-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #82897 üzenetére
Pontosan a főágon van egy ilyen, az egyik fele megy az egyik TV-hez, aztán a másik ágon még egy ugyanilyen osztás a második TV-hez és a Connect Box-hoz. Az általad említett csillapítót nem találtam egyik kimenetnél sem...
(A képet a neten találtam de az osztó volt a kérdés, az pontosan ugyanilyen mint ami a képen van)
[ Szerkesztve ]
-
Berzso
tag
Urak, a HorizonGo alkalmazás már nem elérhető..... Ti sem tudtok belépni a régi HorizonGo user-el a https://www.virginmediatv.ie/en/tv/now-on-tv.html -ba?? Ezt dobja a HorizonGo helyett.....
-
cof
veterán
Nekem az osztó is eléggé megviseltnek tűnik, kikezdte a természet, oxidálódik rendesen, és a csatlakozók sem olyan hűdefényesek.
Kábel helyett meg ilyet használnék: F Male to Male Splice Coax
Nálam is 2 osztó után van a modem, semmi gond vele, igaz TC7200.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
MadMancs
veterán
Magyar hanggal ment. 2 film is egymás után. De mint írtam a rendes feliratot be tudtam külön is kapcsolni magyar és angol nyelven is ami alul ahol kell lennie volt. Ez meg fent viszonylag nagyobb betűkkel felirat beállítástól függetlenül angolul. Most nem tudom mi a helyzet nem vagyok otthon. És csak HBO HD-n, SD HBO n nem volt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
őstag
Sziasztok!
Ugye jól gondolom, hogy a UPC-s Connectbox mögé minden további nélkül köthetek egy (managed) switch-et? (TP-Link SG3216)
Az már kiderült számomra, hogy modem módban sem tehetek routert mögé. (se AC66U, se AC68U)Előre is köszönöm a segítséget!
-
Beniii06
őstag
válasz golya87 #82913 üzenetére
"Az már kiderült számomra, hogy modem módban sem tehetek routert mögé."
Pedig a modem módnak pont az az értelme, hogy van mögötte egy router is. Valamit rosszul állítottál be szerintem és azért nem működött, mert itt a fórumon is sokan így használják probléma nélkül."Got any other secret weapons?"
-
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82895 üzenetére
A frekik nagy részén (16 helyen) 70-74% a jelerősség, 6 helyen 62-66%, a maradék 3 pedig 86-90%.
A jelminőség az egyetlen rossz frekvencia (626 MHz) kivételével mindenhol 100%,
a rossz frekin 66% a jelerősség, a jelminőség 10%, néha felugrik 75-re.
a tv még kiír egy olyan adatot is: BER[E-6], ez minden jó frekvencián 0, a rosszon pedig 0 és 10596 vagy 10624 között ugrál. -
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82919 üzenetére
Sejtem én is, de a k*cs*g ügyintéző persze szerelőt küld hozzám.
-
Chrystall
senior tag
Suttyó UPC, már többször kihívtam a szerelőjüket, hogy indokolatlanul lassú a net, sose tudtak rajta javítani, csak mentegetőztek, hogy nincs mit tenni. Külföldi Windows forumban meg egyből megmondták mi a megoldás, modemhez se kellett nyúlni, semmi reset, semmi MAC cím, és spurizik rendesen a net ahogy kell. 1 perces egyszerű beállítás a Network Settings-ben. Erre nem képes a UPC ügyfélszolgálat meg szerelőbrigád. Gratulálok!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Chrystall #82923 üzenetére
Mármint a saját gépeden? És ehhez mi köze a UPC-nek? Nos, semmi. Ezek szerint a netszolgáltatással semmi baj nem volt. És gondolom ha ezek után kiszámláznák a kiszállási díjat, még fel is lennél háborodva, pedig jogos lenne, hisz a saját hibás géped miatt jelentgettél hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82922 üzenetére
ja, csak 8-12 közötti intervallumban fog jönni, persze vehetek ki szabit azért, hogy ráírja a munkalapra a külső javítás igényt.
-
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82919 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
Telefonálj be, hogy neked az az időpont nem jó és írják át másikra, amikor megfelelőbb.
Délelőtti időpontnak az az előnye, hogy elvileg hamarabb sorra kerül az ember, a legutolsó időpontnál ha csúszás van előfordulhat hogy aznap nem érnek oda de ilyenkor szólnak, hétvégi időpontot is megpróbálhatsz kérni.
Ezek az értékek rendben vannak, ha jól nézem a korábbi hsz-aidat a letöltés és a feltöltés is kb ilyen volt, tehát a bejövő jelerősséggel elvileg nincs gond.
Két kettes osztó van a modem előtt amiből az egyik ilyen még?[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz kabelmania27 #82922 üzenetére
Vagy nem...
De az biztos, hogy hétfőn már úgy fogom köszönteni, hogy kötbéres hibát hárít el. -
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82927 üzenetére
jövő héten nincs 16 óra utáni szabad időpont, vagyis lehetett választani a 8-12 vagy a 12-16 között, mindkettő munkaidő.
megvan még az osztó amit linkeltél, de ez nincs a modem előtt.
a modem előtt asszem ilyen osztó van:
[link]
egyik ág modem, másik ág az általad linkelt osztó a 2 tv felé. -
kabelmania27
Topikgazda
Általában a délutáni időpontok hamarabb betelnek.
Jól vannak bekötve az osztók és megfelelő a bejövő jelerősség.
626MHz-en korábban is volt egy dvb-t freki ha jól nézem, szerdán a d mux és a c mux helyet cserélt, ha zajbetörés lenne szerda előtt is akadtak volna a csatornák, de lehet másik antennáról megy más teljesítménnyel, de lehet központi probléma.[ Szerkesztve ]
-
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82930 üzenetére
mondjuk az első osztó az kb csak emlékeim alapján, mert szekrény mögött van, azt cseréltem tap-osról amikor linkeltem a másodikat..
az pedig 2004-ben lett bekötve, amikor ideköltöztünk. nem kéne cserélni amúgy? -
őstag
válasz Intruder2k5 #82914 üzenetére
AC68U sporadikusan 3-4 naponta kiírta, hogy nincs kábel csatlakoztatva a wan portra. UPC-s szerelő kijött, nem csinált semmit, router megjavult egy kábel kihúz, bedug után. Majd rá pár napra ismét lehalt a router. Ekkor logot, screenshotot küldtem a UPC-nek, majd küldtek egy fogyatékkal élőknek szóló leírást, hogy hogy is kellene beállítanom a Connectbox-ot. Mivel Anyóséknál van, ahova nem tudok naponta szaladgálni, így mentek vissza az N66U+Tomato párosok AP módban és a Connectbox szolgál ki mindent. Nagyon fapad, nagyon lassú, de legalább működik.
Nálam már a baltát kellene először a szerelőnek eltávolítania a fehér vackukból... -
Gzu73
tag
válasz kabelmania27 #82930 üzenetére
inkább talán kedd az vagy nem tudom. mondjuk nekem csak csütörtökön este tűnt fel hogy nem jó a Viasat6.
546-on, 626-on vannak csatik, 538-on és 650-en sztem most nincs semmi. -
kabelmania27
Topikgazda
-
Bridgeman
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Új tv vásárlása előtt állok és megszabadulnék a Horizon Boxtól. Ha kártyafogadó tv-t szeretnék,akkor az itt látható https://www.upc.hu/televizio/keszulekek/mediaeszkozok/
30 márka típusai közül válasszak? Csak ezek képesek upc-s CI kártyával együttműködni?Nekem a Balaton a Riviéra
-
4Grider
nagyúr
válasz Bridgeman #82935 üzenetére
Elvileg minden ci+ -os készülék (mostanában minden ci-s tv olyan) működik vele. De a UPC nem tudja mindet végigpróbálni, és csak azokra a készülékekre vállal garantált működést, amiket tesztelt vele.
Azonban nem kockáztatsz sokat, ha megveszel bármilyen ci+ -os készüléket és kérsz hozzá médiakártyát... -
Brogyi
senior tag
Bp. XII.ker. Újraindulgat a CB már két napja. Ez egyedi, vagy másnál is előfordul ez a kellemes feature?
-
-
Toth_Jani
őstag
válasz Bridgeman #82938 üzenetére
Igen, de szinte kizárt hogy találsz még olyan tévét amivel nem működik, esetleg ha a 40 körül kapható 80 centis ismeretlen típusokkal próbálkozol, de azokból is némelyik meglepően sokat tud.
Ha megveszed a normál mód az, hogy kártya nélkül behangolod, és nézed a csatornákat a kódoltaknál reklamál.
Majd behelyezed a kártyát lehetőleg az olvasóval együtt és nézed bármelyik csatornát amire befizettél.
De sajnos a Boxot ki kell cseréltetned egy CI+ olvasóra mert a kártyát maga a TV nem fogadja !![ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Bridgeman #82938 üzenetére
Megézed a leírásában hogy ci+ -os. Ha igen megveszed és használod benne a kártyát. Igen kicsi az esélye, hogy problémás lesz vele bármelyik ci+-os tv. De persze ha nem akarsz kockáztatni, akkor online veszed meg a tv-t és élsz az elállási jogoddal, ha mégsem megy benne a szolgáltató kártya.
-
#75501312
törölt tag
Használ valaki Samsung M5502-es készülékben CI+ kártyát?
-
agaron
tag
Sziasztok!
Kb fel eve lakunk egy helyen a 13. keruletben. UPC van, mar amikor idekoltoztunk ez a csoda feher doboz itt volt (CH7465LG-LC). Korabban kevesebbszer jatszotta ezt, de most kb 1 honapja kezd az idegeimre menni, hogy par percig nem akar semmi sem betolteni, utana rendben van minden. Mostmar eljutottunk oda, hogy ezt naponta tobbszor csinalja, es van, hogy csak a conect box ujrainditasa segit. Mielott elkezdek harcolni az ugyfelszolgalattal gondoltam kerek par okos otletet a communitytol, valaki szivott-e mar hasonloval, esetleg valami ismert bug, amire van ugyfelszolgalat mentes megoldas. Remelem meg tudom az ugyfelszolgalat nelkul is oldani, ha nem, akkor mehet a vegelathatatlan "harc" (leginkabb attol tartok, hogy a hiba random, emiatt mikor a szaki pont itt van, minden jo es meg en leszek a balek ).
Mit probaltam?
- UTP kabel csere a gep es a connect box kozott
- laptopot hasznalni (wifi-n es harmadik kabelen)
- reseteltem a connect boxot
- volt olyan, hogy VPN-en ceges halozathoz csatlakozva jo volt, mig sajat gepen nem, ezert DNS cseret probaltam (mondvan ott nem hasznalja a connect box DNS-set olyan formaban), de nem segitett (kesobb pedig VPN-re csatlakozva is tapasztaltam ezt)
Koszi elore is!Steam Deck | PC | PS5
-
agaron
tag
Hello!
Mellekelek kepet a jelszintekrol, nekem sajnos nem mond sokat.
"Ha nem találod a modem üzemmódot My upc oldalon vagy 1221-en kapcsoltasd ki az ipv6-ot."
- a modem uzemmodos reszt nem ertem, bocsi
- az ipv6 jelenthet gondot? (ez ipv6 a connectbox es a kulvilag kozott, ha jol sejtem, nem a sajat halozatomban)[ Szerkesztve ]
Steam Deck | PC | PS5
-
PeL
addikt
válasz kabelmania27 #82944 üzenetére
My UPC oldalon az IPv6-ra nem hoz be semmit, csak ilyen standard ügyintézési opciókat ajánl fel mintha az ügyfélszolgálat főmenüjébe küldene. Lehetséges hogy nem is aktív ez nálam azért nem dob be semmit rá?
-
MadMancs
veterán
válasz Bridgeman #82935 üzenetére
Ez egy elavult lista. Pl az én Tv-m ( Philips 49PUS7503/12 ) UPC szerint a mai napig nem támogatott. Édesanyámnál mikor UPC lett kötve vagy 10 percig hadakoztam üfsszel hogy de kell MediaCard mert TV támogatja. Állította hogy de nem, nincs listában. Végül megállapodtunk hogy saját felelősségre csak elhozom. Ennek másfél éve, és vígan használom. A lényeg hogy a TV ben legyen CI ( mégcsak nem is kell CI+) modul bővítőhely.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz agaron #82945 üzenetére
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-be bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Amennyiben a modem oldalán az üzemmódnál nincs modemüzemmód ipv6-ban van a modem, ez esetben 1221-en csak internethiba menüpontban kitudják kapcsolni.
Ipv6-al előfordul, hogy egyes oldalak nem töltődnek be rendesen. -
agaron
tag
válasz kabelmania27 #82948 üzenetére
A falbol kijovo koax kabelre van kotve egy FAM feliratu csatlakozo, utana pedig egy ilyen T eloszto.
Nem talalok uzemmod menut, viszont van az eszkoznek IPv6-os cime, plusz van egy "IPv6 DS-Lite állapot" bekapcsolva. Futok 1 kort akkor az ugyfelszolgalatnal. Koszi!Steam Deck | PC | PS5
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs