Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Shufny #1033 üzenetére

    ez egy olyan lépés volt, amit szerintem mindkét gyártó régóta fontolgatott, és az nVidiának volt előbb mersze meglépni. biztosan sokba került tranzisztorban, viszont lényegesen rugalmasabbá teszi a GPU-t - amellett, amiket Abu írt, azokat a játék-oldali törekvéseket is segíti, akik unják a jelenlegi begyöpösödött fix futószalagot. persze, ha ugyanezt az AMD is megcsinálja a következő generációban, akkor ezzel az nVidia pont semmit nem ért el, mert annyira még nem járunk közel egy szoftver-futószalagos Unreal Engine-hez vagy ID Tech-engine-hez.

    microstuttering: azért just for the record, olyat nem írtam, hogy sosem volt probléma. nagyon egyszerű gyakorlati példát hozni, hogy mikor fordul ilyen elő - ha a CPU sokkal gyorsabb, mint a két GPU együtt, akkor kihány magából két frame-et, aztán pihen. ezért ha nincs szinkronizáció, akkor az első frame kevés ideig lesz a képernyőn, a második meg sokáig.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák