Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Qru #121297 üzenetére

    Ment. Én meglepődtem, hogy gyakorlatilag majdnem ez volt a belépő modell (tudomásom szerint csak szoftveresen van lebutítva a legkisebb, 140 lovas változat), de mennyire jól van motorizálva. 2000-2500 alatt szokás szerint nem volt tüzijáték, de utánna elkezdett tolni és lökött még egyet 3000-4000 rpm körül a dolgon. És azt éreztem, hogy nem fogja abbahagyni sohasem. :DDD Hiába, ez van. De legalább nekem nem kell benzinkútat magam mögé kötnöm. ;]

    (#121295) Aggregátor: Nem, végül csak két autós tali lett. Pedig szívesen láttunk volna másokat is. :)

    (#121291) Johnny_vT: :R Engem meggyőzött az a motor az S60-ban. Szívóbenya ide, vagy oda, teljesítményben nincs lemaradva szvsz a D5-höz képest sem. Kicsit bánom, hogy nem benzines lett, de gyakorlatilag facelift S60-at, 2.4-el nagyon ritkán látok az itthoni kínálatban. Még a fogyasztás sem olyan vészes, pályatempónál 8-9 liter teljesen élhető. A tetőablakkal kapcsolatban meg én is meglepődtem, hogy mennyit jelent zajszigetelésben, ha el van húzva a kárpit alatta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák