-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274949 üzenetére
Akkor módosuljunk?
Mit szól hozzá a sztárvendég?[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #274953 üzenetére
Először azt akartam válaszolni a felvetésedre, hogy akkor hozz magadnak sört
⭐ Stella
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #274939 üzenetére
Ahogy Qru írja, lehetőleg a nívónál szívd le. Kis fordulattal használhatod addig.
Tanulság: legalább 10%-al alá lőjj! Utántölteni könnyebb.
Mikor kötelezőn felső nívóra vagy kicsit fölé töltik, rohadtul idegesít, nem látszik a szint.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Teasüti
nagyúr
Köszi!
Találtam itthon egy fecskendőt és vékony csövet. Egy bögre olajjal (nem nevet) később most éppen maxon áll. Ez nekem megfelel. Bár egyes amcsi beszámolók szerint pár deci nem szokott problémát okozni. Állítólag a problémák olyan liter körül indulnak, de többnyire csak kinyomja az olajat a motor a kartelgáz nyílásán - és összefos mindent az airbox alatt. Nem tudom a habverés az ilyenkor ideiglenes probléma-e és leállítás után elül-e a hab?
#274955MC Pite
Nem tudtam mekkora a kapacitása. Utólag kerestem ki.
Empirikusra vettem: két liter után láttam minimumon. Még egy liter után felénél. Akkor mondom belemegy a negyedik liter is. Oszt még túl is becsültem, mert csak 3.7 körül sikerült, ha lehet hinni a kannának - és valóban 5 liter volt benne.
De nem értem hol ment félre a dolog. A weboldal szerint 3.5+0.5 liter kellene bele, ha cserélem a szűrőt. Általában ezt szokta jelenteni a szűrőre vonatkozó mennyiség. Nem?[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
-
macilaci78
nagyúr
válasz -secret- #274962 üzenetére
Örülj neki, hogy csak haza kellett érte menned, meg is ránthatott volna.
Én a szerelővel szoktam a műszakit intéztetni, legalábbis eddig mindig volt más, amiért menni kellett hozzá és akkor már rátestáltam.
Legutóbb eszébe jutott, hogy fel kéne tenni a horgot. Benne volt a csomagtartóban, nem volt ezzel gond. Viszont a gyári, 24 éves horoggal még sosem vontattak. Gyári állapotában ott volt a ledugózott csonk a lökös mögött, több évtizedes dzsuva. Frissen bezsírozva is alig ment fel. Képeken legalább látszik.
Kíváncsiságból visszanéztem, a 2010-es vizsga a legrégebbi, mindegyik vizsga után van fent kép a kocsi faráról és csak a 2014-esen és 2022-esen van fent a vonóhorog.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #274968 üzenetére
Mondjuk most, hogy mondod van olyan kép fent, hogy ki van hajtva...
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Ez az olajban futó vezérműszíj ez nem francia, hanem opel konstrukció! Az Opel saját ordas marhasága. Egyszerűen vicc kategória, értelmezhetetlen, nevetséges.
Az egész karnak két hét gyakorlata volt abban a gyárban, mikor mondták, hogy micsoda innováció az olajban futó vezérműszíj, úgy röhögtük őket pofán, mint az állat! És nem tudták miért, pedig elmondták ők is, hogy olajcserénként csekkonli kell a szíj állapotát, mert valóban megeheti az olaj. De basszus egy sereg HALLGATÓ röhögött rajtuk, és nem fogták, miért gyász....
-
szőröscica
addikt
válasz norbert1998 #274971 üzenetére
És ők mivel érveltek, miért jó ez a megoldás?
-
Hachiko95
aktív tag
válasz szőröscica #274972 üzenetére
Valamivel kisebb súrlódás és ennek eredményeképpen alacsonyabb károsanyag kibocsáltás, ami miatt van szinte minden "fejlesztés".
Az nem baj, ha ki kell dobni a motort, le kell gyártani helyette egy újat. Vagy 5x annyi szíjat kell gyártani, csomagolni, raktározni, szállítmányozni egy rendes lánc vagy szíj helyett. -
veterán
válasz norbert1998 #274971 üzenetére
Ez melyik Opel motorban volt? (Vagy mikor történt a gyárlátogatás?)
Az utóbbi években teljesen elengedtem az Opelt, mint márkát, visoznt korábbról ilyen konstrukció nem rémlik - vagy szárazon futó szíj vagy lánc volt bennük.
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #274968 üzenetére
Apropo műszaki
Bármilyen hibajelzes a muszerfalon egyertelmu buko?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #274975 üzenetére
Hol vannak mar az idok, mikor a lancos motor orok eletet jelentett? Most mar talan jobb a szijas, ott tudod, hogy cserelni kell.
BMW is valamikor az E39 tajan csinalt utoljara igazan jo dizelt, az a 30d orok mint a nyomorusag, jol ment es a hangja se volt rossz. Nem kellett csapagyazni, nem gyulladt ki, nem szakadt a lanc, csak siman ment. -
veterán
válasz macilaci78 #274976 üzenetére
Lehet, hogy nem elszakadt* csak átugrott, a lényeg ugyanaz.
*fogorvos, elvonta a figyelmem, hogy közben az előző este letört b-a-6-os fogamról konzultáltunk, várva a röntgen eredményére - mákom volt, nem repedt el (a fogam).
#274978 szőröscica Yes, manapság megnyugtatóbb egy szíjas.
-
bul07
nagyúr
válasz focvis #274975 üzenetére
Egyik ismerős, neki BMW kell mert milyen már kiszállni más márkájú kocsiból
És az elmúlt egy másfél évben már rálocsolt 3-4milliót, egy 7milliós kocsira, és még van hibájaMondjuk neki almás telefon is azért kell mert látják, de mobil internet az nincs rajta
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Vismajor01
addikt
Van most frissebbfajta négy-évszakos gumi ajánló lista?
Alapból CC2 lenne de hátha van olcsóbban, michelin az 58ezer/db
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
ArthurShelby
addikt
válasz szőröscica #274978 üzenetére
Azokat azóta már széthajtották és megtették velük a hold-föld távolságot....2szer. A dízeleknél a km-t ha kérdeznék sem hinném el.
Az 530i miatt benne vagyok az e39 fb csoportokban, és sokan Németországba ingáznak ki velük kétkezi emberek (és egész jól bírják a kocsik 20+ évesen). Valakinél lelakott, valakinél jó állapotú a kocsi (igényességtől, értelmi szinttől, és pénztárcától függően).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
szőröscica
addikt
válasz ArthurShelby #274982 üzenetére
Tudom, 10 éve óra szerint 390 ezerrel adtuk el a sajátunkat. De simán lehet, hogy 500 felett volt benne, mi 260-al vettük.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #274977 üzenetére
Nem minden azért, szélvédőmosó szint vagy olajcsere figyelmeztetés nem szokott gond lenni Mi a konkrét?
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #274978 üzenetére
Nem lenne ezzel gond, ha a kommunikáció is változna mondjuk abba az irányba, hogy adott km állásnál, vagy intervallumonként legyen ránézve a láncnyúlásra is, csak amíg pl. a SEAT márkaszervizes is azzal pattint le, hogy "ha lánc baja lenne, akkor lenne rá check engine/hibakód", addig ez csak utópia.
Én már-már gyermeki izgalommal várom a hétföi szeánszot (bár eredménye gondolom csak a hét vége felé lesz, ha addigra talál valamit a srác), eddig ketten tippelnek a Cupránál is kezdödö megnyúlásra a láncnál (160e km-nél), Barcsik szerint update is volt rá.
Tanulságos kaland kerekedik ebböl is az biztos. -
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #274984 üzenetére
check engine éghet ha 95össel van tankolva, illetve automata fényszóró állitás hiba
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Zizmand
aktív tag
válasz norbert1998 #274971 üzenetére
A Ford is alkalmazza ezt a szörnyűséget, pl:
2018 Ford Transit 2.0 EcoBlue 120 ezer km[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vismajor01 #274977 üzenetére
Nem feltétlenül. Már párszor TPMS szenzor nélkül vittük a J Astra-t. Eddig senki nem szólt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #274993 üzenetére
Valahogy így van, de pontosan én sem tudom. Ezek az újabb Fordok nagyon látókörön kívül vannak nekem.
Amúgy írták többen is a poszt alatt, hogy mindegy, hogy 10W-40, vagy gyári Ford 0W-20 olajjal megy a kocsi, egyszerűen szétmállanak ezek a szíjjak rövid időn belül. -
-v-
addikt
válasz molnarpeter #274993 üzenetére
Itt van egy ecoboost 1.0 szetbontas, a karterbol szedegeti ki a szij "fogait"
[link] -
veterán
válasz szőröscica #274989 üzenetére
Még törpöl rajta, három típust említett: fiatal Volvo V60 benzin, Audi Q3*, és még valami... a letört fogammal voltam elfoglalva. Jövő héten újra találkozunk (hurrá!), aztán utána héten még egyszer, majd megkérdezem.
*Lehet, hogy Q5? Másra koncentráltam.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz norbert1998 #274971 üzenetére
VAG is az újabb dízeleknél(EA288 motorcsalád) az olajpumpát olajban futó szíjjal hajtja, aminek a levált darabjai a olajpumpa szívókosarában megtalálhatóak ~180 ezer kilométernél, pár longlife olajcserének köszönhetően. Csapágysort is szokták ellenőrizni, szal lassan már mindegy mit vesz az ember, hasonló technika minden, csak az ízesítést választod, hogy citrom vagy csoki legyen.
(#274975) focvis:
Az RIP, nem tudta, hogy egy időzített bomba a vezérlés? Csapból is ez folyik. -
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #274990 üzenetére
Az utóbbi instant bukó. Elvileg, de a gyakorlat mutathat mást.
Vezérléstéma: kezdem úgy érezni, hogy átalakulóban van az alfás-szervizes-üdvözlős poén.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest