-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #280151 üzenetére
Masik premissza nem teljesul: a logika hianyzik. Egy 1.4/1.5, 150 loeros motor melyik adatara illeszkedik a 35-os szam?
-
6030D
Ármester
-
#214
tag
válasz pit stop #280149 üzenetére
Én pár napja találtam olyan autót, ahol volt bejegyzés a kártörténetre. Lehet a napokban romlott el.
Ha magyarországi első forgalomba helyezésű, akkor esélyes, hogy az első 4 évből nincs adat. Addig nem kell műszakira vinni és, ha nem volt adás-vétel, akkor eredetiségvizsgálattal sem kerül be a rendszerbe. -
nagyúr
-
pit stop
addikt
Szuper, köszönöm!
Még egy kérdés: műszakin azt írták be (mindkettőnél): 216 motorazonosító adatot nem tartalmaz, tipuskódja megállapított.
Nem egy extra, 2.0 HDI RCZ. Elvileg ettől függetlenül nincs gond vele, ez a bejegyzés valóban nem problémás?Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
#214
tag
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #280163 üzenetére
De csak azért, mert még mindig nem találjuk a logikát mögötte. A BMW legalább a régi időkre utalva megadja a teljesítményszintet, és azzal be is tudod lőni. Az Audi nem, halványod sincs róla...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz pit stop #280164 üzenetére
A Jazz-nél ugyanígy szerepel, ami persze abból a szempontból előny, amit már a többiek leírtak, de kicsit vicces is, mert a motorháztetőt felnyitva, a zárhídon van egy gyönyörű kék plakett, amibe jól olvasható karakterekkel bele van gravírozva minden azonosító.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #280168 üzenetére
OK, leírom bővebben: kb ugyanannyira logikus mint a másik két gyártó számozása (azok sem logikusak). X5 40d - 340LE, 700Nm, 3 liter. A motor melyik "adatára illeszkedik" a 40-es szám?? Vagy legyen egy Merci C400 - le sem írom, pont ugyanaz mint a BMW. Igen, ezek a számok visszautalnak a régi modellekre, de valójában leginkább csak a hozzánk hasonló autóbuziknak jelentenek valamit. De nem sok közük van a műszaki adatokhoz. Tegyük fel, h apám (akinek soha nem volt BMW-je) holnap bemegy egy szalonba. Az értékesítő, h fogja neki elmagyarázni, h miért pont 330i van arra az autóra írva? Mi a logikája? Ha náluk OK ez a számozás, akkor az Audinál miért nem??
Az Audinak nem volt lehetősége ilyen módon jelölni a különböző teljesítményszinteket, mivel nem volt ilyen jellegű "történelmük". Korábban például ugyanaz a 3.0 TDI felirat volt három különböző teljesítményű A6-on. Hiba volt? Igen! Ezért találtak ki helyette ezt! Hogy miért nem "illeszkednek" ezek a számok az autó adataira? Valószínűleg úgy voltak vele, hogyha a másik két gyártónál működik, akkor nekik is jó lesz. És, h miért pont ezek a számok? Valószínűleg azért mert innen még lehet lejjebb és feljebb is számozni. Plusz sejtésem szerint szándékosan "felülszámozták" a másik két gyártót - nyilván marketing okokból.
Nincs róla halványod, de valószínűleg csak azért nincs, mert nem ismered annyira az Audikat. Eléggé friss még ez a dolog, az embereknek láthatóan kell még egy kis idő, h megszokják. Én a Mobilével kelem és fekszem, már évekkel ezelőtt hozzászoktam ehhez. Nem ment azonnal, de most már teljesen képben vagyok. Ha egyszer megszokod ezeket a számokat, akkor pont ugyanannyira lesz logikus mint a másik két gyártónál.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
"Ezen már az új logo van, a komáromi"
Kia Ceed SW 1.6 CRDi: Rejtőzködő flottás - Speedzone használtteszt
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #280171 üzenetére
A Merci meg a BMW legalább úgy magyarázza, hogy a felirat utal a régi teljesítményszintjére illetve a táplálékláncban elfoglalt helyére.
Ez a 34/45/55 ez nekem tök kínai és semmihez sem tudom kötni, pedig azért nem vagyok atomhülye az autókhoz. Te persze hogy benne vagy mert audit vettél, nem akarsz egy 35-öst venni holott azt hinnéd, hogy az egy komolyabb teljesítményű valami...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
-
Alusky
aktív tag
válasz pit stop #280164 üzenetére
[kép]
Mondjuk ez egy váltókód, de a motorkód ugyanez. A felső sor minden motornak ugyanaz, az alsó sor az egyedi amiből csak egy van. Ha a forgalmiban csak a felső sor van azt hívják annak amit nálad beleírtak. Ez fasza dolog, mert bármilyen ugyanolyan motort beletehetsz papírmunka nélkül. Persze az ember nem szokott kéthetente motort cserélgetni.Normális esetben pedig mindkét sor benne van, olyankor a motorcseréhez kell papírmunka is.
Esetleg ha van benne olyan rész is, hogy a típusban meghatározott és a forgalmiban lévő adatok nem egyeznek, de külső beavatkozásnak nyoma nincs és gyárias jellegű, attól sem kell tartani, általában valami apró hülyeség amit nem tudnak lekérdezni pontosan a gyártótól vagy a rendszerből, nekem pl. 15 Kg különbség van az összsúlynál azért került bele.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
nagyúr
Na mondom végre, Tamás Zsolti tesztelte a plug-in Pözsó 408-at! Lássuk!
Már a minikormánynál és a tőle alig látható műszerfalnál megakadtam, aztán a borzasztó középkonzol után mondom ezt már csak a hajtás mentheti meg, erre benyögi: 25-35kWh fogyasztás
Felröhögtem, kikapcsoltam, a BMW eszik gyilkolva állandó klímával 22,5-et és a többi elektromoshoz képest ez sok! Pözsóra nem fogok cserélni az fix...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
válasz Alusky #280176 üzenetére
Ezt annyival egészíteném ki (vagy fogalmaznám meg máshogy), hogy a külföldről behozottaknak csak motorkódja van, míg a Mo-i forgalombahelyezésűeknek motorszáma is (ergo papírozás nélkül egy külföldről behozott kocsiban cserélgetheted az ugyanolyan típusú motorokat, amiknek a motorkódja megegyezik).
Amit én pl nem értek az, hogy a motorkódom 306S3, ami valójában az M54B30-as motorA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #280179 üzenetére
Az én svájci származású autómnál kiírták a teljes motorszámot.
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #280181 üzenetére
BP vonzáskörzetében helyezték forgalomba, Érdről hoztuk el.
Nagyon aprólékosak voltak egyébként, még az ültetőrugó színét is beírták, ami viszont hátrány, mert a H&R időközben váltott kékre. Kell nekem is majd TÜV-spray, mint a Becsnepnek.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #280182 üzenetére
Egy ismerősöm most amúgy ezzel szop, kicserélték a paltósautón a platót hosszabb verzióra, ami gyárilag is full ugyanígy van megoldva (nincs toldott alváza stb.), csavarra pontosan, de ugye a papírokból kiderült, hogy ezen a rövidnek kéne lennie aztán bukott is műszakin. Most keresik a jóvanazúgy helyet. Végső esetben visszarakják a gyárit, műszaki, visszarakják újra a másikat. Csak ugye ez egy napos meló targoncával, hevederekkel szórakozni...
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
bocsánat ha hülyeséget kérdezek.
Lakott területen kívül kötelező a tompított világitás. Ha megfelelőek a látási viszonyok ez kiváltható a nappali ledes menetfénnyel? Ilyenkor tudom, hogy nincs hátsó világitás. -
BigBlackDog
veterán
válasz K Norbi #280185 üzenetére
"Dehogyis kötelező."
Erre tudnál forrást is linkelni? Tudomásom szerint, ha nincs nappali menetfény, akkor lakott területen kívül még mindig csak a tompított marad.
Egyébként, szvsz, egy autó fenntartási költsége mellett azért talán túlélhető költségtöbbet 2-3 évente cserélni két halogén izzót (vagy 6-8 évente egy-egy xenont).
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #280187 üzenetére
Az emelt fenyu, specialis foglalatu draga. Az Amperaban volt menetfeny, de pl. soha senkinek nem villantottam, hogy beengedem a savba, vagy forduljon be elottem. Lelassitottam, hadd menjen, de nem villantottam, sajnaltam a draga Osramokat.
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem ez sem teljesen igaz.
"Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval ... nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani." - forrás (44. § 8. bekezdés)
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #280190 üzenetére
-
Alusky
aktív tag
válasz Peter.70 #280184 üzenetére
Egészen pontosan lakott területen kívül, nappal jó látási viszonyok között is ki kell világítani a járművet, ez lehet tompított vagy nappali menetfény.
Én se kapcsolom fel, ha jók a látási viszonyok. Aki ilyen méretű és rikító színű autót nem képes észrevenni, azon a tompított felkapcsolása sem segít.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #280181 üzenetére
Lehet csak azért, mert nem EU-s tagállamból jött?
EU roming-al szívtam, meg olyan combos számlát kaptam a svájci telefonhasználatért, hogy azt egy jó ideig emlegetni fogom.#nincsbennetarcsi
-
veterán
Srácok!
Mindjárt indulunk Egerbe (a Mátrán keresztül), útközben jó kajálda tipp?
Nem kell fancy, elég ha simán finom az étel (és nem kell sokat várni).
Új hozzászólás Aktív témák
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest