- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Assetto Corsa Competizione
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2171 üzenetére
Nézd meg őket jobban.
A Transition TR250-é a leginkább egy forgáspontos rendszer, de ott is egy himbán keresztül tolja a tagot a lengőkar, ami által a hátsó tengely nem körív mentén mozdul el, így ellensúlyozva valamelyest a relatív láncvillahossz változását berugózáskor.
Az Intense nagyon nem egy forgáspontos, mivel VPP (Virtual Pivot Point - virtuális forgópont) rendszerre épül a felfüggesztése, így itt nincs hatása a rugózásra a tekerésnek és fékezésnek. Mondjuk a linkelt képen nem látszik a rendszer, de tessék, itt van csak a váz:
A Mondraker a klasszikus négy forgáspontos Horst-Link-es felfüggesztéssel rendelkezik.
A Speci meg a saját négy forgáspontos FSR rendszerét használja nem meglepő módon.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen