Új hozzászólás Aktív témák

  • chubby2o6

    senior tag

    válasz trialboj #240725 üzenetére

    Gondolom, a váltóbowden is házzal együtt megy a vázban, írtad, hogy nincs belső vezető. Ha bowdent cserélsz, illik házat is, én nem szívesen fűzném be az új bowdent abba a házba, amiből a régi ( esetleg kiszőrösödött végű ) bowdent kihúztam.
    Hátul a váltónál kiengeded a csavart, ami a bowdent fogja. Húzol egy kicst a házon ( célszerű kipattintani vagy kicsavarozni a műanyag kis bizbaszt előtte, tudod, ahol kijön a vázból ), így már a váltókarból ki tudod húzni annyira, hogy hozzáférj a csupasz bowdenhez. Kihúzod a bowdent, így már csak a ház lesz a vázban. Fent is kiveszed a bizbaszt, könnyebb úgy mozgatni a házat. Az új házból vágsz akkorát, amekkora kb. kell, inkább hosszabb legyen. A régi bowdenből vágsz egy kb.5 cm-es darabot, bedugod félig a váltó felőli végén a házba, a kilógó felére ráhúzod az új házat, szigszalaggal áttekered, és így a régi házzal be tudod húzni az újat. Hátulról tolod, elölről finoman húzod, akkor nem fog szétjönni. Ha sikerült, akkor már be tudod lőni a ház pontos hosszát. A bizbaszokat visszateszed, bowdent befűzöd a váltókarba, a házat elöl felsapkázod, áttolod a házon a bowdent, hátul is felsapkázod, váltóba visszafűzöd, és már kész is vagy.
    Én behúztam a ház vázban futó részét szivacsba, így tutira nem csörög-zörög belül.
    Nekem a fékcső ( szerencsére ) vázon kívül megy, abban nem tudok segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák