-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
2024 Skoda Superb Is A Sensible Car In An SUV World - nem rossz
Van videó is (Autogefühl)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #284154 üzenetére
Jah linket nem nyitok meg nehogy a mérés legyen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284155 üzenetére
A két küllős kormány nagyon oldschool, elküldtem faternak jót röhögött rajta, hogy a Skoda 40 év után nem tudta ezt kinőni. Amúgy kényelmes, tudod alsó madárfogásban is fogni.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284158 üzenetére
Sacalaban próbáltam (meg volt anno 120L-em is) nem rég. Teljesen oké. Ma amúgy egy A6-ot próbáltam, nekem jobban bejön mint az E Merci.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284161 üzenetére
E az papas valoban. Mondjuk jobban fordul, (pedig az Audin jobb gumi volt (M Alpin5 vs BS LM005) az Audi orrtolosabb hiaba quattro. Viszont az ergonomia jobb az Audiban, sportosabban is vezetheto, jobban kilatsz belole. Es a tempomat kar pl sokkal jobb helyen van az Audiban, meg a fokozatvalaszto (bajuszkapcsolos valtotol agyfszt kapok). Az ules viszont jobb az E-ben. Erre a mubor Audi hokedlire meg ebben a 20 fokban is raizzadtam es tul rovid az ulolapja. Ami a fapados Bubinak elnezek de egy A6-nak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
most, hogy egy csomó előre konfigurált kocsit megnéztem nagyon feltűnő volt, hogy a szerintem legfontosabb extrákra (mátrix fényszóró, jobb ülés) nem nagyon költ senki. pedig egyik sem egy óráisi tétel. a fényszóró kb 800-1000 eur extra, és a legolcsóbb, nem alap ülés pl a q3-ba is csak +400 eur (amit kinéztem szerencsére ezt tartalmazza), és ez már kényelmesebb, van benne elektromos deréktámasz, és kihajtható combtámasz is. úgy tűnik az a6-ban sem szeretttek erre költeni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
Az nem meglepo, Audik jellemzoen orrtolosok (kiveve az RS-ek egy resze, koszonhetoen a vegtelen trukknek, amit elkovetnek, lasd RS3 es az elol szelesebb gumi ), ugye FWD vagy csak reszben hatul hajtani tudo AWD-juk van. Ezzel szemben a Merci jo helyen hajt.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz bulikavagyok #284155 üzenetére
Tetszik ez a Superb. Úgy modern, hogy nem kell közben hányni tőle, bár a tablet a műszerfal közepén kicsit overkill.
Plusz pont a kormány váltóért
De a csomagtartón éktelenkedő hatalmas " S K O D A " felirat törléséért fizetnék is -
barnam_
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
5 éve a Passatra 4 példányban nyomtatott szerződést vittünk, még a keltezés és a tanúk adatai is gépelve, csak az aláírások voltak kézzel írva. Semmi gond nem volt vele.
Tartalmában, formájában egyezett az indigóssal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
Sportosabb az Audi, többek között ezért áll hozzám is közelebb. Viszont nem vagyunk egyformák, én a tempomat gombjait sokkal jobban szeretem a kormányon, ez elég nagy mínusz nekem az Audiban. Plusz a bajuszkapcsolós váltóval kapcsolatban eleinte én is hasonlóan éreztem, de egy kis hozzászokás után teljesen élhető lett!
Üléssel kapcsolatba igazad van: A6 szinten már kínos az "alap" ülés.
bandus: Szerintem A8 és az RS modellek kivételével az összes használt Audinál megfigyelhető ez. Például Q8-ból is meglepően sok az alapfelszereltség közeli példány.
barnam_: Ezzel viszont teljesen egyetértek! (Superb)
[ Szerkesztve ]
-
Tegnap voltam ocsmány irodában, az én adataimat és amit az autóról tudtam a gépen kitöltöttem, az eladó adatait, meg a maradék autó adatot amit nem tudtam, a helyszínen írtuk be, meg az időpontokat is, tehát kb fele gépen, fele kézzel volt kitöltve.
Ilyet használtam eladásakor kb mindig (elmúlt években kb 5x)
A lényeg: eredeti aláírás mind a 4 példányon, adásvétel óra perc szerepeljen. 2-2 példány mindenkinek. Szerintem jobb, mint az indigós.
Lehetőleg egy ember töltse ki a kézzel írt részeket egy tollal.
Hátrány többet kell írni/ellenőrizniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #284170 üzenetére
Sokaig VAG termekeket koptattam, nekem azert all ennyire kezre. Az E-ben mindent keresnem kellett. Meg az abalktorlot is. A tempomat szakszeru mukodeset meg mindig nem sikerult eltalalnom. Eltalalnom mert a kormanyoszlop kitakarja a feliratokat rajta. Az A-nal lattod ha akkkr ulsz benne eloazor akkor is tudod mit kell nyomni. Ez a Merdzsoban egy fatalis ergonomiai baki. Kb 5 centivel kellett volna lentebb helyezni a tempomatkart. Ok, a dizajner sulit is van aki csak kettessel vegzi el de azt azert nem kene az E calsse kozelebe sem engedni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284173 üzenetére
Bubiban is a kormamyon van, sztem is az a legjobb megoldas.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #284184 üzenetére
Nekem mar a veritolencses halogen is scifi szint a Jazz utan.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
+1. Nekem most is mátrix van, nem is ez az első ilyen autóm, de én is azt mondom, h simán lehet nélküle élni. Legalábbis az én felhasználási szokásaimmal (viszonylag ritkán megyek sötétben lakott területen kívül). Szóval ha választani kell, százszor inkább egy kényelmes ülés... anélkül nem is veszek meg semmilyen autót.
A tempomattal kapcsolatban félreértettelek, sry. Azt hittem, h neked jobban bejött az Audiban a kormány mögötti kar.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #284184 üzenetére
Messzire 90% autópályán megyek.
Országúton ha vannak elöttem úgyis látok, ha nincsenek, akkor meg reflektor.
De mióta nem dolgozok Ausztriában nem nagyon autózok éjjel.(onnan mindig éjjel jöttem haza)
Aki sokat megy éjjel annak biztos hasznos.
Így meg 40 eFt egy komplett első lampa égőkkel[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #284189 üzenetére
A mátrix ott segít sokat szvsz, mikor hosszabb egyenes szakasz van és jönnek szemből. Refit nem kapcsolok, mert megvakítom a szemből jövőt, viszont a tompított 60-70 felett már nem komfortos, nem látok eléggé előre. Nem beszélve a sötét padkáról, sötét bokros-növényes útszéli árokról (utóbbit pl. Bambik lájkolják sokszor). Mátrix esetén előrébb látok az úton is, az útszélét tökéletesen megvilágítja erős fénnyel, viszont a szemből jövőt nem vakítja. Illetve, ahogy elmegy a szemből érkező, úgy rögtön már világítja be a mögötte lévőt útszakaszt is. Gyakorlatban elégéggé kellemes, de tény, hogy casco nem árt.
Autópályán nem használom egyébként, ott nem látom értelmét. 100 felett haladva 5-10 másodperc után kicsit igazít a vetítési képen is egyébként is a Golf, némileg távolabbra világít és a normál asszimmetrikus vetítési képet szimmetrikusra állítja.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #284164 üzenetére
Kérdés lehet, hogy ezek az autók "kinek" lettek konfigurálva? Dolgozói autó volt, amit a dolgozó konfigolt, vagy pl. mentek ki bérautónak az elsö 10-20 ezer km-re, esetleg a szalon magának dobott össze valami bemutatóautós készletet, gondolom ez is hatással lehet erre.
El tudom képzelni, hogy pl. bérautónál fontosabb egy jobb infotainment/multimédiás rendszer, mint egy mátrix lámpa, vagy épp drágább ülés/belsö, föleg, hogy legbelül valószínü minden cég tudja, hogy a bérautónak kikerülö darabok elég ridegtartáson lesznek például. -
barnam_
nagyúr
válasz bulikavagyok #284173 üzenetére
Kíváncsi vagyok milyen áron adják majd ezt az új Superbet.
Nem mondom, hogy rohannék megvenni, de egy pillanatra elgondolkoztam rajta -
barnam_
nagyúr
Akkor valószínűleg régi (~2018 előtti) E-ben ültél, azon még nem a kormányon vannak a tempomat gombjai, hanem a kormányoszlopon. Az szerintem sem egy ergonómiai leányálom, de azért van ott, mert mindig is ott volt
Ez olyan, mint az egybe index + ablaktörlő. Nekem magától értetődő, másnak agyrém. -
veterán
válasz bulikavagyok #284173 üzenetére
+1, a tempomat a karon szerintem is fortelmes, annak ellenere, hogy az octavia eseten nem volt vele gondom, de sokkal jobb volt a golf kormanyos megoldasa.
Qru: pont ezaz, hogy nem draga extra. Egy alaparon tiz millio kornyeki golfnal, vagy q3-nal az a 400k nem szamit olyan sokat szerintem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #284184 üzenetére
Alapvetően egyetértek, de azért városban is jól jön néha, ha sötét van.
Nekem néha városban is felkapcsolja a távfényt az autó, olyankor jobban megvilágítja az úttest szélét. -
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
BMW XM "Label Red" Pikes Peak második kör: [link]
Az elsőnél balesete volt, a másodikkal célba értek.
A rendszerteljesítmény 550 kW/748 lóerő, ami 70 kW-tal (95 lóerővel) magasabb, mint az XM alapmodellé; míg a kombinált forgatónyomatéki csúcs a korábbi 800-ról kerek 1000 Nm-re emelkedett.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #284187 üzenetére
Igen a karos megoldas nem a legjobb de a MB-ben meg szar helyen is van. Hogy akarnak uj vasrot szerezni ha egy osztalyidegen elso benyomasa az, hogy nehezkesen hasznalhato?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest