-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Ma megint beleraktam pár killát. Ment is szépen, rendesen. Csak az egyik lámpánál állva a Kerepesin úgy kilőtt a lámpánál, hogy le is állt. Mármint lőtt egyet a kipufogóba.
Tudjátok, milyen ciki ott állni a sor elején, autósok meg gondolják, hogy "akkor ez most jól kilő előlünk". Jahh. Nyélgáz, kilövés (durranás), oszt leáll. Anyád. Sztenderre, berúgni aztán Go.
De nagyon örültek nekem. Én meg égtem.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Bogyó bá' #56952 üzenetére
Még nem, viszont ma mentem vele úgy, hogy a nyélgáz csak gyorsításra, tartásra pedig visszaengefve. Akkor is gyorsult még egy picit.
Mivel egyébként jó volt, a Kerepesi úton 75-öt mentem vele. Nincs fulladás, ha odafigyelek.Egy ismerősöm kollégája foglalkozik robogó javítással. Felhívtak, hogy szakértsenek. Szerinte 35-40 közötti alapjárati és 78-82 közötti főfúvókának jónak kellene lennie ehhez a hengerhez. Viszont felhozta, hogy Neki a Yamahán míg rezon volt rajta, addig csinált hasonlókat. Gyári kipuffal megszűnt ez a problémája.
Tanácsolt 2 dolgot:
1.: Nézzem meg, hogy a végdobban nem cserélték-e ki a perforált csövet nagyobbra, mert az is beleszól.
2.: oldajam meg a kipuff két darabja közötti illesztésnél a tomítettséget, mert szerinte az is okozhat ilyet.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
Ezen ott a helyem!
Kíváncsi vagyok a szénné tuningolt 50esek miket aláznak.undefined
-
ludsimon
veterán
Miután kiszereltem a karbit kívülről legőzborotvázhatom?
Elcseszni se akarom ha már úgy adom el, hogy működik.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
veterán
Üdv! Venni akarok egy Aprilia RS 50-et ahogy már írtam. A gond az hogy 1-2 tulaj nem tudja milyen henger van rajta. Mi van ha tudtomon kívül 70-est veszek(nem full tuning verseny hengerszettel) és átnézetik? Budapestre kell a motor. 50-est szeretnék de nem minden tulaj ért hozzá...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
Basszus ez vagy 10-11k-t forog.
3,5mp alatt 60-on?
Basszus, ez egy szezonos motor vagy mennyi idő alatt kopik széjjel?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
veterán
válasz ludsimon #56965 üzenetére
Ott lehet, amúgy meglepő. Bírságot a rendőr oszt akinek ki van adva hogy büntetni kell. Lehet ő nagyobbnak látja és megnézetik. Ha akkor derül ki, biztos nem mosolygok!
Sok az "50-es papírokkal" hirdetés, mindig sok voltPlay Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Peczek
aktív tag
válasz Rellind #56845 üzenetére
Korábban a Lidl-ben volt nyitott 10-ért, zárt (de felnyitható) 17-ért. A mostani zárt sisak a Lidl-ben ellenben elég rusnya. Ja tudom, Lidl-ben nem veszünk motoros cuccot.
Korábban vettem egy nyitottat, szerintem az elég kellemes (nem tudom mennyire jó).
Vagy: nekem LS2 van, de abból is a belépőszint
-
ludsimon
veterán
Most olvasom csak a kommenteket.[link]
"7 litres ~ 80km "
Hát kinek mi éri meg... Nekem nem érné meg, hogy kilőjön 0-60km/h 3,5sec alatt cserébe 8,75L/100km-en a fogyasztás. Plusz 3-4k km alatt kukázhatja az alkatrészeket a drasztikus teljesítménytől.undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #56974 üzenetére
Mi nem ezt pofázzuk már mióta? Igen, felhúzta egy gyári 400-as szintjére.
Csak sokkal nagyobb fogyasztással, kevesebb élettartammal, drágábban,
és totál illegalitásban. Mert megteheti, volt rá pénze, ideje, türelme, stb.Nade ez nem is az a kategória, amikor rak rá egy rezós dobot és szeva...
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #56975 üzenetére
"Nade ez nem is az a kategória, amikor rak rá egy rezós dobot és szeva..."
Tudom! Pont ezért csak ismételni tudom magam amit tegnap mondtam:
[link]
[link]0-60km/h, 7 sec Bőven jó.
huszi.gyb: Miért kell általánosítani?
Ha nem lesz elég akkor megszerzem a B125-öt, de elég lesz, mert olyat szeretnék mint szentkuti gépe.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #56977 üzenetére
Szentkuti gépén sem tudok kiigazodni, 50-esen nem ültem még, ami ennyire ment. A fogyasztását meg főleg nem értem, de nekem valami gyanús... Láttam már tuning 50-eseket, de egyik sem a 4L-es kategória volt. Kipu, görgő, karbi után már nem 4 alatt ettek a tulaj bevallása szerint.
Próbáld meg, de én nem hiszek a csodában, Szentkuti gépénél sem kerek nekem valami... Ezt neki is megmondtam, gyanús, hogy nagyobb henger van rajta... Ha meg valós 50-es, akkor végképp nem értem, hogy hogyan...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #56977 üzenetére
elég lesz, mert olyat szeretnék mint szentkuti gépe
Amiben simán lehet, hogy egy 70-es henger dolgozik? Btw. miért nem AZT
a motort vetted meg, ha AZ ennyire megy (hogy a 180-as Maját is "alázza")?Amúgy tök más típusok videóit nézegetni, s az óráról leolvasni a sebességet
nem valami nagy ötlet: az óra csal, a motor meg tök más, tehát nem úgy fog
működni, mint a videón... Ha az óra csalását kiküszöbölöd még mindig más:
legalább linkelnél Liberty tuning videókat, hogy csak ezt kellett cserélni, és...huszi.gyb: végképp nem értem, hogy hogyan
Annyit áradoztok, hogy eladom a 250-es Maját: az árából Libertyt tuningolok.Ja amúgy még mindig nem sikerült kitolni/lemosni/fényképezni/hirdetni, LOL.
(Kollégám egyik héten bejelentkezett, hogy megveszi, másik héten meg már
lemondta, mert időközben összerakták a 125-ös Cygnusát működőképesre.)
Viszont megállapította, hogy nem sürgős az eladás: végülis...! Enni nem kér.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #56980 üzenetére
Ha 2003-tól 17.5-es Dellortoval szerelték és gyári adat szerint fogyaszt 2,5-3,7L-t akkor nem lehetetlen. [link]
Ha hetvenes lenne szerintem nem 4L alatt lenne a fogyi, jóval felette. 4,5+ szerintem.
Ha veszünk egy átlagfogyasztást egy gyári motoron, legyen mondjuk 3,5L, hogy reális legyen, +40%-al nagyobb a 70cc, mint az 50cc.
3,5x1,4= 4,9L fogyinak kéne lennie 70es hengerrel szóval szerintem teljesen hihető, hogy 50es.
Csak iszonyatosan ki van hegyezve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
Indítványozok egy esti találkozást valahol egyik napra, pl. jövő hétre ha jó idő lesz.
Programok:
- Liberty vs. Liberty gyorsulási verseny
- Kilövés lámpától (Liberty vs. Madison 400)
- Gyorsulás 60km/h sebességről 130-ig (Liberty vs. Madison 400 )
- Szabályos sebességgel való közlekedés a Szentendrei úton, Szentendréig. (40 vs. 90 )
- 2T motorokon teljes motorgenerál a programokat követően, 4T motorok saját lábon mennek hazáig. -
ludsimon
veterán
Miért nehéz elhinni, hogy a Piaggio blokkokat jól összerakták és ami nincs kifingatva, széthúzva és kap egy picike tuningot rohadtul megy de alig fogyaszt?
undefined
-
-
ludsimon
veterán
[link]
Erről beszéltetek a Kakucs Ringen? Ez gyönyörű látvány.Még egy:
SCOOTER killed DUCATI on a drag racing :-)Még egy utolsó
GoPro™ SCOOTER VS 2 POLICE MOTORCYCLES! Danish Police Chase[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #56992 üzenetére
Azt is elolvastad, hogy az a robi bizony 125-ös? Amúgy nyilván kanyargós, szűk,
(mondjuk ki gokart-) pályán nem tudod kihasználni a lovakat. A súly meg hátrány.Szerk: a "drag race" konkrétan szánalmas*. A rendőröset meg meg sem nézem:
alap, hogy (motoros) rendőr elől NEM menekülünk. Főleg a magyarok elől.*: olvastam vmi "tuner" srácról, aki nagyon odavolt a dragért... Építette magának
a motorkáját, és tette fel a SCOOTER killed XYZ videót, amíg egyszer a Scooter
killed its driver videó nem lett a vége. (Szomorú eset - fiatal volt, élhetett volna...)[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #56993 üzenetére
azért az a rendőrös nagyon necces. :S
Ilyet senki ne vállaljon be!
Volt nektek ilyen menekülés valaha?
Nekem soha és remélem nem is lesz. Azért is vezetek úgy, hogy ne legyen mitől félnem.Az 1 órás folytatás. Ilyet hogy mer valaki bevállalni egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #56995 üzenetére
Mondjuk ezeket jobb nézni mint a megcsinált jeleneteket a filmekben... 99%-uk már előre tudható mi fog történni.
Úgyhogy délutáni mozizás ez most.Van egy gyanúm, hogy a videón látható 80%-ának nincs jogsijuk azért menekülnek.
KTM-est nem hagyják egykerekezni a határban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz Weeman1 #56997 üzenetére
Pont tegnap tankoltam 9,16L-t 167 km után. Ez akkor ugye 5,485L/100,
ami nálam a városban már jónak számít. Egyszer kéne menni egy ilyen
normális szöttyögőset. De legalább 1 hétig, hogy kb. kifogyjon a tank
a melóba járás alatt: kíváncsi lennék, mennyire lehet leszorítani.
Alapvetően a több, rövidebb, és főleg városi (piros lámpánál megállós) út
nem szokott jót tenni a fogyasztásnak... pláne kilövésekkel fűszerezve.Amúgy ~gyári 400-as, fain görgőkkel (16 gr, Dr. Pulley), kipuffal (4Road):
a kipuffnak a hangon kívül nincs jelentősége (1-2 kg-mal könnyebb max),
a görgő viszont segített picit a kilővésen (). De nem sokat, viszont 110
fölött csökkentette a fordulatszámot, így a fogyasztást. Talán még kicsit
a végsebességet is kitolta (150+), de kisplexivel a légellenállás nagyobb.Ha igazán rakétát akarnék, akkor legalább egy 15-ös görgőt kéne rakni
bele, esetleg egy Multivar-t, mert amikor ugrik át a gyári varió csíkján* a
szíj, érezni egy pici fordulatszám ejtést, és torpanást. (Akkor ugrott elő
a Nexus 500 kb. fél métert, amikor torpant, de amúgy ~140-ig fej-fej.)A kuplungom is kopott már, ezért 0-30-on picit gondolkodik a gép most.
Azért a Majával összevetve még mindig brutál a gyorsulása, bár semmi
egy nagyobb motorhoz képest. Tegnap egy rövidnadrágos gixxeres úgy
otthagyott, mint eb a szaharát. Ez nem lepett meg. Következő pirosnál
néztem, hogy természetesen vízszintesre van hajtva a rendszámtáblája:
mehetett vagy 160-at az Egér úton, nemtom - szerintem ér kb. 300K-t?)Csekken.
szentkuti11: más f*szával a csalánt. Mondjuk elkopik a kuplungom...
Btw. a szabályos menet az nekem is nehezen lenne tartható. Túl lassú.
És HA ezt az autósok is így gondolják, akkor pont balesetveszélyes is.
Szerk: de pont tegnap hazafelé nem nagyon "rohantam", ellenben nagyon
élveztem a motor kellemes dohogását. Mondjuk sokat nem láttam, mert a
gyári lámpa nagyon harmatos, de mint gurulás kényelmes volt az 50 km/h.*: nem csak a kuplung kopott. Van benne már 37-38 ezer km - óra szerint.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen