- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz MC Pite #260708 üzenetére
Motor uzemallapotabol. A sok kigyorsitas majd fekez majd kigyorsitas miatt sokkal tobb korom keletkezik, az illeszteseknel ahol olaj szivaroghat at(pl. turbo) tobb olaj fog szivarogni, mert mindig felporog,leall, mint autpalyan a folyamatos es egyenletes terheles mellett. Szerpentinen igy ki tudod kormolni a DPF-et, de az elobbiek miatt gyorsabban no az olajhamu szintje, mint ha autopalyan kormoltad volna ki. Nem beszelve a felizzott elemeket ero mechanikai stresszrol sem, mert amikor fekezel es nem termel energiat a motor, akkor ezek elkezdenek hulni, majd amikor rataposol melegedni. A dpf regeneralas kozben ezek olyan homersekleten vannak, amelyek az uzeminel magasabb(meg a padlogazas autpalyazasoknal is).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen