Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz samujózsi #142844 üzenetére

    Még feszesebben tartja a láncot ha bekapcsolod, és elméletileg csak akkor kellene kikapcsolni ha szereled. Egy modern 1x hajtásnál gyakorlatilag 0-ra csökkenhet a lánccsörgés, persze ehhez kell egy normál váz amit rendesen terveztek, különben az első tányér mögött azért levered könnyen a festéket, és ennek hangja is lesz.

    VISZONT a haverok, akik közül bringa szervizes is van, azt mondják, hogy ezt csak durva csapatásoknál kell bekapcsolni, és ahogy leérsz lődd ki. Láttam is hogy ezt csinálják, de ez nekem marhaságnak tűnik, egy xc versenyen ilyet senki nem csinál, és ezek xc váltók, nem dh bringákra valók.

    Igazam van, vagy megint rossz oldalról ülök a lovon?

    --

    Az h 2 hétig bírta, elég ijesztő :)) lehet én is le kellene akkor már most cseréljem ezt a szutyok szart, és ezt max télen felrakni. Írtátok régebben hogy motorinában áztatni jobb ötlet, akkor talán nem mar bele a rozsda, mosás után?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák