-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Figyelmetlenség, vagy valami külső ok, de mivel idős emberek vannak említve, lehet hogy beteg, vagy tényleg csak simán bambula.
Mondjuk az durva mikor hazafele megyek és a nullásról lejövet szembekap a nap egy jó darabon, ott még napszemüveg ellenére is hunyorogni kell, tükröz az üveg mint állat, ha valaki-valami rossz szögből jön tuti nekimész mert konkrétan nem látod a naptól...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Richard!
addikt
-
máyköl
veterán
Odakerült az autó egy közeli szerelőhöz (nem ismerem).
Azt mondta a motor nyomás alacsony, olajszivattyú cserével kezdene, arra azt mondta 180-200ezer. Egy kicsit itt kezdtem bizalmatlanná válni, szivattyú ára tudtommal 15-30 ezer Ft. között mozog.
Állítása szerint ez nem biztos, hogy megoldja az alacsony olajnyomás problémát, amennyiben nem oldja meg motorgenerál, amire kb. 600-700 ezer Forintos árat nyögött be. Tényleg ilyen eszement árak vannak, vagy vigyem máshova? -
veterán
válasz máyköl #113006 üzenetére
Egy tömegmodell Focus 1.6 esetén, én biztos nem borítanék bele 6-700 e. Ft-ot motorgenerálba. Saccra 100-150 lehet egy bontott motor bele, egy 100-asért meg átdobják. (csak találni jó állapotú bontott motort, pl. egy törött autóból)
Kérdezz meg egy márkaszervizt is: mi lehet a tipikus gond, mennyiért javítják.
-
_q
addikt
Mit gondoltok az melyik a jobb, egy gyártóhoz rendelt vagy egy általános diagnosztikai eszköz, ebayes eszközök esetén? Úgy tudom van a Delphi diaghoz hasonló illetve vannak az egyes autó gyártókhoz speciális diagok. Esetleg ajánlásokat is elfogadnék, amit EU-n belül be lehet szerezni.
-
_q
addikt
válasz MunezXBK #113009 üzenetére
Hiba kiolvasás, törlés és esetleg ha felmerül hiba, akkor ránézni, hogy vajon miből jöhet, pl különféle nyomásértékre, szenzor állapotra ránézni. Szóval inkább diagnosztikai dologra kellene, hogy ha én nem is tudom megcsinálni, de egy kiinduló pontot tudjak adni a szerelőnek, hogy mit csináljon, milyen irányba induljon el. Akár autóvásárlásnál ránézni az autóra, hogy minden rendben van-e.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #113007 üzenetére
+1
Meg vidd el mashova is ,hogy adjanak arat szivattyu cserere.Amugy ha a motor kompresszioja alacsony (olajszivattyu csere utan is) akkor kb kuka.
Ha igy van akkor ahogy focvis irta motorcsere es nem motorgeneral. Mennyit er onmagaban az auto?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboldi #113012 üzenetére
Kurva jó, megyek haza benzinért
Drezdában most 510 forint körül stagnál a 95-ös. Tavaly ilyenkor (igen, ugyanilyen fizetéssel ) még csak 400 forint volt, néztem is, hogy alig van különbség a magyar árakhoz képest.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
_q
addikt
válasz bitpork #113013 üzenetére
Semmi baj, építő jelleggel veszem. Még nem tudom, hogy érteném-e, de valahol el kell kezdeni. Ha nem látok semmit, akkor nem is fogom sose érteni
Lehet elég lenne egy ELM327? Nem teljesen vagyok tisztában, hogy az mennyire lenne elég nekem. A komolyabbakat kevésbé ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Magnum_ #112981 üzenetére
Krakkó ugyanez, csak a dugó nagyobb, mint Pesten.
Viszont aki kitalalálta, hogy a villamosmegálló az úttest agyonütném. Tegnap sikerült majdnem két embert elcsapnom így. Villamos megáll középen, nyitja az ajtót, az utasok meg leugranak az útra. Szerencse, hogy lassítottam, mert azt hittem a zebra miatt áll meg.
[ Szerkesztve ]
-
Milyen autóról van szó?
Olyan ami generál eszköz semmire sem jó. Vannak páran akik azt csinálják hogy megvesznek olyan eszközt amire azt ígérik h 200 típusból ki tudják írni pl a DPF-t és hát hallottam már nagy csodálkozásról amikor a vezérlő meghalt az "egyszerű" kiírástól.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_q
addikt
válasz bitpork #113020 üzenetére
Ja ilyesmi beleírásokat nem szeretnék, tényleg diagnosztikai rész érdekel csak, monitorozni tudjam a jeleket és ha hiba van akkor lássam, illetve valami alap fogalmam legyen róla miből jöhet. Nem szeretnék hackerkedni. Opel egyébként, de ha lenne univerzális eszköz az lenen a tuti
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Hibakód olvasásra elég az ELM, azzal legalább nem tudsz kárt csinálni, mert csak olvasni tudja az ECU-t. Alapvető autodidakta debug-ra elég. Nekem is van (igaz nem ELM).
mod:
Tsebacsi: Volt itt egy 4x4 2.0 TSI Superb. Azért abba átültem volna...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Gondoltam kicserélem a munkásautón (Swift 1.0) a fékfolyadékot, mert mióta megvettem az az egy folyadék nem lett még cserélve. A gond az, hogy a hátsó fékeknél a kis légtelenítő csavarok annyira be vannak rohadva, hogy nem lehet megnyitni őket. Így nem tudom áttolni a teljes rendszeren az új fékfolyadékot, ami zavar, mert minden autómon így szoktam, de csak ezért nem akarok új fékmunkahengereket venni, mert amúgy jól működnek.
Szerintetek van annak értelme, hogy a fékfolyadék tartályból kiszívom a régi folyadékot a főfékhenger szintjéig, hogy ne levegősödjön le és feltöltöm új olajjal? Aztán lassan gondolom majd keveredik a csövekben maradt kis mennyiségű régivel... Én úgy gondolom, hogy a semminél több és a forráspont nem sokkal lenne az új olaj értéke alatt...
Ami még külön öröm, hogy DOT3 van benne és DOT4 olajat vettem. Azt olvastam, hogy nem a legjobb dolog, de keverhető, mert mindkettő glikol bázisú.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Szedett már ki gázszettet valaki autóból? Az tiszta sor, hogy KPM-es műszaki és új forgalmi kell, van ezen kívül bármi intézni való?
Má' nem
-
veterán
válasz simonjoe #112920 üzenetére
Áhh ezek nem alkalmasak erre a célra! Az egyik ok hogy a gumisok szeretik légkulccsal jól ráhúzni a csavarokat, pont leszarják hogy elég lenne 100-130Nm. A másik ok pedig a rozsdásodás. Egy téli szezon alatt azért rozsdásodnak a csavarok és levételnél nagyobb nyomaték kell neki hogy le tudjad szedni.
Én itthon Milwaukee gépeket használok, van fúróm meg ütvecsavarozóm, az ütvecsavarozó 170 vagy 180Nm-t tud de igazából tök fölösleges nekiállni a kereket levenni, mert tudom hogy úgyse mennék sokra a légkulccsal ráhúzott csavar ellen. Az olcsóbb gépekre meg szeretnék ráírni nagy számokat (Nm jelen esetben) de ezek a gépek nem ilyen komoly melóra vannak.
Milwaukee-nak van pl olyan ütvecsavarozója ami 1500Nm környékét tud, na azzal már neki lehet állni egy kamion kerékhez is. Munkahelyről tudnék kérni kalibrált nyomatékkulcsot, de minek szívjak itthon a kerékcserével?
Amúgy Parkside gépek nem rosszak, szerencsére sok gari is van rájuk, hobbi otthoni célra tökéletesek. Nekem is vannak itthon ilyen gépeim, de ha kell az erő a fúráshoz vagy bármihez akkor inkább az 5.0Ah akkus Milwaukee-hoz nyúlok mert azzal tudok dolgozni egész nap szinte.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz jozsi252 #113046 üzenetére
Centrirozni akkor mindenképpen vinném, ha gyanús; vagy 2-3 szezon után - de ennyi idő alatt vagy gumit vagy autót cserélek.
Érzésre húzom meg, "csajosan" elég lenne, az kb. az előírt 125 Nm, ennél picit tovább húzom, de csak annyira, hogy egy defekt esetén meg tudjam lazítani az út szélén is.
-
Magnum_
nagyúr
Szoval egy uj leon fr-t bereltunk, 18X LE. Jol ment. Odafele szoltam fonokomnek, hogy en vezetek, visszafele mar kerdes se volt. 2x 90km-en vezettem, kenyelmes volt, kukturalt a beltere nagyon, kar, hogy dizel volt, de autopalyan tetszett az ereje.
Fullos volt, dsg f1 valto, navi, minden szar benne volt. A piros fennyel az ajtoban mae azert tultoltak a dizajnt.Mondjuk berelhettunk volna valami picit egzotikusabbat is
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Robogó, kismotor
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Ford topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Vicces képek
- sziku69: Szólánc.
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest