Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
válasz Hieronymus #17 üzenetére
Kivéve ha a márkára esik a vám, nem pedig arra honnan érkezik.
-
Busterftw
veterán
válasz Hieronymus #21 üzenetére
Nem tudom, majd a jogaszok/burokratak kitalaljak.
Azt lehet tudni mennyi lesz a MO-gi gyarak eves kapacitasa?
Ugye jelenleg hajokon erkezik be a BYD, nem tudom mennyit terveznek hozni vs EU-ban gyartani.De ha MO-gon megy a gyartas (osszeszereles inkabb), gondolom raklap dolog erkezik Kinabol hozza. Megvamoljak azt.
-
Chiller
őstag
válasz Hieronymus #17 üzenetére
"Városi forgalomban nagyjából másfélszeresét képes megtenni az elméleti távolságnak. A rekuperáció nagyot dob a megtehető távolságon. (Autópályán kb semennyit sem.)"
Kizártnak tartom a 1,5x-ös távolságot, akármilyen reális környezetet feltételezve. (=nem az hogy megyünk egyenesen hajnali 3kor a tök üres Andrássyn körbe-körbe amíg ki nem fogy a kakaó)
Itt egy teszt is, van ahol megvan a 10%, de van ahol semmi :
https://motorandwheels.com/are-teslas-more-efficient-in-city-highway/
kivételes esetben max +10-15%-ról lehet szó, de ez annyira időjárás, tömeg, típus, állapot (gumi, útviszonyok, stb) és vezetési stílus/forgalom függvénye, hogy erre én nem alapoznék.[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
válasz Hieronymus #27 üzenetére
E-up? az egy kockadoboz. 0,31 cw száma elég messze van pld a model 3 0,23-tól.
Ráadásul jobban "erőlködik" is 130-as tempónál. Így nyilván nagyobb a különbség a city és a highway között. Ebben az esetben lehet kijön a nagy eltérés. Persze a témaindító BYD Dolphin Mini is ilyesmi formájú, méretű, árú, teljesítményű, stb. így abban igazat adok, hogy itt is valószínűleg az átlagnál nagyobb különbség lesz a highway vs city között.Találtam egy másik cikket még.
Sajnos itt is csak a kombinált (city+highway) ill highway only 70mph és a EPA adatokat hasonlítják össze, nem találtam komolyabb tesztet highway vs city témakörben. De ha megduplázzuk a különbséget a kombinált és a highway között, akkor gondolom nagyjából közel lehetünk az igazsághoz... sajnos itt sem igazi kisautókat teszteltek.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Hieronymus #39 üzenetére
"Még a BMW is veszélyben van"
Ahogy mindenki más is. Az autóiparban sok-sok évtizede brutális verseny van, aki rossz döntéseket hoz, az nagyon hamar beleáll a földbe. Folyamatos a változás, a költségek magasak, a haszon meg sovány.
Az hogy jönnek a kínaiak vagy nem, ezen nem változtat különösebben. Sőt, a kínaiaknak is pont ezzel a kőkemény versennyel kell szembenézniük, és a kínai állam sem fogja őket a végtelenségig finanszírozni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen