Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz kisza25 #176855 üzenetére

    Nem úgy értette. Ha patika állapotú lenne az összes euro2 autó itthon akkor is környezetszennyezőek és nem biztonságosak, és ebben igaza is van. Ebből eredően a műszaki betartatása se hozna semmit, ezek elavultak végleg, nem az útra valóak. A fanoknak meg ott lenne az OT, JT.
    A kitiltásban is igaza van, hogy miért ne lehetne megtenni. Persze, hogy meg lehetne tenni, ha azt akarja látni mindenki hogyan lángol a főváros.
    Valami rendszert kell belevinni, az egyik pillanatról másikra fűnyíró elv csak speciális esetekben működik.

    De ha lesz is ilyen fűnyírás az gyakorlatilag 100%, hogy a fővárost érinti, esetleg a megyeszékhelyeket, azokon belül is valószínű belvárost, zöldövezetet, azon belül is euro2-ig, esetleg euro3.
    Ez még egész vállalható is lenne, csak ugye rögtön hozza is magával azt, hogy légszennyezettségileg is alig hozna.

    Egyébként itt se sok az öreg kocsi, kopogatnak kifele, már inkább az euro3 az átlag, mint az euro2.
    Nem is csoda, hiszen már 300-400-ért kapni normális állapotú euro3-as kétezer utáni gépet, tehát a pénz már nem akadály, fejben vannak a bajok mikor az ütődött emberek megveszik a sztár puncimágnes Golf 3-at meg Ventot, Passat B5-öt, ugyanenyiért vagy többért, mert szerintük az az autó és semmimásse.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák