Új hozzászólás Aktív témák

  • Agyaggalamb

    csendes tag

    Íme egy történelemkönyv, hosszú post lesz, bocs :U

    Gondoltuk, kipróbáljuk a Hard fokozatot és a fekete könyveket, egyikhez se volt szerencsém már évek óta :)

    Indulás: Hard fokozat, négy ellenfél, medium (?) szárazföld, powerful magic.
    Arckép Rjak, öt halál, két sorcery, egy nature, alchemy, infernal power, halflingok.

    Mivel infernal power miatt vidámabb a nép, meg a halfling amúgy is békés jószág, az adót felvettük másfél pénz, 30% unrestre. Lázadót nem is láttunk végig, lehetett volna nagyobbra is, de nekem spec jobban tetszik, ha egyáltalán nincs rebel.

    Az eleje elég nyögvenyelősen indult, miután kiderült, hogy neutral gyíkarcokkal vagyunk körbevéve, akiknél komoly mennyiségű Javelineers volt halmozva. Közben találkoztunk Kalival, aki a nagy átfedés ellenére nem csereberélt, hanem inkább hadat üzent, kb 1410 körül le is kellett nyomni. Addigra meglett pár értelmes varázslat, a Life Drain és a Black Prayer minden csatában jól jött. Ami viszont nem jött be: a Lycanthropy meg a Wraith Form. Előbbi mire meglett, addigra már voltak mitril parittyások. A wraithformot meg csak egyszer használtuk, jóval később, orkokkal támadtunk elfeket, gondoltam a longbowmenek ellen jó lesz a wraithformos wywern, hát nem :)

    Addigra Oberic-kel is megvolt a kontakt, egymást nem is látták, így voltunk hárman a kontinensen, Kalit főleg ezért vertük le gyorsan, a kényszer ugye. Na a zöld mágussal hosszan állóháború ment, a határvárosainak a megtámadására lassan jött össze olyan erő, amivel támadtunk volna, közben mindig jött és morzsolgatott. Aztán fordult a kocka, amikor már elég jó ütemben készültek a mitril parittyásaink és az óriásteknősök melléjük, betörtünk végre az egyik városába. Na ott kezdődtek a problémák, amikor a slingers alapú haderővel láttunk Oberic részéről egy-két magiciant sasszézni, mondom ez nem lesz jó így :) Addigra sajnos elvesztettük Rakírt is, Obericnek egy szerencsés Crack's Callja elvitte, ez van.
    A fordulópontot két city spell hozta el, a Dark Rituals minden városban körönként 10-15 manát hozott be, a Wall of Darkness miatt meg barátaink nem tudtak belőni, jöttek a védelmis slingersekhez gyalog a papok ;)
    Azért Obericet vagy háromszor elűztük, mielőtt végleg kivégeztük volna, így megkaptuk a romokból a Change Terraint, a Webet és a Crack's Callt is, helyreállt a lelkibéke :D

    Közben Jafar barátunk is jött erősen valami lebegő hőssel, meg egy rakat sprite felderítővel, de aztán kiderült, hogy kapott egy szigetet, varázstorony nélkül, amin mind a hét városa halfling volt. Szóval nem nagyon látogatott meg minket, összesen háromféle egysége volt, de az tömegesen a nagy halfing városok miatt: sprite, halfling shaman és slingers. Persze mindenki elite és lucky. Na ez elég keserves volt, nem tudok igazán jó kombót ezek ellen, a szerencsepróbát szinte mindig megdobják, resist az egekben és lőnek.
    Úgyhogy végül készítettünk egy rakat paladint, akik kaptak Guardian Windet, azokkal bevettük Jafar tornyát (kb háromszor), kaptunk Flightot, jó volt. Onnan már nem volt gond, hogy volt egy városunk a szigetén, az összes város kapott Wall of Darknesst, amit csak bevettünk, így a közelharci egységek hiánya miatt nem foglalt vissza semmit. Aztán a szummonolt Mystic X pár cuccal a nyakában is berepült, szintén mindenféle rátéttel, azt is kitakarítottuk végül.

    Arcanus térkép:

    Még a Jafar fejezet vége előtt Sss'ra is beköszönt az egyik cölöpön, megnéztem az adatlapját, nem tetszett.. life könyvek, warlord, ajjajj.. gyorsan bedaráltuk az összes cölöpöt és raktunk rájuk mágusos-slingerses-paladinos csoportokat sokat.

    Itt előjött egy bug: cölöp védésekor nem mindig véd az összes védő, pedig nem volt Planar Seal se, semmi. Ja igen, ezért nem mentünk át Myrrorra már korábban, Sss'ra barátunk ugyanis gyakorlatilag folyamatos Planar Seal alatt tartotta a két világot.
    De aztán eltűnt a Planar Seal (magától vagy Jafar csinálta, nem tudni), gyorsan kapva az alkalmon átszivárogtunk úgy húsz paladinnal, meg átvontattunk három félszerzet szekeret is (Planar Seal alatt azért az Earth Lore még megy, ment persze az Awareness is), meg ami még jól jött, a Detect Magic és a Spell Blast :). Sss'ra párszor elkezdte kasztolni a Crusadet, nekünk meg nem hiányoztak az ultra elit war trollok (főleg az volt neki), azt folyton kilőttük. Szerencsére már Oberic elverése idejében leálltunk a kutatással és úgy állítottuk be a power elosztást, hogy a mana kb nullszaldós legyen, a többi mind skillre, úgyhogy skillből jobbak voltunk, mint a sárkány, ezért ment a Spell Blast mindig. A másik hasznosság a Drain Power: 50 manáért 50-150 manával megrövidíteni a sárkányt jó, csak legyen az enyém több.

    Wraith sajnos nem volt, azt a varázst nem kaptuk meg, csak a vége felé tudtunk Death Knightot idézni, meg Sky Draket (ezt kaptuk egy kék nodeban, amit négy kék sárkány meg pár dzsinn védett), de nem nagyon használtuk ki őket.

    Végül Sss'rat véletlenül vertük le, csak banish volt a szándék, volt még hat városa és egy node-ja is, a Spell of Mastery már rég megvolt, 15 kör lett volna a kasztolás, ha belekezdünk, de így csatában nyertünk. Mondjuk kb körönként képeztük ki Arcanuson kb két paladint, egy mágust és egy slingerst, csupa mitrillt, így minden második körben (hála az Enchant Roadnak az egész Arcanus síkon) egy komplett nyolcas bandát küldtünk át, Myrroron meg képződtek a Warlockok és a War Trollok, a Drain Power / Drain Mana segítségével meg kb nullán tartottuk a manáját, szóval addigra már nem sok esélye volt a lelkemnek, nem baj. Jó trükk: láthatatlan egységgel támadunk egy várost, nem csinálunk semmit ötven harci körig, az jó. Főleg ha az elején kasztolunk egy Drain Manát, ami az ellenséges varázshasználóktól körönként 5 manát leszív, beleértve az ellenséges varázslót is :D így egy "csatában" 20 manáért (talán) 250 manával rövidítjük meg Sss'ra készleteit :)

    Myrror térkép:

    4538 pont, 1441 szeptemberében.
    Önarckép:

    A Hard és a Normal közt némi tényleges nehezedést vélek felfedezni :K

    -- AG

Új hozzászólás Aktív témák