Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz runner 125 #21191 üzenetére

    Mert hogy az 5w30-at ajanlja a konyv...
    Van aki hasznalt bele 5w40-et, de nem sokan, es ok is 5w30-at mondanak.
    Nem meglepo modon a maximalis motorterheles utan jelentkezett az olajfogyas, ott szerintem szepen megegett a sustina, nem birta a.kikepzest. utana percekig tuzforro volt a motor, pedig volt benne levezeto resz is, meg utana hagytam hulni is.
    Szvsz a sustinanal le se irjak a hths viszkozitast, pedig ahogy olvasgattam, maximalis terhelesen eleg fontos tenyezo.
    Arban ez a LM igy eleg jo, vastagabb is 100 fokon, mint a sustina, illetve minden parametere megfelelonek tunik.
    Tesomnak a LM nagyon bejott az 1.6 zetec escortban, ford olajbol litereket evett, a LM-bol szinte semmit.
    Ettol meg persze a suzukiban barmi lehet, majd kiderul :)
    Tipustarsaknak is vegyes a kep, van akinek semmit nem eszik, van akinek ennyit is.
    Lenyeg lenyeg, hogy lecserelem 1 honapon belul, mert idegesit :)
    Vannak tortenetek besult m16a-krol w50-es olajjal, ezert nem ajanljak a w40-et.
    Igy aranykozeputkent a w30-as szint felso hataran levo viszkozitast valasztok, igy mindenkinek igaza lesz, sirubb is lesz az olaj, illetve megis belefer a w30-ba.

Új hozzászólás Aktív témák