisban, ha bemondod kit hívjon, akkor hívja is egyből azt a személyt, akit a kocsi gondolt, hogy mondtál, aztán lehet imádkozni, hogy jól ismerje fel az utasítást. A Suzukiban az utasítás után kiadott egy listát, hogy minek értette a hívófelet és még onnan ki lehetett választani (szintén hanggal), hogy melyiket hívja. A kormányt el sem kellett engedni.
A Carplayre van egyszerű megoldás valami külső eszközzel. Itt van pl ez a cucc, erről csak jókat írnak. Veszel kétoldalú ragasztót, ezt a kütyüt bedugod az USB kimenetbe és felragasztod a sebváltó előtti tároló tetejére és a gond letudva.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Senhi
aktív tag
Egyébre reagálva: nincs ECO módban? Akkor tud ilyet produkálni.
Az újabb hybrideknél a klímát ugye nem a benzin motor hatja, hanem külön van, szóval elvileg álló helyzetben is menni kéne. Kérdés, hogy ha régebbi yarisról van szó, ott is ez-e a helyzetpècsimunkás:Nyugi? Én emiatt nem akarok vérre menni. Csak azt mondom, hogy sokkal jobb a személyes tapasztalatának hinni, mint bármilyen újságírónak. Előttem tök jól leírták, hogy miért.
1.2t auris nem tudom milyen, én 1.2t corolla hatchbacket vezettem (az újat), na az pokol volt zaj szempontjából. -
BeZol
őstag
Kiderült miért nem hűtött álló helyzetben a Yaris klímája:
nem volt gyárilag rendesen feltöltve gázzal (2021 októberben vettük át, most kellett igazán klímázni) és elvileg vmi 3 csatlakozó sem volt a helyén.
Menet közben ennek ellenére tudott hűteni (de így utólag érzem h egyáltalán nem úgy mint most, hogy azonnal jégvermet tud csinálni, esélyesen 30+ fokban már lehet enyhén izzadtunk volna menet közben is).Szóval vmit a gyártás során elturpiskodtak, így viszont letudtam a gyári visszahívást is a radar újrakalibrációjával kapcsolatosan, mondjuk bő 3 órát vártam, de legalább ingyen volt minden.
Kemény 3719 km-nél járunkEgyéb:
Sima pirosban nagyon csini az új Yaris:
Nekünk sima fehér van, néztem a metál fehéret hát sztem nem ér felárat (bár ennek is van 2-féle változata), láttam a bordósabb pirosat, az továbbra sem oké (fekete tetővel sem), a korábbi premiere edition-ös "világos" pirosat most nem láttam, de sztem az sem olyan szép, mint ez a piros-piros.
Ami viszont nagyon szép még, az az ezüst metál, pár utcára tőlünk áll egy, az sztem szebb mint a sima fehér alapszín
Nyílván szubjektív dolog, de kb. ez a 3 szín áll jól a Yaris-nak sztem
(úgyh asszonynak pirosat, magamnak ezüst metált vennék és teljesen elég a comfort+style+tech felszereltség) -
őstag
Nekem most a toyota felhozatalból esztétika szintjén a yaris és a rav4 tetszik legjobban. Talán a yaris leginkább, de abba nem fér be a család... Az meg elég vidám hogy a rav4 5,5 literrel jár a városban ahol az automata allgrip scross 10-et kért... És elég nehéz a lábam városban.
-
BeZol
őstag
Jut eszembe ezekhez a Yarisokhoz már van telefonos applikáció is, amin keresztül látod hol a kocsi a térképen, biztosan csipeget ez is, de ahogy írtam, nálunk nagyon gyakran 2-3 hetet áll a kocsi, ráadásul kint az utcán télen/nyáron, és egyelőre semmi ilyen akksi-merüléses szitu nem volt.
Szóval max nem érdemes a fullos felszereltséggel rendelni.
Egyébként meg jó kocsi, mi nagyon szeretjük, DE hátsó üléseknél nincsen lámpa, nincsen szellőző, és a hátsó ajtók nyílhatnánk tágasabbra, ill. elég papír hangja van az ajtócsukásnak, nem hinném h nagyobb balesetnél rendesen megvédene.
Vezetést segítő vackok is elég jól működnek. Volt pár hétig csere-autónak nálunk egy Suzuki SX4 S-Cross (1.4T 140ló és ez már vmi mild-hibrid talán), baaaah de irritálóan csipogott mindenért és még fékezgette is a kerekeket. Az 6,7-7,1-et evett ott ahol a hybrid yarisunk 3,8-4,2-t eszik
-
KTTech
veterán
Szellőző van hátul, csak a lábnál, az ülés alatt - tény, hogy nem a megszokott konzolon van és nem állítható kézzel.
Balesetnél rendesen véd az ajtó, tele van erősített acél merevítéssel. A hangszigetelést spórolták ki...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
avl
aktív tag
amit irsz, az alapjan el tudom kepzelni, hogy felszereltsegfüggö (is; és funkcioaktivaltsag függö is és ...), a "nyugalmi aramfelvetel" es aksiszitu
...szerintem is jo kocsi (ez egyéni "probléma": nekem kicsit tul - feleslegesen - modern) ...azért is érdekel (+szakmából)
[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
" tehát nincs kulcs nélküli nyitás/indítás.
Ez szándékos volt részemről, mert 10es panelban élve a panel mögött parkol a kocsi tőlünk max 10 méterre szinte az ablak alatt, nem hiányzik egy "okoskodó" aki okosba kinyitja kulcs nélkül jelerősítővel."Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni a kocsi beállításainál. Kényelmes ez a csak megfogom a kilincset és nyílik, de pl. a yt tele van olyan videóval ami ennek a veszélyességét taglalja, azok két dolgot szoktak még javasolni
- a kulcson kikapcsolni, hogy egyfolytában ne rádiózzon ( ez szerintem kényelmetlen, mert minden távirányító használat után ki kell kapcsolni)
- a kulcsot egy árnyékoló tokban tartaniMásik biztonsági problémám ezzel a megoldással, hogy a kocsidban lévő rendszert véglegesítették pl. 2023-ban , de az nem kap semmilyen biztonsági frissítést soha többé ( a kulcs) . Egy autót azért min 10-15 évig használnak, ennyi idő alatt az a biztonsági technológia a vicc kategóriába kerül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen