Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaren91

    senior tag

    Új BMWkről nem tudok nyilatkozni, de én 2.8-ért vettem az enyémet, 13 évesen. Előző tulaj 3 év alatt 2.1 misit tolt bele (hogy rendben legyen minden a tuninghoz). Mióta nálam van, főleg kopó alkatrészeket cserélgetek, 1 év alatt olyan 200k-t költöttem rá, de szerintem az éven rendbe teszem a futóművet, biztos ami biztos alapon. Ahogy számolgattam az is benne lesz vagy 200k-250k ba úgy hogy lengéscsillapítókat nem cserélek. Komplett féket ha cserélnem kell elöl-hátul 470k tárcsával betéttel. Aktív kormánymű ha tönkremenne, 1.3 misi újonnan. Egy vezető oldali visszapillantó tükör (csak a tükör lap) 106k. Szerencsére én jó alappal indultam, rendben van a kocsi, de azért ha valami tönkre megy, tud drága lenni. (na meg ha olyan hiba van, hogy bármi lehet és egy szaros gumicső miatt veszek 60k ért légtömegmérőt :D)
    De nem nagyon érdekel, mert korához képest a hiperprofi telefontükrozős infotainmenten kívü minden van benne. És teljesen más az anyaghasználat, meg a vezetési érzés mint mondjuk faterom 2011-es Passatjában...Nem rossz az sem, de fapadnak tűnik az enyémhez képest.
    Szal ha vennél egyet, majd eladnád később, igen csak rossz lenne beülni egy Skodába vagy Vw-be pl még ha újabb is.

    De am ha az asszony is BMW-t akar akkor BMW-d lesz, ezen am már nincs mit tárgyalni :D Mindig nekik van igazuk.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

Új hozzászólás Aktív témák