Új hozzászólás Aktív témák

  • gooool

    őstag

    válasz bbubby00 #127853 üzenetére

    Köszönöm! :) Hamarosan csatlakozok ezekhez a helyekhez, kelleni fog egy s más a géphez. :)
    Igen, olvastam a piros szépség sztoriját, meg követem a topicot, és annyira messze sem vagy, mert én Öcsödön lakom, Szarvas mellett.

    Tegnap csináltam pár képet, meg ma egyet már nyitott tetővel. Itt még az ablakok nem voltak letisztítva, sem a műszerfal és egyéb dolgok leápolózva, de azokat pótoltam már, azóta még szebb.
    Album

    2017-ben németből behozott 1,6 NB, klímás, 199 ezer km, gyári 14-es felnik, behozatal után teljes vezérlés és hosszbordás csere volt, tetőt is cserélték már (fűtött üvegablakos). Nardi kormány és váltógomb, frissen bőrözve, fékek, futómű rendben, a lenti elemeken kívül nincs vagy elenyésző mértékű a korrózió, szinte új nyári gumik, gyertyák és gyújtáskábelek frissen cserélve. És a kínálat alja volt, ami az árát illeti.

    Ami kelleni fog első körben:

    Egy első lökös, mert a jobb oldala meg van reccsenve, nem igazítható így a helyére teljesen, deformálódott a rögzítés, illetve a lámpatartó fül is eltört, az műanyagossal könnyen javítható, amúgy rendben van.
    A jobb hátsó ív teljes egészében cserés, a balos nem tűnik rossznak, de a javítás minősége nem az igazi...
    Bontott hűtő (ereszt bal oldalon felül minimális mértékben)
    Vezető ajtón is van két rozsdafolt, remélhetőleg javítható még
    Vezető ülés a képen is láthatóan szakadt, ezt javítani kell
    Kesztyűtartó ajtaja ordas módon össze van karcolva, csere
    Szőnyegszett, csomagtartó szőnyeg
    Nagy szélfogó, mert a gyári kicsi nem a hatékonyság netovábbja, bár a semminél jobb
    Klíma nem kapcsol, itt nincs sok tippem, a volt tulaj tömítetlenséget említett, hogy elengedi a közeget (ez esetben az nem annyira költséges...)

    Soknak tűnik, de a kasztnis munkán kívül úgy érzem, hogy fillérekből nagyon szép vasat ki lehet hozni belőle.

    Üdv, Balázs

Új hozzászólás Aktív témák