-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szajo
őstag
válasz mumtaz #82199 üzenetére
Amiket cseréltem:
Olajpumpakerek,olajpumpaszíj,komplett görgő csúszkástól tarcsástól mindenestől (egyben volt),cvt szíj, valamint újra zsíroztam a perselyeket stb.
Az olajpumpa kerék elég szépen kikopott szerintem nem nagyon cseréltek pumpaszíjat... a tengely (vízpumpa tengely amire rámegy az olajpumpa kerék) is megvolt kicsit kopva de hajtja az új kereket, szintúgy az olajpumpa hátulján. De szerintem az nem adhat ilyen hangot mivel ha folyamatosan forog egy irányban akkor nem adná.
A hang egyébként olyan mintha a dugattyú gyűrű csörögne de nem onnan jön a hang.
-
Joshi
titán
Sziasztok. Van egy Motowell Magnet RS robogóm és kiégett a hátsó izzó. A gondom az, hogy nem tudom hogy kell levenni a hátsó lámpabúrát hogy ne törjem el. Esetleg tud ebben valaki segíteni? Elég nekem egy bemutató link is habár én nem találtam. Egyébként a használati azt írja, hogy óvatosan vegye le a lámpabúrát, kb ennyi. Hát köszi ez nagy segítség.
-
Szajo
őstag
válasz mumtaz #82199 üzenetére
Közben megtaláltam egy 20perces fülelés után elég bagatel hiba volt amire nem is gondoltam...
A gyertya volt kilazulva valamint az érintkező része is belevolt törve a pipába... gondolom mikor leraktam a motort a sztenderről elmozdult a gyujtáskábel és az volt az oka, hogy változott.. de volt itthon piaggio gyári gyertya tartalékba.
Csodálkozom, hogy ment egyáltalán a motor normálisan, pedig ment :D[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Srácok, szerelővel be lett lőve az automata szívató, karburátor ki lett takarítva. Most nagyon szépen indul, de egy kis ketyegés után leáll. Sajnos ezt több alkalommal is csinálja. De miután többször újra lett indítva, már nem áll le, beáll a normális alapjárat. Melegen viszont hibátlan, nem áll le, szépen pöfög. Esetleg tapasztalt valaki ilyen hibát?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #82204 üzenetére
Valami gubanc a szivato korul lesz, ha csak hidegen csinalja.
-
Tothgera30
Ármester
válasz nyogo83 #82205 üzenetére
Elvileg szerelő belőtte a szivatót, mert indításkor nem adott neki elég naftát. De lehetséges hogy finomítása szorul. Eleve tavaly kapta újonnan az alkatrészt, másrészt eddig míg nem volt átnézve a karbi, volt hogy melegen, gyorsításnál is befulladt. Vákum hibára tippelek még... Bár mondta hogy míg tökéletes nem lesz a kis Scara, addig nem adja vissza.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Valaki tud megbízható jól működő pontos Androidos sebességmérőt?
Szeretném pontosan lecsekkolni a kilométer órámat.(digitális) -
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #82206 üzenetére
Fals levego hibara szerintem eleg hamar rajonne a szerelo, attol nem nagyon fulladna(illetve nem csak annyi baja lenne melegen, hidegen problemasabban indulna, stb).
Anelkul hogy latnam a karbit illetve hogy es milyen alapossaggal lett eltisztitva/szetszedve a karbi, ugyanugy a szivato fele hajlanek hibaforrasnak(mivel az is tud ilyet okozni, melegen) -
Tothgera30
Ármester
válasz nyogo83 #82208 üzenetére
Melegen ritkán volt vele gond. Úgy fogalmaznék hogy vette a lapot, de évente kétszer megviccelt. Sajnos a takarítás alaposságát nem tudom nyomon követni (nagymotorokkal foglalkozik az illető, remélem ez nem okoz neki gondot), de tizenöt éve lehet most lett először szétszedve. Nah, adok neki pár napot, úgy is egy hét múlva tud valaki érte menni, így hátha meglesz a hiba forrása.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szajo
őstag
-
makro
aktív tag
válasz Zoli bácsi #82144 üzenetére
Köszönöm mégegyszer a segítséget, de úgy alakult, hogy találtam a környéken egy 50 2T-t. Első gazdás, óra szerint 10700 KM-rel. Minden alaktrésze eredeti, törve sehol nem volt, csak a használatból eredő karcok. Járt hozzá gyári doboz + plexi és egy új bontatlan akkumulátor. 1998-2003 közötti évjáratú, ennek tekintetében a gumi alkatrészek már nem éppen a legjobb állapotban vannak. A tulaj elmondása szerint 2-3 éve csak a garázs sarkában pihen.
Szép egyenletesen húz 60-ig, kb 70 vége. ( óra szerint, bár majd GPS-el rámérek )
Robogóm még soha nem volt, így megkérdezném mik azok a dolgok, amiket szükséges első körben cserélni?
-légszűrő
-benzincső, olajcső
-szívótorok is cserés sztem
-úszóház tömítés -
-
Joshi
titán
válasz BLUE TORNADO #82214 üzenetére
Igen.
-
Szajo
őstag
Az egyébként mennyire normál, hogy az SR50ben hidegen ha elindulok az első egy két km-en "darabos" a hajtás tehát pl ha félig húzom a gázt nem folyamatosan gyorsul hanem kicsit "szaggatva". (Variátor házban a komplett kuplungon kívűl minden új)
De egyébként amint üzemmeleg (1-1.5km) és hibátlanul megy. -
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy az normális dolog,hogy pár nap állás után eltűnik a benzin a karburátorból?
Nem csöpög ,nem folyik ,azt ugye látnám alatta. 2t robogóról van szó.Köszi.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Szerintem teljesen normális. Mind a 2 robogóm ilyen. 1983 Honda Lead AF01 NH 50, 2012 Piaggio Typhoon New 50
Hidegen ezek is darabosan gyorsulnak. De pont ilyenkor nem szabad nyélgázon menni velük, mert a henger hamar elfárad és jönnek a kellemetlen dolgokAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz Boci23 #82221 üzenetére
Alatta nem biztos, hogy fogod látni. A karburátoron nézd meg az úszóházat, hogy nem e benzines. Ugyan így jártam a Piaggio-val. Nem tudtam, hogy miért fogy el pár nap alatt 2-3 liter benya, pedig vagy 3-4 kört tettem meg vele a faluban. Lecseréltem az úszóházat, azóta minden fain újra
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Boci23
csendes tag
válasz BLUE TORNADO #82223 üzenetére
Köszi,lehet igazad van. Nekem is kicsit soknak tűnik a benzin fogyás is.
Kicsit lehet ,hogy szutykos a leeresztő körül. -
Szajo
őstag
Én mindent az OemParts-ról rendelek. Szerintem nem drágák és az alvázszámod ha beazonosítod robbantott rajzon MINDEN megvan.
BlueTornado
Igen és nem szoktam nyélgázon menni sőt. De ugye egy elindulásnál mondjuk fél gázt ha húzok felpörög,elindul, tartom a gázt és Kkor ilyen "darabos" de mondom pár perc utazás és mikor víz már 3. egységen van a műszerfalon már hibátlan. -
BLUE TORNADO
senior tag
Oem-parts-ról egyszer rendeltem még. Van ott olcsóbb webshop is. Pl a jaszmotor.hu
Minden azért nekik sincs. Jó, kivételesen náluk kaptam legolcsóbban a piaggiohoz gyári úszóházat. Igaz, több, mint 1 hétig tartott, mert nem volt nekik készletenAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
macilaci78
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #82227 üzenetére
Nekem volt 6 hetes várakozási határidőm is valamelyik alkatrészre.
Óraspirállal jártam meg: elszakadt, vettem helyben valamit, ami mérve is mindenben passzolt, de csak nem volt jó, úgyhogy oemparts-ról rendeltem gyárit, azzal plug&play.Most viszont a műszerfalvilágítás szarakodik. Már megint nem világít a sebességmérő rizsszem izzója. A múltkor (800 km-rel ezelőtt) hármat vettem a Bárdiban 70 Ft-ért, mert a gyári bő 20 év alatt kiégett. Normális, hogy ugyanaz ilyen hamar kiég?
Másik téma: Budapesten elég sok olyan lámpás kereszteződés van, aminél egy fémtömeg-érzékelő van az aszfaltba építve és ha nem érzékel járművet, egész egyszerűen nem vált a lámpa. De ugyanígy nem nyílik például az Allee mélygarázs sorompója sem. Bosszantó, hogy a kis 2T 50-es vasat sehogyan képvisel kellő tekintélyt ilyen esetbekben.
Tervben van feljebb lépni, az a kérdésésem, hogy 125 ccm-vel mi a tapasztalat? Például egy PCX-szel vannak még ilyen gondok, vagy egy Address-szel?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz macilaci78 #82228 üzenetére
Ha a rizsszemizzó hamar kiég, akkor esetleg próbáld meg először nevesebb gyártóét (Bosch, Osram, Hella stb.) Ha azzal is gondod lesz, akkor ott már sajnos villamossági probléma lesz. Nagyobb robogókkal sajnos nincs tapasztalatom Én csak 50-esekben utazom. Itt helyben bőven elég nekem azokra a 4-5, max 10-12 km-es távokra
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
macilaci78
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #82229 üzenetére
Nem kimondottan hozzád szólt ez a kérdés, csak nem akartam külön hsz-be írni.
Költözés előtt állok, napi 20-25 km elé nézek, nagyrészt a Hungárián (70 km/h megengedett, 3 sávon). Szóval hosszú távon kevés lesz az 50-es.
Viszont a felújítás, költözés miatt ez nem idei projekt lesz.De ha már lépek feljebb, akkor a fémtömegérzékelős fiaskót is puhatolom. Vannak itt futárok, akik nyilván ismerik a jelenséget. Korlátlan jogsit célzom meg, így nem feltétlenül kell 125 ccm-ben gondolkodni, megyek akár 400 ccm-vel is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
NYPD
aktív tag
válasz macilaci78 #82230 üzenetére
Ha melóbajárás lesz a Hungárián, akkor ott mindegy a megengedett, mert esély se lesz rá, annyian szoktak lenni. sorok között fűzögetni szépen. Én még nem találkoztam itt bpen ilyen lámpával amúgy, hol van ilyen? Mélygarázs sorompót meg szerintem kikerülheted ha elfér.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz macilaci78 #82230 üzenetére
Nekem is felvetette már az asszony a motor jogsit. A korlátlant nem engedi de az A2-t igen
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
HermannG
csendes tag
Yamaha Jog hátsó teleszkópba mennyi levegőt kell fújni tudja valaki vagy mit kell ebbe fújni gázt vagy mit vagy hozzá se kell nyúlni ??
-
Szajo
őstag
Hát nyílván ami nincs és gyári rendelés arra várni kell.
-
akos3
addikt
Sziasztok. A benzinbe kevert esetlegesen túl sok olaj okozhatja azt H eltűnt az alapjarat. Minden lámpánál lefullad.
Elvileg rátankoltak most pár litert, egy gondolattal jobb lett.
Vagy másik ötlet: fals levegőtől? Legutóbb csak szilóval tudták tomitömìteni a szivócsonkot, de se semmi baj nem volt vele eddig. Lehet hogy elengedett? -
macilaci78
nagyúr
Sorok közt jól elvagyok, de ha elindulnak, én kb 50-ig tudok lépést tartani, 60 a vége, a megengedett 70. Sajnos jó eséllyel elfogy a türelme annak, aki már harmadjára előz vissza, mert vannak szakaszok, ahol ha rövid időre is, de kihúzatja 70-80-ig.
Amúgy ha folyamatosan 30-cal lehet haladni, akkor már nem előzgetek, nem cikázgatok. Nem gyorsul ez alattam annyira, hogy ugrándozzak.
Az Október 23-a utca és Baranyai tér-nél volt, de van még a Dombóvári út - Budafoki út találkozásánál is, de a HÉV vonalán keresztül az Üllői útba torkolló kis utcáknál is láttam már ilyet.
Az Allee mélygarázs sorompója mellett gyalog sem férek el. Kikerülöm, ha lehet, elhiheted.BLUE TORNADO: nem a jogosítvány okozza a bajt. Csináld csak a korlátlant, gépet meg ésszel válassz.
akos3: nekem is szilóval taknyolták anno, ráadásul márkaszervizben. 25 km-t sem tartott ki, 3k volt az alkatrész az OEM Parts-tól.
A légszűrő és a karburátor közti gumicső hasadt el a légszűrő felőli oldalon a rögzítés mellett. A tünet, hogy a szegedi Tisza-hidakon felfelé elfogyott a lendület és szó szerint megállt a gép. Sztenderen rugdosva nagy-nehezen elindult és lefelé, illetve vízszintesen ment is.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
őstag
válasz macilaci78 #82228 üzenetére
Indukciós huroknak hívják az aszfaltba vágott hurkokat ,amikről szó van. Sajnos ezek érzékenység alapján állíthatóak, tapasztalataim szerint a szuperérzékeny, vagy közel szuperérzékeny szinten érzékeli csak a biciklit/robogót. Viszont ezen a szinten egy munkavédelmis bakancsot a megfelelő helyre helyezve is érzékel már, illetve könnyen "beragad", emiatt szoktuk közepes, vagy inkább alacsony érzékelésűre habgolni. Ez a kocsit érzékeli, a többit nem. Néha még magas hasmagasságú járműveket(traktor) sem.
Sajnos a jelenlegi technolóia ennyire képes. -
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #82236 üzenetére
Az erzekelos lampahoz valami erősebb mágnest javasoltak nemrég, blokk aljára feltéve
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-
d@vee
őstag
válasz BLUE TORNADO #82232 üzenetére
Szerintem ha A2-t csinálnál, inkább menjen a korlátlan. Árban kevés a különbség, jogsi után meg vehetsz te kisebb motort is. Aztán mégis megvan a lehetőség később, ha kipróbálnál mást.
Nekem az oktató nem is engedte Elmagyarázta, utána igazat is adtam neki. Igaz még tavaly óta most tudok csak menni forgalmira, de remélem ebben a hónapban befejezem.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
-
Szajo
őstag
Robogóra milyen gumit tudnátok ajánlani ami biztonságos?
-
akos3
addikt
Létezhet hogy délelott és este van alapjárat nem fullad le, napkozben meg nincs? Olyan mintha a nappali meleget nem szeretné. Ötlet?
-
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Ezek a "tuning" CDI-k szerintetek érnek valamit?vagy csak ráirják hogy tuning de semmivel nem jobb mint a gyári?
Az én motoromhoz is azt irják hogy folytás van a CDI be ami lekorlátoz bizonyos fordulaton.
Hát én nem vettem észre hogy lekorlátozott volna pedig eredeti Shindengen.
Vannak ezek a bordás aluba helyet foglalók és társai,valakinek tapasztalata?
Trafót veszek minden képp mert vannak ezek a narancssárga racing trafók amikre azt irják hogy akár 31Kv-ot is tudnak,nagyobb szikrát eredményez ami jó dolog (szerintem főleg kis fordulaton) de CDI be van valakinek tapaaztalata?
Melyiket szabad vagy melyik jobb mint a gyári?
Youtube on vannak egész jó hosszú videók amikben összehasonlítják de hát egy kukkot nem értek belőle.
Köszönöm ha valakinek volna tapasztalata és leirná.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen