Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    Mérd meg a láncod:
    - tekerés után
    - féktisztítós ronggyal áttörölve
    - féktisztítóval megfújva
    - leszedve, benzinben rendesen kimosva

    4 különböző mérésed lesz. Biztos nagyon fontos, hogy tizedmilliméter pontossággal tudja mindenki a láncának a hosszát, de ahhoz a mérőkét először kalibrálni kell vásárlás után, hogy tényleg jó-e, aztán meg X időközönként ismét. Nem szabad leejteni, meg ne koccanjon össze semmivel. Tárolni is lehetőleg úgy, hogy a finommechanikai részeket ne érje semmilyen korrózió, ami befolyásolhatja a század milliméter pontosságú csúszka siklását.
    Vettem aliról párszáz Ft-ért egy mérőkét, azzal mérem. Kiderült, hogy csal a szerelőjéhez képest (Parktool?), ezért mielőtt teljesen beleesik, már viszem cserére, és akkor van az, hogy a 0,75 beleesik, a 1,0 nem. Kb az elmúlt 7-8 láncom ilyen módszerrel ment, és nem koptak brutál mértékben a sorok, az első lánctányérokról nem is beszélve.
    Én ezt ugyanolyan erőlködésnek érzem, mint mások a grammozást, de nekem a lámpafétis is ugyanilyen. :)

    Szerintem. :P

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák