Új hozzászólás Aktív témák

  • Rivaul

    addikt

    Előre leszögezem lehet hatalmas baromság és minden nemű szerkezeti realitást mellőz a kérdésem de hát azért vagyunk itt "jó barátok" hogy ilyet be merjek kérdezni :B

    Szóval. Van nékem egy Rover 45 1.6-om. 161ekm futás, 2000-es gyártás. 4ekm-el ezelőtt került hozzám. nagyon szép állapot, látszik hogy folyton szervizelt, hűtött féktárcsák, minden működik stb. Pont emiatt nem értem hogy vétel után olajcsere és mostanra 3 deci újratöltést igényelt... Nagyon erős, szépen jár stb. Ennyit a rover fórum szerint se kéne hogy lenyeljen. Most jön az a bizonyos kérdés: arra gondoltam hogy én eléggé lent váltok el. Simán hagyom 1500 ról felkúszni és 2 ezernél el is váltok. Ezt szoktam meg. Mikor megvettem a kocsit 1800 alá engedve már fulladt és rángatott. Mostanra már megszokta és 1100-1200 ról gond nélkül jön fel bármely fokozatban. 875 az alapjárat. Nem lehet hogy én koptattam meg ebbe a tartományba a motort és emiatt kezdte el enni az olajat? Valószínű soha nem használták így. Okozhat ez bajt vagy lehet hogy mostantól beáll a dolog és holmi bejáratás feeling amit csináltam?

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

Új hozzászólás Aktív témák