-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Dluinet #181496 üzenetére
Na most van időm mindenre is válaszolni
Kulcs téma:
szintén keyless, nagyon jó dolog, a kép pedig:Biztosítás:
26 év, B2, kisvárosi lakcím, 153kW, 2013-as B kategória: 54 000,-/évMilyen autót 6mrd-ból:
Hűha. Ha csak autóra lehetne költeni, akkor a kötelezőkön kívül (MR2 és Mustang) ritka, egzotikus autók bármekkora mennyiségben Az a baj, hogy sok autóban találok valamit ami miatt szívesen birtokolnám, hajtanám, jópár álmatlan éjszakám lenne mire kisakkoznám miket vegyek ekkora költségvetésből.Jogosítvány szabályzása:
Egyrészt a kötelező veztech tréningeket jó ötletnek tartanám bevezetni, a rutinvizsgát hülyeség volt eltörölni, na meg a mai morál (büntifék, gyalogosgázolás után elhajtás, stb) a PÁV-ot is indokolttá teszi szvsz. Másrészt a lóerőkorlát szerintem sem lenne megfelelő, veszélyesebb gyenge autóval előzni, viszont utóbbival is lehet túlvállalni magad, lásd a mostani balesetet amiről szó is volt az előbb.
Másik dolog, hogy a német KRESZ nem olyan megengedő, mint ahogy írtad, pont a héten jött meg a csekk 60 helyett 67-ről, amit autópályán szedtem össze (120-100-80-60 így jöttek a táblák, nem siettem, spóroltam az üzemanyaggal, mivel egy tankkal kellett 680km-t megtennem, így a 120-asnál elvettem a gázt és 67-el gurultam bele a hatvanas részbe, ahol pechemre a tábla mellett volt a traffi..), ott elég kicsi a tűréshatár. Cserében az összegek is barátiak kis túllépés esetén, viszont +40-nél már ugrik a jogsi ha jól rémlik egy hónapra. Gondold el ezt itthon, autópályán az útépítések 60-as tábláinál hány embernek ugrana egyből a jogsija? EU-n belül még mindig a magyar KRESZ a legmegengedőbb - pontosabban nem a KRESZ, hanem a szabályzások.Ablaktörlőfűtés:
Nekem is van, van rá dedikált gomb, de ritkán használom. Ha lefagy a szélvédő, úgyis fújok rá jégoldót, az meg a lapát alatt is feloldja a jeget. Ha minden igaz, a fúvókát hidegben alapból fűti, ez viszont jó dolog. Ide kapcsolódóan, Goodyear lapátokat vettem kábé fél éve, kalap kaki, pont előttem húz csíkot újkora óta. Ráadásul elég vastagot. A régi Valeo minimálisan csíkozott, nem volt zavaró, csak néha volt hangja emiatt cseréltem le. Rossz ötlet voltNexen 4Season:
+1 szavazat, bár nekem R17 volt a Passaton, de nagyon meg voltam vele elégedve.Más téma:
A hétvégén bejelentkezett egy ismerősöm, hogy Győrben van az IS250-ével, van-e valami tali. Volt, elmentünk, aztán ahogy lenni szokott 11 körül megindult a banda aváciragyorsulások helyszínére (félreeső szervizút, forgalom nélkül, Győr ipari részén). Odafele is eléggé lemaradt, illetve mentünk egymás ellen és még úgy is elléptem előle, hogy egyik esetben elpörgettem rajtnál a kereket és egy autónyi hátrányból indultam. Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy elég nagy a különbség a Sport csomag miatt mind felfüggesztésben (neki jobbak a gumijai jóval, nekem csereérettek, mégis neki mindig tolja az elejét kanyarokban, nekem soha - ezért is maradt le jóval, mikor mentünk a helyszínre, sok körforgóval tarkított úton, mert folyamatosan eltolta neki az elejét az autó), mind motorhangolásban. Az ESP kikapcsolására is máshogy viselkedik neki az autó, más piktogramokat ír ki (pedig pre-FL mindkét kocsi, majdnem egyidősek), burnout esetén is csak az egyik kereket forgatja neki el (nekem valszeg belenyúl a fékbe az elektronika, mert 10/10 mindkét kerék elforog egyenes kormányszög esetén, kvázi sperrként működve - a difi nyitott, emiatt gondolom, hogy a fékkel játszik, megfékezve az elpörgő kereket), illetve a váltója is nyúlósabb és más fordulaton is váltogat el. Racse közben persze manuálba mentünk mindketten, 6800-as leszabályzás előtt elváltva (bár neki 7000-nél szabályoz, ez is fura, hogy különbözik), mégis elég durva volt a különbség ahhoz képest, hogy elvileg ugyan az a két autó. Illetve nem csak az elejét tolja el neki, hanem dől is valamennyit a kanyarokban az autó, az enyém viszont semennyit, köszönhetően a gyári ültetésnek és keményebb futóműnek. Mákom van, hogy Sportot vettem, ezekről nem tudtam és nem is olvastam eddig, hogy ekkora különbség van, sehol nem írnak ilyenekről.Hopsz, hosszúra sikerült Lehet jobb lenne az aktuális témákra egyszerre reagálni, mikor olvasom
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen