Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz brumi1024 #194608 üzenetére

    Szeretek vezetni, mindent is, legyen roller, autó, motorcsónak, hómobil, mozdony, akármi, bármi.
    Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).

    -kormány: Nagyon nincs középen. Szinte semmiben sincs, és nem szokott zavarni, de itt nagyon kifelé van 2-3 centivel. A nagyobbik baja, hogy olyan, mint amikor a régi Logitech kormányomon kikapcsolom a force feedbacket. Nagyon könnyű, és nagyon semmi visszajelzés nincs. Ezt mint közhely szokták emlegetni, de nem érzed a kanyarban hogy mennyire tapad vagy nem tapad, átterhelt-e...
    -de nem terhel, mert nincs motorfék. Sportban nincs, normálban nincs, eco-be még ki is teszi neutralba. :(
    -így kanyarban tök vakon esel be, a szokásos érzékszerveidtől nem jön infó mennyire tapad. Kénytelen vagy picit rálehelni a fékre, terheljen előre, a kormányzott kerékre, majd a kanyar közepén rálépsz a gázra...
    -aztán azt is elfelejted milyen kanyar volt, mire felpörög a turbó, a motor, és a váltó is úgy gondolja hogy újra hajtunk. Sport módban ugyanez, csak +300rpm a fordulat. Kicsit kiábrándító. Vezettem automatákat, robotváltósokat, a jelenségre számítottam, de eeeeeekora lagot még életben semmiben sem tapasztaltam.
    -külső könyöklőt nem érem el, mert ahogy közeledik felém, nullára keskenyedik, a középső könyöklő nagyon mélyen és hátul van, csak akkor érek hozzá, amikor hozzányúlok az ülésmagasságállítóhoz (szerencsére övmagaságállítóra nincs gondom, a 155ös kolléganőt és a 194cm-es kollégát zavarta, nekem 175cm-vel nem volt rossz helyen) majd hirtelen lezuttyan az ülés, akkor erre támaszkodok hogy visszanyomjam magam olyan magasra ami kényelmes - amit nehéz megtalálni, mert a lábam 10 centivel magasabban van mint a hátsó utasé, mocskos széles a kardánalagút, nekem kényelmetlen az ülés, ráadásul a jobbkormányos autón nem volt (az automata váltós autóban!) lábtartó. Szóval a sportos vezetést elvetettük, mert egy Rapid/Toldeo is élményautó ehhez képest, de kényelmes pozíciót sem sikerült találni (pedig már az első úton 2-3 órát vezettem, lett volna rá idő). A műbör izzasztó (és nyikorgó) benne, pedig a klíma random egy csomószor nekiállt szétfagyasztani minket ('nehéz' dolga volt, 14-18°volt kint, mi meg 21et kértünk az autótól automatán.
    -a defektmentes abroncs az írek közepesen jó útjain is ütöttek, ráztak, pattogtak, szintén nem jó sem komfort, sem tapadás szempontjából.
    -vizes csatornafedőn, vízelvezető rácson érezni hogy moccan a segge, vezetés közben (határozottan) az orrát tolja
    -bónuszként a halogén lámpája trágya, akkora pingpongasztalt tolok magam előtt mint állat (egy belül kicsi autóban), ami főleg szűkebb helyeken, Y-ozáskor kellemetlen. Íreknél spec kicsik a parkolóhelyen, sok a szűk út, kicsit ciki, hogy hasonló méretű autók amit egy Y-al megcsináltak, az nekünk legalább kettő volt, akkora helyen fordul mint egy pótos IFA, idegesítő.
    A fullszintetikus Rapidról, Aygóról, a régi Agiláról, mindenről tudok jó is írni. Erről semmi jó nem jut eszembe (de van még egy csomó dolog ami nagyon béna/zavaró benne).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák