-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Van egy régebbi Suzuki Sepia ZZ robogónk. Annak idején kilyukadt a kipufogó, kaptunk rá egy másikat de az 70-es blokkra való, ez viszont a gyári 50-es, így mindig beköpte a karbit.
Aztán vettünk kocsit így 5 éve a műhelyben áll. Ezen kívül az akku már halott, az elsőben van egy nyolcas, gumi sem ártana rá. Ez a minimum, meg még ki tudja mi baja lett álltában.
Mennyiért lehetne ezt eladni, ha a méhtelepnél jobb sorsot és több pénzt kívánok?
Gondolom rendbetenni nem érdemes, bár néha jó lenne, hogy van, de gyakorlatilag alig fogyaszt kevesebbet a feleségem Priusánál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
draco31
veterán
Fekvő Minarelli-s a robogó. Malaguti F12 vizes.
Kipufogót hogy érdemes keresni, motor típusra, vagy fekvő Minarelli opcióra?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rasotamas #82951 üzenetére
Először is kellene akkor új gumi, plusz az első felnit kicserélni. A régi kipufogót nyugodtan be lehet hegeszteni. Akku kb 5000 Ft bele. Friss benzinnel kellene feltölteni és megnézni, hogy mit reagál. Ha szépen jár, akkor mehet is
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
veterán
válasz BLUE TORNADO #82954 üzenetére
Sajnos nincs meg a régi kipufogó, csak ez a 70esre való.
Kéne bontott kipu, bontott felni, uj gumik, nem tom.https://tinyurl.com/rasoapro
-
draco31
veterán
válasz Tothgera30 #82953 üzenetére
Köszi!
70-es henger lett rakva rá, ezt figyeljem keresésnél?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Rég jártam erre. 3 műszakban dolgozok vendéglátás után itt helyben. A kis Amico volt a napi munkásom. Pénteken hazafele elkezdett csörögni és elment az ereje. Néztem egy kompressziót és 4 bar értéket kaptam. Úgy hogy elkezdtem szétszedni. Sajnos szembesültem vele hogy a felső tűgörgős kosár szétrobbant és tele szórta a blokkot. A hengerbe nem jutott fel. Viszont ahogy nézem, nincs a legjobb állapotban az egész. A tengely csapszegénél szivárványos elszíneződés, a kép nem igazán adja vissza, a dugón kiült a korom, a henger falon van alul egy mattabb rész. Jól sejtem hogy csere minden ahogy van?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz nyogo83 #82959 üzenetére
Köszönöm. Se lógása se kottyanása. Szép feszesen áll, de elég látványosan szivárványos a csapszegnél lévő részen. Attól tartok ott is túl sok hőt kaphatott. Nem szerette 30 évesen ezt az időt és a hegymenetet szerintem Lényeg hogy akkor neked is az a véleményed hogy ezek cserék. Köszönöm.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
MrChef
aktív tag
válasz macilaci78 #82948 üzenetére
Szia!
Júniusban voltam egy csávónál, aki kivette a variátorból a fojtást, azt a bizonyos gyűrűt, amit mondasz te is. Onnantól kezdve erőtlenül indul a robogó, aztán magához tér. Dombnak felfelé kelletlen (20 km/h!), 50 felé simán menne, de nem tolom neki, bejáratós az új hengerszett.
Igen, hidegen ugrik, melegen lusta.
Nagyobb baja ne legyen, legfeljebb visszarakatom a gyűrűt.
Vagy mehet bele 4,5 g-os görgőszett.A városi forgalomban nekem nem megoldható, hogy 30-cal menjek. 50 a max sebesség, amit engedek, de nem hosszú szakaszokon (belváros, rakpart).
Az olajtartályom tetején lévő olajszintmérő gumigyűrűje elkopott, teletöltött tartálynál szivárog, az addig érő olaj kifolyik. Többen ajánlották, nyugodtan ragasszam oda ezt a kupakot szilikonos tömítő-ragasztóval.
Szerinted? -
nyogo83
Topikgazda
válasz MrChef #82961 üzenetére
En ovatosan ragasztgatnek ott barmit szilikonos tomitovel, mert ha bentre a tartalyba jut kesobb a szilikonbol valami kis darabka, akkor az eleg konnyen eltomiti az olajozo rendszert. Azt meg mar csak akkor veszed majd eszre, ha megszorul a blokk.
Ha O gyuru megy oda, akkor inkabb azt cserelnem, vagy valami mas kemenyre koto ragasztoval probalnam(csak ha gebasz lesz az erzekelovel, akkor problemas a csereje). -
MrChef
aktív tag
Nagyon óvatosan gondoltam oda ragasztani szilikonnal. A duct tape sajnos itt nem működik, nagyon rideg a tartály műanyagja, nem tapad meg rajta a ragasztószalag, hogy legalább a kupakot a tartályon tartsa.
Végül is 3500 - 4000 Ft az olajszint jeladó, cserélhetem is akár.
(csak már azt hittem, robogóra ülök és megyek, most vagyok túl főtengely csapágy, szimering, valami tárcsa, hengerszett cserén, 95ezer...:-( ) -
NYPD
aktív tag
Múlt héten kapott új szíjat meg hátsó fékbetétet (dob) a vascsacsi, azóta baromi erőtlenül indul, 30-40 körül már azonban magához tér, ér érezhetően jobban megy, 60-nál már üvölt mondjuk. Mi lelhette? Új fékbetét még nem kopott volna be eléggé, és fogja a kereket?
-
NYPD
aktív tag
válasz nyogo83 #82965 üzenetére
Görgőkhöz csak annyira, míg kiestek a szerelésnél, megnézték, nincsenek lapolva, még jók. Nem ellenőriztem, hogy mekkora a szíj, de gyanítom belevalót kapott. Kicsit nehezebben forgatható kézzel a kerék, ezt a hétvégén csekkoltam, akkor lehet, hogy még nem kopott be eléggé. Ha egy hét múlva se változik, lehet visszamegyek h mizu. Eddig mindent faszán megcsiáltak nekem, ezért nem is néztem, hogy most akkor jó szíjat rak-e be, stb. van egy rakat ilyen agilityjük, amit folyamatosan szervizelnek, futároknak bérmotorok, tőlük bérlik.
-
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #82965 üzenetére
Szia!
Neked írok, mert Te a helyén tudod kezelni a jelenséget.
Az történt hogy a fiam Gilera Runner 125-őse hidegen indult, de melegen leállítás után nem lehetett beindítani. Tegnap foglalkoztam az elektronikával és arra jöttem rá hogy kicsi a gyújtószikra melegen. Kiderült a mérésekből hogy a gyertyapipában egy 10 kOhmos ellenállás van, ami nem lenne gond, de amikor rámértem az új NGK gyertyára, abban is egy 5 kOhmos ellenállás van. A kettő együtt már sok hogy elinduljon a motor. A gyertyapipából kivettem az ellenállást, azóta rúgásra indul. Ilyenre senki nem gondol, pedig lehet probléma. -
Rivaul
addikt
Sziasztok. Kiszerelt blokkot, konkrétan olyat mint a képen. Hogy ellenőrizzek hogy rendben lesz, vagy sem? Bízok én az emberekben de jobb félni... Holnap mennék érte oda vissza 100km. Ezt találtam most a leggyorsabb megoldásnak. Addig az én blokkom apránként fel tudom újítani. Csak nem tudom hogy bizonyosodhatnék meg róla hogy legalább egy fél évig ez bírni fogja.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #82967 üzenetére
Bizony, erre erdemes figyelni Sokszor nem is tudja az ember, hogy a pipaban mar benne van-e a zavarszuro ellenallas, vagy nincs. Ilynekor lehet szivas, ha gyertyabol is R-est teszunk bele es a gyari CDI mar nehezen tudja toleralni a 2*5Ohm terhelest es gyenge lesz a szikra.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
Aki otthon van kínai szuttyogókban: ez a Sukida Commander 125 vajon GY6 blokkos?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
seller007
tag
Helló, Továbbra is első robogót keresek és talán ez nem sírbolt lenne:
Malaguti F15 Firefox 50 2t, 2008-as, 8k km, [link]
Eredeti állapotban, van rajta pár szerintem nem nagy eltanyálós horzsolás az idomokon, elméletileg gyári fény van rajta, 1 tükör hiányzik, eladó srác (+szerelő is) szervizelte és szerinte nincs rajta javítandó, beszéltem egy motorszerelővel és azt mondja ezen a helyen nincs értelme átnézetni vele vásárlás előtt mert korrektek.
Szerintetek 180k elfogadható ár érte?
Köszi[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz seller007 #82973 üzenetére
Talán nem. Viszont 2008-ban F15 már nem volt gyártósoron, és ha jól látom, a linken lévő darab még az első szériás. Inkább 96-98 lehet legjobb esetben. A futott km lehet valós, de reálisan nézve, szerintem évi 3-5 ezerrel számolnék minimum.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tamás9x #82970 üzenetére
Mit látunk a képen pontosan?
Kérdésem lenne nekem is:
olvasom más típusok kapcsán is, hogy némely motornál a fékpedál teljesen leengedett állapotban is olyan rossz pózban van, hogy az ember nem tudja annyira felfelé hajlítani a bokáját, és kényelmetlen, míg végül letesz róla, hogy folyton a pedálon legyen a lába. (Ráadásul, én szeretek előre ülni a tankra majdhogynem)
Szerintetek, ha teljesen végállásban sem jó, akkor lehet valamit "hekkelni" a pedálon, hogy mondjuk 2 centivel lejjebb kerüljön a taposó része? vagy ez pl. műszakin bukta, ha meglátják? (vmi újrahegesztésre gondoltam picit lejjebb) -
robogo81
aktív tag
Sziasztok.
Ha valaki szerelt már kinai 2t robogót(keeway,cpi.stb) ,a főtengely venti/generátor felőli végén a fő csavart ilyen irányba kell kicsavarni?
Én ugy tudom hogy fordított menetes mint a variátor felőli végén,hogy a csavar menet közben nem lazuljon le,de miután leszedtem a veniti lapátját,a menetből kiálló vagy másfél kőr szemre jobbra becsavarós,pont ezért kellene a jó irány,mert nem akarom a csavart vagy a menetet szétcseszni ha ráküldöm arázót.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Volley1224
friss újonc
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hátha ismer valaki valaki olyat aki már találkozott ilyennel
Szóval vettem egy piaggio nrg mc3-at kosárban idős bácsié volt előtte az unokájáé használta néha de sokat állt nála egyszer csak nem indult neki. Felbuzdulva szétszedte de össze nem sikerült már sajnos neki rakni a felesége amit tálaltunk hozzá odaadta. Kmbenne kb 9000 ránézésre is valós.. Összeraktam. Ráment egy kis idő de kész. Phva12 karbi vizes blokk full gyari 50 es henger leo vince tt kipufogó. A Karbi is darabokban volt.
Ha már darabokban volt cseréltem mindent ami idő múltával előjöhet nem akarok vele utólag szívni vizpumpa termosztát variátor görgő szíj.. és elkészült hála istennek szinte minden megvolt ugyhogy majdhogynem gyári lett. Első indítás simán megy szépen jár 5g os görgők vannak benne óra szerint 85 kb a vége teljesen jó nem is széthajtani vettem munkába járni meg ide oda elrohagalni. Viszont most hogy kicsit hosszabban üzemben van azt tapasztalom hogy kissé sokat eszik kb 100 km en olyan 6 l a minimum. De van hogy több.
Nem fullad vissza leforog simán. A12 ES súbertű középső allastól egyel feljebb, 38 as alapjárat és a főfúvóka .... Ezek meg voltak ezekhez nem nyultam szétszed kitakarit és össze. Elvileg 66 os..a gyertya is szép barna... Na és innen jön a kérdés.. Gondoltam én kis naivan teszünk bele egy kicsit kiesebbet nem lesz ilyen fickós de nem is fog ennyit enni.. Tettem is bele a jelenség 6000 körül vagy felette fullad... ok jo tettem bele 60 ast ugyanez 62 64 hat mondom ba...meg visszateszem az eredetit láss csodát műkszik..... velem nemba... ki valami isteni szikra miatt úgy voltam vele kiveszem es megnézem azt a fúvókát 2 század mm azért na gépész vagyok énis fura lámpa előtt derült ki hogy az nem 66 os valaki felfúrta... remélem csuklik na elmentem 70 ig a jelenség ugyanaz. Nálatok mi az a fúvóka méret súber tű beállítás ami bevált és normalisan jár a motor vele? Mert akkor akkörül próbálkozom és úgy veszek fúvókát . Ja és ha nem muszáj ne egyen már annyit mint az rs octaviam 7 korul azzal is el lehet járni Tudom levegő csavar próbáltam alapjárat van szépen jár felpörög de nyél gázon vissza fullad tuti hogy a karbi de ha van valami támpont akkor nem szenvednék még vele napokig mire kijátszom...Köszönöm előre is megtisztelő válaszotokat.
Üdv Zsolt.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Volley1224 #82981 üzenetére
Gyárilag 17,5mm-es Dellorto PHVA ED-vel szerelik, én inkább beszereznék hozzá egy olyat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Volley1224
friss újonc
válasz Tothgera30 #82982 üzenetére
Szia!
Igen bennem is felmerült de ezt ezzel szerelték anno csak a 12 es már szinte kifutott... hacsak nem a kipufogó miatt csinálja, hogy az nem gyári... És az miatt kéri az x fúvóka méretet..
De nem látok benne sok logikát a nagyobb karbiban mert a 12 es karbinak van egy levegő mennyisége amit átenged ez x ezzel párhuzamosan lesz egy üzemanyag mennyiség is ami y.. ami kell hogy szépen járjon.. ha nagyobb karbit teszek fel több levegőt fog szívni ezzel szintén több naftát fog beporlasztani hogy az arány megmaradjon illetve jó legyen a gyertya kép. Ez alapján a mostani x méretű fúvókánál nagyobb de legalább akkora kellene szerintem logikusan és akkor megint ugyanott vagyok ahonnan elindultam Szerintem... -
FeniX-
aktív tag
válasz Volley1224 #82981 üzenetére
Szia, egy offtopic/troll kommentet engedj meg:
"Viszont most hogy kicsit hosszabban üzemben van azt tapasztalom hogy kissé sokat eszik kb 100 km en olyan 6 l a minimum."
Akkor a benyára elköltött pénzből inkább tegyél le egy B125 jogsit, és ezt meg cseréld el egy 4 ütemű 125-ös robeszra, és lenne 2.5-3L a fogyasztás, úgy, hogy bárhova elmehetnél nagy izgalmak nélkül.
:-)arról nem is beszélve, hogy szerintem a 2 ütemű robogók nem arra vannak tervezve, hogy folyamatosan 85-el menjünk vele. Ha 45-50el lenne használva, reális fogyasztása lenne, ebben biztos vagyok, de semmiképpen sem 6L.
Én sem megyek konstans 130-al a yamahámmal, mert az a végsebessége.
Valahogy ez mindenkinek a fejében úgy él, hogy "2 ütemű 50-es robogó" -> "kiakasztom a gázkart és úgy megyek és elvárom, hogy keveset fogyasszon, meg tartós legyen".
Ha az ember a saját autójával is folyton végsebességen közlekedne, szerintem nem lennének 2-300.000 -ret elfutó autók. 50 ezer km után generál, vagy kuka.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
Persze, de a 4 ütemű 50 köbcentis az 3 (?) lóerő, egy kétütemű meg mondjuk 5-6. Nem mindegy. A kétüteműben - ha 50-el közlekedsz - még van tartalék, és ebben a tartományban még az élettartam is kitolható.
Amúgy az az elmélet sem helytálló, hogy "de azért megyek 70-el, mert letolnak a kocsik" . Hidd el, nagyobb motorral is letol, aki olyan stílusban vezet. 70-80, sőt még 100-nál is simán előzgetnek, hogy utána előtted menjen 20-30 km/h-val lassabban. Szerintem a többség nincs hozzászokva - vizuálisan - a motoros sziluetthez, nem tudják hova tenni. Nem autó és zavarja őket. Kilátnak mögüled, de olyan 'előzhetnékes' a fíling. -
suste
veterán
válasz FeniX- #82988 üzenetére
Sajnos ezt tapasztalom én is 125-össel is.
Óra szerint 60-nal mindenképpen le akar előzni normál városi környezetben, de üres körforgalomnál meg majdnem megáll....
Vagy piros a lámpa, ezért már nem húzom neki, de azért eltolja mellettem, majd fékez mint a marha. Persze utána elgurulok mellette....
De ha autóból nézem a többi autóst, akkor is azt tapasztalom, hogy iszonyat kevés olyan sofőr van, aki nézi és látja is a forgalmat, nem csak megy mint a hülye 0/1 üzemmódban -
Zoli bácsi
őstag
Hát gyerekek....Közlekedés...Nézzétek meg a híradót, este szokom nézni, a 6 órást, első öt percben más nincs, mint a balesetek beszámolói. Sajnos motoros is sok van.
Meg mutatják, a nő keresztben sétál át az autópályán..... Büntetőfékezések....
Piroson szándékosan tekernek át.....
Mi van itt....? Meghülyültek az emberek.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #82990 üzenetére
Szia Zolibácsi, meg is akartalak kérdezni (jó, hogy írtál) , meséld már el kérlek a tapasztalataidat a 125-ös liberty-vel.
(A múltkor felötlött bennem egy ilyen lehetőség is, hogyha netán mégis el tudom adni a yamahát, hogy...)
Mennyit fogyaszt, mennyire jó a lábtér, az ülés? Világítás este? Drága az alkatrész? Fékek?A kérdésre a válasz: a híradóban zanzásítva adják elő a sok trutyit.. én már jópár hete sem híreket nem olvasok, de kb. már az időjárás jelentést sem. minek? Mostmár az is csak felbosszantja az embert.
"Nem fogja elhinni, hogy milyen ítéletidő jön!" - és társai fogalmazási stílus mindenhonnét..[ Szerkesztve ]
-
seller007
tag
Stalker pesti belvárosba hülyeség lenne?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #82990 üzenetére
Csak a rossz hírnek van hírértéke. És igen, hülyülünk megfelé, ráadásul az internet és a média egyre erőszakosabban tolja arcba, több esetről is kapunk információt.
FeniX-: Kb 20 éve szoktam le a híradóról, mikor rájöttem, hogy jó hírt nem közölnek.
Az időjárásjelentés sem mérvadó, gyakran pontatlan. Most már az okostelefonok korában reggelente ránézek a met.hu-ra, de jellemzően van nálam valami esővédő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
Fekvő hengeres 4T blokkban mi az ami elérhető Magyarországon, és még alkatrész is van hozzá, nem kell vadászni.
Jelenleg 1p52fmi
125ccm felett, a jelenlegi kis-kínai elég macera, alkatrész, tuning ügyileg, és a fogyasztás is az egekben lesz lassan. Árban jobban jönnék ki egy másik 140-150cc-vel.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nod1
csendes tag
válasz Volley1224 #82983 üzenetére
Hello!
MC2-őt biztos, hogy 12-essel szerelték, olyan 2000 környékén állhattak át 17,5-re. Így az MC3- későbbi évjáratai már azokkal mentek, lehet a tiéd valami korai darab.
Nekem is volt 12-es karbival szerelt robogóm, és sokat szívtam vele én is, és a szerelőm is, mert főleg a nyári leállás után mindig karburálni kellett. Utoljára már nem is lehetett mit kezdeni vele.
17,5 stabilabb konstrukció. Létezik belőle kínai koppintás 10.000 Ft körül. De én még olyat nem hallottam szerelőtől, aki azt mondta volna, hogy jó. Nehéz rendesen bekarburálni.
Használtan is van belőle, mert Derbi Sendától kezdve Piaggio Zipen keresztül Aprilia SR-ig mindenbe tették. Tehát lehet belőle találni 10-15.000 Ft körül. Én is kerestem, de végül külföldről vettem használtat, talán ott kisebb eséllyel futsz bele mókoltba. Factory Ditech-be kellett, és elsőre frankón össze is állt vele a cucc. Szóval ahogy Tothgera is, én is azt mondom, hogy ha hosszútávra tervezel a robogóval, akkor engedd el azt a karbit. -
Rivaul
addikt
Nem vettem meg végül, a bontott csere blokkot. Mindenből újat veszek úgy döntöttem. A hengernél nem tudom mit válasszak. Télen mínuszban és nyáron 38 fokban is használom, napi szinten a motort. Kb 800m és 3km közöttiek a távok. Ha csak munka akkor a rövidebb. Most 1500km ment bele egy év alatt. Kb ez lenne a továbbiakban is. Amikor megyek, akkor szeretem nyélen húzni (mint mindenki ). Ebbe hazafele van egy rövid, de markáns erőltetett hegymenet. Ez adta meg a gyári blokknak is többek között. Most szereztem egy új Motoforce evo tengelyt pici pénzért, ami elvileg 15e+ fordulatot is bír. Ehhez tennék 70-es hengert. Alu vagy vas? A kevesebb macera (bejáratás) miatt az aluval szemezek. Ilyen cca 35-40e kategória amiket nézetem. Doppler, Airsal stb.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nod1
csendes tag
válasz FeniX- #82997 üzenetére
Én 1700 méterre járok velük dolgozni évek óta minden nap megteszem 2x, télen nyáron.
És nincs bűntudatom.
Sőt, a sarki boltba is leugrok vele, ha már ROBOGóm van.
Sokszor feljött már ez a téma itt. De én továbbra is azt mondom, hogy nem szeretek megizzadva megérkezni melóba. És egy húzós nap után a franc se kívánna 5 kilométert még letekerni.
Az meg, hogy beindítani semmit nem érdemes? Egy ötven köbcentis motorblokk szinte azonnal bemelegszik. Mert, ha még vizes lenne, de az Amico egy szögegyszerű Mina léghűtéses blokk. . . -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #82997 üzenetére
Az a 800m olyan hogy 3 műszak hajtás után, gyalog nem tudok rajta feljönni nem hogy kerékpárral Ha a nagyfater Suzukiját kérem kölcsön valamiért, akkor max hármasba jön föl. Domb tetején lakok. 20 perc haza út meló után. Motorral 2. Nem kérdés hogy indítsam vagy sem
Tamás9x
A táv miatt és hogy ilyen igénybevételt kapna azonnal, nem tudom hogy járatnám be. Nem tudok/akarok majd egy évig vacakolni vele az az igazság.[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen