-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #220147 üzenetére
Mondeo és Toyota beltere sem esne jól egy Audi után szvsz.
-
veterán
válasz szőröscica #220147 üzenetére
szerintem nem jon ki ennyibol mar az sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
IreN!CuS
őstag
válasz laszak #220144 üzenetére
Jó a téma ugyan ezzel küzdök pár hónapja annyi eltéréssel, hogy itt 2 gyerek és asszony szeret mindent is bepakolni és mindenképp benzin alapú kell.
Nálam, sajnos vagy sem, nagyon leszűkült a lista a kombi Passat / Superb vonalra. Kicsit kacérkodtam a Focus ST-vel ( kombi ) , hogy valami bugi legyen benne, de egyfelől méretben kisebb, másfelől a sokak által akár jogosan is utált 3F szabály miatt félve ugranék bele a 2.3 EcoBoost-ba.
B8-as Passat és SuperB most fut ki, akár el lehet csípni egy egy kifutó modellt jó pénzért. Vagy amit előttem már írtak lehet rendelni az új B9-est jó nagy csomival. Viszont itt ami nem tiszta, hogy egyelőre mindenhol a 1,5 eTSI ( 150 ps ) van mild hybrid-del ami nem lesz túl fickós. A "beígért" 2.0 TSI 201 PS-el nem tudni mikor és mennyiért jön, pedig sokat keresgéltem.Az általad írt RAV 4 hát vezettem egyet ( családi körben van egy ) engem nagyon nem győzött meg ( csomagtartó kimondottan szűkösnek tűnt ) beltér mondjuk úgy, hogy japános.
Mazda 6 élőben láttam a csomagtartót számomra az sem tűnt hatalmasnak.
Haverom vett a becsületes neppertől egy német Variant GTE-t egyelőre sokat nem írt róla, szóval szerintem jó
Ha 1-2 éves használt is játszik tényleg érdemes lehet külföldön körülnézni sokkal nagyobb a merítés. Ami nálam nagyon beakadt, hogy a németeknél lehet látni 40e euró alatt is A6 kombit 45 TFSI-vel ( 265 PS ) aztán, hogy élőben milyenek jó kérdés.
De most követem majd a topicot hátha lesz valami titkos tipp[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz szőröscica #220156 üzenetére
Hol írtam szuperbének?
Szerkesztésnél az A6 sort írtam hozzá. De közben látom a hatalmas hibát majd megkérem a modit javítsa
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
laszak
tag
válasz molnarpeter #220150 üzenetére
A városban relatíve keveset megyünk, kb 2 hetente 1x, akkor mondjuk 10-20km.
A többi inkább hétvégente, ahogy írod, 2x150, vagy 200km, kb 2/3 pálya, többi országút, de ez később biztosan változik, ahogy egyre több programot szervezünk majd a kicsinek. -
-
tototos
őstag
válasz molnarpeter #220152 üzenetére
Nekem a Camry beltere kifejezetten tetszik.
-
laszak
tag
válasz molnarpeter #220163 üzenetére
Köszönöm Mindenki válaszát, hasznosak voltak!
Elszaladtunk a közeli VAG szalonokba, a Superb nekünk feleslegesen nagy, kiesett.@molnarpeter :
dízelből a 200LE-s verziónak van értelmezhető előnye a 150 lovas verzióhoz képest? -
laszak
tag
válasz tototos #220161 üzenetére
Rátapintottál egy érzékeny pontra.
V60, illetve a XC60 (egyetlen SUV, ami igazán kellemes a szememnek) nagyon tetszik, a világos nappabőr belsővel.
Árban +8m a keretünk felett most egy XC60, amiből már a T6 újonnan is elérhető lenne.
Viszont fenntartásban úgy tudom, a Volvo elég zsebbenyúlós. -
őstag
válasz laszak #220144 üzenetére
Rav4 hybrid tulajdonosként (amit szeretek) mondom hogy többieknek igazuk van hogy audi után azért fájhat. Főleg pályán. 8-10k évi kilométer mondjuk nem sok, ha annak nem túlnyomó része pálya talán ok lehet, de tényleg próbáld ki előtte (nekem évi dupla a kilométer de rengeteg Budapesttel, azért van ez, túlnyomó pályával valami 2.0 tdi dsg lenne). Tágasnak szerintem tágas. Mondanám hogy talán NX 350h is beleférhet már használtan, talán éppen 2 éves lesz lassan. Sajna viszont szerintem jelentősen szűkebb mint a rav4 (hangszigetelés és pálya rész viszont jobban idomulna egy audihoz).
-
KoVee84
senior tag
Urak, új Sorento 2.2D, 8 gangos (szerintem hagyományos) automatával vehető? Az 1.6T hibrid tudom, hogy kokszolódik + duplakuplungos váltóval van.
7 üléses valami kellene mindenképpen, német prémium és cvt kizárva, azaz maradt a kodiaq, sorento, santa fe, 5008, amik nagyjából egy árban is vannak. -
tonyrulez
őstag
Sziasztok,
pár hónapon belül cserélek autót, és érdekelne a véleményetek melyik az ajánlott, melyiket érdemesebb kerülni. 3.5M-ért nézek benzines, manuális váltós kombikat, 2015-2017 évjáratban, 130.000km futásteljesítményig, rövid távú ingázásra és évi pár alkalmas nagyobb kirándulásra.
3 húzótípus van, a következő motorokkal:
Opel Astra J Sports Tourer: 1.4, 1.4T, 1.6
Ford Focus: 1.0 EcoBoost, 1.0 GTDi, 1.6Ti-VCT
Skoda Fabia Combi: 1.0 MPI, 1.0 TSi, 1.2 TSiEcoBoostról sok helyen olvastam hogy nem ajánlott, inkább Ti-VCT. Többiről mi a vélemény? 1.0MPI-t keveslem kombi mérethez, Opel-ről lövésem sincs.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
Vikt0r
aktív tag
Sziaztok!
Hétvégi hobbi terepjárásra keresnék valami hobbi terepjárót 1.5 millió Ft-ig. Mit ajánlotok vagy melyik típusoknak mi a tipushibája mi az amihez van alkatrész?
Most egy pajero pinnint néztem 2.0 gdi megvehetö ez a típus nagyon kevés van belőle vagy inkább vitarákat nézzek amiből több van? -
molnarpeter
nagyúr
válasz tonyrulez #220175 üzenetére
Ford 1.0 nyugodtan kiejthető. Focus hátsó futóműve bonyolultabb a többinél, ha sokáig tervezel vele akkor drágább, de lehet fontos ha gyorsan akarsz kanyarodni. Ami drágább, az az elektromos kormánymű rajtuk, ezek az évjáratok már tartósabbak, de ha elromlik akkor a felújítás számottevő összeg. Astra J többihez képest túlsúlyos, többet fog enni, stb. Fabia-val kezdd szerintem a próbát, ha elég a hely benne, akkor takarékosabb a többinél. Az 1.0 motorok 3 hengeresek, ha zavar a hangja, marad az 1.2, évjárat függvényében lehet láncos vagy szíjas a vezérlése (előbbinek drágább a cseréje a több munkaóra miatt, de nézve az évjárat kritériumot valószínű szíjasakat találsz majd.) TSI direkt befecskendezés miatt igényelhet szívósor tisztítást, cserébe nagyon keveset is tud fogyasztani. Ha nagyobb autó kell, érdemes elgondolkodni egy gázszett beépítésén, főleg az 1.6 motorokra értem.
[ Szerkesztve ]
-
eWro
csendes tag
Sziasztok.
Milyen közlekedőedény autót tudtok ajánlani amit lehet ütni-vágni(természetesen a kötelező szervizek mellett), olcsó hozzá az alkatrész, a fenntartása és alapvető dolgok vannak benne, pl klíma, elektromos ablak. Sok ember vezetné, motor igazából lényegtelen, megbízhatóság a lényeg. 1-1.5m lenne a keret. Vasaló Swiften túl nem jutottam nagyon semmire, van hozzáhasonló autó ami ezeknek megfelelne?
-
eWro
csendes tag
válasz dellfanboy #220180 üzenetére
Ezekben melyik jó? 1.2-1.4 vagy mindegy? Illetve van olyan típus ami kevésbé rohad? Gondolok az előző két kérdesemnél mondjuk a VAG groupra, fabia, polo akármi.
-
molnarpeter
nagyúr
-
eWro
csendes tag
válasz molnarpeter #220182 üzenetére
Golf4 nem lehet rossz, sdi az tul van arazva szerintem, az Octavia meg a futomuve miatt nem, meg talan az oregesebb forma is mar.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #220182 üzenetére
mondjuk ezekbol a klimas tipikusan elegge ritka.... meg ellensegemnek se ajanlanek szivodizelt klimaval
eleve nyomatekgyenge, amit meg a klima is csak butittöbb drón kell ;P
-
OPiiPO
addikt
válasz tonyrulez #220175 üzenetére
Astra J 1.4 és 1.6 szívó motorokkal felejtős, hacsak nem vagy nagypapa Sárnehéz a kasztni, 1.4T 120LE a minimum amivel megmozdul, nálam a vegyes fogyasztás 7.5L körül áll meg a 140LE változattal. 2012-tól javított a váltó, szóval az általad nézett évjáratok ebből a szempontból rendben vannak. Kettőstömegű + kuplungcsere 500eFt körül van, a facse csoportban van akinek még 200eKm fölött is az eredeti van, pl. nekem 135eKm-nél kotlott meg Ha van benn ülésfűtés azt mindenképp ellenőrizd vásárlás előtt, gyári cserekészlet 100eFt fölött volt évekkel ezelőtt is, utángyártott tudomásom szerint pedig nincs.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
szebe
őstag
válasz tonyrulez #220175 üzenetére
Astra 1.4 szívót engedd el, minimum az 1.6, de post fl az 1.4T is jó.
Focusból csak az 1.6 Ti-VCT játszik.
Fabia egy mérettel kisebb, azért azt vedd számításba.130 ezres szűrőt elengedném. 7-9 éves autókról beszélünk, azért azokban simán lehet 150 körül, semmi bajuk, ha gondos volt a tulaj.
Esetleg felvenném a listába a 3-as Meganet, 110 lovas 1.6 szívóval.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
pepucs
tag
válasz OPiiPO #220190 üzenetére
Ezek alapján ha jól értem, érdemi ugrásnak kellene éreznem az Alfa giulietta 1.4 TB 120LE motorját az Seat BCB 1.6 16V 105LE-höz képest? Hmmm, a nyomatékgörbéket nézve átgondolandó
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
hobizoli
nagyúr
reszterhelesen a turbos min 1.5x erosebb, mint a szivo, hiaba van "fent" csak 5-6 lojjero diffi elvileg papiron
raadasul a turbosok tudni is szoktak a neveleges erteket, a szivok meg tipikusan nem
anno az teszt Grande Punto 1.4 TJET-t a Totalcar-nal 136lora mertek padon, mikozben hivatalosan csak 120loeros, max nyomatekban is joval gyari felett volt
de a pont most megszunt evekig futo Totalcar Erőmérő-ben s ez volt a trend:
-a turbos az tudta a gyari erteket tizenevesen is akar
-a szivo 5-10%, de neha 15-20%-l is elmaradt toletöbb drón kell ;P
-
martonv92
újonc
Sziasztok. Nem vagyok nagyon tisztában az autókkal, de venni kéne lassan egyet, és szeretném a lehető legértelmesebb döntést hozni, úgyhogy gondoltam megkérdezem a nálam okosabbakat. 3-3.5M HUF felső határig szeretnék egy pofás, jó menettulajdonságokkal rendelkező, autópályázós kocsit venni, amire lehetőleg nem kell majd ráköltenem a gatyámat is vásárlás után. Kombi, kupé, sedan, akár egy kabrió is belefér, SUV-ot viszont látni sem akarok. Csak ketten vagyunk párommal, szóval nem fontos a 4 ajtó, és a csomagtér is lehet egy kicsit szűkösebb, de persze nem zavar a sok hely sem. Nem vagyok semmilyen márka felé elfogult, így inkább csak az irányt adnám meg, hogy én eddig saját kútfőből miket nézegettem: Honda Accord, Lexus IS, BMW E92, E93, Audi A4 és A5, Volvo S60, M-B C osztály, Mazda 6, VW Passat. Ti mit ajánlanátok nekem?
-
Gombinyó
őstag
válasz martonv92 #220199 üzenetére
Pályára ennyiért vannak jó 10 év körüli nagyvasak. Peugeot 508 2.0/2.2 hdi, mondeo 2.0/2.2 tdci, vagy akár kicsit olcsóbban a max keretnél laguna 2.0 dci. Az accord is jó, de abból érezhetően régebbit kapsz egységnyi pénzért. A többit én elengedném a felsoroltakból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mikrotik routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Dark Souls sorozat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen