Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    Engedjetek meg egy upot, gondolván az újabb fórumozó stratégákra... a MoM megérdemli.

    UP!

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #51 üzenetére

    Na ja...:)
    Pár apróság.
    1. Mivel a gép nehezebb fokozaton mindig csal a diplomáciában, annyi csalást én is megengedek magamnak, hogy az első körben mentek egyet, nyomok pár kört (amíg összejön 30 mana), és elsütök egy Earth Lore-t (azaz felderítek egy képernyőnyi területet). Ha rossz helyre adja be a kezdővárost (15-ösnél kisebb fővárost lehetne építeni, vagy nincs a környéken jó hely 2-3 városnak), akkor új játékot kezdek; egyébként megjegyzem a helyét a következő városoknak, és a telepesekkel célirányosan oda megyek.
    2. Nem tudom írtam-e már. Minden csata max. 50 körig tart. Célszerű az elején csinálni egy-egy gyors egységet a városokba (lovast, stb.), és ha betámad legyőzhetetlen sereggel (pár tucat kör után, 6-8 élőhalott (csonti, zombi, ghoul, egy démon vezetésével)), akkor csak körözni kell vele, és 50 kör után eltakarodnak. Legnehezebb fokozaton életmenő lehet.
    3. Hősöknél sem szeretem a véletlenre bízni: Summon Champion varázslat, az utolsó kör végén save. Ha valami gagyi hőst dob, Load és újra. Még mindig a _jobb_ távolsági hősöket kedvelem leginkább (Warrax, Alorra, Malleus, Elana, Morgana, Yamrag stb.), de tény, hogy a throwing képességgel rendelkező, _fejlett_ hősök nagyon durvák, de ez látszik egy ultra elit Berserker esetében is. A legerősebb hős valszeg Roland (az armour piercing képesség first strike-kal kombinálva szintén ütős, lásd Paladin; de egy Iron Skin-es ultra elit Griff-fel is vertem már le Sky Drake-et).
    4. Fajok. Kedvenceim az elfek és a nomádok: szerintem velük lehet talán a legkönnyebben boldogulni.
    5. Könyvek. Általában 1 fehér, 2-2 zöld és sárga meg 3 vagy 4 kék szokott lenni (a legjobban bevált kombóról nehezen tudok lemondani: ezért szinte mindig Warlord vagyok).
    6. Szeretem kihasználni a bugokat is... ;] Guardian Wind nem dispel-ezhető (elvileg leszedi, gyakorlatban nem), a Chaos Channels pedig 2 helyett csatában 6 (sic!) Defense-et ad.
    +1: modern játékok. Szinte mindent lelőttél, ami említésre érdemes, kivéve a King's of Bounty-t (pedig ha jól láttam egy másik fórumon, elég durván nyomod...:D), illetve a Massive Assaultot. Személyes kedvencemként, meg kell említsem az Incubation-t és a Fallout Tactics-ot is.

    MoM Forever!

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • tdd587

    őstag

    válasz Egon #52 üzenetére

    [Ha nem volt még linkelve.]

    Nem teljesen világos, de lehetséges, hogy ezen keresztül nyomulva az ezernyi bug is javításra került. Nem működő varázslatok, képességek, tárgyak tulajdonságai stb. a neten van valami doksi erről, gyakorlatilag béta a szoftver.

    A legbiztosabb mégis az volna, ha megvenné a jogokat Sid Meier bácsi és kiadnák a Civ4 motorral. Ők legalább kijavítják a hibáikat és nem hagynak félbe projekteket.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #52 üzenetére

    Hehe, jó látni, hogy élünk, Egon:)!

    Már majdnem visszatértem MoM-ra, de a KB-t be akarom fejezni impossible + veszteség nélkül, ez már szívügyem. Lvl20 vagyok egyébként, egész jól sikerült belőni a karakterfejlődést, nincs töltögetés. Az a boss pók sem volt annyira durva, elsőre lement. Elfeknél vagyok most... azért már várom, hogy vége legyen, itt nagyon sokat kell harcolni ezen a szigeten, kicsit időhúzás feeling. MoM valahogy jobban piszkálja a fantáziámat... mondjuk ez háromhavonta megtörténik :).

    riplájok:
    1. Néha én is ingatom a fejem, ahogy a kezdővárost elhelyezi, az néha tényleg gáz. Nálam hangulatfüggő, néha van kedvem csakazértismegmutatomozni. Diplomácia: csalásra mire gondolsz?
    2. Ilyet még minidig nem csináltam... érdekös. Bevallom MoM-ot nemigen játszom impossible fokozaton, mert tényleg atomnehéz. Túl sok mindennek kell összejönnie, hogy nyerjek. Pölö diplomácia, ellenfelek, meg hogy milyen varázslatokkal jönnek. Ha egy korai arkangyal berepül, az sz*rügy. Nem beszélve a nódos-runios monszter spawnokról.

    Az a hsz amiben a KB nem volt benne, az vagy fél éves... nem is hallottunk még akkor felőle:)!

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #54 üzenetére

    Már majdnem visszatértem MoM-ra, de a KB-t be akarom fejezni impossible + veszteség nélkül, ez már szívügyem.

    Mazochista...:) Én még nem végeztem ki, első játék (sztem nem is lesz több, annyira azért nem jött be). Lvl 25 mage, és Karadort kellene seggberúgni. Sajna itt-ott elcsesztem a fejlődést, és nem érzem magam erősnek (különösen a Rage lett elrontva). A mágiám elég ütős (43-as Int), de csak 13-as Attack és 11-es Defense. Már egyszer lenyomtam a nekro erődöt, de a csapat fele odalett (főleg a papok és az inkvizítorok tűntek el). Gondoltam megyek nekro sereggel, de nagyon nem váltak be (jobb híján maradok az elfeknél, azt hiszem).

    Diplomácia: csalásra mire gondolsz?

    Hát arra, hogy 4 ellenfél esetén, érdekes módon pikk-pakk mindenki engem üt, egymással még akkor is jól megvannak, ha az egyiknek fekete, a másiknak fehér könyvei vannak...

    Bevallom MoM-ot nemigen játszom impossible fokozaton, mert tényleg atomnehéz.

    Hehe, szerintem meg jóval könnyebb, mint a KB hard-on... ;] :P A taktika: az elején telepesgyártás ezerrel, majd fejlődés (Builder's House, Granary, Smithy, Marketplace, Farmer's Market sorrendben, ezután rámegyek a pénzre). Hadi egység csak minimális, ami feltétlenül kell (1-2 egység városonként, nem több). 3-4 várost felhúzok, egy pár jobb semlegest elfoglalok az elején az alapegységekkel (Warlord képesség + Phantom Warriors, Confusion), és bekkelés ezerrel. Gyűjtögetem a manát és a pénzt, kutatom a varázslatokat. Ha megvan a Summon Hero, megidézek 1-2-3 hőst (Malleust, Morganát és/vagy Yamragot). Ezekkel leverem a gyengébb romokat (meg az erősebbeket is: Behemoth meg hasonló böszmeségek ellen Confusion - ha nem sikerül visszatöltöm). Kapnak egy csomó tappontot, én meg egy csomó pénzt és/vagy manát (főleg ha valami ütősebb kard vagy kalapács vagy ilyesmi (amit nem használok) a jutalom, és beválthatom manára). Aztán ha lejön a Summon Champion, jöhet a maradék 3-4 hős. Onnantól kezdve csak a fejlődésük üteme szabhat gátat a hódításnak, no meg a varázstárgyak (ha a hősök a fővárosban vannak - illetve ahol a megidézőkör található - , akkor jóval rövidebb ideig tartanak a varázslatok, mert besegítenek. Persze nem árt az a képesség sem, ami lefelezi a tárgyak készítését, illetve kell még sok mana. Ezért jók az elfek, és a nomádok: előbbiek több manát termelnek, mint a többi faj, utóbbiak meg sok pénzt, ami átváltható manára). Ha már meg tudom védeni a tulajdonomat, és adott Change Terrain illetve Transmute varikat, akkor brutálisan erős városokat hozhatok létre. Ha már tudsz 75 manás varázslatokat az adott instant elsütni, akkor már meg bírod védeni magad: 50-ért áthelyezed a megidézőkört a fenyegetett városba, 25-ért meg nyomsz egy World of Recall-t a legerősebb egységedre, és jöhetnek...
    Sztem a MoM-ban a bekkelés a jó taktika: az egész játék erre van kihegyezve. Pl. nem véletlen, hogy - a HoMM-mal ellentétben - a csatát a védekező fél kezdi...

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #54 üzenetére

    Jah, és kukkantsd meg a Massive Assault-ot! ;)

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Major_S

    csendes tag

    Megláttam a topikot és egyből felraktam. Xcom ufó után ezzel játszottam a legtöbbet lassan több mint 10 éve :R Nekem mindig is Rajk és a halál volt a favorit. Na első játékra sikerült is védtelenül hagyni egy pillanatra a fővárost és pár barbár le is igázta :B

    Justice!

  • Egon

    nagyúr

    válasz Egon #55 üzenetére

    Még egy pár apróság.
    Mivel maximalista vagyok, arra törekszem, hogy minden hősömön fullos varázstárgyak legyenek. Ennek érdekében az összes varázstárgy megidézett (Create Artifact, az Enchant Item nem jó!). 4 db távolsági harcossal szoktam menni (nekik varázsbot kell, no meg fejenként 2 gyűrű), illetve Warrax-nak a bot mellé 1-1 gyűrű és páncél, Alorrának ugyanez, csak bot helyett íj.
    A varázsbotoknál +6 Attack, Flaming (még +3 Attack), +3 Defense, és valami szabadon választott, hogy ne egyforma botok legyenek (+4 Spell Save, stb. de mindenből a max).
    A páncéloknál a lemezvérteket érdemes preferálni: plusz defense bónuszt adnak (illetve tetszik, hogy +4 Movement-et is rájuk lehet akasztani). A gyűrűknél alap a +4 Attack és Defense, illetve a +3 Movement, meg egy szabadon választott tulajdonság.
    A 6 hősből álló csapat így 8 Movement ponttal rendelkezik (Alorra és Warrax 9-cel), és így a Sky Drake-ek kisakkozása sem nehéz (akiken - a mágia immunitás ellenére - fognak a lövedékek ezekkel a botokkal). A csapat természetesen kap egy Pathfinding-et és egy Water Walking-ot, így 16-ot tudok lépni velük körönként (Wind Walking-gal "csak" 9 lenne, és sokkal többe is kerül a bevarázslás és a fenntartás - igaz, cserében nem a leglassabbhoz igazodik a csapat sebessége).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz Egon #58 üzenetére

    Egyébiránt szvsz elég sokféleképpen lehet boldogulni. Egyszer a játék elején beállt hozzám 3 db Wolf Raider. Warlord voltam, és ha jól emlékszem, már eleve volt 20 tappontjuk. Végigtrappoltam velük a térképen (hármat lépnek körönként, az elég jó), és pikk-pakk levertem mindenkit (Ultra Elit egységként szinte minden nagyon jó, ezek meg azért az alapegységeknél erősebbek voltak). Persze a node-okat elkerültem, meg szerencsémre nem akadtam össze Paladinnal, vagy éppen Pikemen-nel, de pl. az íjászokat nagyon gyorsan lerendeztem (általában a 2. körre odaértem, és közelharcban esélytelenek).
    Érdekes az egységek relatív ereje is. Sok egység nem éri meg az árát. Pl. a törpéknél a Golem elég gagyi, a Hammerhands sokkal használhatóbbnak tűnik. A trolloknál a War Troll a nagy kedvenc. A beastmen-eket nem szeretem (a kentaur és a mino is felejtős szerintem), a sötételfeknél szinte mindegy mit favorizálsz (nagyon ütős mind). A sárkányoktól leginkább a Doom Drake jött be, bár nagy veszteségek tudnak születni (jól jön az Adamantium, ha van). Az összes repülő lény érzékeny a távolsági fegyverekre, ezért nem szeressem őket. A fenti világban bírom a Longbowmen-eket, a papokat és Pikemen-eket, a Paladin-t és az Elven Lords-t, a parittyásokat, a Horsebowmen-eket, a Griffeket, a Ranger-eket, a Berserker-eket és a barbár lovasokat (a throwing nagyon ütős képesség), a Wolf Raider-eket. A szarvasbogár, a sárkányteknős és a Jovelineer sem rossz végülis (bár az első kettő ütős Attack és Defense értékeire erősen rácáfol, hogy egy Paladin sz*rrá szedi őket). Az orkoknak nincs egy darab normális egységük sem.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Major_S

    csendes tag

    Végig is daráltam elsőre egyszerű kis végigjátszás chaos mágiával semmi extra de játékélményben simán überelte a company of heroest amit nemrégen játszottam végig ;]
    a kedvenc hősöm az első Theira volt alatta pedig a mágusom a végén már csak a 6 hős partyval ellenállás nélkül haladtam majd belekezdek nehéz fokozaton is ezután csak kellett a bemelegítés na.

    Justice!

  • Egon

    nagyúr

    válasz Major_S #60 üzenetére

    Hajrá! :)
    Milyen fajjal voltál?

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Major_S #60 üzenetére

    Szééép:)! Így tovább!
    (Én még KB még mindig... :/)

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #62 üzenetére

    Úgy eltűntél, már kezdtem aggódni...:)

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    Nah, a hétvégén félbehagytam a KB-t, és elővettem a Mom-ot. Impossible fokozat, 4 ellenfél, nagy játéktér, normal node-os mágia. Tauron-t választottam, 1 life, 2-2 chaos és nature, meg 3 sorcery könyvvel, és a szokásos Warlord képesség mellé Artificer-t, fajnak elfet.
    Mint utóbb kiderült, egy nagy kontinensen voltam még két ellenféllel, ketten meg a Myrran-ban. A közelebbi ellenfélt (ember fajjal volt) szerencsésen agyonvertem az elején: az alapegységekkel ott állomásoztam a fővárosa mellett, és amikor kijött a 4 db Sprite-jával, gyorsan rajtaütöttem...:) Nem volt egyszerű csata, még elit egységekkel sem: a lándzsásom odalett, de a kardos túlélte (éppenhogy). Tűzelementált idéztem, és azzal védekeztem (ghoulja is volt, az ellen meg nem jó a fantom harcos). Ez idő alatt létrehoztam 2 új várost is. Ezután jött csak a neheze. Miután eltelt egy kis idő (2 db hőst tudtam megidézni, Malleus-t és Morgana-t), minden játékban maradt ellenfél hadat üzent, (ráadásul egymásnak is, tehát elvileg mindenki ütött mindenkit). A gyakorlatban ez azt jelentette, hogy a velem egy kontinensen levő, sajna Warlord és Archmage képességekkel, no meg sok kék könyvvel rendelkező ellen megindult felém mint állat. Óriási mázlimra, beállt pár egység pénzért (a legjobbnak egy Wyvern bizonyult, mivel gyors és repül; de jött még 1 db klackon swordsman meg egy hős is), de így is necces volt. Az egyik ellenséges csapattal (5 db elit barbár lovas meg 3 db klackon kardos vagy alabárdos) kb. 10 csatát vívtam, mire sikerült leverni (a wyvernnel szaladgáltam körbe-körbe 50 körön át, és nagyritkán leszedtem 1 lovast: a throwing képességnek köszönhetően a barbárok tudják támadni a repülő egységeket is). Már majdnem elfogyott az összes manám meg aranyam (óriási mákomra, egy levert romban találtam egy pálcát, amit 1500 manáért be tudtam olvasztani; ha az nincs simán levernek), amikor is neki is fogytán volt, és előre tudtam törni a 2 távolsági hősből álló seregemmel. A taktika: mivel sokkal több spell pontja van, mint nekem, az összes manáért varázsolok egy Counter Magic-et, és imádkozom hogy ne varázsolja át (sajna az archmage képességének köszönhetően, gyakran sikerül neki, de szerencsére ő is csak Counter-t varázsol, vagy gyógyít).
    Most ott tartok, hogy elfoglaltam egy városát, megidéztem 2 Champion-t (pár kör és lejön a 3. is), a két kezdő hős már super hero, az ember városomban tudok Paladin-t csinálnio, szóval talán kicsit hátradőlhetek...:D
    Summa summarum: nehezebb, mint amire emlékeztem.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • tdd587

    őstag

    válasz Egon #64 üzenetére

    Azért amikor már mindennek össze kell jönnie, hogy egyáltalán életben maradjon az ember - az szerintem már nem szórakoztató. Nekem pont az általad leírt kínszenvedés az, ami értelmetlenné teszi ezt a fokozatot. Impossible = csak akkor nem töltesz vissza 5 percenként állást, ha nagyon nagy szerencséd van.

    Ha egyszer sem töltötted vissza, akkor nem szóltam...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #64 üzenetére

    Ne kísérts, ne kísérts:)))! Már nagyon unom, de hát be kellene fejezni... szép sztori eddig, érdekel a folytatás. Én nagyon jól emlékszem, milyen nehéz ez a fokozat, nem szeretem igazán. Leginkább az zavar be, amikor egy nódból vagy ruinból kipattan egy rohadt erős sereg. Na akkor vége van. Mikor az első körökben megjelenik egy csapat fantomharcos a főváros mellett... phű.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz tdd587 #65 üzenetére

    Nyilván sokszor töltöttem vissza az állást, ez természetes...:)
    Tény, hogy sokat szívtam, de meg kell mondjam, ezt részben magamnak köszönhetem, részben meg pár dologban nem volt szerencsém. Az az ellenfél, amelyik a legtöbb gondot okozta/okozza, klackon fajjal indult. Nagy szerencséjére, elfoglalt egy csomó semleges barbár várost (ebben a játékban zömében ilyen fajt osztott a gép), és a throwing képességük miatt szívtam a legtöbbet. Az is ritka, hogy Warlord a gép (pláne ősmágussal párosítva). Nem volt szerencsém a varázslatokkal sem: se gyógyítás, se láthatatlanság, se repülés stb., de még egy egyszerű Guardian Wind-re is sokat kellett várnom (hálistennek távolsági fegyvereket használó egységekkel csak sokára jött). Azt a hibát is elkövettem, hogy beválasztottam az Artificer képességet: semmi hasznát nem vettem, ellenben jól jött volna még egy kék könyv. Ezen túlmenően, a városfejlesztésre és gyors varázslatkutatásra irányuló, defenzív stratégiám sem a legjobb ezen a fokozaton (sokkal több katonai egységet kellett volna legyártanom).
    Amúgy meg - engem legalábbis - kárpótol a sok szenvedésért az, amikor a félisten hősökkel szétrúgom mindenki hátsóját. :D

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #66 üzenetére

    Sok minden nem történt, de annyit játszottam, hogy komolyan elmaradtam a dolgaimmal...:(
    Már megvan mind a 6 hős, elfoglaltam pár node-ot is (sajna a zömét már leverte az ellen, legalábbis a kezdő kontinensen). A hősök fejlődtek szépen (jelenleg kettő demi-god, a többi meg asszem grand lord). Találtam 2-3 varázstárgyat is (egy maxos gyűrűt, a többi semmi extra, 1-2 attack meg defense). A pénzügyi helyzet nagyjából stabilizálódott: olyan 9K aranyam és 2K manám van. Azt elfelejtettem említeni, hogy már korábban kaptam egy új képességet egy romban, aminek segítségével 1:1-ben válthatom az aranyat manára (ez nagyban segített megidézni a jobb hősöket).
    Már kétszer elfoglaltam a fővárosát az engem támadó ellenfélnek, hálistennek mindkétszer visszatért (így már 4 varázslatot elszedtem tőle, köztük van a gyógyítás is végre). Illetve lenyomtam harmadszor is, de akkor nem varázsolt Spell of Return-t, így inkább visszatöltöttem az állást és békén hagytam (a hülyéje nem kötne békét véletlenül sem, hogy végre tudjak varikat cserélgetni). Hálistennek beadta a Transmute varázslatot, így az egyik jó kis városomban (ahol eredetileg arany, ezüst és szén is volt) tudtam csinálni aranyat, gyémántot és mitrillt (elf városról van szó, így szét tudtam hinteni pár ütősebb longbowman-t pár városomban).
    Jelenleg 7 városom van (ezek szinte mind fullra kiépülve - pár épületet persze nem szoktam megépíteni -, már aranyat termelnek). 4 elf, 2 ember és 1 barbár. A városokban zömében 2-3 fős ultra elit védőegységek vannak (kivéve a barbárt, ahol csak veterán egységek, igaz 4 db). A hősökkel a romokat fosztogatom éppen (mivel nem adott Pathfinding-et, jelenleg Wind Walkinggal ötöt tudok lépni velük). Próbálok könyveket találni, mielőtt elfogynának a kikutatható varik (már csak 4-5 db van a Spell of Mastery-ig).
    A Myrran-ban már rég eldőlt a harc: a sárkányokkal meg 10 vagy 11 halál könyvvel induló fél nyert. Folyamatosan 30K a manája, emellett állandóan fenntart 4-5 global varázslatot is (halálra idegesít, hogy 50%-kal többe kerülnek a fehér és a zöld varik). Ráadásul időnként ráver egy-egy Pestilence-t a fővárosomra, amit nem győzök leszedni (legutóbb max. manás Disenchant True-val nem sikerült elsőre leszedni - na ez a szemétség). Emiatt valszeg meg fogom keresni a fővárosát, és alaposan hátsón billentem majd.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz Egon #68 üzenetére

    Ez már az a stádium, amikor tulajdonképpen meg van nyerve a parti, csak idő kérdése a lebonyolítás. Csinálhatnám azt is, hogy kiválasztom a 3 legjobb várost, azt bevédem 2-2 hőssel, és bekkelek addig, amíg meg nem idézem az összes szükséges varázstárgyat. Ha közben leverik a többi várost, hát legyen: max. tovább tart a sok idézés. Ez alatt le lehetne gyártani 6-8 ütősebb egységet (pl. a longbowmen + paladin vagy elf lord kombón kevesen jutnak át), amivel aztán bevédi az ember a fővárost, aztán megindul a hősökkel (amik ennyi idő alatt félistenek lesznek), és csak a térkép széle állítja meg.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz Egon #68 üzenetére

    Mellé ment

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    Szerintem elvarázsolja a Spell of Mastery-t a Myrran, lazán. Csodálkoznék ha nem így lenne.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • tdd587

    őstag

    válasz HaaS #71 üzenetére

    Na de akkor megindul a hősökkel és kiüti gyorsan a fővárost és akkor megszakad a varázslat. Persze ha ő is demi-god hősökkel védi a tornyát, akkor gáz lehet...

    Egyébként úgy látom, hogy idézett lényekkel nem is operálsz. Azért egy-két komolyabb lénnyel már lehet aprítani, igaz azok nem fejlődnek és demi-god hősök ellen még a sárkány is kevés. De olyan szép...

    Mondjuk én akkor néztem nagyot, amikor egy csapat death knight lenyomott egy Great Wyrm-et. Ami azért valjuk be elég harapós egy jószág...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • tdd587

    őstag

    Azért ez durva [mennyi] dologra kell itt figyelni... és ez csak a varázsolgatós rész.

    2.16) Spells to Avoid
    -------------------------------------------------------------------------------

    Spells the player should NEVER throw:
    Famine (absolutely no effect)
    Cloak of Fear (works backwards, ENTIRELY against the player)
    Subversion (works backwards, or at best is worthless)
    Suppress Magic (supresses a Spell of Return)
    Spell Ward (ONLY keeps out creatures, has NO other effect)
    Flying Fortress (only hurts the player)

    Spells the player should never throw under these circumstances:
    Word of Recall / Recall Hero on a regenerating unit (no effect)
    Word of Recall / Recall Hero if you need to use the hero soon
    (it ends up with 0 or even negative figures left)
    Chaos Channel on barbarians (you lose the thrown weapons)
    Doom Mastery while producing new barbarians (lose thrown weapons)
    Metal Fires while all units are chaos channelled (no effect)
    Confusion, Creature Binding, Animate Dead on *all* of the
    powerful creatures in a battle (you'll get no fame)
    Animate Dead on any dead enemy units (they come back on his side
    after the battle is over)
    Water Walking on a unit with Wind Walking (it overrides it)
    Path Finding on a unit with Wind Walking (it DOESN'T override it)
    Enchant Item / Create Artifact enchanting any of the following:
    Cloak of Fear (works backwards, against the player)
    Doom (cuts attack strength in half)
    Invisibility (no effect in combat)
    Wraith Form (only gives you water walking)

    Spells the player should throw only with great caution (crashes the game):
    Magic Vortex (don't throw too many in one battle)
    Call Lightning
    Raise Dead
    Animate Dead

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • HaaS

    addikt

    válasz tdd587 #72 üzenetére

    Hogyne, ha ugyanazon az oldalon lennének, akkor ez mindenképp működik. Amennyire én emlékszem az impossible fokozatból, ott egy elhúzódó játéknál olyan mennyiségű egységet tömörített az átjárókhoz, hogy az elképesztő. Lehet, hogy demi-god hősökkel ez sem gond, nem tudom. Ha van plane shift, akkor oké, de ahogy olvastam, nem valószínű.
    Igazából azt is furcsállom, hogy eddig nem kezdte el a myrran, ha ennyire erős. Ki kell majd próbálnom.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz tdd587 #72 üzenetére

    Igen, jól látod: a hősökkel megütném gyorsan...:) Amúgy már le is nyomtam egyszer: elszedtem tőle 15K manát, ami jól fog jönni a varázstárgyak megidézésénél. 9 db Death Knight-tal védte a várát, ami akár gondokat is okozhatott volna, ha ostoba módon nem lett volna várfal a városban, amit még ostobább módon sosem hagy el (a gépnél még sosem láttam demi-god hősöket). Amúgy a csúcs az volt, amikor egy korábbi játékban 9 db Demon Lord védte a városát, az azért húzós volt...:D
    Már összeszedtem 2 db plusz könyvet is (1-1 fehér és sárga).

    Jól látod: nem szoktam idézett lényeket használni (csak tűzoltásra: ha mondjuk szinte semmi védelem nincs a városban, és látom hogy 2 kör múlva a nyakamon az ellen, megidézek egy War Bears-t vagy valamit, amivel kibekkelhetem a támadást). Egyrészt a játék adott szakaszaiban egyszerűen másra kell a mana (az elején még túl kevés van belőle, utána a hősökre kell stb.), másrészt sajnálom rá ellőni a "készültséget" (ha hirtelen kellene egy Dispel típusú vagy egyéb varázslat), harmadrészt annyira nem tartom őket effektívnek (ami tényleg az, az elég drága). Előszeretettel használom viszont a csatában megidézhető lényeket (többek között ezért nem tudok lemondani a kék könyvekről), a fő kedvencem a Phantom Beast (annyira jó, hogy csak na).

    A Great Wyrm-et nagyon utálom ellenfélként, ugyanakkor könnyű átverni (egy hősre rámondok repülést vagy láthatatlanságot, és apránként lelövöldözöm). Akit még nála is jobban utálok, az a Sky Drake (mivel repül, gyors, illúzió- és mágia-immunis, nem jönnek be a trükkök, ráadásul lelövöldözni is nehéz). Volt egyszer a Myrran-ban egy node, amit 9 db Sky Drake őrzött (dobtam egy hátast). Persze visszamentem később, amikor már sokat tudtak lépni a hősök, és - némi csali-légelementál segítségével - végülis gond nélkül lelőttem őket (Alorra nyílvesszeje, és általában a nyíl- és parittyalövés különösen hatékony ellenük).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #74 üzenetére

    Volt olyan átjáró, amit még le sem vert, pedig nem szigeten volt (egyik oldalon sem), és nem is védte olyan húzós sereg.
    Közben nagyjából felderítettem a Myrran-t is. Ott is egy hatalmas kontinens van. Az a vicces, hogy a gyengébbik ellenfél (piros) már jóideje csak egyetlen várossal rendelkezik (hacsak nincs valahol eldugva még pár városa, mindenesetre a nagy kontinensen nincs csak egy), háborúban áll az erősebb féllel (lila), aki mégsem veri le... :F
    Szerk.: van Plane Shift-em, nemrégen kaptam... ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    Ha már a varázslatoknál járunk: kinek mi a kedvence? A magam részéről nagyon nehezen tudok dönteni, azért is szoktam négyféle színű könyvet vinni (egyszerűen nem tudok lemondani a Phantom Warriors-ról, a Confusion-ról, a tűzelementálról, az Earth Lore-ról, és a jó eséllyel bejövő egyéb varázslatokról; a teljesség igénye nélkül: Chaos Channel, Warp Wood, Guardian Wind, Flight, Invisibility, Holy Armor, Healing, Transmute, Change Terrain, Guardian Spirit, stb.).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #77 üzenetére

    Nálam egyértelműen Heroism. Félelmetes fegyver a legelső pillanattól és nagyon sokáig.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #78 üzenetére

    Hát, ha ennyire tetszik a Heroism, akkor próbáld ki egyszer azt, hogy sok fehér könyvet viszel a Warlord mellé, és elsütöd a Crusade spellt, ha megkapod (ami gyakorlatilag rápakol egy szintet a Warlord-re, azaz 20 tappontal elit, 60-nal ultra elit, 120-nál pedig champion egységeid lesznek).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #79 üzenetére

    Mire megvan a Crusade, ami nagyon ritka spell, asszem 1000 mana körül van, addigra már általában egyenesben vagyunk:). A Heroism attól tetszik, hogy alapból 100 mana, csatában meg 20. A tojáshéjjal a seggükön az elf íjászok azonnal bevethetőek, harapnak:)!

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #80 üzenetére

    Hát nemtom...:) Az elején nem szoktam tápoló csatán kívüli varázslatokat bevetni, mivel a folyamatos mana-igény igen megterhelő. Ezért szeretem a Chaos Channel-t: nincs manaigénye (igaz, cserében véglegesen eltorzítja az adott egységet, és egy csomó tápoló varázslatot nem tudsz rá mondani ezen spell után). Csatában meg inkább Confusion vagy Phantom Warriors az elején (kezdetben úgysincs elf íjászom, max. a legnehezebb fokozaton. Mivel túl lassúnak találom a tappont növekedését, ami ugye normál esetben körönként 1 pont, mindig halogatom az egységgyártást: na még egy Fighting Guild, na még építsük meg az Alchemist Guild-ot is: legyenek mágikus fegyvereik, na még a War College-t is stb.).
    Egyébiránt túl sok tapasztalatom nincs a Heroism-mal, de arra határozottan emlékszem, hogy egyszer bejött egy semleges elit swordsman-nel az egyik városomba, nekem meg egy zöldfülű kardosom volt, akire rámondtam ezt a spellt, de szerencsétlenje csúnyán le lett nyomva. Ebből levontam azt a (lehet hogy téves) következtetést, hogy az ily módon feltápolt egység nem lesz teljes értékű elit egység, innentől kezdve meg nem érdekelt különösebben.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #81 üzenetére

    Hát én semtom... :)! Próbáld ki egyszer, nekem bejött. Nem annyira durván, mint a Civ IV-ben, de mégis sokat számít a játék eleje, területfoglalás, neutral várfoglalás. Phantom Warriors szintű hatalmas lökés a Heroism.

    A legjobb hír mégis az, hogy a KB-t lefejeztem, szóval én is vissza MoM-ba!

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • HaaS

    addikt

    Várjál, akkor még csinálom neki a reklámot:D!

    Egyrészt kényelmes, mert ha az egység ténylegesen eléri az elite szintet, akkor a spell, eltűnik, nem marad rajta, nem kell vele foglalkozni. És mivel imádod az über hősöket (ki nem:K?), vegyük azt is számításba, hogy hősökre is varázsolhatod... így már biztosan érted, miért olyan hasznos:)! (Ha véletlenül bejön Zaldron első hősnek és rávarázsolod, elég ha bent csücsül a főtoronyban... mivel ily módon tudása hozzáadódik a tiedhez... hát _hatalmas_ for, a játék első köreitől.)

    A káosz csenel az tényleg nem rossz, asszem ott kellett imádkozni mindig, hogy repülést adjon. Amellett hogy tovább nem boostolható az egység, ha jól emlékszem nem is gyógyul/gyógyítható. Ezt is le kell ellenőriznem:)! Jó, hogy annyi szpell és szabad könyvválasztás van, lehet (újra)tanulni mindig:).

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #83 üzenetére

    Kipróbálom majd.
    A Chaos Channel-es egység gyógyul (azt nem tudom hogy gyógyítható-e), viszont tápoló varit (pl. Holy Armor és Weapon, Iron Skin, Flame Blade stb.) nem lehet rá mondani (de ha előtte mondod rá, akor rajta marad...). Viszont egyáltalán nem a repülést favorizálom, hanem a defense-t (Demon Skin). Ha nem azt ad, akko jön a legnagyobb varázslat az egész játékban (Load).
    Ami még eszembe jutott a varázslatokkal kapcsolatban: imádom a zöld könyveket is. A felszín-átalakító varikról már volt szó, de nagyon hasznos egyéb cuccaik is vannak. Mivel szeretem a távolsági egységeket, nagy ellenségeim a gyors egységek, akik előbb odaérnek minthogy lelövöldözném őket. Ellenük remek a Web, illetve az Earth to Mud. Óriási cucc a Regeneration. Ha rámondod egy csapatra, elég az egyiknek túlélni a csatát (pontosabban még az sem kell: elég a döntetlen is :D), és minden egységed ott fog tündökölni, ráadásul max. HP-val. A megidézhető lényei is elég jók (Colossus, Gorgon stb.).

    Szerk.: a KB-ről írhatnál pár dolgot a topicjába itt a fórumon. A legjobban az érdekelne, hogy milyen egységek jöttek be neked.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #84 üzenetére

    Egyelőre bemelegítésnek csak normálon kezdtem egyet (nem töltök vissza állást, ennyi a nehezítés), de a jól bevált módszert használom. Emlékszel, a managyártásos dolog. Alchemy, artificer, runemaster... valahol meglesz az a hsz, ha nem, szólj. Imádom körönként duplázni a befektetett manát... immádom.

    Tényleg azt hiszem írtad, hogy a create item/artifact nem jó... igazából annyira nagyon nem értem, hogy meg sem mertem kérdezni miért. Olyan itemeket csinálsz, amilyeneket akarsz... én csak előnyét látom. Most pölö egy hősöm van csak (így dobta a gép, ez van), B'Shan, az egyik leggyöngébb, de egyedül megy városokat foglalni, a fősereg csak mágustornyok ellen van bevetve. Együtt lenyomják a mágust, B'Shan körbeszalad, lenyomja a neutrállá vált városokat és mire felzárkózik a fősereghez, addigra azok már ott vannak a következő ellenfél tornya alatt.
    Nulla fenntartással B'Shan stoningol az íjával (+damage és +hit), pajzson van resist element, resist magic, +nemtomhány def, és a gyűrűje +sok movement, endurance, water walking. Ez utóbbi a legelső kreált cucc volt, csak Create Item, nem Artifact. Szerintem tökjó dolog.

    1410 júliusában elvérzett az első, 1411 júniusban a második ellenfél, épp a harmadik feje felett gyülekeznek a felhők. A myrran nem tudom mit csinál, egyelőre nem tudok/akarok átmenni. Remélem nem túl nagy földrészen kezdett.

    Épp most kaptam meg a Gorgont a második eltávozott varázslótól. Az első Rjak volt, ghoulokra pazarolta a drága manát... pórul járt. Valszeg a harmadikat is sikerül majd lenyomni, aztán benézek néhány ruinba, hátha van valami értelmes... eddig sajnáltam rá az időt. (Lerohanásos taktika nagyon könnyű ezzel a bejáratott kombóval.) Még hagyom a myrrant erősödni, nem zavar sok vizet... majd ha átjön, akkor. Igazából a nódolás/ruinolás a kedvenc részem, hátha könyv van benne, vagy hiró... magasabb fokozatokon abszolút nincs rá idő, szóval most élvezkedem.

    Itt nem néztem a KB fórumot, majd most... okéj.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #85 üzenetére

    "Tényleg azt hiszem írtad, hogy a create item/artifact nem jó... igazából annyira nagyon nem értem, hogy meg sem mertem kérdezni miért. Olyan itemeket csinálsz, amilyeneket akarsz... én csak előnyét látom."

    Két dolog van. Egyrészt az Enchant Item spellel gyengébb cuccokat tudsz csinálni, mint a Create Artifact-tal (pl. a varázspálcára csak asszem 3 vagy 4 attackot tudsz rárakni, míg a Staff-ra 6-ot), ezért én az utóbbit preferálom.
    Másrészt maga az Artificer tulajdonság nem jött be a legutóbbi játék során, mivel egyszerűen nem volt elég manám sosem (ha körönként kapsz legalább egy támadást, úgy, hogy van 4-5 városod, még nem termelsz 50 manát egy körben, de folyamatosan nyomnod kell egy 40-50 manás Counter Magic-et, hogy ne nyomjanak le (mivel neki van 100+ spell pontja, és előszeretettel idéz pl. Phantom Beast-et...), akkor esélytelen az idézés).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #86 üzenetére

    Artificerrel mindkét varázslatot megkapod, és így az Enchant Item gyakorlatilag fölösleges: cserealap, hiszen mindent meg lehet csinálni Create Artifacttal amit Enchant Itemmel, ugyanannyi manába kerül. Jól jön az elején beszerezni néhány fontos spellt. A Create Artifactot általában nem adom:)!

    Nem elhanyagolható tény, hogy a legtöbb varázslatot, amihez könyved van, Create Artifacttal bele tudsz préselni egy cuccba. Tehát a varázslatot még használni sem tudod, mert valahol a könyvben van, de cuccba már belepakolhatod. Aztán ott van az is, hogy spelleket, töltetekkel is belerakhatsz. Pölö egy bot, amiben vár 5 darab Phantom Warrior, hogy megidézd, minden csatában. Szintén elég jó.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #86 üzenetére

    Kihagytam: a mana azért nem probléma, mert ezzel a kombóval egy 50 manába kerülő +2-es sword azonnal beolvasztható: ez plusz 100 manát jelent. És elég korán már körönként megy: először +1-essel (38 mana -> 75 mana), aztán +2 és így tovább.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #87 üzenetére

    Artificerrel mindkét varázslatot megkapod, és így az Enchant Item gyakorlatilag fölösleges: cserealap, hiszen mindent meg lehet csinálni Create Artifacttal amit Enchant Itemmel, ugyanannyi manába kerül. Jól jön az elején beszerezni néhány fontos spellt. A Create Artifactot általában nem adom

    Igen, tudom, de mivel ezek szürke (Arcane) spellek, mindenképpen meglesznek előbb-utóbb (persze idő kikutatni őket, illetve én is ezekből szoktam adni, ha cserélni kell - mondjuk én szívfájdalom nélkül odaadom mindkettőt. Elég sokat szoktam cserélgetni, mivel szinte mindenkivel tudok: négyféle színű könyvvel csak a full fekete esik ki, de az meg nehezebb fokozatokon nagyon ritka).

    Nem elhanyagolható tény, hogy a legtöbb varázslatot, amihez könyved van, Create Artifacttal bele tudsz préselni egy cuccba. Tehát a varázslatot még használni sem tudod, mert valahol a könyvben van, de cuccba már belepakolhatod. Aztán ott van az is, hogy spelleket, töltetekkel is belerakhatsz. Pölö egy bot, amiben vár 5 darab Phantom Warrior, hogy megidézd, minden csatában. Szintén elég jó

    Jogos. Én a Mass Invisiblity-t szeretem belerakni, mivel rengeteg manába kerül, sokáig csak egyszer tudom elsütni, illetve az adott hőssel varázsolva, az összes manája elmenne erre.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #88 üzenetére

    Igen, ez nagy ötlet, csak picit sajnálom a Warlords képességet.

    Szerk.: közben megnéztem, és látám, hogy mindhárom képesség csak 1-1 pick pontba kerül...:) Hmmm, asszem megvan a következő kipróbálandó kombó.
    Egyébként ha a node-okban kapok új képességet, a legjobban a Node Mastery-nek szoktam örülni: olyan jó érzés káosz spelleket nyomatni Sorcery node-okban...:D

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #90 üzenetére

    Jaja, plusz még warlord vagyok én is... a 3x2 könyv nagyon kevés, de normál fokozaton elmegy. Ha valami címet kihagysz, akkor azonnal wind walkingot is tudsz itembe pakolni, estleg fire breathet... hosszú a sor, érdemes próbálgatni. Könyvválasztástól függ.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • HaaS

    addikt

    Ezek a nyarak ezek ígéretesek, a hadjáratok mind sikeresek... 1412 július, és ismét kevesebben vagyunk egy Hórusszal. Itt szeretném megköszönni, hogy annyi szép várost épített nekem a három másik ellenfél. Köszönöm.
    Lehet, hogy újat kéne kezdeni, ez így normálon már túl könnyű... évente egy ellenfél... (halkan mondom: veszteség nélkül:) ). Kellene örülnöm a Change Terrainnak, amit kaptam, de már tökegyedül vagyok ezen az oldalon, szóval kiegyezek a myrrannal egy döntetlenben. Neki is lehet egy jó nyara:P!

    Azért még befejeztem a fullos B'Shan íjat (azóta sem jött hiró, bár tudnék megidézni, 225 mana az semmi.) +6 attack, +3 defence, +3 to Hit, Stoning. Jól áll a kezében;]. Használni már nem fogja...
    Na megyek hardon is egy kört, aztán ha nagyon elbízom magam én is belevágok egy impossible-be, de az nem szokott annyira vicces lenni.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • HaaS

    addikt

    Tumu kiugrott egy ruinból... három tapasztalati ponttal (három kör kellett a Heroism-hoz) így néz ki, gyatyeszban:

    Hát nem édes:)?

    [ Szerkesztve ]

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #93 üzenetére

    Nem szeretem, ez egy tök béna ürge...:)
    A mostani játékban én is megkaptam őt: pénzért állt be a játék elején, de miután megidéztem pár jobb hőst, jól elzavartam őt.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Szabtom

    senior tag

    Micsoda topik! Jo, jogy ratalaltam. :C
    Ma este asszem, hogy MoM lesz, meg Panzer General, felreteszem a hipermodern jatekokat. :DDD
    Elkezdek egy Nature+Chaos varazslot, talan Warlord+Channeler featekkel. Csak normal fokozaton fogom tolni, nem szeretem, amikor szenvedni kell, inkabb egy egeszseges kihivast keresek, meg egy kis szerepjatekot is beleviszek. :)

  • tdd587

    őstag

    válasz Szabtom #95 üzenetére

    Ha végre leülök elé, akkor nekem Myrran lesz meg sok nature könyv. Odaát minden sokkal érdekesebb. Csak az 3 pick elég sok...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • Egon

    nagyúr

    válasz tdd587 #96 üzenetére

    Na ez az... 3 pick rengeteg erre.
    Anno kísérleteztem olyannal is, hogy Myrran és fajnak elfek, és láss csodát: működik...:) Némi szerencsével, a kezdő város környékén lehet Adamantium. Nem kell más, csak egy Alchemist képesség, egy sawmill, és a longbowmenek gyorsan letarolnak bárkit...:D
    Amúgy Myrran-ban nagyjából adott a fajválasztás: a sötét elfek csúnyán aláznak bármi mást. Persze villámháborúra alkalmasabbak a trollok vagy a törpék, de ha elhúzódó harcra készülnék, max. a sárkányok rúghatnának még labdába nálam.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #94 üzenetére

    Nem igazán Tumu a lényeg, hanem a Heroism:). Armsmaster x8: ha semmit nem csinálsz vele és csücsülteted a városban, ahol az normál egységeket gyártod, hát az utóbbiak elég komolyan lépkedik a szinteket.
    Azóta mondjuk már van egy Holy Avenger + Stoningos kardja, +sok satöbbivel, már vagdalkozik vele...

    Szerk: a repülést miért nem szereted? Földi egységek csak nézni tudják őket... nálam aki teheti repül... pláne hogy 63 manáért megvan egy Flightos artifact, azaz 3 movement, +1 sight alapból, egyéb bónuszokkal még durvább persze, nem kell a Magic Spiritekkel szenvedni a felderítésnél, Endurance-ozni satöbbi... pillanatok alatt körberohan az első hős... és gyakran talál fantom warriorozható városokat. És mivel mana meg nem fogy a Spiritek miatt, nekik lehet esni, van miből.
    Mondjuk egyébként -20>x> -50 -en van a mana folyton, mert managyár van, ennyi lazán visszatermelhető, és mindenre jut elég, hogy varázsoljak. Mana shortage idején meg szélesen szoktam mosolyogni... az ellenfeleknek nagyon kemény tud lenni.

    Myrran: egyetlen ok miatt nem használom: pont a játék legeje lenne az izgalmas, de a túloldalon ez szvsz elveszik, unalmasabb.

    [ Szerkesztve ]

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #98 üzenetére

    Az első bekezdésre: jogos... :R
    A repülő egységeket egyszerűen azért nem preferálom, mert - mivel mindenki magából indul ki, és én általában távolsági fegyvereseket használok - féltem őket a nyílvesszőktől, parittyakövektől stb. Meglehetősen rosszak a tapasztalataim ezügyben (pikk-pakk lelövöldözik a repülő egységeket). Amúgy az is érdekes, hogy a Doom Bolt sokkal hatékonyabb a légi egységek ellen, mint a földiek ellen: utóbbiakra megfigyeléseim szerint a Warp Lightning jobban hat. A Defense növelése (ha már a Chaos Channels-t boncolgattuk) szerintem általánosságban jobban beválik (a plusz 6 védelmi pont végett szinte sebezhetetlen egységek jönnek létre).
    A Myrran-nál elég húzós a játék eleje: jóval keményebbek a romok, a node-ok.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #99 üzenetére

    Na, kezdem én is az impossible-t. Midőn 1403 márciusára levertem két ellenfelet, azt hiszem továbblépek, kevés a hard. Vagy hagynom kéne őket kiépülni;)?

    Én pont fordítva vagyok ezzel.. én is távolsági fegyvereseket használok (hehe, emlékszel, mikor még patch előtt kétszer lőttek a mágusok? be szép idők voltak...), és éppen ezért repültetem őket, hogy ne üsse le őket holmi szárazföldi gyalog. Az ő távolsági támadásait kivédendő meg ott a Guardian Wind, itembe is pakolható, meg egyébként is jó.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

Új hozzászólás Aktív témák