-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZavaBalazs
őstag
válasz andrisbandi #248441 üzenetére
az enyémet simán szét tudom pattintani kézzel. csak ennyire elképesztően ügyes vagyok, vagy cseréljem ki a patentszemet, mert kopott?
mármint most komolyan kérdezem, ez valami rossz tünet?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz arcitec #248448 üzenetére
Köszönöm all.
Még ezzel nem talalkoztam majd meglesem, nem a világvege épp menet közben ez az értelmetlen pályapont, de minek legyen ott ha felesleges, így nem latszanak a lényegi pályapontok távja csak késöbb ha az "értelmetleneket" elhagytam.. A viz kalkuláció miatt.Arra gondolok a tabletta amit most használok a vízben+a testre feszülő mez hozadéka. a szelőzéssel nincs baj. kivezeti es ahogy szárad ott maradnak az ásványi cuccok, az "érték" kívül ilyen
Nekem míg "lógós" dekás mezem volt nem volt ilyen absztrakt Ott gondolom a testen maradt és száradt meg.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #248433 üzenetére
Köszi a tippet, megrendeltem, csütörtök de. hozzák is.
#248436fulton Próbáltad, hogy néha kimosod? Bár ez a tigriscsík minta nem is rossz
#248440gordonfreemN Elvileg cipőfűzővel is lehet, ugyanígy befűzöd, mint a drótot a videón, aztán a lelógó végeit ellentétesen húzod, de ez már tényleg nagyon szükségmegoldás. Ja, és ha boás cipőd van, megszívtad
Vegyél egy célszerszámot, úgyis kelleni fog . -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #248451 üzenetére
Próbálj egy CH-M8100 XT-t, azzal még a szerszámnak is meggyűlik a baja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #248451 üzenetére
Dehogyis. Én is a KMC patentszemet kézzel ki tudom oldani. Öszerakásnál is csak széthúzom és pattan is össze.
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #248451 üzenetére
Vannak márkák, amelyeknél a patentszem direkt kézzel szétszedhető.
Nem értek a mérnöki részéhez, de nekem elképzelhetetlen, h magától szétessen. Pont az ellenkező irányba feszül, szétjövösbe meg sose, úgy tippelem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsocy
őstag
válasz fulton #248452 üzenetére
Teljesen normális az a mez, a fekete szín miatt jobban látszik, de az csak az izzadságból a só. Az enyém is tud így kinézni ha nagyon izzadok, de én cseles módon eleve hasonló izzadt mintásat hordok, piros-feketét
A mai BalatonFondo-hoz még annyi kiegészítést tennék hogy írtam hogy elvesztettem a személyimet. Megtalálták, leadták, én meg visszakaptam, még a hangosban is bemondták hogy keresnek mert megvan az igazolvány. Szerintem nagyon korrektek voltak, hálás is vagyok a szervezőknek, innen is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz gordonfreemN #248440 üzenetére
Nekem simán szétjött kézzel, csak jól kell megfogni, és erősen tolni. Többször is szedtem szét így.
-
abéla
senior tag
válasz Speedy007 #248412 üzenetére
szerintem (és a linkelt magyarázat szerint is) a kónusz ami a csapágyakat a csapágycsészéhez igazítja/szorítja, amiket írsz, abbol a második biztos megfelel eme kritériumnak, az elsőben nem vagyok biztos, mert a régi "diós" rendszerből van (ahead-nál nincs felülről rácsavarás/dió), de ahogy elnézem/emlékszem, feltehetően igen, ott közvetlenül csavarod rá a konuszt a felső csapágyra (a nagy/vékony hatlapfejű "anyacsavarral"), így célszerű azt nem megtépni, lévén attól nem fog a kormány jobban szorulni(viszont kinyírod a fejcsapágyat)
hootka!
-
Speedy007
őstag
válasz abéla #248459 üzenetére
Lehet kisebbre is váltani méretre vagy a váz szabja meg? Mert ipari csapágyas megoldással szemezgetek de abból 27.0mm a legnagyobb kónusz de nekem 36 van alul felső esetén nem tudom melyiket kell nézni még a robbantott ábra szerint sem 32mm-s kulccsal fogok rá és a korábban mellékelt képek alapján eltérő érték jön ki ha más-más szögben mérek rá
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
Hülye kérdés lesz, de a kintről vásárolt (bikeinn) órát, computert lehet a hazai forgalmazónál is gariztatni, ha esetleg valami történik, vagy a bolttal kell intézni?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Speedy007
őstag
Jut eszembe a kerékpár alkatrészek zsírzásához bármilyen zsír megteszi itt most nem az étkezési célokra valóra gondolok. Értem ezalatt tavaly vettem ilyet LITIO EP2 LÍTIUMBÁZISÚ KENŐZSÍR a véső kalapácshoz mikor dolgoztam vele és maradt meg belőle bőven ugyebár az octalinket is bezsírozva kell majd be helyezni hogy ne rohadjon be annyira illetve a golyókosarat sem árt időközönként zsírozni a kormány esetén.
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #248456 üzenetére
Patentszem: Nekem a Connex nagyon bevált. Kézzel bontható és zárható (tényleg) és többször felhasználható. 11 seb körül kezd durvulni az ára, alatta kár is mással próbálkozni. Nekem még a monti 1*12-höz kell majd, ha a gyári shimi megadja magát vagy a legközelebbi káromkodós szétszedésnél kivágom a kukába
Szerszám: a bardi által linkelt Topeak tényleg király cucc (az akkori akciós áron verhetetlen vétel volt )
Sokszor otthon is ezt használom, öröm vele dolgozni. (A láncbontót nem tudom, abban a kis parktool a menő nálam) -
zsocy
őstag
válasz itouchfan #248461 üzenetére
Garmint biztosan csak olyat lehet itthon gariztatni amihez van Navi-Gate matrica, egyéb esetben a bolttal kell rendezned.
Speedy007, nem mindegy a zsír, de a lítiumos az pont jó, nekem is van belőle bőven, Mol kútnál vettem évekkel ezelőtt, szerintem még évekig kitart. -
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #248455 üzenetére
+andrisbandi: köszi, akkor jó, csak már itt kezdtem félni, hogy nálam van a hiba, ha már itt szerszámokról van szó KMC nálam is, amit az X9-hez adtak.
Hasaggymeg: na persze, drága láncot csak azért, hogy még szerszámot is kelljen mellé venni 2 KMC X9-et cserélgetek, összesen van bennük eddig 2100 km, szerintem egy darabig még jó lesz.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
gordonfreemN
addikt
válasz andrisbandi #248441 üzenetére
& arcitec & chubby2o6 ezer köszi, a drótos verzió egyelőre bevált. WD40-el átfujtam mindkét oldalt + fogkefe, aztán óvatosan kicsapkodtam, majd féktisztítóval átfujtam, fajin tiszta lett. Most fegyverolajat tettem minden szemre egy cseppet, aztán végigváltottam elől hátul, majd a felesleget óvatosan letöröltem. Meglátjuk meddig bírja, de szerintem az olaj gyorsan enged a gravitációnak, ezt hetente olajozni kell akkor nem?
Aztán délután megint nekitekertem annak a 200 méteres emelkedőnek, de megint elfogytam a 80%-ánál. Kondizni kell még na. Amúgy tök jó volt, ha megengeditek, mutatok képeket (bár nem vagyok nagy fotós), hátha megtetszik másnak is. Helyileg Petőfibánya-Apc-Rózsaszentmárton közti rész.
Ja és megfogott egy kullancs is, akkora volt mint egy bors.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #248428 üzenetére
Fantastic family Ja, szerintem ők voltak, szintén 9-12 között tekeregtek arra. Apukának Lux van, a többi az ht Canyon asszem. Bár mintha az anyukának is Lux lenne, még mesélte, hogy a nagyobbik gyerek le akarja nyúlni, mert "Anya, te úgysem használod ki."
ZolkoW: pumpatartó style kulacstartó alá, két oldalra 3-3 mondjuk csillagalakban?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #248467 üzenetére
hehe, valami jópofa ötlet még kéne, olyan lapos bankkártya-tokban gondolkodtam eredetileg, az könnyen zsebrevágható, de kell valami, ami helywn tartja a kulcsokat. talán laprugó vagy szivacs.. valami eCCerü. az apró rögzítőpöckök nem jól nyomrathatók, vagyis nem tartósak.
(más réma, de épp ma találtam 3 db kulacs alá szerelhető pumpatartót, úgy, hogy kettő másikról még tudok. sose volt ennyi minipumpám, szóval hogy honnan vannak... )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sped
aktív tag
Ezútom is köszönöm a két önzetlen srác segítségét , akik Pilisszentlászló előtt, a Paprét elágazásnál odajöttek segíteni visszarakni a láncot, nélkülök jó pár percig biztos bénáztam volna még Nem is tudom hogy kellett volna viszonoznom a szívességet, annyira meglepődtem. Szóval köszi! És később Dobogókő előtt amikor félreálltam szusszanni egyet és kajálni, akkor pedig egy autós állt meg és kérdezte meg, hogy minden rendben van-e? Ezen is őszintén meglepődtem, nagyon jó érzés volt. Gondoltam megosztom, vannak még normális jófej emberek! (És akkor most itt nem részletezem hány hobbiterepjárós köcsög centizi ki az előzést a szerpentienen felfele, mert elrontaná ennek a posztnak a szépségét ).
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
zsamiatt
őstag
Tegnap végre sikerült letudnom a BuBát nekem is. Kelenföld Siofok 6 óra 30p kb. Nem tudom mit verték a mellűket, hogy ezt is megcsináltuk, borzalom ez az egész. Edzetlenül, gyerekkel stb egyszerűen vállalhatatlan. A végére már én is a böllért kívántam. Ha nem elég az Etyek környéki emelkedők, még rátesz egy lapáttal Fehérvár után is. A táblázás és jelölések sok helyen hiányosak nem egyértelműek, Az meg, hogy ráengednek köz utakra minden csak nem biztonságos. Kajászló: Tegnap rendőr, mentő autó volt megint. Valakinek épp a karját kötötték fel. Szerintem törés. Az meg, hogy alig van vízvételi lehetőség egyenesen megizélhetik magukat hátulról. Elfogyott 7 liter kb. Persze minden zárva is volt. Egyszerűen nem értem miért kellett megszüntetni a régi köz ivó kutakat.
A MÁV meg továbbra is botrány. Kerékpár helyjegy? Vicc. Végig állhattam a kerékpár mellett mert a kalauz cseszett rászólni az emberere, hogy tegyék fel normálisan a kampókra a kerékpárokat. De a kampók számozva vannak csak az meg nincs a jegyen. De akor meg mitől helyjegy? Siralmas. 13 kocsit kellett keresni. Zseniális az ajtókba A4-s lapokra volt felírva a kocsi száma Az meg, hogy nem tudják megmondani előre hova esik az adott kocsi, nagyjából hol keresd egyszerűen elképesztő számomra a 21. században. A vonat kocsi ajtó és a föld közötti távolságról már emlitést se érdemes mondani. Azt a kb 1m-t nem tudták volna áthidalni valami mobil padlóval? Le kell ugrálni a 15-20kgs kerékpárral, meg a felrakás is egy érdekes játék.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #248467 üzenetére
Egy ideig a srácokhoz képest "kullogó" anyuka mögött nyomtam (vagy csak teCCett a látvány ), aki méltatlankodott amazok türelmetlenkedésére, hogy bizony ő nem fogja összetörni a bringáját, és bár jól nyomta a kisebb akadályoknál előjöttek a nemi különbségek (kevésbé volt bevállalós, agresszív) így félreállt menjek. A legkisebbet még utolértem, de a nagyobbikat és az apját csakis azért mert megálltak a kicsit tanítgatni a gyökereknél....igaz én sem hajtottam magam mert hosszút terveztem és féltem elfogyok valahol félúton, de az apja egyértelműen megevett volna reggelire, a nagyobbik fiú pedig zsenge kora ellenére sem tűnt már könnyű falatnak. Hazudnék ha azt mondanám sok maradt bennem, a vége már elég nyögvenyelős lett, nem vagyok szokva ilyen hosszan nyomni egyedül, nem igazán tudom mikor és mennyit kellene pihennem, ennem, innom stb. ahhoz, hogy "vígan" érkezzek vissza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz zsamiatt #248471 üzenetére
Én azt nem értem, miért panaszkodnak a BuBára. Ha edzetlen vagy, vagy gyerekkel vagy, nem arra kell menni. Síkon végigmész gyerekkel 60 km-t? Nem. Vagy elmész Balatonkörre? Nem. Nehogymár az útvonal hibája legyen.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #248473 üzenetére
Azért illene végig lejtenie, az alap lenne 2023-ban. Mindkét irányban
-
Most pár napig nem voltam. Folytatnám a "valami kattog sztorit".
Szóval, a monoblok cserélve lett. A nyeregcső, tisztítva. És még másik pedállal is ki lett próbálva. Úgy is pattog/kattog valai.
Ráadásul a bal hajtókarom így néz ki: [kép] és a hang tuti arról az oldalról jön.
Szóval most hajtókar cserét tervezek, de sok kérdésem lenne.A hajtókar hosszát hogy kell mérni? Lyuk közepeket?
Nekem most ilyen van: FC-R600 ezt szeretném lecserélni. Majd délután lemérem a hosszát. Nem tudom, hogy érdemes e Ultegra-t venni, vagy a 105-ös is jó lehet?
Mivel a 10 sebességes van, azt meg nem kapni. Így inkább a 11 sebességeset keressem? Vagy 12 sebességes is jó lehet? Itt gondolom a lánc számít.Igazából ez a sebesség kérdés a legégetőbb nekem. Semmi tapasztalatom, és ezzel jól elcseszhetem a vásárlást.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #248473 üzenetére
Azért mert nem vagyok edzetlen és nem probléma a 150-180km sem.
Viszont akor itt a kérdés kinek készült. Családoknak? Nem. Kezdőknek? Talán de inkább nem. Akik edzeni akarnak? Igen. Na azért ez így elég sovány.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
nagyúr
-
mauimagic
aktív tag
Tengely középtől tengely középig mérünk, de rá van írva a hajtókar belső oldalára is a hossz.
Én a hajtókar csere előtt megpróbálnám kizárni, hogy nem más kattog e...pl behúzott fékkel csak az egyik hajtókart terhelve, ha a hajtásoldalinál is kattog, akkor lehet más lesz.
Mindig ugyanazon az oldalon hallod, minden pedálfordulatnál?
-
andrisbandi
őstag
-
t420s
aktív tag
Üdv!
Mi a hátránya a kónuszos csapágyazású pedáloknak?
Időként szét kell szedni és zsírozni (ellenben a zárt ipariakkal) vagy mi a hátrányuk? -
fulton
addikt
válasz zsamiatt #248471 üzenetére
A máv-tól sokat nem szabad várni (ez nem a Super Express ), úgy kell kalkulálni hogy rászámolsz 1 órát a kövi csatlakozásra is stb...és akkor még óvatos becslés ha nincs kerékpárkocsi kapásból az utolsó kocsit becélozni. Bár ott a balcsi fele sztem mindig van benne.
IC nél szokták kiabálni hogy a vonat elején vagy végén kezdődik a kocsik számozása és hányassal.
Az is "jó" mikor szállnál felfele, bringát felteszed te fellépsz, a vonat meg indul, ajtók csipognak hogy záródnak, de még csak "félúton vagy fél bringa kint a vonatból" a drága kalózunk sikeresen benézi elmeneszti és el is indul. Élőben nem vicces szitu.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz zsamiatt #248476 üzenetére
Haladók nem léteznek, nekik nem készülhetett? Túrázóknak, EuroVelo 6-osoknak, e-bikeosoknak, tökmindegy, én is kipróbálom majd. Remek edzőtáv is, az biztos. Kivételesen valami értelmes is született az EU-s pénzből.
Mikor még vad gondolat sem volt a BuBa, akkor mentünk Bp-ről Biatorbágy - Etyek - Felcsút - Velence útvonalon. Nem volt gyenge Velence felé az emelkedő, az biztos.
mauimagic: az e-bike a beépített hátszél
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
-
Fall-N
veterán
Biztos vagy te benne? Kicsit kopott a külső része, de van ott bőven beljebb
ricniborda, ami felfekszik a tengelyvégre. De egyszerű, fogd meg a hajtás oldali hajtókart és ragadd meg, majd mozgasd a bal oldalit. Ha ott egy picit is mocorog, akkor tényleg ki van kopva, de nem hinném. Az a baj, hogy a fém váz az vezeti a hangokat, így lehet hogy szimplán csak a nyeregcső vagy a kormánycsapágy vagy bármi más kattog. Például fellazult küllő is tud simán kattogni vagy bármi más.A monoblokk elég erősen rá lett húzva?
Más: Átbowdeneztem a fékeket (egyelőre, a váltó is át lesz) a piros Jagwire házzal és a mecha tárcsafék csavarját meghúztam nyomatékkulccsal. Mivel fordított menetes, így ki is tudtam próbálni, így mindkét oldalra működik a BBB TorqueSet. Így tényleg megérte az árát. Csak sajnos a BBB elég bénán adja meg az adatokat mindennél, így nekem nem volt egyértelmű, hogy kétoldalú vagy csak szimplán balra hajtva működik a kilincsmű.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zsamiatt #248476 üzenetére
tökmindegy, trendi, szóval rajta teker boldog-boldogtalan. lehet, hogy csak háromszor (először, utoljára, és soha többé), de akkoris.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #248397 üzenetére
"Amúgy elvileg jár a bünti a szabálytalanul lerakott rollerekért, de nem tudom, hogy megy ez, én nem használom. "
egyik belvárosi kerületben budapesten pl ha meglátja a lime-ot vagy a bird-öt a közteres akkor meg is bünteti céget és ha megbüntette azután jelzi feléjük hogy intézzék az elszállítást.
így is megéri ennek a két cégnek( a woosh, donkeyt,meg tiert nem bántják , még
sőt amig a lime-nak nem volt semmi engedélye, a lime-ot az se hatotta meg amikor a közteresek pincéjében 350 darab lime volt pár éve lefoglalva, már nem fértek el a pincében..
van ezeknél pénz dögivel..zsocy: gratula, nagy élmény lehetett, mennyire voltak bolyok? én azért félnék mert még életemben nem mentem ilyen versenybolyba(na az meg megint más hogy letekerjük 3an a balatonkört egymás előtt-mellett bringaúton 20as átlaggal nézelődős tempóban, tele sörrel-fagyival )
de örülök hogy akkor pozitiv volt az élmény, egyik ismerősömnek is ahogy néztem straván maximálisan tetszett. sajnos a facebook kommentek a szervezőket nagyon szidták hogy a tervezettől jóval tovább tartottak a lezárások, ezt nem tudom én nem voltam ott, nyilván nagyon nehéz lehet egy ilyet megszervezni, de mondjuk ha tényleg voltak 18al poroszkáló ebike-osok akkor arra tényleg kell egy nap mig végigér óránkénti 10perc megállással ebbe nagy csoda nincs, de a helyi lakosok nagyon ki voltak, budapesten egy lakossági panasz nem volt azért hogy minden is le volt zárva napokig a pápa miatt, bp-i lakosok valahogy kibirták,pedig néztem a bkv járatokat is megfogták a rendőrök, a ferenciek tere résznél még a gyalogosokat sem engedték át a zebrán
kicsit tűrni kéne, május 1-jén azért szerintem senkinek sincs halaszthatatlan dolga..
lehet megszokás kérdése tehát. ami érdekes volt hogy több ismim végigment az erdmény listán mégsincs ott a nevük ez vajon miért?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #248483 üzenetére
Az, hogy erre mennyire volt értelme elkölteni az EU-s pénzt arra biztosan nem fog megegyezni a véleményünk. Kb mint a lomb kilátóra, az is egy rétegnek készült
@Fulton: Azért ez kemény. A pálya udvaron bemondták, hogy 5-sel kezdődik a számozás. De ettől még találd ki a 13 hol van. Tudom a 12 és 14 között
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
fulton
addikt
válasz zsamiatt #248489 üzenetére
akkor hol a problem bemondták első kocsi 5 ös, akkor eleve a vége felé helyezkedek, mert kb ott lesz a 13 as.
De am nem nagy kunszt ahogy húz be a vonat simán meg tudod nézni, ha más nem a kerékpár logót ami vagy az oldalára(nagy rajz), vagy az ajtó környéki logón van feltüntetve.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
(ja, köszi, srácok, olvastam ám a többit is, majd valami lesz. Ezek a kormányvégbe dugható cuccok is tök jópofák, de senki nem hagyott még el onnan semmit? Egyszer haverral terektünk, neki hajtóműtengelybe rejtett cucca volt, épp észrevettem pihenőnél, hogy félig kilóg neki... a szerszám..a hajtókarból..)
Más: rájöttem, hogy ahol 90%-ban túrázom, oda a gravel is jó (csak kell egy jobb fék. vagy kettő)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #248472 üzenetére
de az apja egyértelműen megevett volna reggelire
Jelenleg kb mindenkit itthon országúton és montin. Idén 8762 km/79631 m-nél jár.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsamiatt
őstag
-
válasz Ringman #248479 üzenetére
Ez került most bele: SMBBR60
mauimagic Igen, mintha mindig a bal hajtókar terhelésénél hallanám csak.
Fall-N Karbon a váz, szóval nem vezeti. Nem merem azt írni, hogy biztos, de szinte biztos, hogy bal oldalról jön lentről a hang.
Ezt egyébként haverom is mondta, hogy annak a hajtókarnak attól még semmi baja. Csak elég hülyén néz ki, gondoltam az a baj.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
abéla
senior tag
válasz Speedy007 #248460 üzenetére
Huhh, ezt nem tudom, ahead-esnél van konverziós lehetőség, még tapered-sima fejcső/villanyak között is, ennél viszont passz.
Utána kellene kérdezni boltban; de azért az ipari csapágyas konverzió meredek: lévén mindkét oldalon ennek megfeleő csapágyfészek is kellene, meg ha belegondolsz a csapágypalástok sem lehetnek párhuzamosak a villa-fejcső vonallal, hiszen ilyen irányú erőnek is ellen kell állnia a homlokcsapágyaknak, szóval speckó, ferdepalástú ip. csapágy is dukál(na) ide.
Kemény dió, de simán lehet, hogy kitaláltak erre is valamit ;
de mivel nem ez a trend jó pár éve, így újkeletű megoldást szerintem nem nagyon fogsz találni.
(max veszel ferdén felfekvő ip. csapágyat kisebb átmérővel és kiesztergáltatod a villanyakat/homlokcsőfészket neki )hootka!
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #248492 üzenetére
Ezeket a számokat így nagyon nehéz felfogni
Vasárnap összefuttam egy sráccal aki épp 250 wattnál hagyott ott mint a szart Kérdeztem is tőle, hogy mennyivel nyomja, mert lazán elment mellettem erre monta, hogy ő csak levezet most, alig nyomta 300 wattal. Köszi
Nekem itt csiripel a Garmin, hogy ne csináljak semmit mert meghalok Ezek az arcok meg naponta lemennek egy maratont.
[ Szerkesztve ]
-
abéla
senior tag
válasz t420s #248481 üzenetére
Igen, kb ennyi a negatívum (bár azért ha tömített a kónuszos, az nem árt).
Nekem ez van, 2-3 év óta semmi gond vele(pedig van terhelés), de igen, ahogy írod is érdemes szétszedni és jól megzserozni kezdésnek, majd a kónuszt nem megtépve összpakolni (épp hogy ne kotyogjon, de egy minimális tizedmm-es ficergést hagyni benne, inkább mint hogy megdaráld a csapágygolyókat).
hootka!
-
Because
őstag
Következő héten újra Lidl kerékpáros akciók:
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen