Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    Most nézem ezt a Jorus által linkelt videót és épp a kanyarodásnál tartok.
    Nos, én mindig úgy tudtam, hogy a kétkerekű járműveken a járművek síkjában maradva dőlünk be a testünkkel. Nem jobban, nem kevésbé. Ebben a videóban meg azt hallom, hogy terepen kanyarodva a bringát bedöntjük, de a testünk vertikális pozícióban marad, "mert így a teljes test tömegünkkel tudjuk nyomni a kerekeket a talajba".
    Ezt nem értem. Nem az a helyes, ha a bringa síkjából nem dőlünk ki egyáltalán?
    Én folyamatosan próbálok még az ellen is küzdeni, hogy a térdemet ösztönösen kifordítsam a talaj felé és e helyett igyekszek párhuzamosan tartani bízva a tapadásban. :F
    A videóban meg épp az ellenkezőjét látom.

    Nagyon fura. Első ízben hallom ezeket a technikákat. Azt mondja a kerék élét kell belenyomni a talajba, nem pedig a futófelületét. Szépen látszik is, hogy utóbbival sodródik, míg az élére döntve nem. :U
    Ezt értem is, hogy a kisebb felület jobban belenyomódik a talajba, de...
    Még nem tanultam meg bízni a kerekek tapadásában bedöntve.
    Aszfalton is ritkán döntöm ennyire a slick gumikat, mint itt a videóban terepen. :B
    Nem fél az eséstől? :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák