Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz kisza25 #98538 üzenetére

    10-15+ éves autónál újkori árat vár el javításnál

    Nyilván ez több tényezős. De egy sérülés- (illetve fém esetén rozsdamentes) lökhárítónál, sárvédőnél, motorháztetőnél igen.

    Mert azzal én is egyetértek, hogy egy háromszor gittelt, öt rétegben fényezett, minden sarkán rohadó sárvédő vagy lökhárító esetén igenis jogos az avultatás.

    De ott van pl. az MX5. Ha valaki összeb..ná az elején, egy gyári fényezésű lökhárítót és egy alu motorháztetőt kellene cserélni. A biztosító a kora miatt tuti megpróbálná 50%-ra avultatni, pedig mind a műanyag lökhárító, mind az alu mocitető olyan, hogy ha nem törik össze, akkor konkrétan a világ végéig jó. Ráadásul még az autó értéke is csökkenni fog, mert eddig törésmentes volt. Szóval mindjárt buknék egy 100-as a javításon, meg még utána az autóm is kevesebbet érne. Ez azért kissé nonszensz.

    Szóval az avultatásnak, mint intézménynek van helye, de nem kor, hanem állapot alapján.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák