Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
a gond ott van hogy ők is csak azért versenyképesek mert a kínai állam pumpálja őket pénzzel, anélkül ők se adnák annyiért ha profittal akarnának működni.
de a Temunál is ez van ami kinyír kb minden más e-kereskedőt, de amúgy full veszteséges az üzleti modell.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Myers
senior tag
"Engem meg magánszemélyként inkább az érdekel, hogy ki ad nekem olcsóbban jobbat."
Ez egy érthető álláspont, de nézzünk a dolgok mélyére.Profitot lehet csökkentei, pl úgy, hogy kevesebb fizetést adnak a dolgozóknak, akik aztán ugyanúgy nem tudják megvenni az olcsóbb kínai kocsit, mint most a 20%-kal drágább európait. Majd ha már megszűnik az európai gyár, akkor már semmit nem tudnak megvenni. Vagy mehetnek az EU-ban felépült kínai gyárakba, na az aztán minden csak nem fáklyás menet. Már egy Suzuki gyár is (ázsiai, de Japán) sokkal rosszabb körülményeket biztosít, mint egy Audi. Audiban van szakszerv, Suzukiban mindenáron megakadályozták. Na akkor ehhez képet milyen lehet egy kínai üzem?
Vagy kevesebb mérnököt alkalmaznak. Vagy majd ha kína lesz elöl, akkor lehet tőlük lopni.Ez a kinyírjuk a konkurenciát az olcsóságunkkal, majd ha már tiszta a terep, akkor jól megemeljük az árakat, már megtörtént több szektorban is. Pl. a Xiaomi is szépen árat emelt.
Vagy pl arra, hogy a kínai is megkéri az árát:
Vagy pl: usb 2 méteres csillivilli USB kábel Aliról 500Ft, de van sokféle, van verseny, igaz mind kínai. De ez egy elfogadható ár.
Ehhez képest egy kinai villanybiciklihez egy 3 eres, 30 centis 3 végén (Y kábel ) fröccsöntött csatlakozós kábelnak mennyinek kéne lenni reálisan ALI-ról? Anyagban is, minőségben, dizájnban is az előbb említett USB kábel alatt helyezkedik el. Én olyan 300 Ft-ra gondolnék. Ehhez lépest adják 3000-ért, mert rajuk kívül nincs aki gyártsa/árulja.Jó az olcsó kínai villanyautó, de ha majd padlón lesz minden szektor, akkor a népek majd mehetnek a TEMU-ra milliárdost játszani, mert másra nem lesz zsetonjuk.
#2mepet
Lehet, hogy azért a nagy para, mert az USA-nak Mexikóval és Kanadával talán van valami egyezsége (nem vagyok benne biztos), kb mintha észak-amerikai EU lennének, és így a mexikóban gyártott kínai kocsi olyan, mintha USA-ban gyártották volna, ergo nincs rá vám.[ Szerkesztve ]
http://www.muszaj.hu/
-
Shadowbull
addikt
Egyrészt. A BMW prémiumgyártó, nem kíván tömeggyártó lenni, és saját magát nem a kedvező árakon keresztül határozza meg vagy pozícionálja a piacon. Nem is értem miért a BMWtől vársz árcsökkentést.
A BYD egy alsópolcos kommersz tömeggyártó, hasonlítsd olyanokkal.
Másrészt. A 13%-os forgalomarányos nettó profit minden csak nem sok, ha általában nézzük. A sarki zöldséges ki sem nyit ennyiért.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Többek állítása szerint nemsokára nem hogy prémium, hanem semmilyen gyártó nem lesz, mert a BYD letarol mindent"
Ami egy ökörség, nem fog megtörténni.
"baromi messze van az alsó polctól"
Szerinted. A valóság meg más. Még egy VW szintjét sem éri el, nagyon nem, a BMWvel egy mondatban emlegetni meg abszolút sügérség.
Na, a Suzukival jó helyen kapisgálsz, kikereshetted volna a koreaiakat is.
A Suzuki 4,5%- os marzsa gyakorlatilag életveszélyes. Stabilan 5% alatt lenni azt jelenti, hogy elég egy rossz év, elég egy benézett termék, és máris veszteséges vagy.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chiller
őstag
bocsánat, csak már nem először látom:
marzs, nem "mardzs"
https://jelentese.hu/idegen-szavak-szotara/marzs -
Feketelaszlo
senior tag
A '70-es évek elején a britek is képtelenségnek gondolták a hazai autóiparuk csődjét, hiszen a fél világ brit járművekre vágyott a Minitől a Land Roveren át a London bus méretig. Aztán végül csak lehúzta a rolót a British Leyland. Persze gyártók maradtak utána, de egy Thatcher-korszaknyi idő pont elég ahhoz, hogy megszűnjön globálisan relevánsnak lenni egy helyi szektor.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Windows 11
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Ford topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen