- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Battlefield 2042
- Diablo IV
- Wuthering Waves
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Call of Duty: Black Ops 6
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40894 üzenetére
Kérjél róla normális és több fotót (kormány, markolat, féktárcsák, ülés, idomok, taposó éle, stb..), mert félárnyékos képekről nehéz bármit is leszűrni.
Le van mosva - ez látszik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
Tudtok ajánlani valami hagyományos váltós kis 50-est, ami viszonylag rendesen megy? Nem terep, és nem is gyorsasági kellene, hanem amolyan igazi kis motor. Nagyjából úgy 150-200 ezer lenne rá, ha eladom a Habana-t.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #40901 üzenetére
Kipróbáltam a lábvédőt... Nagyon jó meleg. Kicsit furcsa, egyszer ahogy tettem le a lábam megakadt a szélében, de nem volt vészes... Meg csapkodja a szél, meg kell szokni, hogy zajong...
Mai vásárlásról ez jutott eszembe: Kártya vagy kp?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #40904 üzenetére
Hahu-s kínálat amit hirtelen találtam:
Aprilia AF1
Yamaha RD80Nem mondom, hogy bármelyiket érdemes megvenni, de hirtelen ezeket találtam. Akad még 1-2db, de 50-es, váltós, és jól megy... Max. Simson jut eszembe, előnye, hogy olcsó. Vannak 100 alatt megbízható darabok
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #40905 üzenetére
Jah, mint a Nyuszika füle, amikor motorozik... Nem hülyeség
varr(at)ni rá valami gumis, tépőzáras cuccot. Mérsékli a dolgot.Amúgy remélem láttad, mikor (lábbal!) elköszöntem... Sajnos
vészvillogóm (még) nincs, úgyhogy maradt a puritán megoldás.A fogyasztási adatomat nem tenném közzé... (Sz*rt se ért, hogy
óvatoskodtam.) Reggel takarítom a légszűrőt: vannak benne
érdekességek, konkrétan némi kosz. A szivacsot újra cserélem.Komolyan mondom, lehetne inkább vmi turbó rajta ha így zabál.
Akkor legalább zúzna... A túrán szinte végig 5000 fölött pörgött,
volt benne erő, dinamizmus (bár sokáig: állandó tempó tartása),
aztán "alig evett". Városban meg 2500-nál már fog a kuplung,
3-4000 körül simán lehet vele dohogni (igaz van sok megállás!),
aztán "két pofára" eszik. (Lehet, hogy a sport varió csökkentené
a fogyimat, mert optimálisabb tartományban pörögne a motor?) -
akos3
addikt
válasz huszi.gyb #40906 üzenetére
rd80 ugye nem 50-es, de kis teste miatt elmenne annak is. valóban kevés a szocialista vívmányokon kívül az 50es váltós. nem egyszerű a téma
(#40904) Hauptmann
Váltós 50-esből most első blikkre a honda mb5 (vagy mb8, de az ugye már 80-as) ugrik be, ill. a malaguti fifty. Mindkettőből csak szépet érdemes venni, mert ezeket nem kimélték, mert azok közé a motorok közé tartoznak már, amivel lehet haladni Én viszont láttam olyan szépeket belőlük, h tuti megnéztem volna. csak nem túl sűrűek, így lehet most nem is lesz.. A baj az, h az újabbak (tzr és társai) az ár miatt szóba se jöhetnek.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Hauptmann #40904 üzenetére
Esetleg: Suzuki GT 50
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #40907 üzenetére
Próbáld meg, mi történik, ha nem óvatoskodsz. Lehet, hogy fordítva működik. Jobban pörög, kevesebbet eszik (Bár én sem hiszem, de a tegnapi után sok vesztenivalód nincs )
Igen, láttam, hogy elköszöntél, még dudáltam is egyet, meg intettem (bár gondoltam tükörből nem láttad)
Gépész haverokkal gondolkodunk azon, hogy poénból csinálunk egy Dio/Tact turbo 50-est Just 4 fun
(#40908) akos3: Tudom, de nálam az még a "bele fér" kategória. A 125 már nem 70-80ccm még esetleg... Mivel kis testű, és amúgy sem nagy a választék. (Persze nem linkeltem mindent be). Privát vélemény, hogy 50-es váltósért nem adnék ki ennyit. Egy jó állapotú 4 sebességes Simson S51, aztán kicsit gyűjtenék hozzá, és valami nagyobb
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
AndrewTdi
addikt
Kicsit megakadtam.
Ezzel lehet motor akskit is tölteni? esetleg olyat is amit 6Voltos?
-
maszekember
aktív tag
Nohát,tegnap megjártam Wilkeréket,sőt,még az RMC motorhoz is kigurultunk Törökbálintra. Felültem és mentem egy kört a Madisonnal,Scarabeoval és egy ötvenes Runner SP-vel.De ráültem még a Majestyre,Kymco Grand Dink,Piaggio X8.
A Runneren szerintem borzasztó az ülés,azt komfortosítani még legalább 50 ropi lenne. Nekem nem tapadt a gatyám hozzá,hanem csúszkáltam. Ráadásul,ha megtámasztottam magam,akkor meg az ülés végén lévő íves b@szás eléggé nyomott egy-két helyen...
A Scarabeonál kényelmesen el tudtam tekerni a kormány,viszont a térdem és az első idom között kb 1 centi hely jó ha volt,fékezéseknél tutti lerúgnám az elejét.
És maradt az AN 250 Burgman . A többi robingónál beleütközik a lábam a kormányba,ha teljesen kitérítem vmelyik irányba,ez pedig úgy gondolom nem túl szerencsés.
Viszont a Burgi egyrészt gyönyörű élőben (nekem legalábbis) , másrészt nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem,és annyira nem is alacsony a moci,hogy ez problémát okozzon. Nem egy kukucskálós dolog,de még bőven nem az a "autókeréknélvanafejem" feeling.És az alkatrész ellátás biztosított,legalábbis burgmanbonto.hu-n minden megtalálható.
Mire kell figyelni a típusnál? Mennyire kell kerülni a régebbi gyártmányúakat?
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
vaksi8
senior tag
válasz maszekember #40912 üzenetére
Hali!
Ha már Burgman akkor inkább már 400-ast nézz belőle.Ugyanaz a váz,nagyobb nyomatékkal,ugyanolyan fogyival. Szerintem még a vételárban sem lenne nagyobb difi.
Nekem egy 125-ös van igazából nem különösebben szorul szervizelésre,de ez előélettől is függhet,hogy nálad milyen hiba jön ki.
Egyébként Sirkero kollega tud segíteni ebben neki 400 as van![ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz maszekember #40912 üzenetére
szerintem alapvetően állapotra figyelj, meg hogy milyen a tulaj, mi az eredete, az évjárat másodlagos.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Korábban volt itt kérdés fék légtelenítéssel kapcsolatban. Találtam egy ilyet [link] ez nagyon megkönnyíti, és filléres dolog.
www.simson4t.hu
-
AndrewTdi
addikt
Akkorez a Bosch] már.mindenre jó. És még olcsóbb is.
-
SirKero
őstag
válasz vaksi8 #40915 üzenetére
Abszolút osztom a véleményed. Én is azt javasolnám,hogy ha a jogsid és a pénztárcád is engedi inkább a 400-as legyen. Nagyobb erősebb és ugyan annyit fogyaszt.
(#40912) maszekember Igazából ezeknek nem nagyon van típushibájuk az enyém egy picit eszi az olajat ( nekem az idén megtett 5000 Km alatt evett meg kb.1-1,5 litert ) az injektoros ( 2003 utániak ) kb. 0,5l-el kevesebbet eszik. Ha pénz nem számít akkor 2007 utánit vegyél ha számít akkor 2003-2006 közöttit érdemes.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #40929 üzenetére
Erről az az eset jut eszembe amikor pár éve létrát akartam venni: tecsó, akció közepe, bebattyogok a boltba, áááá, már rég elfogyott; legközelebb gondoltam okosabb leszek, az akció első napján megyek, áááá, az még nem érkezett meg...
Kíváncsi leszek most mik lesznek a tapasztalatok.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
Sry az OFF-ért, de nem bírom magamban tartani. 4L-es fogyasztáról...Az Európai Unió környezetvédelmi biztosa, Connie Hedegaard elégedetlenségének adott hangot. Úgy fogalmazott, hogy ez nem olyan rettenetes feladat, amelyet ne tudna az autóipar megoldani. Mennyit is eszik VALÓJÁBAN most egy robogó? Ezek tényleg ennyire hülyék?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #40933 üzenetére
Nem értem mi itt a probléma: laboratóriumi körülmények között produkálják a 4 litert, bevésik a specifikációk közé oszt' jónapot...hogy az utakon 1,5-2x ennyit megeszik az más kérdés. Mi itt a gond? Most is ez a gyakorlat...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #40935 üzenetére
Tudom, de mivel laborban ki kell hozni belőle, a használhatóságát elb.sszák... Drágább fenntartás, rövidebb élettartam... Nem azzal van a bajom, hogy egy A6 3.0 benzinre rá kell írni, hogy eszik vagy 5L-t városban, ha kinyomod a szemét. Aki beveszi megérdemli... Hanem, hogy helyette csinálnak egy 1,2Turbót, kompresszoros, intercooleres, akár milyenes sz.rt
www.dongosofor.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #40933 üzenetére
Nem olyan hülyeség ez. A robogó nem viszonyítási pont, mert a motorvezérlés még a befecskendezős robogkon is fényévekre van a mai autóktól, a blokk, szívó és kipufogó rendszer is messze nincs annyira optimalizálva mint a kocsiké, és a cvt pedig borzalmas hatásfokú, zabálja az energiát. Ráadásol bármilyen fura, egy autónak kisebb a légellenálása. Ezért akármilyen abszurdnak tűnik egy prius tudja hozni városban azt a fogyastást, mint egy nagyrobogó.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz vaksi8 #40938 üzenetére
Ha jó állapotút kap négyszázasban, akkor jobbat 250-esben. . De persze biztos ki lehet fogni hibátlan 400-ast is csak kisebbnél nagyobb erre az esély. Nem akarom lebeszélni róla, csak nem kéne, hogy belelovaljuk egy olyan gépbe amit a pénzügyi lehetőségeinek maximális kihasználásával tud megvenni, aztán, ha előjön egy hiba, csak nézegetni tudja, mert nem maradt keret megjavítani. Nálunk kb minden 5. motort úgy hozzák be, hogy "most vettem, állítólag most volt szervizelve, cseréljetek olajat, és nézzétek át.". Sose volt még elég az olajcsere, és ritkán állt meg a számla 30k alatt.
Én azt mondom, ennyi pénzből a legjobb állapotú motort kell venni, nem a legnagyobbat, és kell hagyni 50k tartalékot az átnézésre.
www.simson4t.hu
-
vaksi8
senior tag
" Nálunk kb minden 5. motort úgy hozzák be, hogy "most vettem, állítólag most volt szervizelve, cseréljetek olajat, és nézzétek át.". Akkor neked kellene a legjobban tudni,hogy ez akárminél előfordul. Sose lehet tudni az eladó miért válik meg tőle.
Nem az a +150 ccm lesz árban a többlet.
Csak egy példa!Nézd meg,hogy mostanában a 125-ös kategória az ami után mostanában nagyobb lett a kereslet és majdnem hogy drágábbak mint a 150-180-as társai az új jogsi módosítás miatt.
De nem vitázni és legfőképp nem akarok meggyőzni senkit hogy mit vegyen saját magának![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz maszekember #40912 üzenetére
nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem
Na ugye, hogy nem véletlen mondtuk, hogy nem látásból kell robogót választani. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #40922 üzenetére
Ha taknyolsz a motorral, akkor a sima savas azonnal kifolyik, és mindent szétmar a környéken. A másik meg nem... Azonkívül a sima savas folyadékszintjét rendszeresen ellenőrizni kell, különben tönkremegy. Szerintem ez elég indok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
-
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #40929 üzenetére
Régen írtam magamnak egy szösszenetet a Lidl vs CTEK töltőkről. Olvasd el, de főleg nagyon érdekes néhány tudatlan tapasztalata, hozzászólása. Nagyon meglepett az érdeklődők, és az olvasók száma. Most itt nem vinném fére a topicot, de közeledik a tél és újra téma lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Háztartási gépek
- Politika
- ZIDOO médialejátszók
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen