-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Olyan messze vilagit amilyen messzire van allitva ha tul messze van allitva akkor villogtatni fognak
(#44997) MunezXBK tenyleg, bocs, ma már feltornászták 1500-1550 lumenre igy már nem kevesebb, mint fele a fenyerö, hanem csak pont a fele
az ugyanolyannak meg kell még egy kis idö, de be fog égni, elöbb utobb
(#45004) Qru hogyne tudnal! Az automata szintezö csak azt a szintet tartja a kocsi billenesenek függvenyeben, amire beallitottak. A xenon fenyszorot, ugyan ugy be kell allittatni! A buran felül, a motorterben vannak a csavarok általában, amivel jobbra, balra, illetve, fel es le tudod allitgatni. AZ automata szintezö utanna csak ezt az erteket probalja tartani, ha akocsi billen, akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #44991 üzenetére
A haverom aki tőlem vette a Vectrát, idén cserélte ki a gyári xenonokat - 10 év, 220 ezer km után és még nem lilult be a fényük, de már érezhetően gyengébben világítottak (pl. az én autómmal összevetve).
Osram Classicot vett, 2 db volt 24 ezer Ft.(#45003) Declare: pontosan, gyárilag rövidebbre állítják be a fénykévét az optimálisnál. Kicsit szabad rajta feltekerni, de csak óvatosan, hogy ne vakítson.
-
Declare
őstag
válasz focvis #45005 üzenetére
Nekem 6 eves koraban kiegett az egyik oldali....vagyis azt hittem, hogy kiegett, de nem, hanem a xenon trafo halt meg. Szoval 1db xenon trafo 35k körül, meg 2db philips egö, azok is 35k körül voltak. Meg valoban birtak volna a gm izzok is, de az ujak jobbak, szoval nem bantam, hogy megvettem es nem vartam amig belilul
AZtan ugye ez hogy meddig birja, ez megint annak a függvenye is ezerrel, hogy kinel mennyit egnek...de nem 1-2 evet, mint a halogen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Bedobom ide is a kerdest, hatha tud valaki segiteni
Van egy ilyen töltöm
Az astraban van ugye a normal cigaretta gyujtos 12v os csati, amiben ez a töltö fej lötyög es nem tölt normalisan . Mivel eleg viseltes a kinezete a cigaretta gyujtomnak, gondoltam valami hibaja van, rossz...vettem egy utangyartottat elsö körben es abban is lötyög ugyanugy....mint kiderül most szamomra a 12v os cigaretta gyujtos csatlakozo nem 100% ugyanolyan, mint a 12V os sima aljzat, ezert lötyög
A kerdes az, hogy tudtok e olyan "kupplungot" vagy toldós foglalatot, aminek segitsegev a telo töltömet passzentosan bele tudom dugni a cigaretta gyujtoba?
Vagy az egyetlen jarhato ut, ha veszek pl egy ilyet es kicserelem erre a Hella 12V os nem cigaretta gyujtos csatlakozora? [link]
Nem dohanyzom, szoval igazabol mind1, de megeis jobban örülnek ha a cigaretta gyujto maradna, mint opcio
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #45007 üzenetére
Unokatesóm Primerajaban is a nagyobb van, ő esztergált rá egy fémgyűrűt, és azt húzza a transmitterre. A Mercimben is a nagyobb van, én egy csík kétoldalúval körbehúztam a transmittert, majd papírragasztóval ráfogtam, így nem lötyög.
Nem tudom létezik-e erre adapter, szerintem nem, mert pár mm a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Most kaptam meg a Monroe lengéscsillapitókat. Ezen szerintetek van porfogó? A szerelő azt mondta,hogy nem mindegyikhez adnak.
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
(#45008) aero. (#45010) Peter.70
Köszi mindkettötöknek
A barkacs megoldas nekem is megvolt (szigszalaggal vastagitottam a bedugo dugaszt)....de nem volt tökeletes a dolog, raadasul, nem barkacs megoldasra vagytam . Ha atülök mas autoba es viszem csak kabelt a dugasszal, akkor ott mindig szedhetem le a szigszallagot, mert mondjuk normal 12V csati van nem cigaretta gyujto es igy a normalba nem megy bele szigszalaggal
-
Kornel
veterán
Holnapra döntenem kell.
Bilstein B4 vagy Kayaba excel g.
87k vs. 82k / 4 db.Ki mit mond?
Minőség a legfontosabb szempont. -
-
Remekelek28
őstag
válasz Kornel #45023 üzenetére
Holnap le tudom irni,hogy a monroe milyen a gyárihoz képest. Persze hosszú távú tapasztalatot,csak hosszú távon tudok irni
Monroe a legalja??? A márkaszervizes,meg egy sokéves tapasztalattal rendelkező is azt mondta,h jól döntöttem ez mellett. Elismerően bólogattak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #45027 üzenetére
TaaT kolléga gátlói nem ezt bizonyítjak.
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
brumi1024
veterán
Akkor automata fényszóró kell neked. Átvilágít refivel az autók között-mellett, így nincs gondod az éles határral.
Más: Visszatérve a pár nappal ezelőtti V6(/V8) hang vs villanymotoros csend témára. A mai ~80 km SQ7 és Q7 etron tesztvezetés után az esetek 85%-ában az előbbi kellene. Szép a hangja az SQ7-nek, eléggé nagyon kényelmesen viszi a kasztnit az a 900 darab nyúlmókus, már nagyjából 1300-as fordulattól, de amikor erre a 80 km városi autókázásra 1.9-es átlagot mutatott a BC és 100-nál annyira nincs semmilyen hangja, hogy a hátul ülő telefonjának zsebben való rezgése hangos, akkor azért el lehet tekinteni a V8 hangtól és 200 nyúlmókustól.
-
Kornel
veterán
válasz Remekelek28 #45033 üzenetére
Ha én kizárom, attol még másnak nem kell kizárnia.
De én így teszek 😉 -
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #45031 üzenetére
Csak ezeket a modern fostaliga fényszórókat ne!
Jön mögötted a pályán, alapból lila, jobb kanyarban kék, balban zöld és vakít szét a g...be. Már szidod homasita Józsika nagyanyját is fiatalkori botlásai miatt, mikor megelőz a vaci új C Merci, és rájössz, hogy ez 'zmeg gyári... De hogy ez hogy kerülhet forgalomba, azt nem tudom.Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #45035 üzenetére
+1
Kb szart sem er a Merci csodafenyszoroja ami nem vilagit masik autora, csak az utra.
Hatulrol jon melletted autopalyan, es szetegeti a retinad, az autoban belul pedig nappali feny van.Multkor Velence fele egy par ilyen elment mellettem, tobbiek is csak neztek az autoban, hogy ez meg mi a fasz.
Kornelka: a Lanciaban a gyari lengescsillapitok vannak meg 320e km-rel, Monroe mind, a hatsok mar nem az igaziak, de meg hatar felettiek, annyira nem szar teljesitmeny a markatol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #45038 üzenetére
Ok, akkor egy ellenpélda is.
Swift sport gyári gatloja monroe.
Nekem 130k-nal a hatsok már cserések lettek volna, ha nem lopják el, de ez 90%-ban pályán tette meg a kilométereket, a vegyesben, vagy inkább pesten használt peldanyokban 60-80k km alatt kiment mind a hátsó, es rögtön utána az első gátlók is.
Senki nem is rakta vissza a gyári monroe-t. -
-
zolynet
addikt
Mit találtam a képeket rendegetve:
2013-11-13-ben még a másik frontod volt Skillet.Life is too short to stay stock!
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44955 üzenetére
Én is megmértem, 57cm. Talira hozz fűrészt!
Tsebacsi #44844: Nem tudtam, hogy megválsz tőle Civic-et beszámítasz?Megválok tőle, ha lesz rá jelentkező. Kicsit talán magasra lőttem be az árát, mondjuk erre egy darabig nem kell költeni. (Azon már túl vagyok ) Civicet beszámítok, de csak 9g FL -t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen