Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz MineFox54 #53439 üzenetére

    "Országúti játszik?"...nem tudsz olvasni?! Azt írta nem akarja,hogy leszakadjon a háta! :DDD

    (#53447) BMW001...a párodét elqrtad,de legalább megtanultad és a tied már jó lesz! ;] Amúgy levágáskor érdemes ráhagyni a bovdenre és vele főleg a bovdenházra amennyit csak lehet és amennyi még nem kényelmetlen,mert azzal akár egy bovdencserét is megspórolhatsz. Ugyanis mivel általában a becsípett rész megy sz@rrá,egy kis bovdenház rövidítéssel pont annyit tudsz nyerni,hogy kényelmesen újracsíphesd pár cm-el fentebb.
    Ami az első váltó állítását illeti,az sokkal könnyebb mint a hátsóé.Először a hátsó sor nagy koszorújára téve az alsó/ belső,kis tányér irányába szabályzó határoló csavart úgy állítod,hogy az pont a legkisebb tányéron tartsa a láncot. Utána a pöcögtető/markolatváltó finom-állítóját középállásig kitekerve,annak egyes fokozatán kézzel enyhén meghúzod a bovdent és úgy rögzíted a váltóba.Onnan kezdve a finom állító elég kell legyen véglegesen beszabályozni.Végül meg ráállítod a felső határolócsavart is,ne tudja túldobni a láncot a hajtókarra. Mindezt,természetesen,a váltó pontos felszerelése előzi meg,ahol a terelő párhuzamos a lánctányérokkal és a fölső állásban a legnagyobb tányér foga ~2 mm-re van a terelőtől,pont mint a kis gyári matricán ami rá szokott lenni ragasztva.(Addig kell a műanyag betét és a matrica.)

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák