Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsohi

    őstag

    A mai nap a bringa parkban adtam egy új esélyt a carbon felninek, a nagy dh vasban elől.

    Talán néhány hónappal ezelőtt azt hiszem írtam egy röpke beszámolót a kerekekről amiket akkor a merev narancs NS bringába szereltem be. Akkor az egész úgy ahogy volt nem nyűgözött le, túl merev volt ami rányomta a bélyegét az egész útra, élvezhetetlenné tette az oda vezető szakaszt a pályáig és ha az első benyomás nem jó utána már nehéz javítani... Na már most ezek a kerekek nem voltak olcsók annak ellenére se, hogy kínai cucc, így gondoltam kellene kezdeni valamit velük és hát adta az ötlet magát, miért is ne. Szóval tegnap este még gyorsan átszereltem az első kereket a mai kalandtúrára, hogy tovább már ne húzzam a szót, íme a tapasztalatok:

    Az első kört a szokásos nyomvonalon tettem meg, a pályát ismerem, mint a tenyerem, így próbáltam kizárni minden egyéb változott ami elvonhatná a bringával kapcsolatos változásokról a figyelmem. Szóval, az első kör elég küszködös volt, a szokásos ívek valahogy nem működtek és az eddig jól bevált beállítások se tűntek megfelelőnek, amiket néhány kör múlva végül sikerült orvosolom. Miután a felfüggesztést sikerült behangolnom(1-1 klikkel lassabb visszaút elől hátul), kezdtem ráérezni. A döntött kanyarokban sokkal jobban tartotta az ívet, több önbizalmat adott aminek hála gyorsabban és mélyebbre is mertem bedönteni a bringát mindenféle dráma nélkül. A kormányzás is valamelyest direktebb érzést keltett a gyorsabb szakaszokon, alacsonyabb tempóval ez nem volt észrevehető. Gyökerekkel és sziklákkal teli tűzdelt szakaszokon, viszont egy kissé nehezemre esett tapadást találni, túl merev, ami miatt úgy éreztem elpattog a kerék, megfelelő nyomválasztás... :) A helyzet végül is nem volt olyan rossz, úgy érzem jóval többet nyertem a kanyarokban, mint amennyit vesztettem a sziklakertben és úgy éreztem nem is annyira a felhasznált anyaggal volt a gond, inkább ez a magas profilú dizájn egyszerűen nem jó. Egyszer ha lesz rá lehetőségem átfűzőm a kereket D-Light küllőkkel amivel talán orvosolható lehet a problémám. Végezettül a mai nap végére jelentősen átformálódott a kialakult véleményem a carbon kerekekről, de ettől még nem győztek meg 100%-osan és addig amíg nem lesz lehetőségem kipróbálni egy másik talán nem is fognak. Egy alacsonyabb profilú(vagy esetleg egy szélesebb 30mm-es, kicsit alacsonyabb nyomáson) , 32 lyukas, D-Light, vagy CX-Ray küllőkkel fűzött kerék szerintem megtudna győzni. :D

    [ Szerkesztve ]

    https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

Új hozzászólás Aktív témák