- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz SoulReaver #4520 üzenetére
[link]. Ha karban volt tartva a km nem számít annyira, én biztosan ave-t vennék/újra/.
Az élet kegyetlen .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4553 üzenetére
Rendben van, milyen motorral nézted?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4555 üzenetére
Milyen használatra? Toyotát én a HSD miatt vennék
-
veterán
-
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #4559 üzenetére
*gondolom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4559 üzenetére
Ha van szerviz a környéken, vagy rendszeresen jársz Bp-n, simán vállalnám a hibridet. Rövid távokat is kis fogyasztással tudja, illetve automata is.
-
lsc
nagyúr
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Ugye ha jól tudom corolla 4 ajtós, auris 5, Neked kell dönteni melyik jön be jobban. Mielőtt megveszed gondolom kipróbálod, ha recseg ropog akkor ott kell hagyni.
Az élet kegyetlen .
-
Geresics
addikt
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Közhely, de állapotot vegyél, ne típust! Tehát amelyik jobb állapotban van, én a helyedben arra repülnék rá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
L4mie
veterán
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
snassz??? miért?
Én nagyon szeretem az enyémet.
Nézzél TS-t![ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #5231 üzenetére
Milyen távokat mennétek vele, hányan használnátok?
-
Zototh64
őstag
válasz SoulReaver #5682 üzenetére
Szia!
Mert a gyári a kaszniról kapja a testet, tedd ezt a kürttel is. húzz oda egy vezetéket testnek és kész.
Samsung Galaxy S23 Ultra 5G, Huawei Mate 40 Pro, Huawei Mate 20 Pro, Huawei Watch GT3 Pro, Garmin Instinc 2X Solar
-
rob210
nagyúr
válasz SoulReaver #5684 üzenetére
Nem kaptál hozzá, egy darab vezetékes csatlakozót?
Ha nem akkor két sarut gyárts hozzá és ne a gyárit bántsd szerintem.
A negatívot rákötöd a kaszni egy testpontjára.
A pozitívot meg értelemszerűen a gyári csatlakozóból.
Szigetelésekre figyelj!Renault power
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11598 üzenetére
2009 utáni a 2.0 D-4D (1AD-FTV motorkód) esetében alapvetően már ki lett köszörülve a főbb problémák, szóval ha jól karban volt tartva, akkor bátran ajánlható, de ez a motor se elnyűhetetlen. Amennyire én találkoztam vele, ami probléma lehet az az injektor-cserék ( nem olcsó ) meg hát ugye általános probléma a DPF körüli állapotok ( az sem olcsó ).
De eleve egy 11 éves autónál nagyon-nagyon sok minden függ attól, hogy az előző gazda / gazdik mennyire törődött vele. Nem mindegy, hogy autópályán vagy városban használta inkább, nem mindegy, hogy mennyire törődött az üzemanyag-minőséggel, az injektor-cserével, ha a DPF-el probléma volt, akkor kicseréltette vagy csak valamilyen tisztítást csináltatott meg rajta, stb.
Függően attól, hogy mik a terveid, akár még jó választás is lehet - ha alapvetően hosszabb autópályás utakra szánod.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11600 üzenetére
Ezek alapján a fő kérdés a DPF, vagyis a részecskeszűrő.
Nem vagyok naprakész a témában, amikor foglalkoztam vele (én is nézegettem Avensis-eket egy időben), akkori információim szerint Check Engine lámpa jelzi a problémákat. Ugye a DPF esetén regenerálási időszakok vannak, amikor a motor megpróbálja felhevíteni a részecskeszűrőt, hogy "kikormolja" magát. Ha ez nem sikerül, akkor egyre jobban "fulladni" fog a motor, és a rossz hatásfok miatt kigyullad a Check Engine lámpa.
Ilyenkor jöhet az, hogy vagy kitakarítják a DPF-et, ami vagy sikerül, vagy nem ( pro és kontra is olvastam véleményeket ), vagy lehet cserélni, ami utángyártott esetén olyan 200e Ft-s összeg, gyárinál viszont akár fél millió felett is lehet.Injektor problémák esetén változatos dolgok történhetnek, egyeletlen járás, kopogó hang, akár un. sánta-módba (limp-mode) váltás, amikor korlátozza a teljesítményt, de lehet check engine, és stb.
Az injektor-csere témaköre is változatos, sűrű városi használatnál nem csodálkoznék, ha már lett volna benne cserélve. Amúgy olyan 200 000 - 250 000 km körül szokták megadni magukat, de ez erősen függ a használattól és a karbantartástól.
Annak a cseréje is változatos áron elérhető, a 4db alsó hangon azért 100 000 Ft körül mozog.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11602 üzenetére
Én két éve egy 1.4-es benzines, 75 lóerős, 2004-es Golfon majdnem 200 000 Ft-t fizettem ki egy Lambda-szonda probléma miatt, úgy, hogy amúgy a családban volt új kora óta, és alapvetően gondoskodva volt róla. De hiába, ami el tud romlani, az el is fog...
Nem akarlak eltántorítani a Dieseltől, mert ha hosszú autópályázások vannak tervben, akkor lehet még így is megérheti beleugrani.
De igen, én sem véletlenül söpörtem le anno az asztalról a 2.2-es, aztán a 2.0-ás diesel Avensiseket, mert ugye a benzines verziókban nincs még csak turbó se. Csak akkor rájön az ember, hogy hopp, az 1.6 (1ZR) és 1.8 (2ZR) motorokkal szerelt Avensis-ek ára évjárat / futott km arányaiban magasabbak, és választék is szűkebb, hiszen a vevők ezeket keresik, a piac meg beáraz.
Amiket anno megnéztem, ott meg csúnyán szembesültem a hazai használtautó piaci körülményekkel (mondom, ez már bő két éve volt, tehát nem biztos, hogy mérvadó), volt rohadt aljú; volt sérülésmentesnek beállított, ahol a motortérben lehetett látni a durva hegesztési nyomokat; és volt olyan, amely a szervizkönyve szerint több, mint 30 000 km óta nem volt olajcserén ( az ilyesmit egy motor se köszöni meg ), és így tovább.
Én végül az autóvásárlásra szánt összeget hitellel megtoldva egy új autót vettem (E210 Corolla Sedan 1.6 1ZR motorral). Nem állítom, hogy ez egyértelműen jó döntés volt részemről, teszem hozzá...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
válasz SoulReaver #11600 üzenetére
Semmi közöm hozzá, éppen ezért nem akarok és nincs is jogom
belevau, de én elengedném ezt az autót. Már alapban a kor/futás és a nagyrészt városi használat miatt. Pont ez az, ami a diesel motort kinyírja. Mindenképp nagyon alapos, teljeskörű átnézést igényelne, de még akkor is megvan a rizikó, hogy elég komoly pénzeket kellhet rálocsolni. Én az egész diesel témát nem erőltetném már egyáltalán és nem csak a lehetséges meghibásodások miatt, hanem a jövő miatt sem. A világ nagyon nem a dieselek irányába mozdult el, rövid távon is nagy piaci beesés prognosztizálható, gondolni kell a későbbi eladásra is. -
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #11598 üzenetére
[link] itt egy összefoglaló a motorról. Meg kell nézetni az autót egy Toyota specialistával szerintem, aki meg tudja ítélni élő adatokból, nagyjából milyen állapotban van az üzemanyag rendszer, turbó, DPF, stb
-
Baloo27
aktív tag
válasz SoulReaver #11905 üzenetére
Nem tudom mèretben egyezik-e, de èn ilyen jvc-t vettem 2 ève a kis Daihatsu YRV-be.link
A fülek letörhetők, csúszósarut kell tenned a hangszóró kábeleire.
Esetleg ha valahol találsz magnat car fit vagy Mac audio mac mobil szintèn jó gyári hangszórók helyère. -
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11913 üzenetére
Az autó jól néz ki, az 1,6- os motorról sok rosszat nem lehet olvasni.
Az új autó árak mennek fel rendesen, ez húzza magával a hasznát piacot is.
Ráadásul aToyota Corollák, Aurisok, Honda Civicek igen jól tartották, tartják az árukat, szóval néha döbbenetes árak vannak a használt piacon. Is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11913 üzenetére
Tegnap este néztem rá a topikra, ezért nem válaszoltam már, de ha a topickeresőt használod, szvsz elég jó képet kaphattál volna.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11917 üzenetére
Várom a képeket !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11917 üzenetére
Az 1ZR motorokról már rengeteget írtunk a topicban, ahogy az autóvásárlással kapcsolatos dolgokról is...
Ha szép az alja és rendesen cseréltek benne olajat, akkor baj nem lehet vele.
Én azért egy hivatalos Toyota szervizbe elvinném, hogy ellenőrizzék, hogy a különféle visszahívásoknál, ajánlott javításokat elvégezték-e rajta.
( [ZR motorokról bővebben] )Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VaZso
senior tag
válasz SoulReaver #11920 üzenetére
Nekem Avensis T27 van 2ZR-FAE motorral, hasonló tulajdonságokkal (szép alul, szép az olaj, nincs szivárgás, stb.).
Nálam volt visszahívás 2009/9 után, pl. az üzemanyagpumpa környékén valami tömítés... szóval érdemes ellenőriztetni ezt is. Márkaszervizben ki tudják nyomtatni az általuk látott előéletet és megnézik a visszahívásokat, ezért nem kértek pénzt sem amúgy (legalábbis ebben a márkaszervizben nem kértek tőlem).
...persze tulajjal állnak szóba...Nem tudom, mennyibe kerül egy átvizsgálás, de nem hiszem, hogy jelentős összeg lenne.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11920 üzenetére
Itt meg tudod nézni, hogy a konkrét autó van-e nyitott kampány.
https://www.toyota-europe.com/forms-v2/forms?type=recall[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11923 üzenetére
Ha le tudtad kérdezni a carverticalon, akkor megvan az alvázszám, azaz a vin.
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11925 üzenetére
Az jó jel, ugyanis ha volt is rajta visszahívás, akkor nagy valószínűséggel megcsinálták. (anno a p2-nél volt nyitott az oldal szerint, megcsináltattam,utána már nem mutatott semmit).
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11927 üzenetére
Az érdekes, nekem hibátlanul működik, ha beírom a 17 számjegyű alvázszámot.
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Grat, jó kiállású gép, sok balesetmentest
[link] itt tudsz MP3 ügyben nézelődni (yatour most épp nincs készleten) -
nagyúr
válasz SoulReaver #11955 üzenetére
Androidos fejegységek [link]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Gratula!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Gratulálok az autóhoz!
Jól néz ki nagyon!
Jöhet még kép, ha lesz időd. Belsejéről is, ha lehet kérnem[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11955 üzenetére
Wefa 603 jo lesz nem bajlodnek a kinai fejegysegekkel
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11961 üzenetére
A mikrofon normalis elvezetese miatt erdemes lehet rajuk bizni a beszerelest. Nekunk a suzuki splashbe ok raktak a densiont (anno csak az volt hozza), de a Priusban (noname ebayes, elite auto szerelte be) es az Audi A4-ben (dension, mar ezzel vettuk) is ilyen cd-tar emulatoros bluetooth kutyu van, maximalisan elegedettek vagyunk veluk.
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11963 üzenetére
Qautohifi, extreme audio.
Az elsőnél pl dension cuccok vannak is a honlap szerint.
[ Szerkesztve ]
-
El Rey
tag
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Szerintem egyszerűbb lenne egy bluetooth FM transmitter, ha nem ragaszkodsz a pendrivehoz.
Azzal egyszerűen csak telóról átlököd a zenét az autó rádiójára. -
KTTech
veterán
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Jól néz ki sok balesetmentes és problémamentes kilométert vele
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Nekem yatour volt egy korábbi autóban,az úgy működött, hogy CD tárat emulált, a leírásban meg volt adva a pendrive fájlstruktúrának a mikéntje. Azon volt jack bemenet is, tehát akár telefont is rá tudtam kötni (főként, ha RiseFM-et akartam hallgatni).
Ha kínai androidos fejet szeretnél, akkor abban nem tudok segíteni, tapasztalat híján.
Anno a Peugeot307-nél csináltam meg azt, hogy beépítőkeret-kenwood fej-antenna fantomtáp és megfelelő CAN-ISO kábelköteg-connects2 kormányadapter, talán az se lenne egy rossz opció, de nem egy olcsó mulatság
-
Baloo27
aktív tag
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Androidosból, ha nem akarsz kábeleket átkötözgetni,akkor olyat kellene nèzni, ami jó a gyári kábelcsatikkal. Tudtommal a wodefoo ilyen, YouTube-on találsz videókat is a beszerelèsről,használatról,stb. A csatlakozások mellett nagy előnye mèg,hogy nem kell beèpítőkeret, ugyanaz a formája,mint a gyári rádiónak. Hátránya,hogy szerintem drága.
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Az nem jo, ha telefonrol megy a zene es nem
kell pendrive-val bajlodni? Mert ezek a cd-tar emulatorok ezt tudjak alapvetoen kihangositja a zenet, hivast, navit. Spotify, deezer, tidal, apple music, elotted a vilag -
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11977 üzenetére
Gyorsan ránéztem:
[link] Adapter, melyhez még a kinézett rádióhoz szükséges kábel kell.
[link] ez a keret és kábel kell a kiskijelzős fejegység cseréjéhez.
[link] komplett szett, kormányadapter nélkül.Paradox autohifinél ránéztem a fejekre, 42e körül van a legolcsóbb dupla Dines kenwood, illetve ott is van csatlakozó, keret, etc. [link]
Én mondtam, hogy ez így nem egy olcsó mulatság sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Baloo27
aktív tag
válasz SoulReaver #11977 üzenetére
Ha el tudod engedni a kihangosítást, akkor yatour,dension, vagy a kínai mp3 aux adapter is jó lehet. A kínai a legolcsóbb, nekem olyan van a corollában(igaz megviccelt, mert a leírás szerint fat32-t is megeszi, de a valóságban csak fat-ot).
A kínai eszi a hosszú(2-3 órás) mp3 szetteket is, a yatour viszont fagyott tőle. -
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11999 üzenetére
Köszi a képeket!
Kívül, belül jól néz ki !
Gratulálok mégegyszer!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #12003 üzenetére
Nem, az enyém egy generációval újabb, de a tiéd is tetszik.
Kívül is, de főleg belül!
A belseje szerintem nagyon egyedi, és stílusos!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz SoulReaver #12051 üzenetére
Tekintve hogy 10* különbségek is vannak stresszkezelo, stresszturo, pszichés nyomást elviselo készségekben, nem meglepő, ha mindenre is akad példa. Szerencsés alkat vagy ezek szerint.
Nekem nem volt probléma manuális váltó használattal, pár durva labikra gorcsot leszámítva, de nem szívesen használok, nem szeretem. Bár alapból nem szeretek vezetni, de sajnos van, hogy muszáj. ( nőideal egyik kritériuma, hogy szeressen vezetni, ne nekem kelljen már.. )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12115 üzenetére
Némi Google skillel (kulcsszavak: noisy gearbox manual toyota auris ) találtam egy ilyen fórumot, ahol ezt írják:
REF: CP-0030T-0413
Subject: EC6# whining noise in all gears (non deformation)
Models: AURIS; AVENSIS; COROLLA; VERSO
Model codes: NDE150; NRE150; ZRE151; ZRE152; ZRT270; ZRT271; NDE150; NRE150; ZRE151; ZGR20; ZGR21
DESCRIPTION OF PHENOMENON: Some customers may experience and report that whining noise is coming from transmission when driving in all gears.
PRODUCTION CHANGE: Differential ring gear has been changed & Select force characteristic had been changed since April 2012.Magyarul a 2012 április előtt gyártott kéziváltós 1.33 és 1.6 VVTi Auris, Corolla, Avensis és Verso autóknál a sebességváltóból 'síró zaj' érkezhet, mindegyik sebességi fokozatban.
Nem biztos, hogy ez a probléma forrása, de gyanúsan hasonló eset.
Hogy miért csak az olajcsere után jelentkezett, azt nehéz megmondani. Sajnos én is találkoztam anno olyan 1.6-os Avensissel, amelynek "sírt" a sebességváltója, de abban 150 000 km volt, és feltehetően nem cseréltek a váltóban soha olajat.Én elvinném egy szakszervizbe a biztonság kedvéért...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12121 üzenetére
Attól még VVT-i (Variable Valve Timing with intelligence), ahogy a Toyota legtöbb benzines motorja 1995-től, ideértve az AR, GR, LR, NR, UR, ZR, ZZ, stb. motorokat is.
A valvematic a VVT-i-n belül egy alcsoport.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12123 üzenetére
Ez sajnos nem derül ki belőle.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12184 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy 136 ezer km van az autódban (legalábbis óra szerint), szóval azért nem volt agyonjárva. Ez elég szomorú...
Ötletem nem sok van, a felvázoltak alapján ha nem hajlandó visszavásárolni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #12184 üzenetére
1 év a szavazosság, nem kettő, és fél évig a kereskedőt terheli a bizonyítás terhe valóban. Ez azonban rejtett hibának minősülhet, érdemes lenne megkérdezni valamelyik autós jogvédelemmel foglalkozó céget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #12188 üzenetére
Kéne bontózni vele egy váltót, aztán ha meg tudjátok felezni a költségeket, akkor szvsz az már korrekt (vannak ott évek, ha a km nem is olyan sok, esetleg sérülés ha volt, annak is lehet hozzá köze)... Autós topikba is dobd be esetleg a sztorit, hátha lesz használható tipp. Eddigi kommunikációnak van nyoma írásban? Csak későbbi bizonyítás érdekében.
Ilyesmik miatt szoktuk a flottás autókat ajánlani, ismerek mondjuk motorhibás történeteket, carnext visszavásárolta, eurofleet márkakerben fizette a motorcserét, utóbbira egy nepper túl kicsi cégként szvsz. Más kérdés, hogy ott drágább kategóriák vannak főleg az autók korából adódóan.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen