-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz fattyu #287000 üzenetére
Ha jól tudom, 40 centi lehet az oldalsó túlnyúlás, azért én lemérném. Bár személy szerint azt a 40 centitis kicsit sokallom, én a tükör vonalánál kijjebb lógatva nem lennék teljesen nyugodt…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #287001 üzenetére
Oldalra nem lóghat ki, hátra lehet 40 cm. De nincs olyan személyautó/bringa kombó, ami kiadná szerintem
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz 6030D #287002 üzenetére
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet – a közúti közlekedés szabályairól, 47. paragrafus:
(7) A gépkocsi hátsó részéhez rögzített rakományt úgy kell elhelyezni, hogy
a) a gépkocsi hátsó részén elhelyezett világító és fényjelző berendezések és a rendszámtábla látható legyen,
b) a gépkocsi hossztengelye irányában hátrafelé legfeljebb 1 m-re, oldal irányban legfeljebb 0,4 m-re nyúljon ki,
c) a rakomány szélessége 2,5 m-t ne haladja megMegnéztem, jól emlékeztem. Bár őszinten szólva nem voltam benne biztos, hogy 30, vagy 40, de rémlett, hogy akkoriban is sokallottam, amikor először láttam.De amúgy meg, tekintve, hogy az autók azért általában kb olyan 2 m szélesek (szerk: na jó, tükörrel együtt - bár itt megint kérdés , hogy a tükör vonalától 40 centi, vagy a kocsiszekrény vonalától), a teljes rakomány szélessége meg max 2,5m lehet, ezért mindket oldalon 40 centire gyakorlatilag úgysem lóghat ki.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz 6030D #287002 üzenetére
Nem lóghat ki? Márpedig nincs olyan, hogy egy normál bringa ne lógna ki.
Vegyük az autó szélességét. példának 1,7m Bringa : Simán 1,8 vagy több.
Az autó 1,7-1,8m szélesen már mondhatni elég széles, nem kicsi autó.
Szóval alant a fotón az talán egy FORD az nincs 1,7m széles. Tehát simán túlnyúlik,
de mint #287001parandroid írja ott vannak még a tükrök. Szóval azon túl bizton nem lóg ki, csak a hátsótól. Egyébként csalóka így a fotó is, mert nem lóg az annyira ki mint ahogy annak látszik...
U.I : "Általában 2m széles autó", hááát az nagyon széles, max a 2 tükörrel talán ...[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
Wilier 101X carbon MTB osztrákoknál M-es mértben €989. Németeknél ugyanaz a fahrrad.de címen érhető el. (Azonos cég)
Érdemes körülnézni az alkatrészek és ruhák közt is mert kiárusítást tartanak. Persze már csak főleg szélsőséges méretek maradtak, alkatrészek közt meg a kevésbé keresettek, de azért lehet még találni jó dolgokat:
Shimano Deore XT SM-RT86 féktárcsa 180mm €16
Shimano Deore XT SL-M8100 váltó €29
Mudhugger 29-es sárvédő €9
Rockshox telóolajak 1.75€ körül, fékolaj €4, stb.
Shimano GRX Di2 váltókar €152
Shimano Di2 ST-R9250 12ps fék+váltókar €140
Shimano XTR SL-M9000 első váltó €36
Maxxis Ardent 27.5" gumi €10
Vittoria Barzo Faltreifen 29x2.10" gumi €12
Continental Grand Prix 28" 700x23c gumi €15Ruháknál is van pár durva ajánlat, nekem ez a kedvenc:
Giro Raes Techlace cipő €18 (!) Persze 36-os és női, de nem számít, a gyerekre legkésőbb jövőre pont jó lesz, a "női" meg szerintem csak a méret miatt az. Fehérben van 37-es is.
Picinő méretben elég sok minden van még, ha valaki meg akarná lepni az apró asszonypajtást, vagy a 12-14 éves gyereket, itt az alkalom"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
fattyu
veterán
válasz parandroid #287003 üzenetére
1543 a kocsi szélessége, 199 a bringa hossza hirtelen colstokolással.
oldalanként negyven vagy 20-20?a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
arcitec
addikt
válasz fattyu #287006 üzenetére
Akkor már a tükröket is mérjed le légyszi. Az ajtó legszélesebb részétől szerintem úgy 20cm lehet legalább ha nem több. Az úgy lenne jó ha 40cm lóghat ki oldalanként.
Szóval akár hogy is beleférsz, de célszerű nem úgy menni ahogy megszoktad.
Mert, hogy szélesebb a járgány ezt észben kell tartani...[ Szerkesztve ]
-
válasz fattyu #287006 üzenetére
Lol, jót kérdezel, ez nem egyértelmű a szabályozásból sem (alább linkeltem, idéztem). De ha nincs 2,5m, akkor szerintem kb mindegy. Meg az autó szélessége is olyan, hogy osztrák rendőr pl átdugja a centit, az ablakon, és beleméri a tükröt is, ha a belső sávban mesz, amire szélessegkorlátozás van, közben meg az autó specifikációi a tükörnélküli szélesseget adják meg.
Személy szerint amúgy úgy vagyok vele én is, hogy az autó szélességéhez a tükör is hozzátartozik, szóval jogos. Azt nézd meg, a tükrök szélénél túlnyúlik-e a bicaj, ha nem, akkor senki nem köthet bele semmibe. Ha csak pár centivel, de nincs 2,5m, én akkor sem idegeskednék nagyon. Ha a tükrökön is még túlnyúlik 20-20 centit mindkét oldalon, akkor én már nem lennék teljesen nyugodt, ha szabályos, ha nem.
Szerk: Re: #287009: Jaja, gyanúsan kevés volt a 1,5m. De így meg bele is férsz a tükrös szélessegbe, mint látod, szóval téma túltárgyalva.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #287008 üzenetére
Egyébként valóban az érdekes, hogy a docsiban az autó oldalát (oldaltól-oldalig) adják meg a szélességet a tükröt nem számolják bele. Na meg külön a tengelytávot is.
Mondjuk a tükör behajlik ha úgy adódna, nekem hajlította már ki biciklis, igaz menetiránynak. Még szerencse, hogy a tervező arra is gondolt és hát nem tört le. -
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #286998 üzenetére
na most középszar, tehát használható állványon
lehet kiveszek 1 szemet belőle, hátha az feszít annyit a rendszeren, hogy a bovdenfeszességből visszavehetek, így jobb lenne a váltás alsó része úgy, hogy a felső fogra is feljut a lánc (de lehet rossz a gondolatmenet) -
Ixion77
őstag
válasz ReFleXx #287014 üzenetére
A hajtáslánc minden része új volt múlt júliusban. Mivel nem használok bikecomp-ot, a telót meg kisebb utakra nem indítom el, ezért bizonytalan a futásmennyiség. Mindazonáltal én úgy gondoltam hogy ilyen kvázi hobbijellegű használat esetén néhány évet ki kellene bírnia mindennek. Főleg smoove-ozva, tisztogatva mindent.
Meglepődtem ezen is, hogy a 12sp XT váltó máris elkezdett bizonytalankodni kevesebb mint egy év után.Úgy tűnik, rég elmúltak azok a 3x6 váltós idők, amikor 20 évig lehetett használni egy láncot.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
gergo5991
őstag
temu-ról valaki rendelt már napszemüveget? aliexpressesek mennek, csak itt 3-4 eurókért
-
-=RelakS=-
veterán
Bukója nincs, de azért egy tévét szállít a kormányon
Érdemes az egészet megnézni, ilyen széles bringautakat és ennyi bringást egy rakáson nemigen látni itthon.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #287015 üzenetére
Most a váltó bizonytalankodik, vagy a lánc nyúlt le? A váltó lenyúlt lánccal is meglehetősen jól vált, ott valami más baj lehet.
Ami a csattogást illeti meg...
[kép][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #287018 üzenetére
A váltó bizonytalankodása tűnt fel, azért jutott eszembe megmérni a láncot. Azt vettem észre, hogy míg korábban nagyon stabilan odábblépett mindig eggyel amikor megnyomtam a váltót, most néha (még nem figyeltem meg hogy mikor) nem vált át, hanem egy picit még újra rá kell nyomnom hogy ne csak kattogjon hanem váltódjon is át. Elég ösztönösen csinálom, mert a régi bringámon az ősrégi SIS váltóval a "túltolás" kvázi normális, szükséges volt.
Köszi a képet! Megnéztem, jóval túl volt húzva. Érzésre 10Nm felett. Kilazítottam, és visszahúztam 5Nm-re, de hogy ezzel jó tetten, vagy tovább rontottam a helyzeten azt még nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #287019 üzenetére
10Nm?! ...szerintem valamit félreértettél ott, azt nem is lehet annyira húzni. Az a nyomaték tulajdonképp nem annak a kanálrögzítő torx csavarnak a meghúzási nyomatéka hanem a kanál feszességének a nyomatéka, vagyis az a nyomaték amíg a kanál a nyomatékkulccsal együtt előre mozdul rugójával szemben. Nézd meg ezt a videót, érdemes amúgy az egészet megnézni. Nem kell annyira szétszedni sem, ha szépen és nem darabosan mozog mint a videó elején akkor elég leszedni a kis gumikupakot és ott a lyukban (talán egy kettes) imbuszkulccsal beállítani a feszességet. Azt tapasztaltam, hogy ha túl feszesre van állítva, vagy nem mozog egyenletesen akkor jelentősen romolhat a váltás minősége, láncnyúlás ide, vagy oda.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt a poént most már minden április elsején ellövik? [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz fattyu #287020 üzenetére
A Focus biztos Arcitecé.
Egyébként ne aggódj ezen a szállításon sokat, én évek óta viszem a bringákat hátul is és a tetőn is egy Dusteren, soha egy rendőr nem állított meg miatta. A bringa nálam is tuti túllóg mert látom a tükörben. Egy a lényeg, valamilyen rendszám legyen látható, legjobb a szürke, de már a simát is átteheted.
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #287021 üzenetére
Akkor én éjjel hirtelenjében jó eséllyel valami mást tekergettem el. Konkrétan ezt.
De ma majd nekiugrok a videónak és megértem hogy miről szól ez az egész. Amúgy is ideje megismernem ezt a váltót jobban, mert jó lenne tudni hogy pl. mi az a nyitható-csukható kallantyú a középső részén.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #287024 üzenetére
jó lenne tudni hogy pl. mi az a nyitható-csukható kallantyú a középső részén....hoppá, van itt bőven mit bepótolni! Hajrá! ...azt a váltórögzítő csavart meg amit fellazítottál húzd vissza...várj megnézem...meg is van, az előírt 8-10Nm-re.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz parandroid #286596 üzenetére
Lehet ezen csak mi ketten aggódunk, a nap végén rám szoktak csodálkozva nézni, amikor látják, hogy az autó belsejében szállítok akár 2 db bringát...
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #287021 üzenetére
Es ilyenkor ha tul feszes, a kuplung kikapcsolasaval megszunnek a valtasi nehezsegek egybol? Nekem miota be lett allitva a valtotartoful azota jol valt, egyedul a masodik legkisebb fogaskereken (12T) fut valamiert zajosabban a lanc mint a tobbin.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #286871 üzenetére
Ez biztos így történt?
Csak mert kételkedtem továbbra is és írtam a funn-nak. Ezt a választ kapam:
"Hi There,The 2 rings are spacer/shim for the pedal axles to protect the contact point between the crank and the pedal axle. Thank you.
Dominic"
Szóval azokat a gyűrűket a pedálok alá kell tenni.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #287003 üzenetére
Amire emlékeztem, az a tetőre rakott cuccnál érvényes valószínűleg, az rémlett.
Amúgy amit linkeltél, abban van még egy d) pont is, ami a 6-osra hivatkozik, ami adhat okot méricskélésre, de szerintem egyik rendőr sem fog ilyennel szórakozni, ha nem a "Mi a f*sz van má'!" felkiálltással köszönsz neki. Bár én mindig inkább a biztosítós dologtól félnék, egy ügyes kárszakértő simán talál hibát bármiben, ami miatt nem fizetnek.
Ettől függetlenül persze tök szabályos a horgos tartó, nem vitatkozni akarok, kitalálták ezt a nagy gyártók (Thule), hogy jó legyen!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz sebgutkopf #287027 üzenetére
Ha mindenképpen erre fanyalodnék, én valami szállítódobozzal, vagy egy jól rögzített ponyvával (vízhatlan zsák?) tenném fel. Pedig az én biciklim egy kommersz szar, azokhoz némelyikéhez képest, amiket láttam útközben abban az íteletidőben. Aztán ugye ez is olyan, hogy csak azt látjuk, amit kitesznek, azt nem, aki bent viszi a csonagtérben, szóval biztosan olyan is van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #287028 üzenetére
Attól függ mennyire feszesre van állítva az a dörzsfék amit kuplungnak csúfolnak, illetve jól mozog-e a váltókanál. Ha amolyan darabosan mozog mert nincs megkenve, vagy túl van feszítve a fékezése már a váltást is rontja...ez a kikapcsolással egyből tesztelhető, sőt, bár nálam mindig be van kapcsolva, annak aki leginkább aszfalton nyomja nincs is szükség bekapcsolni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Valaki tudna segíteni hajtás ügyben? 21-es alu genius bringa, xt váltó/kar, slx sor, deore hajtókar, és lánc, 1.2mm jagwire bowden.
A lánc új, és a hátsó xt váltót is újra cseréltem, mert nem váltott elég gyorsan és nagyon random sebességeknél köhögve váltott fel vagy le. Váltó papucsot megnézték nincs elgörbülve, vettem tehát egy új váltót hátra mert az az egyetlen alkatrész amit nem cseréltem mikor megvettem.
A gond az hogy pont ugyan olyan szar a váltás. Azaz hogy lassú mint a tetű, és ez most tűnik fel mikor ráülök az öreg 2015-ös bergamontra ami 3x10 es hajtással érkezett és én alakítottam át, na az úgy vált ahogy meg van írva, mire elengedem a váltókart már megtörtént a váltás, nem gondolkodik a dupla ugratásokat is simán veszi, nem csattog.Egy volt szervizessel bringáztam a hétvégén, ő legyintett rá és letudta azzal hogy elbaszták a láncvonalát ennek a modellnek, mert hogy van egy karbon genius is akit ismer és hasonlóra panaszkodik full xt sorral.
Létezik ilyen, hogy egy ennyire újszerű bringán ahol már létezett a 1x12 sebesség mikor tervezték, annyira félre csússzon a vonalzó, hogy ilyen zavaróan nagy különbség legyen?
Egy új váltófül, és 1.1mm es váltó kábel, jelenthet ekkora különbséget?
Senkinek sincs vagy volt ilyeng gépe, hogy legyen egy harmad vélemény is?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
flash-
veterán
mágnesfékes Görgő hiba:
asszem ma megint görgő...
úgyhogy 1-1.5 óra alap aztán végére valalmi z4 szerü 3x10 a terv, nem is ez a kérdés, hanem hogy
ezeket a mágnes fékes görgőket kell karban tartani valami módon(bárhol olajozni,stb?(nekem aldis van)azt veszem észre hogy ugyanolyan intenzitáshoz egyre lejjebb kell a bringán váltani,
tavaly még 34-19 (1.78 fogszám arány) kellett a görgős alapozáshoz ( kiirt sebesség az megint csak vicc mert ami intenzitást beltéren kiir 13-14nek spd szenzorral az óra, az kint ugyanaz 20-22kmh) mostanában egyre kisebb, 34-24.
alapozáson annyit nem gyengültem azért kint ha mentem akkor 50-21 es áttétel volt most tavasszal ugyanez az intenzitás,mint előző években is amikor fútt a szél és kezdtem a kinti alapot.szóval egyre könnyebb fokozatban kell váltanom ha alapozni akarok görgőn, ez miért van? azért nem használtam "agyon"
azt látom hogy amelyik részéhez a gumi hozzáér a görgőn, annak a közepén körbe egy van egy nagyon vékony vastagságú(tollvonás kb.)törésvonal vagy vágásnyom szerűség de hogy az mitől lehet meg miaz csak nem az "nehezít" ennyire..vagy ezeknek a "váltója hal meg? mármint 0 fokozatban van de lehet a valóságban nem oda van váltva az ellenállás?
vagy ezek ennyit birnak? kuka?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #286960 üzenetére
Na de ha beleér a pedál az első kerékbe kanyarodáskor, akkor mi van?
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #287031 üzenetére
A kocsi mögé, hátra, keresztben bármit felraksz, amin nem fúj át a szél (mint a biciklin), annak akkora légellenállása lesz, amit vagy letép a szél, vagy az egész tartót terheli meg úgy, hogy lefittyen. De a ponyvát amúgy is csapkodná, az vagy a kocsit, vagy csak a bringát verné össze.
De amúgy is, tetőn kell vinni, mert ha jön hátulról a kunnyóc, akkor a bringának annyi. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #287033 üzenetére
elbaszták a láncvonalát ennek a modellnek...ezt nem veszi be a gyomrom. Kellene egy pontosabb leírás a jelenségről mint pl. fel, la lefelé, a kisebb lánckerekek felé vált lassabban, vagy kikapcsolt kanálfékkel is rossz a váltás (egyáltalán 12 sebességes?), stb.
#287035Friczy...30-as csapásszámmal nem ér oda a kar csak 40 méter alatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #287037 üzenetére
Kanálfék, ez menő
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Apophis
őstag
Sziasztok!
Vannak infómorzsák róla a topikban, de a Van Rysel D100 mennyire ajánlott kezdő görgő? Kocakerékpáros vagyok, munkába szeretek azzal járni, de az elmúlt pár évben hosszabb túrák nincsenek (sajnos és nem is lesznek), viszont otthonra szeretném beiktatni, mint aerob/cardio, amit bármikor tolhatok. Nem mennék órákat, így csak az alábbi szempontok érdekelnek: legyen minél halkabb és jól állítható rezisztencia intervallra. Gagyit, ami szétesik, nem szeretnék, de a fentiek miatt többszázk-t nem költenék rá. Ha valakinek van tippje, megköszönném!...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
PELLE
tag
A bicikli fényes biciklivé alakításának folyamata! Oszakában
Mosás, polírozás, bevonat, átadás.
[link][ Szerkesztve ]
-
addikt
Topiktekerés
Nem tudom már, ki kérte, de ITT van az útvonal, amin mentünk tegnap. Nagyon jó kis hullámvasút volt, Sümegig hátszéllel. Sümeg - Tapolca rész volt a keményebb, erős szembe- és oldalszéllel. De amúgy gyakorlatilag nyári meleg volt, 27-29°C.
Hévízen cattus kolléga küllőtörést szenvedett, de szerencsére a maradék kitartott a túra végéig. Más technikai probléma nem volt.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fulton #286936 üzenetére
"Balázsék felvásárolták az egészet "
most írtam nekik, mert amióta bedobtam vallas flakonját (meg még egyet, mert úgyis lesz még valaki, akinek kell más nem, majd jól jön, ha az első elfogyott), meg van kergülve a rendszer, nem tudtam, hogy a plusz darabokat nem tudta feldolgozni, vagy valami baj van a szállítmányukkal, tegnapra várták. bikeinnes emberke szerint csúszik a beérkezés, 4-5 munkanapon belül számítanak rá, aztán persze meglátjuk. ha 4-5 nap múlva közlik, hogy belátható időn belül nincs, max lesz helyette squirt....
szóval ReFleXx, vallas, jó esetben jövő péntek körül jön meg, kevésbé jó esetben utána hét elején (jó, ez vallasnak mindegy, mert hozzá amúgy is később), rosszabb esetben meg 4-5 nap múlva is szétteszik a kezüket, hogy nem tudják, mikor lesz újra. akkor viszont ejteni kell a smoove-ot, és vagy veszünk helyette squirtet, vagy semmit, de de a végtelenségig nem parkoltatom a többi tételt.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #287042 üzenetére
Nekem is az van kiirva a smoovera,hogy apologies product with delay... Mondjuk a Juice lube is késik szóval én is várok türelemmel akkor
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #287041 üzenetére
viszont térgyes kép nincs, szóval megtörtént ez egyáltalán?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #287038 üzenetére
Ja, mintha valami dietetikus lennék és új fogyókúramódszerről értekeznék...a visszaút csillapítás meg a villafék.
#287047Zoliwrc...az ilyenkor kötelező kisebb lábsérülésekkel, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #287042 üzenetére
tiszta elosztó központ lettél
megint rá néztem, megnyugodtam kicsit, 07-04-2024 - elsőre pár napja azt olvastam jul-ban lesz de "csak" ápril. Én megvárom. bedobtam én is a kosárba. Ráér a kerék centír. (küllőfeszességmérő is dekkol addig).Most kemény szél van erre - rendesen hangja van. 35-40km/h ír a net. ebben már nem indulnék el kíváncsiságból sem (cube-val semmiképp , csepel lehet) (széllökés 60-70 biztos lehet). szörfölni sem.
30 még bevállalnám milyen[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen