-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Honda Jazz az nem 4 kerekű?
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Látom jó kis vihart kavartam a biliben
Igen, a színről szóló mondat nekem is gyanús, de egy-két csavar megbontásával kiderül hogy rommá volt-e törve, vagy tényleg csak újra lett fújva - bár az alap szín is bejön nekem
És valóban, 16" kerék miatt is tetszik nekem, a "jó" minőségű utakon azért komoly előny tud lenni a nagyobb kerék, ez is tetszik. Annyira nem kicsit a jármű, mint a képen látszik, más arányokhoz szokott az egyszeri robogós szeme
Brogyi fórumtársnak is ilyen van ha jól tudom, majd jól meginterjúvolom őt is
-
DigitXT
félisten
Semmi vihar nem volt. Simán be lehet nézni a gép méretét képek alapján,
pláne, hogy nem nagyon van mellette semmi, amihez viszonyítani lehetne.
(Én sem vágtam volna ezekről képekről, hogy mekkora, ha nem láttam volna
már élőben. Mi több, anno én is kisebbnek gondoltam - élőben meglepett.)Brogyinak 400-asa van. (Legalábbis BV400-ként szokott rá hivatkozni.)
Megnézést/kipróbálást mindenképpen megér. A szöveg nem tetszik, de én
nem vagyok vájtszemű, hogy ezen felül bármit is mondjak kiszemelt gépről.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát ha nincs miről írni... Tegnap tankoltam. Megint 8,6.
(Sírni volna kedvem, de nem voltam még szerelőnél.)
Viszont ma jött fizu, úgyhogy hajrá: dolgozzon a szaki!huszi.gyb: annál jobb, legalább itt nem flame-elnek.
Csak tudnám, hogy miért nem törölték ki tudjukki robiját
a topik összefoglalóból, pedig már eladta és nem ír ide.*
(Bevallom, javasoltam a modiknak, de pont leszarták.)*: hála a jó égnek: még a végén őszintének kéne lennem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #41406 üzenetére
ott izzanak ám a billentyűk, senki nem számított arra, hogy új megmondóember kerül a csapat élére
Pár naponta be szoktam nézni és elolvasom a napok terméseit, igen szórakoztató néha
A hülyeséget félretéve mindig szerettem a beszámolókat, tényleg érdekel mit műveltetek a kis Hondákkal
@DigitXT: 8.6? Azért az már combos, majd' két és félszerese a 250esnek, kell az a szerelő
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #41409 üzenetére
Az az igazság, hogy van tartalék motorom.
(Csak egy seggel odamenni két motorral...)majd' két és félszerese a 250esnek
Ja - megy is úgy, mint az 500-as - Beverly.Elég dús amúgy az alapjárati keverék. Érezni.
Könnyed, határozott felpörgés, lassú lepörgés.
Korom, kemény hang - dohogás. Vér, verejték.na hát aki megteheti
Gondolkodtam, hogy addig vissza kéne ülni a
Majára, amíg nincs rendbe téve, mert a feléből
jártam volna be: októberben volt ~25K a benya.
(Azt hittem, a légszűrő csere mindent megold,
de nem: 1 lityit csökkent, de most megint 8+).[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Naja, volt, hogy hazaértem (~20perc) és 20 fölötti hsz.
Nem nagyon volt időm, egyelőre a Tactot összeraktuk, de alkatrész nincs hozzá. Ezért inkább elbontjuk, úgy nem kell senkit megszivatni, mindenki jól jár... (Már többen jelentkeztek alkatrészre).
Az AF18 megkapta az új fényezést (nem tökéletes, de jobb, mint volt, legalább nem repedezett a vastag gittrétegtől). Felújítottuk a karburátort, majd nem indul. Önindító teker, berúgó ok, de semmi. Elkezdtem állítgatni a karburátort, kevés volt neki a levegő. Amint jó lett, beröffent. De az öröm nem tartott ám sokáig. Kiderült, hogy a karburátorig nem jut elég benzin, úgyhogy mára a tank tisztítása lesz a projekt, mert a benzinpumpát cseréltük, és így sem jó.
Igen, van benne benzin :]
Ja és ma a saját Tactomon is javítok 1-2 apróságot a tervek szerint. Kíváncsi leszek, mire lesz időnk
Csinálok majd bandázós képet, ha nem felejtem elwww.dongosofor.hu
-
balazs1011
aktív tag
Szép motor,(kép alapján) de elég régóta hirdeti már ezen az áron.
Csak számomra is érthetetlen ,hogy miért kellett átfényezni?
Akkor van esetleg a csodálkozás ha a burkolat le van szedve,aztán alatta tele van a műanyag hegesztve.
A motorja és a futómű legyen jó,a többi csak esztétika.Na meg persze a fesszabályzó meg az injektor.
Legyen hozzá szerencséd.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
AndrewTdi: jelenésed van UK-ben, bemutató robogós hangból, indulás most.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #41413 üzenetére
Jó tudni Alkupozíciónak nem rossz
És valóban, téged is kifelejtettelek, neked is ilyened van. Megoldódott már a benzines olaj problémája?
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #41413 üzenetére
Sok esetben bontás nélkül is egyszerű megmondani hogy törték-e már. Pl. ha feltűnően tökéletesen illeszkedik minden műanyag (vagy pont ellenkezőleg: minden csálé), vagy csavarok egyformák-e - de legalább szimmetrikusak-e a robogó két oldalán. De ezek csak élőben derülnek ki úgyis...
-
balazs1011
aktív tag
Tavaszig szerintem jegelve lesz.Most már időm sincs motorozni,bár a szerelő beígérte hogy egnézi,de ez is időhiány miatt elmarad.
Még esetleg veszk hozzá egy vízhőfok jeladót (hőgomba) aztán majd meglátjuk.Az olajat mindenképp szagold meg, és ha van rá lehetőséged egy nagyobb fecskendővel vegyél belőle mintát és azt is szagold meg.Ja meg az olajszint.
Sok bosszúságtól megkímélheted magad,ha mindjárt az elején derül ki hogy benzines az olaj.
Ja és hideged pöccre kell hogy induljon az injektor miatt ,ha esetleg mégsem akkor is már el kell kezdeni gyanakodni.
De a használtmotornál mnden benne van a pakliban.Tökéletes nincs vagy nagyon ritka (tisztelet a kivételnek)
Ár érték arányt nézz.Én sokallom az árát.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #41417 üzenetére
A te tapasztalatod (meg a netes vélemények alapján) egyértelműen a feszszabályzóval meg az olajjal kezdeném az átnézést.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz balazs1011 #41417 üzenetére
Es egy injektoros gepnel hogy kerul benzin az olajba?
(Amikor adtam el motort nekem is beleszagolt a "szakerto" az olajba, jot rohogtem rajta. Vakuumcsapos, uszoproblemas karbis motoroknal lehet ilyen problema, de injektornal nem)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #41419 üzenetére
De bizony van. A fesszab túltőltése miatt az injektor (kábel,csatik megolvadnak,aksit elfőzi) szarrá megy kinyírja. El kezdi engedni,pisili a benyát. Hengerfalon lefolyik az olajba. Ez az Aprilianál,Piaggionál előfordul. Sok tulaj szenvedett nálunk is ezzel. A vízpumpa tengely a másik kedvenc.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok!
Tervezek egy 50es robogót venni, sajnos csak B jogsim van, így nagyobb egyelőre nem jöhet szóba. Budapesti használatra kéne - majd csak tavasztól - de lehet jobban járnék, ha most szezon végén megvenném. Olvasgattam a fórumot, meg néhány másik oldalt és azt szürtem le, hogy két ütemű lenne számomra szerencsés. Keeway, Motowell és társairól nem hallotam sok jót. Amik tetszettek eddig: Yamaha Aerox, Gilera Runner, Vespa ET2, Piaggio NRG.
Aerox-ból kb a legtöbb eladóhoz olyan szövegek vannak, hogyha a motorral is így bántak, akkor azt inkább hanyagolnám. Maximum olyan 200 ezret szánnék a dologra.
Amik így neten keresztül elfogadhatónak találtam:
[link]
[link]
[link] Ez a Darázs Garázs hírdetése. Vásárolt már tőlük esetleg valaki?Láttok ezeken esetleg valamit ami miatt nem szabad megvenni?
Milyen tipusokat tudnátok még ajánlani? -
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #41420 üzenetére
Nade azt kiserik egyertelmu jelek, mint pl nehezen indul, vagy valamilyen gazallasnal nagyon szarul mukodik.
Az mit jelent, h nalatok?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #41422 üzenetére
Annyi a jele,hogy az FI lámpa ég túltöltésnél,illetve benzin szag érződik. Na meg az égett kábelszag is előfordul/hat. Végső esetben megáll a motor. Nekünk van egy Aprilia fórumunk. Gondolom a mogyoródi Gáspár Atillát versenyzőt ismered,ő a szerelőnk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Beerwolf #41421 üzenetére
A B-s jogsiddal - ha legalább 2 éves - pár hét alatt, 30 egypár ezer forintból leteheted az A1-et (B125), akkor meg már nézhetsz rendes 125-ös gépet, is, amivel akár utast is lehet szállítani. Nem fogyasztanak többet mint egy ötvenes kétütemű, de a városban sokkal jobban használhatók.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Ezt meg kell venni. Ha, nem te, majd más elviszi. Szerintem max a hétvégéig tuti elmegy.
(Persze a szokásos alap dolgok ellenőrzése után, de fotóból ítélve patika, és szinte garantált a futás is.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #41426 üzenetére
Tényleg patikanak néz ki retros kicsit, de még vállalható.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #41420 üzenetére
És akkor a termosztát hibájáról nem is beszéltünk
Szerintem amúgy ma felhívom, és megnézem. Ennyit megér, itt van egy kőhajításnyira.
-
-Mosquito-
őstag
Az smafú. Egy vezérműtengely (~100ekm után meg olajpumpa ~70eKm után) hibának jobban lehet örülni,mert az olyan nüansznyi. Frászt. .
Olajbeöntő felett van egy pici luk,tulfolyó a blokkon. Ott folyik ki olaj/víz akkor vízpumpa hiba lesz. Fura,hogy egy 18eKm-es motoron kormánycspágyat kell cserélni,azt ~70eKm fölött szokták. A műszkija hónapja 11/5 se stimmel. Miét fúja át valaki 70-100eFt ért. Szervizkönyvet elkéném. Ez a 2-ik gumi rajta. Nézd meg a DOT számát. Lehet,hogy szép motor de nekem fura az összkép,sok a kérdés.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz runner 125 #41426 üzenetére
Kb.augusztus közepe óta hirdeti,
Ha olyan jó akkor ezidáig miért nem vitték el???
A használtautón is ha rákeresel akkor a pécsi ,szekszárdi sötétkék és ezüst színüeket
meg más sokkal régebb óta hirdetik, és egy fillérrel sem írték lejjebb az árát.
Hidd el sokat hirdetnek közülük már legalább augusztus óta.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #41429 üzenetére
És akkor van esetleg a meglepi ha szét van szedve.
Bár ne legyen igazam.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #41429 üzenetére
Vannak kérdéseim nekem is, kb. hasonlóak miatt gyanús. De tényleg olyan közel van hogy kár lenne nem megnézni
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #41430 üzenetére
Pang a piac,nehezen lehet eladni bármit is. Ha olyan márkád,tipusod van akkor hónapokig de lehet évekig is árulhatod.
kcsa:
Semmit se veszítesz.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #41434 üzenetére
Mentem már egy kört SW600-al múlt hétvégén.
Nem rossz, nem rossz, de abszolút megnyugodott az "érzelmi oldalam", mert semmi átütő nem volt Megy, jól megy, de 80-ig semmi extrémet nem éreztem. Ennek fényében nyugodtabb szívvel választom a "racionális oldalam" által preferált kevesebbet fogyasztó járműveket -
DigitXT
félisten
Ez érdekes amúgy, mert a Madison is 70-80 körül kezd élni:
5000 rpm fölött kisimul a járása, és még jobban húz... Ezért
gondolkodok a könnyebb görgőkön, hogy már kis tempónál
jobban pörögjön. Csak előbb rendbe kéne tenni a keveréket.
Vicc amúgy, hogy végig 5-8000 között forgatva 100-140-es
tempót tartva beérte 5 alatt, koszos légszűrővel. A városban
meg 7,5 alá nem ment zsír új, frissen olajozott szivaccsal. -
-Mosquito-
őstag
Na azért az nem rossz nem rossz kicsit gyenge egy olyan robogól állítani ami felveszi/vetekszik a Burgi650-es menet tulajdonságaival. Most a Gp800-at hagyjuk ki. . A Beverly na még azt a nem rossz nem rosszat se fogja tudni. Mind1 én nem foglak se rá/le beszélni.
DigiXt:
Próbálom városban 5,8L felett használni de nem megy.SirKero:
Azé me az nagypapás neki,meg tök egyszerű lenne a ~60Lityis csomtaciba belebaxcsizni a cuccait.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #41423 üzenetére
Es ilyenkor miert hajtjak tovabb?
(Amikor az R6 ot adtam el, akkor a srac nemcsak az olajba szagolt, de meg egy fadarabot odarakott a fulehez es a hengerhez, nah akkor majdnem kizavartam az udvarrol) ugye japannal ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #41442 üzenetére
Azért mert nem tudja nem ért hozzá. Azt hiszi kontakhiba használja közben egyre gyakrabban jön elő az FI hiba,majd a benzin szag. Gyanakszik elkezd keresgélni a neten,megtalál,kérdezz,majd sokkot kap. Természetesen senki nem várhatja el egy embertől,hogy mindent tudjon értsen is hozzá,hiszen nem mérnök,szerelő egyben. Egy adott márka/tipus fórumán többet tud meg az ember mint a kereskedés/szerelőjétől.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
Na most van egy kis erőm, hogy összefoglaljam az elmúlt 1,5 napot
Tact elbontódott, de előtte bandáztak egyet, és fejet hajtottak előttünk
A Dio eladásra kész Van róla több kép is Nagyon harapós hangja van, és sokkal agresszívabb, mint az én Tactom. Nem gyorsabb, de agresszívabb Volt egy rossz gumi, az kapott is egy kicsit Jó mókázós gép, sajnálni fogom, amikor eladjuk Elég sokat szívtunk vele, ha lesz időm, logouton írok egy blogot
Rövid lista: fékek, kerekek, benzinellátás, (benzinpumpa, karburátor), kipufogó...
Az AF27-es még gyógyul
www.dongosofor.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Topiccsendőr #41442 üzenetére
Mire jó a fadarab?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz molnarpeter #41445 üzenetére
Sztetoszkópként funkcionál....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
killer1203
senior tag
Sziasztok
Van egy rotax blokkos Leom és a következőt csinálja, beindul pöccre szép egyenletes alapjárat, nem csörög, zörög, de amint bemelegszik akkor alapjáraton at olajnyomás lámpa elkezd villogni egy kevés gázt húzva viszont abba hadja. Viszont ilyenkor ahogy bemelegszik akkor már a hangja is erősebb lesz. Egyébként most lett benne főtengely cserélve mert az előző hajtókarcsapágyas lett, de a rossz főtengellyel nem voltak olajnyomás gondok. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet a gond ?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen