-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz 6030D #158000 üzenetére
Szerintem egyébként, ha nem városban van használva, hanem javarészt pályán/országúton és ésszel (pl. hidegben óvatosan melegítve), akkor az a 30e kilométeres intervallum sem egy instant motorschadét okozó dolog.
Visszaemlékezve céges Leont 12e kilométerrel kaptam meg, 3/4-ig volt az olaj a pálcán. Folyamatosan eszegette az olajat és 19,5e kilométer körül varnyogott, hogy lement a minimum alá. Akkor töltöttem bele 8-9 decilitert. Onnantól 30e kilométerig nem akart fogyni belőle, tartotta a szintet. Én javarészt pályán és országúton használtam, szerintem előző gazdája sokat városozhatott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158002 üzenetére
Nekünk az 1.8T ette az olajat de csak pályán fordulaton 370k km után. Ehhez képest előrelépés volt az 1.8 TSI, mert az városban használva is ette már az olajat 50k km után.
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #158002 üzenetére
Home officeban dolgozom, így gyakorlatilag csak magánhasználatra megy bele a km. Az ésszel használattal szerintem nincs gond, 2-3000 között váltogatom, pedig 1400 körül már mutogatja, hogy kapcsoljak feljebb.
Kíváncsi leszek, hogy az eltelt km-ekkel hogyan csökken a szervizperiódus ideje a menüje szerint.molnarpeter: majd egy év után meglátom, mennyi lesz benne (kb 12-14e km), meg mennyire akarom másnak is ajánlani. Van aknás garázs, le is tudom engedni, ha nagyon akarom.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szebe
őstag
válasz 6030D #158000 üzenetére
75/80/101 LE?
Az már a Fabia-ban sem gyorsvonat (főleg több emberrel, és/vagy klímázva), gyönyörű lehet az a motor az Octavia-ban.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tboldi
nagyúr
Én is a Wikipédiáról néztem ki.
A JSZP-n csak annyit írtak be, hogy CDH, de mint kiderült, van CDHA is, ami 120 lovas, meg CDHB is, ami a 160-as. Akkor vissza a JSZP-re, megnéztem, hogy 118 kW, és így meg is lett, hogy B.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nálam meg azt írták be, hogy "motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (L13A1)". Pedig a zárhídon ott virít a sértetlen, kék plakett, amin játszi könnyedséggel leolvasható az egész. Mindegy, legalább megúszok egy csomó papírmunkát, ha arra kerülne a sor.
-
barnam_
nagyúr
Mivel tudom, hogy szeretitek a fogyasztás témát, ez a tegnapi tankolás: 5,8 l/100km
BP-Szeged-BP, ráérős tempóban.
-
-
Gaben92
őstag
válasz barnam_ #158023 üzenetére
Dob a távra egy 10-es szorzót és viola... üdv Finnországban.
A legnagyobb szintemelkedést akkor tapasztalod mikor egymás fölött mennek el az autópályák és te a lentiről hajtasz fel a fentire. (Azt amúgy még most se értem, hogy sikerült összehozni egy pontot ahol 3 pálya találkozik egymással ugyanabban a pontban kb.)
Szerk: Ki is gugliztam gyorsan. [link]
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Szoszo94
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
-
válasz pècsimunkás #157994 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy hogyan használod, csak város, sok rövidtávon, hideg motor, vagy csak országút, csak pálya. Van amikor indokolt a 8k km is akár.
Azt amúgy tudjátok, hogy a károsanyag kibocsátásba beletartozik az olajcsere intervalum is, azért adnak ilyen extrém magas távokat, mikor veszed az új autót egyből tanácsolják a felezésétEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #158039 üzenetére
Igazából csak 2. Lehet, hogy sok a "különálló út", de az csak amiatt van mert az itteni lehajtó/felhajtó rendszer kicsit más. Ha az észak-dél irányba menő pályát megnézed akkor látni, hogy 3km hosszú a lehajtó/felhajtó és ha véletlenül kihajtottál akkor sincs gáz mert csak mész tovább egyenesen és nem hajtasz le a "lehajtó lehajtójára".
Szeretem ezt a rendszert bár néha mikor nagyon durva a forgalom akkor lehet szlalomozni egymás körül mert mindenhol van egy rövid szakasz ahol aki felhajt az balra vált sávot, aki lehajt az jobbra. (Lásd.: a szakasz amit említettem. Ez a rész pont egy "felhajtó/lehajtó".)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
CactuS
Arcképgyáros
-
d.tiborz
aktív tag
Előre is elnézést kérek mindenkitől, de nem tudom magamban tartani, mert b@ssza az agyamat: ha a megengedett sebességhatár 50 Km/óra (vagy 90, 110, 130), akkor miért azt számolgatják sokan, hogy mennyinél nem villan a vaku? Városban pl. 50-nél 65. Az már nem szabályos, mert több. 30% ha jól számolom. Felteszem magamnak a kérdést, hogy én nem vagyok közlekedésre alkalmas, amiért én betartom a sebességhatárokat?
-
őstag
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Van feletted eggyel nagyon jó aláírás..
Én is képtelen vagyok óra szerinti 50-et menni nappal, normális forgalomban (mivel az valós ~46), legjobb esetben GPS szerinti 50 (az óra szerint 55-57), ha sietek, akkor simán óra szerint 65-70, ami még mindig 'csak' 57-63 valós.
Főúton a 90 az nálam nincs 84 sem. Persze autó és kérekméret függő, hogy mennyit csal az óra. De ha 50-nel megyek, letolnak mindenhonnan.Szóval röviden, az én szemszögemből a fenti aláírás alapján: igen, tötymörögsz
Éjszaka viszont betartok mindent. De akkor általában valódi forgalom sincs, nem kell alkalmazkodni.."... and I hope you have a great day!"
-
molnarpeter
nagyúr
Így, néhány évvel a carsharing regisztrációk (mindhárom, ingyen ofc) után kipróbáltam a Limo csodás lehetőségeit. Totál first time experience: tisztítás igény valahogy nem volt szignifikáns az appban és kb kimaradt a gondolatmenetemből, mondjuk próbáltam sietni, de a sérülés fotó egész korrekt történet. A poén, hogy engedett a régen lejárt bankkártyával bérelni viszont a napokban néztem, hogy szorgalmasan küldték a limo szülinapi kupont, így az az ezres betakarta pont. Ellenben hiányoltam a díjak egzakt feltüntetését, plusz esetleg valami bérlés közbeni számláló, díj kalkulátor cucc jól esett volna. A szenvedő alany - rajtam kívül - egy Picanto volt, hát az automata váltóval nem alakult ki semmi jinbai ittai az alatt a 10 perc alatt, de figyelembe véve a szolgáltatás árát (ingyen) ezt nem rónám fel neki Az éjszakai buszokhoz képest simán fél óra spórolás volt, megmaradt egy jegyem, jofélle.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Lehet oreg vagy. A kor elorehaladtaval a szabalykoveto viselkedes nagyobb aranyu endorfintermelessel jar. Masok meg probaljak az adott szituaciobol kihozni a legjobbat amit lehet. Ez is ilyen, optimalizalni kell mindent.Nyilvan addig erdemes, amig nem jar szignifikans extra kiadassal.
(Az abszolut sebesseghatarok tobbsege amugy is tulmernokolt hulyeseg.)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz d.tiborz #158045 üzenetére
Most erre milyen választ vársz?
Kb soha senkin nincs számonkérve az (óra szerinti ) 50-90-130, pont nulla visszatartó ereje van a semminek. És mindenki mindig mindenhova siet. A jó ég tudja miért...
Inkább az a kérdés, hogy miért van ekkora ráhagyás a traffiknál.. Mert akkor ugye eleve lejjebb lőné be az ember a tempomatot.De nem, nem szabályos, nincs rendben, huligán vagyok én is, és velem együtt a hétköznapi közlekedésben résztvevők 70%-a.
Szeretünk veszélyesen élni!
(De halál komolyan mondom, hogy nagyobb kockázatot érzek abban, ha betartom a sebességhatárokat, mintha kicsit átlépem. Egyszerűen alkalmazkodom kell.)"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest