-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tin
veterán
Ezt ismeritek? [link]
OpenAndroMaps. Túrázáshoz használom Locussal, és nagyon jó. Ott ahol nincs térerő, ott is van térkép, mivel offline. Erdei tekeréshez szerintem lehet jó. Vannak az oldalon EuroVelo térképek is.
Most próbáltam Locusban, simán tervez bicajra is, és nem csak erdőben. Persze egyes funkciók fizetősek, de a térkép attól még mással is megy, rengeteg formátumban letölthető.
Ha olyat mondtam, ami nyilvánvaló mindenkinek, akkor bocs.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Zoliwrc #254526 üzenetére
A régi lánc a patentszemnél (től mérve) már 1mm a nyúlás és a környékén is a 0.75, a lánc többi részén még a 0.75 nem esik bele es attol fosok kiallva vagy terhelve elszakad es annyi. Rossz esetbenVagy borulas vagy kullő...így meg most az egészet cserélni. Mert akkor már a 36T elől is...90%ban azon mentem. Gondolom még ha nem is ugrana a lánc cseréje nélkül ártana az új sornak.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #254551 üzenetére
Nem úgy mint tegnap, de nem mentem lassan
-
m.lala
aktív tag
Srácok segítsetek még 1 picit, egész tűrhető bicókat találtam a neten, most kettőt nézek, senki türelmével nem akarok visszaélni, de azért ha már elköltöm a pénzt a jobbat szeretném és kéne pici útbaigazítás. Mivel tényleg beugró szint és 160e a decatlonban az alja elkanyarodtam a használtak felé: kettőt találtam, valaki megszakértené nekem őket érnek e ennyit nyilván látatlanban:
A cél: némi gurulgatás.1.) Tretwerk Solis 2.0----140k [link]
L - 53cm Keret: alumínium, Sebességfokozatok száma: 3*9 Villa:Sr Suntour Nex felfüggesztésű villa 50 mm-es mozgással és reteszeléssel, Hátsó Váltó: Shimano Deore Xt 9sebességes, Első váltó: Shimano Deore 3 sebességes, Lánckerék: Shimano 9 fogas Váltókarok: Shimano Deore Hajtókar: Shimano FC.M, 44-32-22fog, védőtárcsával, Fékkar:Shimano alumínium, Első fék:Shimano hidraulikus tárcsafék, 160-as tárcsával Hátsó fék: Shimano hidraulikus tárcsafék, 160-as tárcsával. Kerékméret: 28"-as duplafalú alumínium felnik. Gumiabroncsok: Schwalbe silento 700x40c Trekking. Első agy: Shimano agydinamó Hátsó agy: Shimano FH-RM66 alumínium agy. Felnik: Sziklafelnik, alumínium üreges kamrás, duplafalú Kormány: trekking kormány Szára: alumínium, állítható Nyereg: Selle Royal Freccia. Pedálok: műanyag Első lámpa: AXA PIC 030LED Hátsó lámpa: Velotech LED parkolólámpa funkcióval Dinamo: Shimano agydinamó Csomagtartó: alumínium Sárvédők: Műanyag. Súly:15.6kg. Kiegészítők: Állítható kormány stucni, ergonomikus markolat, kulacstartó, fényvisszaverők, csengő.2.) Kellys Cliff 30 cross trekking 110k [link]
Alu váz M-es méret, lockolható villával, 3x8 sebességes Shimano váltó, Tektro V-fék. Ajándék oldaltámasz és a kulacstartó. Rendszeresen szervizelt, legutóbb 1 hónapja cserélve lett a lánc, fékbetétek, középtengely.Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
fulton
addikt
válasz flash- #254530 üzenetére
Pár hsz-el korábban kifejtettem mivel és hogy szerkesztek idegen messzi túrákat. keress rá: " www.merretekerjek.hu ".
Ha módosítanom kell ott élesben, mint már volt rá példa idegen helyen, szlovákiában legutóbb, nem veszem elő a telót (itt nem is ment a netem-valszeg le volt lőve a roaming), megállok és a garmin-on a map nézeten - rámegyek a "nagyitás" és megnézem hol is vagyok, hogy tudnám kikerülni, megkerülni lecsapni...stb...és ha kicsit bonyolult, akkor szimplán csak kijelölöm a pontot hova navigáljon el, és ennyi. Szépen átlátható a garmin kis mapja. Pálya leállít új navi elindul..és elnavigál oda, onnan meg már csak ismét betöltöttem a pályát ha már az a cél, és vissza vezet a pályára. Ennyi..
nem mindig követem a gépnél megtervezett útvonalat, van hogy spontán döntök, térek le stb..nem parázom ezeket. Garmin segít. Az már nem érdekel ilyenkor hogy merre van kerékpár út..ha más nem lehet kérdezni, itt nem jött be me "nem beszélni magyar" de fura volt hogy mindenki szlovákul tolta mondhattam bármit.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #254528 üzenetére
Ja, nem állíthatók, ez ilyen, az összes softail ilyen, ahogy a rugós telók is, meg kb. az összes bringa, aminek rugalmas a támvillája, outik is. Ha hintaló kell, akkor ott vannak a fullyk, ha meg olyan hardtailt akarsz, ami kényelmes, akkor gondolom softail. A softail nem fully, az csak egy rugalmas seggű hardtail szerintem. A Trek, Berria ha jól gondolom csak attól más, hogy megfejelik valami minimál kütyükkel is, hogy picivel még rugalmasabb legyen, pl raknak bele egy csapágyat .
#254537 Hasaggymeg: szerintem elég lett volna csak újraragasztani, de így biztosra mentél. Ha ereszt, szét kell szedni, újraragasztani, 10 perc meló sincs az egész és megkíméled magad az idegeskedéstől. Amúgy ja, a Schwalbe szalag a haveromnál is kétszer feljött, kicseréltem kínaira , azóta jó.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
Nem tudom be merném-e vállalni, de a szín tényleg előny. Az a baj, hogy manapság nagyon színtelen a paletta MTB/gravel terén. Sokszor szürke, fekete, fehér a kínálat, néha mellé sötétebb kék. Hol vannak a színek? Városi biciklinél még elhiszem, hogy azért lett unalmas a paletta, hogy ne legyen tolvajmágnes, de a többinél? Mondjuk van kivétel, láttam már szép sárga Trek és Orbea outit, de MTB-nél jóval kevesebb szín van.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz m.lala #254555 üzenetére
Szerintem mind2 megéri az árát, jó áron mennek most a használt bringák...ugyanakkor te tudod mi kell neked, egyik amolyan sportos, lecsupaszított, amit előveszel 7végén, vagy munka után egyet sportolni, másik városi, vagy túrázós felszereltségű mellyel hosszabbakat lehet tekerni, akár esős időben is, csomaggal, családdal stb. Az elsőt valami gugli fordító hozta össze ilyen szépen? Keret, reteszelés, üreges kamrás, meg ilyenek...
#254557jjeahh...nem tudtam újraragasztani, egy 10-20 cm szakaszon teljesen aláment a tej ami a felnibe kerülve az összes lyukon kente a szalagot. Szerencsére még volt egy keréknyi Schwalbe szalagom, meg az a Tesa textil szalag is. Amúgy ez utóbbi nagyon faxa, sokkal szebben felveszi a perem belső formáját és amolyan nejlonos a külsője, a ragasztó oldala meg fog mint a zöld festék. Gondolkodtam is, hogy talán abból kellene az egészet csinálni, csak macera lett volna hosszában méretre vágni mert 5cm széles. Most gondolkodom is milyent vegyek ha kell hát legyen, mert már nem maradt egy egész kerékre való Schwalbe.🤔 Ezt a legjobbak közt tartják számon ezért vettem anno, jó drága is (lehet országútira is jó, high pressure rim tape, ezért drága, nemtom)...reggel hunyorogva mentem ellenőrizni jó-e a nyomás, de semmit nem veszített belőle a gumi...egyelőre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Tasunkó #254540 üzenetére
Én használtam sokáig Tourneyt évekig, így azt tudom ajánlani, hogy cseréld le. Addig működött normálisan még nem kellett hozzányúlni. Annyira gyenge anyagból van, hogy például nekem bowden bekötés közben hajlott el a kanala. Vettem helyette egy Altust sokkal erősebb anyagból van. Pedig ez is meg alap kategória, bár ahhoz képest szépen és gyorsan vált. Egyedül a terhelés alatti váltás, amit nem szeret.
Hosszútávra tervezve én a Deoret venném meg. Annyira nem vészes az ára és ár/érték arányban sokkal jobb, mint a 9s Alivio.
Szerk: látom első váltó közben. Egyértelműen a Deoret vedd, mert első váltóban az olcsók sokkal gagyibbak. Tourney első váltóm nekem gyorsan behalt, így kukáztam (igaz én nem is vettem helyette másikat).
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #254559 üzenetére
Szerintem a legtöbb tubeless szalag egy kutya, a legtöbb merev, könnyen szakad, nem ragad jól, aztán ezen belül vannak apróbb eltérések. Ha jól rémlik, a felnid 25mm, azon valszeg megteszi a gorilla tape, max ha nem elég széles, ragaszthatsz két réteget. Amúgy is ajánlott a legtöbb szalagból két réteget feltenni, hogy bírja a "magas" nyomást is, különben 2 bar fölött szakadhat, vagy a küllőfuratok élei kivághatják. A gorilla tape kb. ugyanolyan, mint a tesa, csak az 25mm széles. Nem tom felétek hol kapható, nálunk a Dedeman-ban szoktam venni, ami amolyan barkács nagyáruház. Ha a gorilla tape nem játszik, akkor szerintem veheted bármelyik tubeless szalagot, jó eséllyel a legolcsóbb sem lesz rosszabb a schwalbe szalagnál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
őstag
válasz jjeahh #254561 üzenetére
A gorilla tape állítólag nem való tubeless ragasztószalagnak.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ringman
nagyúr
tegnap láttam ezt a tippet youtube-on - hőlégfúvóval melegíti a felnit, hogy jobban tapadjon a szalag: [link] (nincs a gyakorlati alkalmazás a videón)
-
flash-
veterán
válasz fulton #254556 üzenetére
jaja merretekerjek.-et használom, ránézésre jó mobilon is, de azon mobilon én nem tudok tervezni semmit(csak asztali pc)
garmin sajna nincs, de gondolom abból is csak az érintős lenne jó a gyors tervezésre(vagy nem tudom hogy működik azon beirom a kezdő végpontot és ad egy fasza útvonalat figyelmebe véve a bringautat?), majd még beleásom magam illetve osmand, locus, komoot hármast majd tesztelem meg talán valami bikemap-ot szoktatok javasolni, csak gondoltam megkérdezem ti hogy szoktátok?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hétvégén Pannonhalma, OB? Néztem a tavalyiról videót, hát nem volt nagy tömeg. Remélem idén nagyobb lesz. Az útlezárásokról nem találok semmit, nincs valakinek tapasztalata vagy infója?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ixion77 #254562 üzenetére
Persze, hogy az egyik legnagyobb tubeless szalag gyártó embere nem ajánlja, hogy a saját szalagjuk helyett mást használj, hisz hol abban az üzlet? . Amiket ír:
- korrodálódhatnak a küllőanyák, ha átszivárog a tej: ez igaz mindegyik felniszalagra, sajnos ebben van tapasztalatom . Lehet, hogy a gorilla tape porózus, a normál tubeless szalagok meg nem ragadnak elég jól és bármit is csinálsz be fog szivárogni a tej a küllőanyákhoz
- a gorilla tape túl vastag, lefordulhat a gumi: kamu, soha nem okozott gondot
- ráragad a gorilla tape a gumi peremére és felszedi: ez pont a gorilla tape-re nem igaz, a normál szalagokra igen
- szennyeződést hagy maga után a felnin: ez sem igaz, de pl. a barbieri szalag sajnos pont ezt csináljaSzvsz a gorilla tape egyetlen hátránya, hogy csak egy méretben létezik. Előnye, hogy képlékeny, jobban ragad, nem szakad olyan könnyen. Persze mindenki azt vesz amit akar, én nem tudok hinni a marketingdumáknak és a gyártók fejeseinek, többre tartom a fórumokat, tapasztalatot.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
Sziasztok vettem ilyet az Alzánál "problémám" az vele hogy "butácska" Moon Vortex. Kérdésem az lenne hogy a szemben haladót az 1000lm mennyire zavarhatja? mert a legacsonyabb értéken ami alapértelmezetten van benne (nem tudom hogy manuálisan lehet e állítania fényerőn) korom sötétben nem látni semmit. Ha lehet szabályozni a kettő között a fényerőt azt hogy lehet? Mert így "gyengusz" a korábban használt Velogo 300-hoz képest. Előre is köszönöm a segítséget
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #254562 üzenetére
Csodálkoztam volna, ha a Stan's-es csóka, akit kérdeztek nem eredeti ultra high tech NASA technológiával készült (Stan's) tubeless szalagot javasolja
Érdekes módon nekem nem ereszt a Gorilla tape különösebben, 1-2 hetente fújok rá, ha eszembe jut.
Mondjuk nekem a küllőanyáimat se korrodálta el eddig pár év alatt a Stan's.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Speedy007 #254567 üzenetére
Lefelé kell irányítani, és nem fog zavarni senkit. Nekem Rigel Pro-m van, azon van ilyen kis műanyag lencse, amit rá lehet tenni, és a lámpa felső felét szűri. Tieden nincs?
Fényerőt nem lehet manuálisan állítani, 2 folyamatos mód van, és kész.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #254561 üzenetére
Az sem lehet véletlen, hogy ezek a felniszalagok egyik sem olyan mint a Gorilla tape szerű nyúlós szalagok, megvan az oka miért sprődek.
Tetszenek videóik, értelmesnek tűnik amit mondanak, csinálnak, a felniszalag és valami egyéb szalaggal kombinálva, legközelebb meglehet így csinálom. A gond a felniszalagokkal az lehet, hogy nyomásállóságuk okán kemény és sprődnek kell lenniük (ezért nehezebben is alakulnak, ragadnak a felnihez), hisz ha egy nehezebb bringás akar menni egy aszfaltosat 2,5-3 baron akkor a nyúlósabb, képlékenyebb (és persze ezért értelemszerűen szebben és jobban, légmentesebben is felragasztható) egyéb szalagok viszont benyómódhatnak a küllőlyukaknál, esetleg átengedhetnek tejet, levegőt. A kettő kombinációja így talán lehet egy megoldás, meglátjuk sajátom, a küllőlyukak külön leragasztása milyen lesz.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
patyil
tag
válasz m.lala #254555 üzenetére
Szerintem is megérik,
ha inkább hosszabb túra jellegű tekerést tervezel akkor én rámennék a jobban felszereltre, de ha inkább rövid távokat mész, és nincs szükség a csomagtartóra akkor a kellys is jó vétel ennyiért, használtam a nagytesóját, kicsit nehéz bicók de később ráteszel egy jó gumit teljesen korrekt túrázós gép -
chubby2o6
senior tag
+1 a Gorrilára. Nagyon könnyű felrakni, ha valakinek még nincs sok gyakorlata a szalagozásban, akkor pláne ajánlott. Nekem egy hét alatt 0, 4 bart engedett, ez még bőven belefér.
Igaz, direkt felniszalagból csak ZTTO-t próbáltam, az 27 mm-es volt, szoptam is vele, és nem is tudtam szépen felrakni, a 25 mm-es Gorillával meg tök simán ment, és - legalábbis eddig - nincs vele gond. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #254566 üzenetére
én nem tudok hinni a marketingdumáknak és a gyártók fejeseinek, többre tartom a fórumokat, tapasztalatot.
Attól függ miről van szó mert te vagy az is aki panaszkodik ha szkeptikusok vagyunk az újításokkal szemben, melyekről még semmi tapasztalat nincs és csak a "fejeseknek" és a fizetett sportólóknak véleményére kellene támaszkodnunk. Bocs földim, ezt nem hagyhattam ki.#254572chubby2o6...felnim 25mm, azt tapasztaltam, hogy nálam a 27mm az ideális szélesség melynél a szalag teljesen belesimul és felveszi a felni kontúrját, de még nem megy fel az oldalfalra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #254573 üzenetére
Gorillából létezik 50mm széles is, azt egy megfelelő vastagságú arkámivel - én pl fadarabbal - és egy szikével pontos méretre lehet vágni.
Ebből egy tekersz 50 méter, jó sokáig elég, és olcsóbb mint a gyári cuccok.
Próbáltam már Patex és 3M szalagot is, azok nem jöttek be, vékonyabbak voltak és gyengébb a ragasztójuk, alászivárgott a tej, Gorillával tényleg nincs baj.Mivel vastagabb anyag, arra is jó, hogy a gumi jobban felfeküdjün a felnire, kisebb hézag marad ahol a levegő ki tud szökni felrakásnál, könnyebben rárobban még kézi pumpával is. Két rétegben tekerve pedig a nagyon laza gumikat is szorosan tartja.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #254575 üzenetére
Én ilyent tettem fel, illetve nejem használt, szerintem ajánlott. Supacaz is nagy név a markolatbizniszben, most éppen ilyent használok, eddigi legjobb markolatom.
#254576varsam...ezt méretre vágni egy 2+m hosszan művészet lehet, ha valahogy az egész tekercset el tudnám vágni. Tegnap a Tesa szalagból olyan 10-15 cm-eseket vágtam és még azt sem volt könnyű kezelni, egyszer letekerve sirül, csavarodik és ragad mint állat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #254570 üzenetére
Lehet ebben valami . Legközelebb talán én is kipróbálom, de valszeg fordítva, valami jól tapadó szalagra, pl gorilla tape, ragasztok tubeless szalagot, így tapad és nem porózus (?).
#254573 Hasaggymeg: az más, az újdonságokat a topikban általában reflexből szokás lehurrogni, bárminemű tapasztalat nélkül, a legtöbb szkeptikus még egy tesztet vagy külföldi fórumot sem olvasnak át a témában, hanem azonnal rávágja, hogy mivel neki a régi megoldás bevált, ezért az új csak sz*r lehet. Szerintem ezt nevezik szemellenzőnek, elfogultságnak és engem ez szokott zavarni . Egy kis nyitottság, érdeklődés az új dolgok iránt szerintem több jóra vezet, mint a vakon elutasítás. Az ésszerű szkeptikussággal nincs bajom.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
-
Speedy007
őstag
válasz Dark Archon #254569 üzenetére
Nem nincsen rajta ilyen a fura az inkább még hogy nem csak előre hanem oldal irányaban is szórja a fényt így a kormány környéke "nappali" fényben úszik
-
addikt
válasz Speedy007 #254580 üzenetére
Ez a legjobb a többi lámpához képest, hogy úgy világít, mint egy autó fényszórója. Megvilágítja a táblákat is. Én nagyon szeretem, több lámpám is volt előtte. De ez a Moon csúcs, sötétben a legjobb. Nem utolsó sorban a rögzítése is szuper, nekem a GPS tartó alján van, ahogy a promó képen.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #254577 üzenetére
Ez a Sram jónak tűnik (árban is). Hátha nem vesznek össze a Shimi 105-ös szettel[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #254578 üzenetére
Amúgy a családban is köztudottan vaskalapos vagyok. Fordítva szerintem azért nem jó, mert ahogy a felnihez, úgy a másik szalaghoz sem fog jobban ragadni az a kemény felniszalag...vagy nem?
#254579MPowerPH...ezt a kemény Scwalbet nincs az az isten, hogy bubimentesen felrakd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #254542 üzenetére
én korábban két láncot cserélgettem 4-500 km-enként váltva (amit levettem, kimostam, olajoztam és félretettem a következő váltásig), amikor elérte a nyúláshatárt, akkor cseréltem láncot és hátsó sort. Így nagyjából 15-16ekm volt két lánc és egy sor élettartama.
Most annyiban változtattam, hogy amikor elérte a 0,5-ös nyúlást, akkor két új láncot vettem és azokat használom hasonló módon, aztán majd ha ezek elérik a 0,75-öt, akkor mennek vissza a félretett használtak 0,75-ig, aztán majd megnézem, hogy kell-e sort is cserélni.
-
flash-
veterán
válasz Speedy007 #254567 üzenetére
A Moon Vortex tudja a Variable Lumens System, (VLS) funkciót, azzal próbálkozz.
(Manual)
hogy ott milyen lumeneket lehet berakni és azokon milyen a láthatóság- mennyire bírja na azt én is szeretném tudni mert pont emiatt tervezek én is venni ilyet, aztán a feleségemnek passzolnám a velotech 750-et ami egyébként klassz lámpa ha van hozzá egy rakat pót gumipántod szakadás esetéretalán a 200 lument szokták mondani átlagos esti fénynek ami már használható, bár nyilván mérések között is van különbség megy hogy azt hogy teríti, de az jó lenne ha a vls-el elérhető lenne egy 200 lumen fényerő 7 órás üzemidővel de mivel ez csak papíron van így(gyakorlat mindig kevesebb) ha van is ilyen gondolom gyakorlatban inkább a 2/3át birná ezen a fényerőn
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Speedy007
őstag
válasz Dark Archon #254581 üzenetére
További furcsaság hogy van hátsó lámpám is tőlük ott Micro USB-n lehet tölteni ezt meg már Type-C-n.Közben kiderítettem 100-700-1000-t tud 100&1000 alapértelmezett "profil" 700 ahhoz duplán kell nyomkodni a gombot.. De a Velogo esetén is zavaró szokott lenni az autósoknál hogy 300lumennel jövök szembe így kötve hiszem hogy a 700 még inkább nem lenne az. 100 a városban cirkáláshoz lenne jó csak
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #254583 üzenetére
Nem talalkoztam meg azzal, amikor a DT elfogyott, orultem, hogy kaptam Stanst. Mindenhol TL szettben adtak volna, itt meg oda adta a szervizes a muhelyben hasznalt szalagot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #254583 üzenetére
Lehet a te megoldásod a tuti: gorilla tape szerű szalaggal beragasztani csak a küllőfuratokat, majd mehet rá a tubeless szalag. Bár kissé macera már és több időt, türelmet igényel. Esetleg egy vékonyabb réteg a felni mélyedésébe, majd egy szélesebb szalag rá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz MPowerPH #254588 üzenetére
A tubless témához, Conntinental tejet ne használjatok. Sajnos semmit nem ér.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #254589 üzenetére
Bár kissé macera már és több időt, türelmet igényel....nekem mondod?! Fájnak is ujjaim rendesen, de legközelebb úgy csinálom mint a videóban, istenesen leragasztom ennek a sprőd xar tyúkbélszalagnak mind2 szélét valami majomszalaggal. ...közben azon gondolkodok mennyire jó is lehet a lyukmentes felni.😍 [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #254591 üzenetére
Roval felnik a gumidugokkal ugyan ilyen jok, szerintem. Bar meg nem probaltam, de gondolom. Azokat csak be kell dugdosni a lyukakba, es kesz is a TL -esites.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #254592 üzenetére
Valaki talán itt írta, hogy a dugós megoldás nem működött...nem tudom milyen volt...vagy csak nehéz?...már nem is tudom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #254591 üzenetére
Csak utólag, és véletlenül jöttem rá a tl szalag tökéletes lenyomására. Utána persze már yt-on is meglett. Először belsővel!
Felrakáskor a belenézős módszer vált be.
Ellenfényben (pl ablakkal szemben),
alacsonyra ülve (vagy asztalra téve gondolom ugyan olyan jó), h a felállított felni tetejébe bele lehessen nézni hosszára. Így pontosan bele húzható a tl szalag, látszik.Lesimítani a szokásos tiszta müa gumileszedővel, és tiszta mikroszálas ronggyal fasz4n megoldható.
Ja igen a tisztaság. Írtad a felni zsírtalanítását, azt hasonlóan csinánom, plusz a szerelés helyét is amennyire lehet előre portalanítom, majd nagyobb tiszta rongyot terítek le.
- Lehet sokan a kézbőr zsírosságára nem gondolnak, pedig számíthat. Új gumikesztyűvel operálok.Volt két szett új Dt kerekem, és a szerelő által felrakott Dt szalagozás kinézetre (másik, épített keréken) nem egyezett vele. Majd egy negyediken én is raktam föl Dt-t és az sem lett olyan sima, mint a gyári.
Egyszer úgy jött ki, h a frissen tl szalagozott szett belsővel lett először összarakva, olyan külső kellett... aztán pár nap múlva cseréltem külsőt, és szétszedéskor lestem, h a tubeless szalagozás "gyári" fölhelyezésűvé vált. Mindenhová tökéletesen lenyomódott. Kézzel ennyire nem lehet, pedig az is jól nézett ki, nem tűnt bubisnak, csak mégsem gyárias.
Azóta első körben belsővel nyomom végleges helyére a tl szalagot, bevált.
Az új külsőnek is segít kirúgni magát.
Nagy plusz még, h így kevésbé akar a külső a felni közepébe csúszni, simán felmegy műhelypumpával.#254593 Hasaggymeg
Az valami első szériás karbon felni volt, nem ragadt fel a tl szalag, annyira durva kidolgozású volt a felülete. Minden Specialized kerék élettartam garis, úgyhogy a tulajon múlt miért nem kérte vissza a pénzt... úgy rémlik inkább eladta, mert szerzett jobbat.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #254590 üzenetére
A helyi szervizes csávó sem ajánlja, aki amúgy Continental forgalmazó
#254594 andrisbandi: ez jó, csak hát plusz macera, én a minél egyszerűbb, mégis hatékony módszert szeretem. Na meg belsőm sincs
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Friczy #254586 üzenetére
Köszi az infót bízom benne nem lesz probléma vele mert arra jutottam hogy használom még a sorral egy darabig nem ugrik finoman fut.... Igaz néhol már beleesik az 1mm, aztán utána cserélem a 36T elsőt , hátsó sorom van polcon, veszek még egy láncot és cserélgetem majd.
-
fulton
addikt
válasz flash- #254564 üzenetére
Tudomásom szerint ami úgymond "telefonszerű" navigáció ként működik tehát be tudsz írni egy címet és oda navigál az talán a Garmin 830?? 1030 tudja. Talán már tudja az 540 is. Ezek érintős cuccok az enyém 530 as ebbe nem tudsz beírni címet Ellenben arra van lehetőséged hogy a térképen böngészve teljesen rá közelíteni egy adott pontra mondjuk egy útra és azt megjelölöd mint navigációs cél majd tervez neked egy útvonalat és oda navigál.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #254573 üzenetére
Akkor az enyém keskenyebb lehet, mert a 27 mm-es nem csak felért a peremig, vissza is hajlott itt-ott. Nem derült ki, milyen lett, esélyem sem volt pumpával, visszatettem a belsőt.
Aztán köv. hétvégére hazavittem a kompresszort, és kezdtem elölről, de már a 25-ös Gorillával, azzal már jó lett.
Remélem, nem csak a kezdők szerencséje volt, mert az új agy fűzése után megint meg kell majd csinálnom. -
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #254598 üzenetére
Agyátfűzés
- Ezt előre meg kell beszélni, csak úgy vállalják a profi centírozást, a házilag fűzöttre?
Vagy meg lehet sk csinálni normálisra, és a mester csak végleges igazítást végez?Írhatnál majd hogy sikerült a szerelés, ajánlod e!
Két keréken gondolkodom, 9.000 Ft/db áron találtam átfűzési munkadíjat. Lehet ezt megspórolnám, ha nem túl nagy meló, és utána ki lehet pár ezerért centíroztatni tökéletesre.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #254599 üzenetére
Centrírozni könnyebb, mint fűzni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen