Új hozzászólás Aktív témák
-
tdd587
őstag
Igen, eseménytelen next turn nyomkodás volt már csak, senki nem bántott, szóval gyorsan lezártam, háború nélkül. 22%-ot kaptam értékelésre, ha jól rémlik.
Mindjárt megkeresem azt a fekete könyves hozzászólásodat. A post után még annyit csináltam, hogy felnyomtam az adót, most körönként +50 arannyal már tudok vásárolgatni, meg foglaltam lizardmen neutral városokat. A gyíkember ijásszai sem rosszak, elitként már mehetnek fantomokat és lassú lényeket vadászni.
Akkor a betámadást fogom kipróbálni, van egy kisebb szigeten egy (egyelőre még) elszigetelt varázsló. Még skillre kell felgyúrnom magam, hogy ne legyen gond a csatáknál. Persze ez sokba fog kerülni a 3x távolsági bűntetmény miatt.
A saját szigetemen meg mithrill-el erősített elf lovasságot próbáltam és nem is rosszak, még gorgonokat is sikerült ölnöm velük, és elit sem volt egyik sem (ha jól emlékszem ott kapnak még egy +1 to hit bónuszt).
A phantom beast-ek ellen az íjászok halálosak, illetve az előző játékban simán rájuk rontottam és mivel nincs pajzsuk, ha már nem tudnak visszaütni, akkor volt szörny-nincs szörny tipikus esete. Persze a Myrran-on ott vannak a Djinn-ek a teleportjukkal (gyenge sorcery node), egy felkészületlen hőst ugye azonnal lecsapnak. Hősök meg hozzám sem nagyon jönnek, nem tudom miért nem. Arany bőven, fame is van, de most is csak 2 van. A többit idézhetem meg. Gyúrok is a summon champion-ra rendesen.
Egyébként azzal is próbálkoztam az esélytelen node-oknál, hogy több különböző kombinációban törtem be a sereggel és az AI érdekes módon váltogatta a prioritásokat a "kit csapjunk le először" játékban. A bazi nagy zöld kukac ellen pl. az jött be, hogy nem vittem be mindenkit, csak egy erős és feltápolt hőst, és ilyenkor (nem tudom miért) de nem bántotta a hőst (táp nélkül azonnal ő volt a célpont...), hanem elkezdte leharapni a trollokat. Aztán ha már ott volt akkor én is ütöttem vele (ha ő támad, akkor tök esélytelen a brutális poison miatt, nem marad életben senki, aki visszaütne), a mágus hősöm meg lenyomott egy föld elementált, aki szintén addig jó, amíg ő üt először. Na ezért a csatáért is titulust kaptam jutalmul... nem tehetek róla, node függő vagyok...
Amúgy nagyon keményen nyomod, láthatóan a folyamatos varázslói (mana + casting) fölény a kulcsa a stratégiádnak. Én meg szeretek építkezni és klasszikus módon, lépésről lépésre magamhoz csatolgatni a városokat - ami ugye itt nem megy, ez nem a civilization, itt könnyen kerül bajba az ember, nincs igazán olyan, hogy békés hátország. Meg úgy általában béke sincsen... na ezért nem megy nekem. Pörögni kell, vagy egyszer csak megjelenik a fekete leves és banish. Illetve fekete sereg...
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Na egyet lecsaptam. Tele volt a sziget ghoul meg longbowmen unitokkal. A guardian wind megoldotta a kérdést (non-corporal unitokon nem működik? -a démonomat majdnem leszedték). Az elven lordok mondjuk elég komolyakat sebeztek. A night stalkeremet is puszta kézzel agyonverte egy elit íjász, hmmm. Aztán az egyik városában elnyomtam egy Wrack-et és hát azt a mészárlást... 3 kör alatt elhullottak az íjászok, meg úgy mindenki. Érdekes viszont, hogy a fővárosban nem működött a dolog, lehet azért, mert mindenki elit volt.
Most jönne Jaffar, de elég csúnyákat varázsolgat (full kék könyvek a polcán...) és egyelőre tele van mannával. Az mondjuk csúnya volt, hogy jött egy 3 hőssel (!) és egyéb cuccokkal megpakolt floating island és betámadtam egy gyíkemberrel. Harc nélkül azonnal megnyertem a csatát, mindenki halott, +1 fame. De miért nem tud harcolni ez a sziget?
Lehet nem leszek korrekt és famine lesz egy-két városára...
A Myrran-on viszont valaki egyedül van, lehet át kellene néznem, mielőtt nagyon elkanászodik. Meg könyvespolcot is ott lehetne jól gyarapítani. Persze egy shadow demon-nak egyetlen pillanat átnézni...
És most látom, hogy kutathatom a Demon Lord-ot. Hmmmmm... csúnya nagy démon bácsi...
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Őőő helyesbítek a jelenlegi arányok mellett 33 kör a demon lord, tehát a lista legvégén van. Az évszámot... hol is kell nézni? Civilben volt jelentősége, mert korlátos a dolog és BC-ben szeretünk már vasutazni ugye... de itt nem szoktam nézni. Egyébként most elég sok durva varázslat van még előttem. A death wish már meg is van, de még nem próbáltam...
Egy summon champion-t én is elnyomtam, de csak egy íjászt kaptam. Nem töltöttem vissza, mert még 2 slotom van és volt raktáron egy brutál íj, így maradt. A többiek sincsenek amúgy feltápolva, 70-es skill-el (nincs mágus hősöm otthon...) veszélyes lenne 10-15 körig word of recall nélkül háborúzni a create artifact miatt.
Jaer nálam egyszer járt, de az már sok éve volt. Általában a kis hősökkel találkozom mindig, később (mire idézekhetek vagy jönnének) már a tapasztalat és a tárgyak miatt nincs szükség a nagyokra. Addigra a kicsikkel is sárkányt ölök és... a játék végi hősök kicsit olyanok, mint megnyerni a lottó ötöst 80 évesen. Mondjuk ez a csúcs lényekre is igaz: node-ok közelében ellenfélnek durvák, saját seregbe meg mire idézhetnék, már nem kellenek. Bár most azért még megütik őket (2-en vannak a csatamezőn), a másik kettő még újonc, az első komolyabb psionic blast-ba belehalnának.
A statisztika szerint most nyomasztó fölényben vagyok minden téren Jaffar-hoz képest, szóval biztosan ő lesz a következő. Aztán/vagy átmegyek a másik síkra gyűjtögetni.
Doom bat ellen én akkor szívtam, amikor a vulkánokban folyton besült a web... jó kis cucc, mert gyorsan odaér a lövöldözős egységekhez vitatkozni...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Egon
nagyúr
A Wind Walking-ot érdemesebb olyan hősre rakni, akinek csak egy gyűrű helye van, mivel a páncélra +4 Movement-et tudsz rakni, míg a gyűrűre csak +3-at. Jaer egyetlen nagy előnye az, hogy nem kell megidézni a varázslatot, aminek elég tetemes a körönkénti fenntartási költsége is (mondjuk ha kap Arcane power tulajdonságot, akkor nem rossz, de általában nem kap).
Amúgy a tuti még mindig a Pathfinding + Water Walking kombó (feltéve ha már minden hősön fullos tárgyak vannak): az a 16 lépés körönként azért nem semmi...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
tdd587
őstag
Már megint igazad van. Normálon sem lenne könnyű, ha nem menne az ember folyton biztosra. A legdurvább nálam most az volt, elmentem arra a szigetre, miután többszer nem ment két hőssel a sok elven lords, lenyomtam inkább egy másik várost kezdetnek. Gyorsan teleportáltam több kemény védőt bele, aztán indultam is tovább a verőlegényekkel. Next turn, és... kiírja a gép, hogy az éppen elfoglalt város (minden erősítésemmel együtt) fellázadt és neutral lett.
"Where others see coincident I see consequence..."
A diplomáciáról viszont: akinek élet könyvei vannak, az nehogy már bratyizzon a fekete könyvesekkel. Ezen kívül mindenki utál mindenkit, kivéve, ha a jelleme (meg lehet nézni a varázsló neve alatt) valami nagyon békés. Ariel ilyen pl...
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
tdd587
őstag
Szerintem félreértesz, ez egy véletlen esemény volt. Semmi nem utalt rá előtte, és beteleportáltam 5 kemény egységet, amiket szintén elbuktam.
Amúgy van egy táblázat, hogy melyik faj melyiket utálja. Ha jól emlékszem a klackonokat pl. mindenki utálja... de a trollok is lázadoztak amikor törpökkel hódítottam.
A node-okat pedig én is mindig powerful-ra állítom be. Különben sosem látnék sárkányokat...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Egon
nagyúr
Nem tudom megítélni, hogy mennyivel valószínűbb, mert mindig normálon van.
Mindenesetre azt megjegyezném, hogy - fejlett, de gyengén vagy közepesen felszerelt hősökkel benézve - inkább legyen 2-3 Great Drake, mint egyetlen Djinn az adott nódban/romban. Ennyit a sárkányokról. Persze a Sky Drake más tészta, tőle félünk picit. Kivéve ha már van Node Mastery (hálistennek gyakran dobja új tulajdonságként), egy-egy keményebb romban), mert a Web ellenük is használ."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
tdd587
őstag
A random egységekben kemény szokott lenni, amikor olyan egységek indulnak meg a térképen, amik elvieg csak csata alatt szoktak jönni. Tűzelementál (na az mondjuk csalódás), fantom harcosok és fantom szörny. Sárkányt szerencsére nem szokott dobni. Na az letarolná a térképet az elején...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Egon
nagyúr
Így is van, hogy visszatölés után tök másfele megy...
Amúgy a menekülésről jut eszembe: pofátlan csalás, hogy az én köröm kellős közepén is el szokott menekülni a hősével, ha meglövöm..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Agyaggalamb
csendes tag
Hopp, igaz, tényleg Planar Travel
"lifestealing, tehát akkor create undead": manuál szerint:
- create undead tulajdonság: ha valakinek az életének minimum a felét egy Create Undead-es egység sebzi le a combatban, akkor visszajön undeadként (manpage 81)
- lifestealing attack: lopja az életet támadás mellett; ha pedig valakinek az életének minimum a felét lelopták és úgy halt meg, akkor visszajön undeadként (manpage 82-83)Erre gondoltam, bár nem voltam valami pontos
Még sose mértem ki egyébként, hogy valamikor leloptam-e az ellenfél életének a felét (meg hát fekete könyvvel pláne ritkán játszok, inkább zöld&kék), nincs is igazából ötletem, hogy lehetne -- stealból gyógyulok valamennyit, de közben sebződök, ha támadnak és csak a két hatás "eredőjét" látom a támadás végén; v1.2 óta pedig a lifestealing nem a normál attack helyett van, hanem mellette, úgyhogy sebződésből sem tudom kiszámolni.. talán ha az ellenfél attackját mondjuk Weaknessel nulláznám, akkor menne...Ariel mezei berserkerekkel jött, azokra megy a Heroism csont nélkül
-- AG
-
#70869248
törölt tag
igen-igen mivel nem kicsit szerejátékfertőzött vagyok, így általában pár hőssel szeretek nyomulni csak, kivéve ha nagyon kell távolsági egység valahova, mert akkor ideiglenesen beveszek párat. eljesen hasonlóan egyébként a HoMM 4. részéhez ahol hasonlóképpen szinte csak hősökkel nyomultam.
Szal ja, az AI kezdi a kört, nyom egy Psionic Blast-t aztán elfut....pfff ha nem őkezdené a kört akkor mondjuk counter magic-l semlegesítheném, de így persze rányomja a gyengébb hősöme...aki még mondjuk csak fejlődni van a csapatban...
Na mindegy, ma kicsit játszom, mert Te Aroha-n vagyok, szakad az eső, és jelenleg ingyen van a net a kempingben
Otthon most alszik mindenki, így majd még írok -
tdd587
őstag
Ja én is rájöttem a második nagy bukta után, hogy olcsóbb egy magic spirit (elmenekülve lehet, hogy meg is marad), mint bebukni a haderőt. Mondjuk tegnap este így is elvesztettem Jaer-t: sprites, mondom azzal gond nem lehet. Csak volt bent 8 és az első körben lelövöldözték. A gólemeken mondjuk nem nagyon fog a golyó, utána meg feltámasztottam és visszatért ugyanazzal a tapasztalattal. Mivel nyertem a tárgyai sem tűntek el. Az volt még szívás, amikor csak gorgonokat láttak a felderítők. Na oda is bevonultam és 3 (!) air elemental volt bent. 3 ágyú meg 2 gólem veszett oda, viszont a hőseimet nem bántották.
Most éppen a fekete mágus tornya előtt állok a sereggel, csak van bent 6 shadow daemon, szerintem szétszednék őket messziről. Hirtelen nem is tudom hogyan kellene nekiállni az ostromnak. Mondjuk először le kellene szednem a wall of darkness-t a városról, különben még távolsági fegyvereket is felesleges vinnem. Meg van valami varázslat, amivel nem hatnak a mágikus lövedékek (magic immunity talán), szerintem van is egy olyan tárgy nálam.
Csak ugye ha nincsen visszatöltés, akkor nincsen olyan, hogy bemegyünk, aztán ha jó volt a gép, akkor érvénytelen a csata...
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Agyaggalamb
csendes tag
"Do you want to play MoM in Hungarian? Well, u r one of my best m8s, really. What u need is: 1. learn Hungarian, 2. persuade gandrus to finish his work, and... that's all! U r my guest for a beer! "
ez tetszikja még előzőhöz: a Load varázslatot nem használtam, csak Save(crash ellen)+Quit+Continue volt. Természetesen.
[ Szerkesztve ]
-- AG
-
Agyaggalamb
csendes tag
sör, hmm, sör, sör, sör.. a szó csengése tetszik és valahonnan mintha ismerős is lenne, de honnan is?...
Nem játszottam korábban Hardot, és elég nagy a szorzója a Normalhoz képest, úgyhogy itt ez a négyezerpárszáz pont az eddigi maximumérték, de lesz ez jobb is
majd a következő szusszanási szünetben. (bár, a korábbi játékban is egy-egy nap volt, hogy csak egy-másfél órán keresztül folytattuk a két-három nappal korábban abbafejezett hadjáratot, de elkezdeni nem fogunk még egyet, amíg nincs egyben legalább négy-öt szabad óránk. De a következő két hétvége nem ilyen )(már megint elkapott a szokásos kósza gondolat, miszerint meg kéne írni egy MoM klónt. de kinek van erre ideje?... majd kiheverem, mint mindig)
[ Szerkesztve ]
-- AG
-
Stag-Beetle
csendes tag
köszi a választ!! és a válasz, igen! ...a hard már egyszerű volt kb 300 turn után láttam már nem fog fejlődni az ellen!
az impossible pedig úgy van megírva, hogy kb 6x nagyobb a szintbeli ugrás, mint mondjuk a normál és hard között, szóval kizárt, hogy megcsináld mentések nélkül. próbáltam már többször is, de KIZÁRT!! hardon már csak úgy játszom, hogy a felénél abbahagyom, mert tudom a végét. általában az alap földön játszom (nem myrran területen) ...remélem most jól írom, nem puskázom.. majd "felmegyek" kifosztom azt a földterületet a jó kis arifact-ok miatt, de után unalmas lesz...
hardon a klackonokkal játszom (onnan is a nick) ..mondjuk sztem ez a nép a legerősebb... csak mellékesen. alapvetően nem vagyok mágus alkat. fontosabb számomra a nyers erő!
az impossible szinten pedig kénytelen vagyok a halflingokkal kezdeni és elfoglalni egy magasabb szintű népcsoportot. high men, elfek, vagy klackonok. ha ez nem menne, akkor nincs sok esély. érdekes, hogy a gép úgy is ad ellenfelet, hogy nem párosít szemét módon, csak ritkán. pl egy halfling ellen nem nyomul klackonnal, hanem lizardmennel, vagy nomádokkal. halflingokkal azonnal rá kell állni a slingerek gyártására, mert eltipornak izibe!
(Jézusom, úgy érzem magam mint egy gyerek! ....30 évesen, gyereksírással a hátam mögött erről írok! ) na mindegy, imádom ennél nincs komolyabb játék még mindig... na de folytatom...szóval custom módban mindig Tialoc-ot választom (bár ebben az esetben ez teljesen lényegtelen) warlord, artificer és alcemy tulajdonságokat veszem fel. két darab life könyvvel és a maradék könyvek sorcery-ek lesznek. amire itt szükség van és a mi nekem a legfontosabb, az a healing spell...pár kiegészítővel. később Blur, invisibility, fly és hasonlók. A hősöket csak ezekkel lehet majd életben tartani. az artifactokat folyamatosan kel gyártani és ezért kell az alcemy tulajdonság is, mert ott egy az egyben lehet pénzt mana-ra váltani!! Hősökben BRAX-ot várom mindig, Bahgtrut, vagy Malleust (bár ő fehér holló) ...ez a két alap hős, akit fel lehet fejleszteni úgy, hogy később, amikor beindítja úgy igazán magát az ellenfél, megvédje a váradat! pl 3db Sky Drake ellen utána közvetlen atombomba! ....ilyenkor annyira durva és erős lesz, hogy többször a földhöz vágtam volna a gépet!! ....az erőbeli különbség végig az elejéhez hasonló pl: kezdéskor az elő tíz körben máris 4db cavalry is megjelenhet. ..ekkor rájössz, hogy egy szigeten van egy másik ellenféllel a várad, tehát kezdheted elölről! ...tényleg kizárt, hogy mentés és többszöri kezdés nélkül győzz.
a halflingok azért kellenek, mert csak ők termelnek körönként annyit, ami ehhez a szinthez kell és csak ők tűrik a magas adókat! ...ennyire
egy szó mint száz, az impossible-hez nagy szerencse kell és 50 turn-önként mentés, nincs mese. (de így valóban, ahogy írod nem az igazi) így már nyertem egyszer kétszer, de lassan ki akarom próbálni mentés nélkül, de sztem lehetetlen! ...mint ahogy a név is elárulja, de sajnos a hard már mentés nélkül megy és az már nem kihívás...talán egyszer ez is!sajnos nem tudtam mit kezdeni az általad linkeltel. letöltöttem, de nem tudom indítani. jelenleg Dosbox-al játszom, de ott, mikor már komolyabb, bonyolultabb a játék, két turn között eltelik két perc is. ilyenkor netezek :-) ...lehet a gép hibája is, ezért veszek egy komolyabb laptopot sztem. már kinéztem egyet. ...remélem akkor jó lesz. sajnos hülye vagyok a számítás technikához, mint ló a hátúszáshoz, ezért hiába töltök le valamit, komoly agymunka volt számomra a Dosbox használata és beüzemelése is.
mit értesz térkép beállításon?
Te milyen összeállítást használsz?üdv,
Gábor
-
MODERÁTOR
Egyébként ajánlom a Fall from Heaven 2 című Civ4 modot, mert a MoM inspirálta, és nagyon jó. Annyira sikeres, hogy már a standalone verzión dolgoznak.
A Eschalon: Book I -t ismered? A leírás alapján jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
***
-
gandrus
tag
Öröm van, meg sikerélmény, ha működik a hackelés.
Az 1.31-hez készül a fordítás, természetesen. Hsz meglesz.Addig is kérnék egy kis segítséget, ha valaki tud segíteni a következő 2 halál varázslat lefordításában, ne fogja vissza magát (azt a részt, amit nem értek, kiemelem félkövérrel):
"BLACK WIND ADOW N te igure12.lbx Effects: Instant�Target: map square�Casting Cost: 200 mana�Upkeep: none�All figures in each unit within the targeted land must resist at -1 or rot away from a vile degenerative disease that slays almost immediately."
Nem értem mi az a resist at -1.
"PESTILENCE D G N te igure12.lbx Effects: City Enchantment�Target: enemy city�Casting Cost: 350 mana�Upkeep: 5 mana/turn�Spreads a deadly plague throughout the affected city killing one population each turn if the current population exceeds a 1-10 roll."
"exceeds a 1-10 roll" <- ez sem világos, hogy mi akar lenni.
Ha valaki tud segíteni ebben, azt megköszönöm. Ja, igen, már csak ez a két varázslat maradt a halál varázslatok közül lefordítatlanul.
-
gandrus
tag
Jah, volt meglepetés, amikor meghallgattam az mp3-akat.
Ennek ellenére legalább olcsón adják, és tiszta a lelkiismeretem, mert megvettem.
Azért a kétféle háttérkép (különböző felbontásokban) nem rossz.
Persze, az jó lenne, ha ingyen adnának egy ilyen régi játékot, de nem teszik, mert - gondolom - jó üzlet. Ettől függetlenül nekem szimpatikus a gog, mert a régi, némely esetben még illegális forrásból sem beszerezhető játékokat olcsón árulják, és a mostani rendszerekkel kompatibilissé teszik, drm mentesen árulják őket, és extra tartalmakat is letölthetővé tesznek. Nyilván játékfüggő, hogy ez melyiknél mennyi munkát igényel (gondolom dosos játékoknál kevesebbet, mert dosboxot használnak), és az extra tartalom minősége is változó. -
gandrus
tag
Az Elemental - War of Magicet nem ismerem, de amikor a Warlock-al játszok, tiszta olyan érzésem van, mintha MoM-oznék. A csak még egy kört hatás is megvan.
Első kettő kérdésedre a válasz nem (Ennek ellenére tiszta MoM érzetem van.). A harmadikat még nem tudom, még csak az első játékom játszom vele.
Amúgy amikor megláttam, hogy nincs multi, egy kissé megijedtem, de aztán utánanéztem, és kiderült, hogy a multit tartalmazó patch nyáron jön.
-
gandrus
tag
Nem tehetek róla, egyszerűen rosszul vagyok, ha cell shadinget kell néznem, ez van.
Az Age of Wonders meg HoMM meg nagy kedvenceim.
(Nem véletlen fordítottam le annak idején némi segítséggel az Age of Wonders Shadow Magicet )A hadjárat nekem fontos. Szeretem, ha van egy jó történetű, hosszú hadjárat.
Nálam az AoW3 valószínűleg megjelenéskori vásárlás sorsára fog jutni.[ Szerkesztve ]
-
xjj
csendes tag
Lehet ám játszani scenariokat is, és ha elfogytak a beépített scenariok, akkor meg a neten nagyon profi térképeket találni ezekhez a játékokhoz. Részemről elfogadom h a Heroes/AoW előre elkészített mapokkal dolgozik, míg a MoM és Civ random térképekkel. A legjobb persze az lenne, ha mindkettő jelen lenne egy játékban. Heroes3-hoz lehet vhogy random térképet csinálni, de sosem próbáltam. De bevallom, én annyira nem vagyok oda a random mapokért, ritkán kiegyensúlyozott egy véletlenszerűen legyártott térkép.
-
xjj
csendes tag
Csak 1.31, nem lenne időm próbálgatni a különböző peccseket, változatokat.
Nnna, megvan a 2. pálya is.
Kicsit elhúztam a végét, mert mindenképpen Spell of Masteryvel akartam lezárni, de még így is bőven megérte pontban h 5 évvel később lett vége. Illetve a mikromenedzsmenttel se volt türelmem szöszölni már annyit a vége felé. Az az igazság h a legtöbb TBS-nél a játék közepe a legélvezetesebb, amikor elkezdünk komolyan táposak lenni. Utána először csak elunja az ember h szétcsap mindenkit, a vége felé pedig már kifejezetten munkának érzi, amit csinál.
-
-
xjj
csendes tag
Ami azt illeti a load game c. erőteljes varázslatot nem lehet teljesen kiirtani a játékból, mert azért eléggé kényelmetlen, amikor egy demi-god heronkat cracks callal szedik le, ami után még feltámasztani sem lehet, és a regeneration sem effektív...
A villámháború a pontszám szempontjából előnyös, ezért is kérdeztem rá arra h a fenti pontszámot milyen hatékony kombóval érted el. Perpill elképzelni sem tudom h akár csak 6000 pontot is elérjek Freyaval... ha az elején nem tud az ember baziliszkuszokat fejleszteni, akkor meg még nehezebb a helyzet. (És sok függ a random térképtől is: volt olyan térképem h a környéken csak mackók meg sprite-ok védték a romokat és egyebeket, de olyan is h hemzsegtek a storm giantok meg egyéb finomságok.)
-
xjj
csendes tag
Biztosan fogok custom mágust csinálni, szeretem az ilyen saját szájíz szerint készült karaktereket.
De a Cracks Callra ellenszer... Torin az egyetlen, akit vissza lehet hozni Incarnationnel, egyébként meg Wraithform tulajdonság segít ellene. Ha meg tud repülni, akkor is webbel földre lehet rántani... Az általam linkelt faq ír még pár stratégiát a 4.22-ben Cracks Callra amelyek közül néhány épp annyira elegáns, mint egy load game. (Pl. addig küldözgetni rá a fontos csata előtt béna egységeket, amíg elfogy a manája... )
-
Egon
nagyúr
De rég jártam már erre...
Szerintem lassan időszerű lesz egy kis MoM a cégnél... Bár van dolgom éppen elég...
Otthon a King's Bounty: Warriors of the North Fire and Ice DLC-vel tökölődöm (lassan a vége felé járok)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
gandrus
tag
Nem gond! Egyelőre még nem játszottam vele, csak egy pár kört, aztán nekiálltam fordítani. Ha végeztem, akkor jobban letesztelem. Amit eddig láttam, az alapján: fogták az eredetit, és modernizálták, de a játékmenet, az egységek, a varázslatok, az épületek és a hősök mind ugyanazok. A kezelőfelület egy kicsit más, illetve az irányítást is modernizálták, például a wasd gombokkal, vagy az egérgörgőt lenyomva lehet mozgatni a képernyőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen