Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz fulton #240677 üzenetére

    Na mentem pár kanyart a szomszéd utcában. minden pöpecül beállítva, újrakenve fékek.. nem nyikorognak..gondoltam írok pár sort hátha érdekel valakit a jövőben majd:

    Nah.."Pirelli P Zero Race 4S" 700Cx28 külső:
    Schwalbe Marathon Supreme 32 ről mentem át. (az egy túra abroncs, könnyebb fajta)
    Már kicsomagolva tapintásra érezni lehetett hogy ez sokkal jobban fog tapadni.
    Miután felraktam a gumit kicsit mind két kereken rá kellett centírozni, de mostmár baba.
    ("tojás" is ellenőrizve)
    102 PSi próbálom elsőre (82kg vagyok) de iszonyat milyen puha rugalmas így is(még lehet tolni fogok bele). Teljesen más mint a Supreme volt. Ez a számításom bejött, miszerint hiába 28 as, de komfortosabb lesz a gumikeverék miatt.
    A gumi felrakva 102PSi- nyomáson kereken 28mm széles a DT 18C felnin.
    Nagy menetkomfort javulást érzek! néztem úthibákon is...merőben más. Hozza amit vártam, tapadás ég és föld (valahogy érezni). Már csak a defektek a kérdés (nem áltatom magam nagyobb lesz az esély nyilván rá, kérdés mennyi lesz az számokban). Igaz nincs jelentősége, de 440gr jött le a bringából, ha azt nézem majdnem megvan az 550ml viz tömege.
    Még valami ami nagyon tetszik így elsőre: a hangja, teljesen más lett a kerékpárnak, és jó értelemben, ebben sztem a felni is benne lehet. Nagyon adja. (és az "átültetéssel" megmaradt a tisztán gumihang is, nincs szabadonfutóhang ha csak gurulok ;], a kónuszokat is sikerült szépen belőni picit el pepecseltem vele de az eredmény patent lett..)

    Így elsőre ami negatív: "aggasztó" is van ebben a rugalmasságban, képes eldobni a kerékpárt egy kicsi "bökkenőn" 30 as tempónál...ami nem jó. Balesetveszélyesnek godnolom. Ilyen nem volt a supreme-nél. Ezt még ki kell ismerni...meg minden mást is. Az irányítása a kerékpárnak így elsőre, hogy is mondjam, kicsit ilyen "direktebb" lett - meg jobban el merem engedni kanyarban...ez tetszik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák