-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #191040 üzenetére
Először a jelenlegi szabályokat betartatni. Pl. azt, hogy ahol nem szabad kerékpárral átmenni (pl. felüljáró) ott mégis átmész? Tudom, magas labda, de ezt most roppant rossz kontextusba mondtad.
Másrészt pedig általában az 'előbb ezt vagy azt kell megcsinálni' csak halogatásra jó. Nincs olyan, hogy mindenki mindig minden szabályt betart, tehát az előbb a szabályokat kell betartatni, majd utána ezt vagy azt tenni, az azt jelenti, hogy sohanapján.
De ha már ott tartunk, akkor nekem az a véleményem, hogy először használható kerékpárutakat kéne építeni, amelyeken lehet haladni, kellően szélesek, és összefüggő hálózatot alkotnak. Ha ez megvan, akkor a bringás használni is fogja, nem hülye, hogy magával kiszúrjon. Pl. jelenleg eszem ágában sem lenne Bp-Dunakeszi közt a 2-es úton menni, mióta elkészült mellette a bringaút. Akkor se, ha nem lenne kötelező a használata.
-
Csokicsibesz
tag
válasz IMIIKE1998 #191050 üzenetére
Alapvetően mennek fel a kerékpárok és kerékpáralkatrészek árai. Erre a covid csak rátett még egy lapáttal.
Amire van kereslet azt lehet eladni és annyiért, amennyiért megveszik. Ha el tudod adni a bringát 700e-ért, akkor annyiért fogják eladni.
Ehhez még hozzá jön az is, hogy a Ft folyamatosan veszít a vásárló értékéből nagyjából évente 10%-ot, meg van infláció is.
Az elkövetkezendő években (2-3 év) semminek nem fog csökenni az ára, erre felesleges várni. -
ZolkoW
őstag
válasz zsolti72837 #191048 üzenetére
totál fogalmatlanul írom, hogy kormányon szerintem nem az igazi, persze valamire jó úgy is... de élvezhető felvételeket leginkább mellkasra rögzített, esetleg sisakos kamerából láttam eddig, azért írom, mert ha veszel, ez is szempont lehet, hogy adnak hozzá ilyen tartót.
Én tutira néznék valami, valóban az eszközzel készítette youtube-okat, bár gondolom ezen túlvagy. Pár éve még úgy tűnt, van valami alapja annak az árkülönbségnek, amivel többe kerül egy Gopro, de lehet, hogy ez már elmosódott... ha mégsem, akkor megfontolandó lehet egy használt márkásabb cucc is, de ezzel megint nem mondtam újat.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Csokicsibesz #191052 üzenetére
Tudom, de inkább a többi bringához képest drága a gravel. 300k alatt gyakorlatilag nincs új gravel, ehhez képest montiból ennyiért egész jó merevfarút kapni. Ezért gondolom, hogy inkább a gravel népszerűsége emeli fel az árát.
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #191050 üzenetére
Hype Plusz a hidrós országúti fékváltó drága.
(#191052) Csokicsibesz Ehhez még hozzá jön az is, hogy a Ft folyamatosan veszít a vásárló értékéből nagyjából évente 10%-ot, meg van infláció is. 1. Nem veszít a vásárló értékéből a forint 10 százalékot évente az elég durva lenne. 2. Vásárlóérték veszteség = infláció. 3. Sokat rontott most az MNB a forinton, nem nagyon van mozgástere még rontani, elég gyanús, hogy vagy oldalazás vagy a nyitással forint erősödés jön.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Ringman #191041 üzenetére
Higyjétek el ott is sietnének mindenhova. Miért nem teszik? Mert vannak megfelelő szabályok, amiket be is tartatnak.
Készpénzre fordítva:
Itthon sokszor vannak túlzó szabályok, amik egyszerűen ésszerűtlenek és betarthatatlanok, így a szabályok tiszteletben tartása már eleve kétes.
Ellenőrzések nem következetesek és nem rendszeresek. Sokkal többet kéne ellenőrízni nem csak akció szerűen egy egy civil autóval, hanem valós kockázattá kéne tenni a büntetést.
Nevetségesek a büntetési tételek. Ott a svájci példa a jövedelem alapú bírság. Legyen elég nagy a bírság, hogy fájjon. Persze itthon sok az illegál jövedelem. Semmi gond: Az elkövető autó újkori beszerzési értékének akár 10-20%-áig el lehene menni. Akkor aki jaszkarizik a használt terepjáróval ami újonnan 40 milla volt (igaz ő nem ennyiért vette használtan) senkit se érdekelne szépen kaphatná a 8 mio HUF-os bírságot. Valószínűleg megérezné egy pirosbahajtás után még az adócsalós szlovák rendszámos Lambo-s is (a 20 millás birságot).
-
sebgutkopf
őstag
válasz zsolti72837 #191048 üzenetére
Mi a cél, mire akarod használni a felvételt?
Akciófelvétel, vagy menetrögzítő kameraként akarod használni baleset esetére? -
FerNandor
őstag
válasz N2O999 #191054 üzenetére
Ez tényleg LOL
Csak kíváncsi vagyok, ha az ember csinál egy ilyen ingyenes verziót, akkor a kitakart részben a többi aktuális, egyénre vonatkozó eredmény szerepel vagy random értékek éppen az ilyen hekk miatt#191058 ivana Egy kis forint erősödés nagyon nem ártana már, mert nagyon gyászos helyzetbe vittek minket. Most mondjuk erősödik a Forint (gondolom nem az Euro gyengül), mert már lassan talán bemegy 356 alá. De ahhoz képest, hogy 2 éve 317 körül vettem az eurót, hát most leszakad az ember pofája..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #190881 üzenetére
Hasaggymeg, itouchfan, jjeahh:
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Alg
veterán
válasz N2O999 #191054 üzenetére
Ebből nekem az jön le hogy nem hogy rövidebb stem kellene (én erre tippeltem eddig) hanem még messzebb vinni a kormányt és előrébb a nyerget is (elvileg picit laposabb testhelyzet és nyitottabb elbow angle ajánlott, a többi érték kb. benne van az intervallumban).
Hozzáértés nélkül ez kb. arra jó hogy megmutassa ha nagyon nagy gond van valamivel, de ahhoz hogy rendesen belője az ember kell egy szakértő.
Arra lennék kíváncsi ha valaki egy profi bikefit beállításra engedi ezt rá, akkor mit mondana.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsolti72837
őstag
válasz ZolkoW #191056 üzenetére
Ebben igazad van, láttam mellpántot ami jobban visszaadja és élvezhetőbb is a felvétel. 100k-t semmiképpen nem szeretnék kiadni GoPro-ért. Sjcam-ból ilyen 40k körül elég jókat lehet venni így első ránézésre, mert első használat után derül ki, hogy milyen is valójában.
#191060sebgutkopf: Saját célra, semmi több. Akciófelvételre szeretném majd használni.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
nagyúr
most hogy én is elkezdtem bicajozni, meg a gyerek is, az asszony rájött, hogy ő is akar. van neki valami lyánykori montija, hogy azzal. kitoltam, körbejártam...
gumik hosszában végigrepedve;
fékkarok női erővel nem behúzhatók, hogy blokkolják a kereke (canti fékek);
csupa retek, 20+ évnyi rákövült olajsár;
és ami a lényeg: a középtengely a tengely síkjában mindkét irányba jó centis úton ide-oda jár. ez utóbbit mi okozhatja? cserés az egész hajtómű, vagy ezekhez a régi szarokhoz még minidg van alkatrész?
érdemes nekem ezzel még szopatnom magam, vagy leönthetem egy kanna benzinnel az udvar közepén? fotókat nem csinálok, ennek a bicajnak a fényezése kb. a 80as évek suhogós nejlon melegítőinek színvilágát idézi.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
őstag
válasz arcitec #191046 üzenetére
a KMC nem német lánc [link]
Kuei-Meng Industrial Co., Ltd was founded by Charles Wu in 1977, the first bicycle chains by KMC were engineered and produced in Tainan (Taiwan) with only a few secondhanded machines“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
N2O999
tag
Én is pont erre jutottam. Kiindulópontnak megfelel, de egy személyes bikefitet nem vált ki.
Én inkább a motionsys oldalon méregetem a szögeket, felül a help szekcióban RETÜL videók, egyéb okosságok találhatóak, ha betöltesz egy képet/videót.#191061FerNandor
Az én példámból kiindulva szerintem valós értékek, bár fenntartással kell kezelni, mivel az MI nem 100%-os a referenciapontok elhelyezésével. -
Somatom
veterán
válasz Friczy #191051 üzenetére
Miért lenne rossz a kontextus? Egyáltalán nem vagyok szabálykövető. Lássuk a bűneimet:
-Hekkelt a pedelecem.
-Nem tolom a felüljárón a bringát.
-Biztos, hogy nincs meg minden előírt világító és fényvisszaverő eszközöm.
Egyrészről ezekért a büntetés halál, de előtte ungabunga.
Másrészről van gyakorlati különbség, hogy egy outival, vagy egy hekkelt pedelec -kel megyek a megengedettnél lassabban?
- Milyen veszélyt jelentek a pedálozással egy tök üres felüljárón?
- Mi szükség van a lámpákra, meg a fényvisszaverőre egy bringaúton, illetve egy gyalogos felüljárón fényes nappal?
Ha ilyen körülmények között megbüntetnek, az olyan, mint amikor egy kint felejtett 30 -as táblához beállnak trffipaxolni. Ott a tábla, semmi értelme, de be kell tartani. Kíváncsi lennék, hogy hány bringást büntethetne meg a rendőr a fényvisszaverők hiánya miatt.
Engem sem érdekel, ha gyalogosok kóvályognak a bringaúton, amíg figyelnek és nem zavarják a haladásomat. De, ezt ne állítsuk párhuzamba egy olyan előzéssel, ami veszélyezteti egy ember életét!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #191041 üzenetére
4 évig jártam Bécsbe egyetem miatt, és lehet nekem rossz a valóságérzékelésem, de a bécsi autósoknál rosszabbat nem igen láttam. Egyrészt sok nagyon idős sofőr van (ott a nyugdíjasok élvezik az életet), másrészt szerintem eléggé balfaszok, ehhez hozzájön még az, hogy eléggé önérzetesek is. Egyszer majdnem elütött egy autós a zebrán miközben sétáltam, rápaskoltam a kocsi hátuljára, az osztrák gyorsan leparkolt valahol és utánam futott, hogy én mit képzelek magamról. Én úgy tapasztaltam, hogy itthon előzékenyebbek az autósok, ha zebrán akarok átmenni, mint odakint.
Nyugat-Európához tartozik még Olaszország is, ahol nem is annyira a déli részen a közlekedés kultúra egy indiai nagyvároséval vetekszik.TL;DR én annyira nem érzem rossznak az itthoni közlekedés kultúrát, de elfogadom, hogy mindenkinek más a percepciója ezzel kapcsolatban.
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #191073 üzenetére
Ennek pont az ellenkezőjét látom, bringán is és gyalog is.
Idekint sokkal türelmesebbek az autósok, zebránál ha csak közeledsz hozzá gyalog már lassítanak, megállnak, elengednek. Szerpentinen, beláthatatlan kanyarban, záróvonalon nem előznek rád semmi oldaltávval, inkább mennek mögötted addig amíg nem tudnak rendesen előzni.
Ehhez képest mikor visszamegyek BP-re csak annyit látok hogy mindenki rohan, ideges, zebrán úgy kell átszaladni mert 100ból egy enged át és arra is rádudálnak hogy miért lassít...
Nyilván kivétel mindig van, itt is volt hogy üres úton, 50el lejtőzés közben előzött rám az idióta 30 centi oldaltávval, de kb. fordítottak az arányok a magyarhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
itouchfan
senior tag
Lenne egy technikai kérdésem:
Mennyire van lehetőség (az eladó szerint működhet) egy átütőtengelyes hátsó kereket gyorszárasra átalakítani? (Outi, tárcsás kerékszett, Shimano 10es sor kerülne rá). Ha igen, érezni bármi hátrányát/veszélyét?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
arcitec
addikt
válasz ivana #191070 üzenetére
Khümm, nem de inkább amerikai a SRAM? [link] 2015-ből ...
"A Sram most bemutatott GX termékcsaládja ugyanis a németországi Schweinfurt tervezőasztalain született meg az amerikai anyacég megbízásából, míg az új Shimano XT szettet Japánban tervezték. (A gyártási helyszínek más lapra tartoznak.)"[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191076 üzenetére
a konkrét típustól függ, és ha megy, akkor kell hozzá a gyári átalakítója. Ez általában csak más féle végkupakokat jelent, de nem olyan univerzális, mint első tengelynél, ahol a 15x100-as lyukba betolsz egy csövet, mert itt a (gondolom 142, ritkább esetben 135) mm-es papucsról kell átalakítnai 135-ös gyorszárassá. De az átütős, ipari csapágyas kerekek gyakran tudják, és ha nem gyári tartozék eleve, akkor jó esetben néhány ezres az átalakító.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rarki72
tag
válasz balintbaba #191073 üzenetére
"Kíváncsi lennék, hogy hány bringást büntethetne meg a rendőr a fényvisszaverők hiánya miatt."
Szakáganként változó.
Országútisok 99,99999%-át -
-
Hidd el nekem, az osztrákok állatok, szalma kéne ezek alá, nem autópálya. Németország után olyan keresztülszelni Ausztriát, mintha már meg is érkeztél volna a Balkánra. Aztán átléped a magyar határt, és helyére kattan a kontextus, na de akkor is...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz polonic #191027 üzenetére
Strava szerint 102 óránál tartok, évi 400 körül szokott lenni nekem ami 4 szervizelést jelent...ene ha vinném. Verseny szintem elhiszem, hogy kell is, de a mi szintünkön túlzásnak és roppant költségesnek érzem. Tény, hogy bár eddig 2 évente vittem el (Manitou Marvel Expert) , most talán évente egyszer el fogom vinni telómat egy nagy generálra, szeretném ha ez a SBS ( kispukliérzékenyég ) ilyen maradna mint most.
#191046arcitec...Egyébiránt érdekes, hogy a németek - német lánc - azzal szerelik és majd minden Shimano rajta...és köröket is ver a Shimanora...legalábbis a 8-10 sebességes tartományban.
zsolti72837...ha van sztrávád nézz rá profilomra mert ott már minden részről meg volt környékezve a Somlyó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz N2O999 #191054 üzenetére
Na bammeg, ezek le is húzhatják a rolót.
191057IMIIKE1998...a gravel olyan mint a KTM, túlárazott.
#191059sebgutkopf...te csak hallgass mert bringából Q8-as Audi szinten vagy.
#191061FerNandor...fals adatokkal harcolnak a hekkerek ellen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz parandroid #191081 üzenetére
Autópályán nem szoktam bringázni, arról nem tudok nyilatkozni
ZolkoW: Fehérvár felé meg pláne nem szoktam járni, összekeversz valakvel...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #191080 üzenetére
Én így nem mernék niylatkozni, de esélyes hogy igen, és ha a kerékszett manuálja is ezt jelöli meg, akkor jónak kell lennie.
A hátsó kerék most 12x142mm-es átütős? akkor le kell jönnie róla két nagyobbacska kupaknak, amiknek ez a két gyorszáras a helyére megy.Alg: mindig elfelejtem megnézni, mikor autóval arra megyek, de a Székesfehérvári elkerülőn vajon tilos biciklizni? amikor elkészült, még tuti, hogy nem volt tábla, és jártam is rajta 1-2x
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #191072 üzenetére
Ebben a szabályrengetegben egy kis szabálykerülés még belefér, nem kell azért éppen mindig mindenben totál lúzernek lenni. Aki meg azt mondja mindig minden szabályt betart (ezek a mindenkire rádudálók, ablakon kiüvöltözők, idegbajosan mutogatók, illetve, hogy bringásokról is legyen szó, autókra nyitott tenyérrel rácsapók, vagyis mindenkit azonnal kioktató közlekedési erkölcscsőszök) elmehet a f@szba mert 99,9%, hogy csak más szemében látja a szálkát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #191086 üzenetére
Maximálisan egyetértek. Ezért gondolom úgy, hogy a bringásokat a bringaúton akadályozók, vagy a szabálytalanul előzők nem ugyanaz a kategória, mint a senkit sem zavaró, felüljárón átpedálozók.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
atti29
tag
válasz Hasaggymeg #190972 üzenetére
Elnézést,hogy visszakérdezek,de ezek szerint a CS-HG62 10 (11-36) is mehet fel?!
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #191072 üzenetére
Azt várni, hogy oldják meg (más) szabálytankodók szabálytalankodását a büntetéssel, amíg neked más - nem is kevés - szabályalanság van a tarolyodban, eléggé visszás. Ha ezt tovább kell magyarázni, akkor baj van, én nem fogom.
És nem a veszélyes előzéssel állítottam párhuzamba, hanem a "csekkeket osztogat mindenkinek, aki szabálytalanul lófrál a bringasávon ...." résszel. A veszélyes előzés más kérdés, azért teljesen jogos a büntetés, és remélem, hogy ha a KRESZ-be tételesen bekerül a minimális távolság, időnként indítanak is kampányt a betartatására akár büntetésekkel is.
Da kerékpárúton lófrálókra nehéz ügy, főleg, hogy még a kerékpárúton, kerékpársávon parkolókra sem szokás bírságolni (pedig arra nagyon kéne, mert konkrétan balesetveszélyt idéz elő) Szóval azt mondani, hogy 'először ezt oldják meg' kb. olyan, hogy azt mondani, hogy majd ha Godot megérkezik
-
Runner_fxr
Ármester
válasz polonic #191020 üzenetére
Paragon a villa? A 100 órás szerviz abban az esetben kell ha nagyon szélsőséges körülmények között van használva. Általában 50 órás kisszerviz és 200 órás nagy szokott megadva lenni. Átlag felhasználás mellett évente elég egy tisztítás, kenőolajcsere (kisszerviz), 3 évente a nagyszerviz, de akkor minden tömítés, szimmering újra legyen cserélve. Az a hozzáállás sem jó ha csak akkor viszed szervizbe ha baja van, de azért nem is kell túlgondolni.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz ad4m1337 #191074 üzenetére
Jöhetne a szokásos tanács hogy 100 körül sokkal de sokkal jobbat kapsz használtban, akár egy ősmonti formájában, viszont írtad azt is hogy hölgynek kellene. Gondolom egész egyszerűen tetszik neki a formája és/vagy a színe, azért szeretne ilyet, a technika és az alkatrészek meg pont nem érdeklik.
Szóval ha tényleg csak arra kell hogy 10km-t eltekerjen munkába, akkor arra jó lehet ez is és a hasonló árú Decathlonos bringa is. Arra azért figyelj hogy ezzel már egy kisebb domb is kihívás lehet a kevésbé edzett tulajdonosnak, szóval ha a munkahelye a hegyen van akkor oda lehet kevés lesz a fokozat. -
Somatom
veterán
válasz Friczy #191091 üzenetére
Olvass vissza, hogy milyen kifogások merültek fel a bringautakkal kapcsolatban! Az egyik a veszélyességük. Erre nem az a megoldás, hogy a bringások menjenek közúton, hanem az, hogy ne legyenek a bringautakon azok, akik miatt veszélyes. Ha miattuk a bringások inkább a közúton mennek, az csak újabb problémaforrás lesz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #191082 üzenetére
Ok, de az enyémen nem sokat futott és kinyúlt ... No meg a szervizes is azt mondta, hogy nem jó minőség .. Az infód honnan van... mert hát ellentmondások keveregnek ..
U.I: KMC a tajvani amiről szó van ...[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz arcitec #191095 üzenetére
A Giant rengeteg bringáját gyárilag KMC-vel szereli, senki mástól nem hallottam még hogy olyan nagyon gyenge minőség lenne, kivéve a szervizesedet...
A nagy láncteszten sem teljesített roszul
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ivana
Ármester
-
atti29
tag
válasz Hasaggymeg #191090 üzenetére
Meg is rendeltem!
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #191037 üzenetére
Ezzel tökre egyet értek, azt se tanulja meg vele az ember, hogy terepen lazán kell tartanod magad, és hagyni, hogy mozogjon a bringa, mert nem fogja lerázni a pedálról a lábadat semmi, hacsak ki nem old a pedál.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #191095 üzenetére
Saját tapasztalat, melyről itt többször is írtam, vagyis pl. KMC X10EL olyan 20-25%-al többet ment el nekem mint a kb. azonos árú HG95... többször is. De volt KMC Z82 is ami lekörözte a vele egy árú Shimit(már nem emlékszem melyik volt) . Szerintem meg mind Taiwan-i.
atti29... 👍
Alg... láttam olyan tesztet ahol kullogott a többi lánc mögött, de nem igazán értem mert én tényleg lemértem mennyit bírt nekem és 1értelműen későbbre nyúltak le.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Citizen
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Mercedes topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Elfelejtettem egy játék címét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest